Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef brunette82 het volgende:
een date! de 14e augustus...maar nu bedenken wat we gaan doen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef brunette82 het volgende:
een date! de 14e augustus...maar nu bedenken wat we gaan doen
Hoho, ze zéggen dat ze dat willen maar niet op de eerste date, die moet heel bijzonder zijn en dat moet jij regelen, anders ben je een saaie lul.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwen
Daar mag ik niet meer opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwen
Ben je door je profiel geblokkeerd daar?quote:
geweldig, vanavond zet ik er een op!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Leuke verhalen zijn altijd welkom wat mij betreft.
Tis iets als je geen zin hebt om door de regen naar de kroeg, danstent, sporthal etc te moeten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef DaDude1987 het volgende:
En toch weet ik niet of internetdating wat voor mij is. Beetje profieltjes klikken en chatten is in het begin nog wel leuk maar gaat al snel vervelen, en in reallife iemand spreken geeft 10x sneller een beeld...
quote:Altijd lastig, het deel 'over mij'. Heb je op het terras nog de andere gasten om je getweeën over te verbazen en in het restaurant de kaart om over te discussiëren, al dan niet onder het uitwisselen van nóg lekkerder recepten die je heus nog een keer voor de ander gaat maken, in een eerste persoonsbeschrijving moet je zelf maar zien te verzinnen wat je als onderwerp van gesprek aan snijdt.
Alleen over jezelf praten is saai, teveel vragen stellen komt ook zo kruisverhoorderig over en je wil niet dat iemand zich voelt alsof hij gewogen wordt, of hij een standaard lijstje moet invullen om te zien of hij wel aan de eisen voldoet. Nee, fris, vrolijk en prikkelend wil je overkomen, nieuwsgierig maar niet té, mysterieus ook maar ook weer niet te geheimzinnig, losjes maar niet losbollig. Lastig, ik zou niet weten hoe.
En dan wat vragen aan jou:
- lust je slakken? en kruidenboter? en zuurkoolstamppot?
- dansen of kletsen?
- wat zegt je auto over jou?
- kamperen bij de zee of rondtrekken met een rugzak?
- is zoenen op de eerste date wel of niet 'done'?
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...quote:profiel:
Hallo,
Kom je hier ook even rondkijken? Nee? Nou ik wel.
Ik heb dat inmiddels een weekje gedaan en eigenlijk is het een beetje triest gesteld met de vrouwen van Nederland.
Of jullie hebben elkaar gekloond of jullie lijken gewoonweg op elkaar?
De verzoeken om een "sterke schouder", "lekker op de bank samen een dvdtje kijken" of "lange wandelingen maken" zijn niet op een hand te tellen.
Daarbij ook eisenlijstjes die mij doen glimlachen van de tegenstellingen in 1 zin.
Vrouwen willen uitgedaagd worden maar willen geen haantjestypes. Ze moeten avontuurlijk zijn maar frequent cafébezoek is al blijkbaar te avontuurlijk. Ze willen tegengas maar laten zich niet onderuithalen.
Ik kan zo wel even doorgaan. Nu is een dvdtje keer kijken niets mis mee, maar ik had nooit verwacht dat het na shoppen, volkssport nummer 1 onder vrouwen zou zijn!
Ben ik dan een irritante zeurkous? Voor sommige vast wel, maar denk jij die uitzondering te zijn die mij juist prettig gezelschap vind, reageer dan!
Tot ziens
je hoeft ook niet altijd een dvdspeler te hebben om een deeveedeetje te kunnen kijken...quote:
2x het woord avontuurlijk in 1 zin klinkt niet lekker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:51 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die zonder inspiratie voor hun profiel zit, hier de mijne. Niet kopiëren want ik weet je te vinden!![]()
[..]
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...
Het zegt een beetje weinig over jou....maar het is zeker niet verkeerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:51 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die zonder inspiratie voor hun profiel zit, hier de mijne. Niet kopiëren want ik weet je te vinden!![]()
[..]
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...
Hoe kan ze je tekst nou lezen als ze haar ogen dicht moet doenquote:
quote:Ik hou ervan om problemen te maken. Niet het serieuze werk, maar meer om iemand een beetje uit te dagen. "Hoi Lolaatje.... Wauw, wat een leuk topje heb je aan !" (met een ondeugende glimlach en dan weglopen).
Ik ben slim, sportief, bijzonder en ambitieus. Ik ben kritisch, maar ik respecteer en geloof in persoonlijke vrijheid. Mijn grootste criticus dat ben ikzelf of is naar alle waarschijnlijkheid mijn moeder.
Mijn familie betekent veel voor mij en ik waardeer dat stukje van mijn leven heel erg. Ik geloof in een hoger iets, iemand die op je past en ervoor zorgt dat je andere mensen ontmoet met wie je goed kan opschieten, uiteindelijk is ons lot om iemand te ontmoeten die je waardeert om wie je bent en wat je denkt.
Relaties werken niet op de manier zoals op televisie of in de film. Ja ? Nee ? En dan uiteindelijk komen ze bij elkaar en leven ze nog lang en gelukkig. Hah ! Laat me niet lachen. 9 van de 10 eindigen omdat ze vanaf het begin al niet de juiste voor elkaar waren en van de helft die wel trouwen die scheiden ook weer, en ik vertel je nu dat ik ondanks dit niet cynisch ben geworden. Absoluut niet. Ja, ik geloof dat het in de liefde gaat om het geven van chocolade snoepjes en in sommige culturen een kip. Je mag mij een sukkel noemen, maar dat kan mij niks schelen, want hier geloof ik in. Uiteindelijk is het zo, dat stelletjes die echt voor elkaar gemaakt zijn door dezelfde problemen heen moeten als een ander, maar het grote verschil is dat ze niet opgeven. Een van de twee zal iedere keer weer opstaan en vechten voor de relatie. En als het goed is en ze ze zijn heel gelukkig, dan zal een van de twee iets zeggen.
Het meest intieme van mij wat ik hier wil verklappen is, ik heb harten gebroken en mijn hart is ook gebroken geweest. Ik heb vertrouwen, maar ik heb ook mijn twijfels.
Stuur mij een berichtje als:
Je iets interessants te zeggen hebt, je werkelijk een goed persoon bent of wanneer je bloedmooi bent.
Ideaal zou zijn, als je een combinatie bent van alle drie.
Het hoort juist in die zin... wel lezen he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef Superlam het volgende:
[..]
2x het woord avontuurlijk in 1 zin klinkt niet lekker.
Ik heb FriendScout24 in de wiki gezet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Gala6183 het volgende:
Mag in een volgend deel FriendScout24 in de OP? Of ben ik de enige die daar zit? Ik vind RP echt he-le-maal niks (qua site, niet per se qua leden), Friendscout vind ik een stuk.. nee zeg ik dit echt... hipper.
niks anders, niks beters?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.
Date met een apothecaresse (heet dat zo?)quote:Knipoogje zegt:
Heb je ook een foto van je poes?
Knipoogje zegt:
nee wacht...kat. KAT!
Janine zegt:
die 2 pootjes op de foto zijn van 'm.
Janine zegt:
POTEN!
...
<knip>
...
Janine zegt:
ik zou het een wonder vinden als je dat ongeschonden lukt om met mijn kat te doen...
Janine zegt:
bij mij zit ie nooit op schoot namelijk
Janine zegt:
vind ik wel erg jammer
Knipoogje zegt:
ah, een uitdaging!
Knipoogje zegt:
maar eerst een drankje doen op de markt na werktijd
Janine zegt:
lijkt me ook! Die kat gaat nergens heen!
Janine zegt:
wanneer heb je ergens een gaatje in je agenda tussen al die dates?
Knipoogje zegt:
volgende week ergens lukt vast wel
Knipoogje zegt:
vrijdag ofzo?
Janine zegt:
vrijdag is goed!
Knipoogje zegt:
deal
Janine zegt:
moet ik nog wat pilletjes voor je meenemen?
Knipoogje zegt:
misschien heb je wat GHB ofzo? ik heb binnenkort een date weetje
Janine zegt:
hou je eigen drankje maar in de gaten...
Knipoogje zegt:
en zo komen we toch aan de platte grappen vanavond
Janine zegt:
yep
Janine zegt:
daar zijn misschien ook wel pilletjes voor...
Ik lees het neemt die niet weg dat het niet lekker klinkt, gebruik een synoniem.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het hoort juist in die zin... wel lezen he?
Welnee, ik hou wel van dit soort grapjes. Dat was gewoon een setupjequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef GForceT1 het volgende:
leuke chat knipoog! haha die eerste regels. Je merkt de fout pas als ie al getypt en verzonden is
quote:hay ik ben niet 28 yaar en hier niet guet tipen maar wonik
wel in amsterdam en aleyin en werek horeka pizzariya en
nu?? hebik nog kans met je cheten en kenis maken op terasi
coffidrinken en feder?????????????????????/
(L., 42, 1.80)
quote:hello as it goes? I am max I am
Italian have seen yours nick and wanted to know something of
you why not me the storys? I waited for to you
hello
(M., 31, 1.79)
quote:he sosha wat ben jij een leuke meid zeg echt een leuke meid waar ik graag eens mee af wil spreken maar dat zal wel te snl gaan denk ik maar voor jiou zou ik meteenstopen met roken ik zou alles voor je over hebben hoop je snel eens te spreken veel liefs b.
(B., 28, 1.85)
quote:Hallo heel knap en aantrekkelijke sosha
heb net jou profiel en mooie foto gezien en
ben
erg geintresseerd om met je in contact te komen
en
een heel leuke relatie te beginen,
heb heel serieus en eerlijk gevraagd
laat mij graag van je te horen,
en
hoop dat ik ontmoet je binnen kort,
graag tot gauw,
s.
quote:Hoi hoi beste Sosha,
Ohh ja?,
vind je echt belangrijk dat jou partner of vriend langer dan jou zijn?,
maar
ik vind onbelangrijk dat mijn vriendin of partner langer dan mij zijn, en eigenlijk vind jou benen zitten ook heel aantrekkelijk uit in jou foto,
als je hebt veranderd jou idee
dan laat mij graag van je te horen
en
wij kunnen een afspraak te maken en misschien heel goed paste met elkaar, toch?
groetjes,
s.
(S., 35, 1.83)
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Sosha het volgende:
Ok. Ik moet wel even uitleggen dat ik 1.90 ben en dus in mijn profiel vermeld had dat ik op zoek was naar langere mannen tussen de 22 en 28... Let op de leeftijden en lengtes.
Zou je denken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.
Al zou je je vandaag weer inschrijven, dan krijg je wederom van zulke treurigheid in je mailbox.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sosha het volgende:
Inmiddels heb ik godzijdank een vriendje dat langer is, maar ik heb deze berichtjes altijd bewaard in een tekstbestandje, ik vond ze te grappig
Tja, met kinderen kan altijd wel wat onvoorziens gebeuren (ervaring). Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen in dit geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Of ben ik gewoon ontzettend achterdochtig?
Wat een licht weer...quote:Ik heb je gister al een berichtje gestuurd en wil je dus graag beter leren kennen.
Hoe zou jij graag het contact verder willen zien verlopen.
Laat het me maar even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |