quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Ja. 'Waar KK niet op de meet mag zijn wegens een overschot aan waar waar waar.'
Verrekte mongol.quote:
Da's eentonig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een hekel aan ''waar'' topics?
In het totaal valt het ook allemaal wel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef FedExpress het volgende:
s-Hertogenbosch #43: zonne vuurbal, BAM
's-Hertogenbosch deel 44 HUP HOLLAND HUP
's-Hertogenbosch #45: kutkabouter de pizzakoerier
's-Hertogenbosch #46: waar we toch trots zijn op Oranje
3 zonder, 2 met 'waar'. valt best mee met de eentonigheid
precies!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het totaal valt het ook allemaal wel mee
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb 3 topics met gemaakt, en 1 zonder![]()
![]()
ik zal het niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuiting
wat een onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuiting
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
alsof jij die niet weg hebt gejaagd als ze er al warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?
volgens mij nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alsof jij die niet weg hebt gejaagd als ze er al waren
ik zeg: kruiskampquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Wel typisch, want er wonen er anders zat
Ja maar bij andere topics kom je dat ook vaak tegen, dan ben je blij als deze topics wat anders hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het totaal valt het ook allemaal wel mee
daarom, kom allemaal in hedikhuizen wonen, hier is de bevolking teminste nog puur en oer-brabants. 0,0% allochtoonquote:
En dan een beetje integreren enallesquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daarom, kom allemaal in hedikhuizen wonen, hier is de bevolking teminste nog puur en oer-brabants. 0,0% allochtoon
wat ver wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan een beetje integreren enalles![]()
Hedikhuizen is kei ver weg
Ja leuk. Jezelf afzonderen van de rest van de wereld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daarom, kom allemaal in hedikhuizen wonen, hier is de bevolking teminste nog puur en oer-brabants. 0,0% allochtoon
niks afzonderenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja leuk. Jezelf afzonderen van de rest van de wereld.
10 maar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat ver weg10 km van het centrum van den bosch
oke, oke, tux en ceased zitten wat dichterbij, maar toch
jaquote:
Wanneer is je kamer vrij? En wanneer komt je zus terug?quote:
Watte?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wanneer is je kamer vrij? En wanneer komt je zus terug?
als kerst en pasen op 1 dag vallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wanneer is je kamer vrij? En wanneer komt je zus terug?
jezelf quotenquote:
Hallo Deuteren, groetjes uit Boschveld.quote:
Dat is weinig, Heusden enzo lijkt kei ver wegquote:
Wou die ene ertussen quotenquote:
Eigenlijk loog ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hallo Deuteren, groetjes uit Boschveld.
da komt omdat jij heel je leven al in die allochtonen stad woontquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is weinig, Heusden enzo lijkt kei ver weg
Oke.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Eigenlijk loog ikBen nu nog in Lunteren. Vanavond pas weer "thuis"
Owja dat heeft dat heeft daar kei veel mee te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
da komt omdat jij heel je leven al in die allochtonen stad woont![]()
ja dan hoef je nooit de stad uit en dan denk je dat alles buiten de stad heel ver weg is. ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat heeft dat heeft daar kei veel mee te maken
Mocht je willen. Met Rosmalen zo dicht bij lijkt alles ver weg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dan hoef je nooit de stad uit en dan denk je dat alles buiten de stad heel ver weg is. ofzo
Ohh zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dan hoef je nooit de stad uit en dan denk je dat alles buiten de stad heel ver weg is. ofzo
ja met de auto misschienquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit lijkt er qua kilometers meer op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ondeugende familie heb ik toch.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ierenpark-emmen.html
Heuj Kirby!quote:
Helloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HelloIk ben ook gewoon eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HelloJij komt uit Vught!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Not even a Bosschenaar!
Anyway, ben nu ook in Vught.. ik werk daar!
Daar woon ik niet echt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jij komt uit Vught!![]()
Not even a Bosschenaar!
Anyway, ben nu ook in Vught.. ik werk daar!
Maaspoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar woon ik niet echt hoor![]()
Werken in Vught![]()
Waar woon je ergens in 's-Hertogenbosch dan?
Watskeburt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Deceit het volgende:
Ja woon er nu sinds 2 maanden weer
Heb een paar jaar een app. gehad in de binnenstad.. Hinthamerstraat..
Ook daarquote:
Oh da's wel kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Woonde samen en toen nog een jaar alleen gewoond.. maar t was net iets te duur in me uppie!
Het is een ziekte die zich verspreidt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook daar![]()
FedExpress ook.
Het worden er meer en meer.
Binnenstad, kei chillquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Deceit het volgende:
Ja woon er nu sinds 2 maanden weer
Heb een paar jaar een app. gehad in de binnenstad.. Hinthamerstraat..
Wel een goeie ziektequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is een ziekte die zich verspreidt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef shifto het volgende:
Maaspoort, geboren en getogenundercover crack buurt
Nopquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
en herkennen jullie me van de fobo, aangezien ik jullie nie kan herkennen
wtf, je hebt 5 keer gelurkt bij hemquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop![]()
Shifto, heb je familie op de Kruiskamp wonen?
Soort zoek soort.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf, je hebt 5 keer gelurkt bij hem
quote:
het afvoerputje van den boschquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Wel het beste afvoerputje dan
Nee dat is dat gehucht van jou.quote:
Maaspoort is tof, die kutkabouter is niet goed bij z'n hoofd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
ik heb niet bewust gekozen voor de maaspoort hoor
Ik vind de Maapoort geen kut aan..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maaspoort is tof, die kutkabouter is niet goed bij z'n hoofd.
nee gijquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maaspoort is tof, die kutkabouter is niet goed bij z'n hoofd.
quote:
Ja, die wilden weg uit dat stinkende kutgat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee gij![]()
den bosch is trouwens gesticht door mensen uit heusden en hedikhuizengeen grap
Niet overdrijven he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
En doen we een Maaspoort topique aanmaken ipv denbosch?
Rosmalen.quote:
Ik ook niet. Sterker nog, ik wil nergens kapot gevonden worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Daar zou ik niet kapot gevonden willen worden
quote:
boschveldquote:
Eens.quote:
Boschveld!quote:
Denk niet dat er nog heeel veel meer mensen uit de Maaspoort komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:59 schreef Deceit het volgende:
Ik vind de Maapoort geen kut aan..
Maar waar hebben jullie op de basisschool gezeten?
En doen we een Maaspoort topique aanmaken ipv denbosch?
Omdat ik daar vroeger heb gewoond. En omdat ik mn middelbare school niet kon verlatenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom in de Maaspoort wonen en dan in de Kruiskamp naar school gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jawel, centrum waar ik jaartjes vertoefdequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een haters zijn jullie zeg![]()
Geen een woonplaats is dus goed in 's-Hertogenbosch?![]()
Ik op de Frodoquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik daar vroeger heb gewoond. En omdat ik mn middelbare school niet kon verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dan ben je er wel op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik daar vroeger heb gewoond.
er is geen een woonplaats goed behalve hedikhuizenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een haters zijn jullie zeg![]()
Geen een woonplaats is dus goed in 's-Hertogenbosch?![]()
[..]
Denk niet dat er nog heeel veel meer mensen uit de Maaspoort komen![]()
En dan ook nog actief zijn.
Mn basisschool zit/zat trouwens op de Kruiskamp.
Volgens mij lezen wel veel mensen hier mee
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er is geen een woonplaats goed behalve hedikhuizen
Bah wat komt dat wijf in 's-Hertogenbosch doenquote:Sieneke zingt op Festival van het Levenslied
Shalalie shalala-zangeres Sienke staat zondag 25 juli op het podium op de Markt, tijdens de dertiende editie van het Festival van het Levenslied.
Behalve Sieneke treedt ook haar Songfestival-coach Marianne Weber op, net als artiesten als Danny & Angelique, Kapalone, Dirk Meeldijk, Jack van Raamsdonk en Django Wagner.
Om 14.00 uur gaat het gratis festijn van start. Een dag eerder staan vanaf 21.00 uur onder anderen Wesley, John de Bever, Bonnie St. Claire, Arnold Hofmans en Rene Schuurmans op het podium.
Als Brabant een wezen was, was Hedikhuizen de anus.quote:
Ik ga ook optredenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bah wat komt dat wijf in 's-Hertogenbosch doen![]()
![]()
En Wesley, de Bever, Bonnie en Hofmans en alll die andere![]()
Op Rene Schuurmans na
Zijn er geen andere pipo's meer te vinden?
quote:
Dan is de kans groot dat je beter zingt dan die anderequote:
#10023quote:
Hehe. Ik doe Andre Hazes naquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat je beter zingt dan die andere
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Deceit het volgende:
YESSSSSSSSSSS IK ADOREER SIENEKE IK KAN NIET W88!!!!
Niet echt heul bijzonder.quote:
Ik had gehoopt dat er grote hagelstenen naar beneden zouden komen.quote:
ben ook aan t w8en op de big bangquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is een beetje wind, toch geen noodweer.
Dan ruik je de poeplucht niet zoquote:
Dat ja.quote:
geen boerderij in een kilometer omtrek hierquote:
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
[zwoelzeggende modus] wie wil er met mij regen en wind maken? [/zwoelzeggende modus]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook wel
WTFquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook wel
nee, jij reageert niet op mijn excusesquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, jij reageert niet op mijn excuses
nou nog steeds nietquote:
hoiquote:
nogal jaquote:
Ik niet, moet morgen vroeg op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zullen we doorgaan tot in de vroege uurtjes?
Nee want ik ga morgenmiddag de stad in dus dat werkt niet.quote:
Ik ook. Ga zo weer slapenquote:
Nou ook saaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want ik ga morgenmiddag de stad in dus dat werkt niet.
Truste.quote:
dat maak jij er vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
![]()
Lijkt net of tie aan dat kuiken zijn kont likt
Zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat maak jij er van![]()
Ik zie dat er niet in iig
denk het jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan
Bijna weekend
Ach het gaat niet sneller dan normaal hoorquote:
Soms gaan de wolken sneller, dan zou de tijd toch ook sneller moeten gaan.. Zou logisch zijnquote:
wtfquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soms gaan de wolken sneller, dan zou de tijd toch ook sneller moeten gaan.. Zou logisch zijn
Mwah volgens mij welquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wtf![]()
BB kent het principe 'wind' niet
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee
Zeker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Nergens voor nodig toch
Hallo weer trouwens
Dat zou echt een fail zijn danquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef FedExpress het volgende:
ben niet eens zo moe, maar hier tot 4 blijven zitten vind ik ook niksdan maken we nog mee dat ceased al naar zn werk gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ben ook autoloosquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:33 schreef FedExpress het volgende:
hmmm, in slaap gevallen BB? ik ga nu slapen iig. trusten!
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooeequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ineens vielen mn ogen dicht
Goeiemorgen people!
sjansbalquote:
Nee ik ga vandaag iedereen een complimentje gevenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooee![]()
en goedemorgen![]()
[..]
sjansbal
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooee![]()
en goedemorgen![]()
Fed, je ziet er leuk uit vandaagquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Geef Fed ook eens een compliment dan
wel grappig dat je BB en mij compliment over uiterlijk/kleding geeft terwijl je daar niks vanaf weetquote:
nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag iedereen een complimentje geven
mensen met 25 posts per paginaquote:
hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
moggelpagina 4 en 5 is echt aids
![]()
![]()
[..]
nou ik ben benieuwd![]()
verklaartquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef kutkabouter het volgende:
nog maar een half jaar tot carnaval![]()
![]()
Yeahquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef kutkabouter het volgende:
nog maar een half jaar tot carnaval![]()
![]()
zal ik dat als pak doenquote:
Je haar zit leuk vandaag!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
moggelpagina 4 en 5 is echt aids
![]()
![]()
[..]
nou ik ben benieuwd![]()
Wel.quote:
het was uitverkocht, dus geen jailbaitquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel.
En KK, had je gister schoolfeest?!
bedankt manquote:
Ben blij. Iedereen was in het rozequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was uitverkocht, dus geen jailbait
Graag gedaan vriend!quote:
serieus?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij. Iedereen was in het rozeFAGPARTY
Ja we dachten eerst dat er een homotent zatquote:
whehequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja we dachten eerst dat er een homotent zat
Neequote:
nooit van gehoordquote:
Iig een gayfeest van julliequote:
Schoolfeest waarbij iedereen in het roze was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:50 schreef Deceit het volgende:
gayfeest waar?
blij dat ik niet geweest benquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schoolfeest waarbij iedereen in het roze was.
Goeiemorgen
ja maar in pak is gewoon stijl, roze kleren is gayquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja net alsof dat wat uit maaktMet gala is toch ook iedereen in pak.
Anyway ben weg houdoe people
Lig je de hele tijd in bed?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Deceit het volgende:
ik ga zo maar ff de stad in.. met die wind
ik ga me bed maar s uit
okee, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
Beiden. Ik ken er niemand, behalve m'n vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |