Ik heb FriendScout24 in de wiki gezet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Gala6183 het volgende:
Mag in een volgend deel FriendScout24 in de OP? Of ben ik de enige die daar zit? Ik vind RP echt he-le-maal niks (qua site, niet per se qua leden), Friendscout vind ik een stuk.. nee zeg ik dit echt... hipper.
niks anders, niks beters?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.
Date met een apothecaresse (heet dat zo?)quote:Knipoogje zegt:
Heb je ook een foto van je poes?
Knipoogje zegt:
nee wacht...kat. KAT!
Janine zegt:
die 2 pootjes op de foto zijn van 'm.
Janine zegt:
POTEN!
...
<knip>
...
Janine zegt:
ik zou het een wonder vinden als je dat ongeschonden lukt om met mijn kat te doen...
Janine zegt:
bij mij zit ie nooit op schoot namelijk
Janine zegt:
vind ik wel erg jammer
Knipoogje zegt:
ah, een uitdaging!
Knipoogje zegt:
maar eerst een drankje doen op de markt na werktijd
Janine zegt:
lijkt me ook! Die kat gaat nergens heen!
Janine zegt:
wanneer heb je ergens een gaatje in je agenda tussen al die dates?
Knipoogje zegt:
volgende week ergens lukt vast wel
Knipoogje zegt:
vrijdag ofzo?
Janine zegt:
vrijdag is goed!
Knipoogje zegt:
deal
Janine zegt:
moet ik nog wat pilletjes voor je meenemen?
Knipoogje zegt:
misschien heb je wat GHB ofzo? ik heb binnenkort een date weetje
Janine zegt:
hou je eigen drankje maar in de gaten...
Knipoogje zegt:
en zo komen we toch aan de platte grappen vanavond
Janine zegt:
yep
Janine zegt:
daar zijn misschien ook wel pilletjes voor...
Ik lees het neemt die niet weg dat het niet lekker klinkt, gebruik een synoniem.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het hoort juist in die zin... wel lezen he?
Welnee, ik hou wel van dit soort grapjes. Dat was gewoon een setupjequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef GForceT1 het volgende:
leuke chat knipoog! haha die eerste regels. Je merkt de fout pas als ie al getypt en verzonden is
quote:hay ik ben niet 28 yaar en hier niet guet tipen maar wonik
wel in amsterdam en aleyin en werek horeka pizzariya en
nu?? hebik nog kans met je cheten en kenis maken op terasi
coffidrinken en feder?????????????????????/
(L., 42, 1.80)
quote:hello as it goes? I am max I am
Italian have seen yours nick and wanted to know something of
you why not me the storys? I waited for to you
hello
(M., 31, 1.79)
quote:he sosha wat ben jij een leuke meid zeg echt een leuke meid waar ik graag eens mee af wil spreken maar dat zal wel te snl gaan denk ik maar voor jiou zou ik meteenstopen met roken ik zou alles voor je over hebben hoop je snel eens te spreken veel liefs b.
(B., 28, 1.85)
quote:Hallo heel knap en aantrekkelijke sosha
heb net jou profiel en mooie foto gezien en
ben
erg geintresseerd om met je in contact te komen
en
een heel leuke relatie te beginen,
heb heel serieus en eerlijk gevraagd
laat mij graag van je te horen,
en
hoop dat ik ontmoet je binnen kort,
graag tot gauw,
s.
quote:Hoi hoi beste Sosha,
Ohh ja?,
vind je echt belangrijk dat jou partner of vriend langer dan jou zijn?,
maar
ik vind onbelangrijk dat mijn vriendin of partner langer dan mij zijn, en eigenlijk vind jou benen zitten ook heel aantrekkelijk uit in jou foto,
als je hebt veranderd jou idee
dan laat mij graag van je te horen
en
wij kunnen een afspraak te maken en misschien heel goed paste met elkaar, toch?
groetjes,
s.
(S., 35, 1.83)
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Sosha het volgende:
Ok. Ik moet wel even uitleggen dat ik 1.90 ben en dus in mijn profiel vermeld had dat ik op zoek was naar langere mannen tussen de 22 en 28... Let op de leeftijden en lengtes.
Zou je denken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.
Al zou je je vandaag weer inschrijven, dan krijg je wederom van zulke treurigheid in je mailbox.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sosha het volgende:
Inmiddels heb ik godzijdank een vriendje dat langer is, maar ik heb deze berichtjes altijd bewaard in een tekstbestandje, ik vond ze te grappig
Tja, met kinderen kan altijd wel wat onvoorziens gebeuren (ervaring). Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen in dit geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Of ben ik gewoon ontzettend achterdochtig?
Wat een licht weer...quote:Ik heb je gister al een berichtje gestuurd en wil je dus graag beter leren kennen.
Hoe zou jij graag het contact verder willen zien verlopen.
Laat het me maar even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |