Omdat ik daar vroeger heb gewoond. En omdat ik mn middelbare school niet kon verlatenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom in de Maaspoort wonen en dan in de Kruiskamp naar school gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jawel, centrum waar ik jaartjes vertoefdequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een haters zijn jullie zeg![]()
Geen een woonplaats is dus goed in 's-Hertogenbosch?![]()
Ik op de Frodoquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik daar vroeger heb gewoond. En omdat ik mn middelbare school niet kon verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dan ben je er wel op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik daar vroeger heb gewoond.
er is geen een woonplaats goed behalve hedikhuizenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een haters zijn jullie zeg![]()
Geen een woonplaats is dus goed in 's-Hertogenbosch?![]()
[..]
Denk niet dat er nog heeel veel meer mensen uit de Maaspoort komen![]()
En dan ook nog actief zijn.
Mn basisschool zit/zat trouwens op de Kruiskamp.
Volgens mij lezen wel veel mensen hier mee
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er is geen een woonplaats goed behalve hedikhuizen
Bah wat komt dat wijf in 's-Hertogenbosch doenquote:Sieneke zingt op Festival van het Levenslied
Shalalie shalala-zangeres Sienke staat zondag 25 juli op het podium op de Markt, tijdens de dertiende editie van het Festival van het Levenslied.
Behalve Sieneke treedt ook haar Songfestival-coach Marianne Weber op, net als artiesten als Danny & Angelique, Kapalone, Dirk Meeldijk, Jack van Raamsdonk en Django Wagner.
Om 14.00 uur gaat het gratis festijn van start. Een dag eerder staan vanaf 21.00 uur onder anderen Wesley, John de Bever, Bonnie St. Claire, Arnold Hofmans en Rene Schuurmans op het podium.
Als Brabant een wezen was, was Hedikhuizen de anus.quote:
Ik ga ook optredenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bah wat komt dat wijf in 's-Hertogenbosch doen![]()
![]()
En Wesley, de Bever, Bonnie en Hofmans en alll die andere![]()
Op Rene Schuurmans na
Zijn er geen andere pipo's meer te vinden?
quote:
Dan is de kans groot dat je beter zingt dan die anderequote:
#10023quote:
Hehe. Ik doe Andre Hazes naquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat je beter zingt dan die andere
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Deceit het volgende:
YESSSSSSSSSSS IK ADOREER SIENEKE IK KAN NIET W88!!!!
Niet echt heul bijzonder.quote:
Ik had gehoopt dat er grote hagelstenen naar beneden zouden komen.quote:
ben ook aan t w8en op de big bangquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is een beetje wind, toch geen noodweer.
Dan ruik je de poeplucht niet zoquote:
Dat ja.quote:
geen boerderij in een kilometer omtrek hierquote:
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Deceit het volgende:
[zwoelzeggende modus] wie wil er met mij regen en wind maken? [/zwoelzeggende modus]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook wel
WTFquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je kan ook gewoon neuken? vragen, dan wil ST ook wel
nee, jij reageert niet op mijn excusesquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, jij reageert niet op mijn excuses
nou nog steeds nietquote:
hoiquote:
nogal jaquote:
Ik niet, moet morgen vroeg op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Zullen we doorgaan tot in de vroege uurtjes?
Nee want ik ga morgenmiddag de stad in dus dat werkt niet.quote:
Ik ook. Ga zo weer slapenquote:
Nou ook saaiquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee want ik ga morgenmiddag de stad in dus dat werkt niet.
Truste.quote:
dat maak jij er vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
![]()
Lijkt net of tie aan dat kuiken zijn kont likt
Zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat maak jij er van![]()
Ik zie dat er niet in iig
denk het jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan
Bijna weekend
Ach het gaat niet sneller dan normaal hoorquote:
Soms gaan de wolken sneller, dan zou de tijd toch ook sneller moeten gaan.. Zou logisch zijnquote:
wtfquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soms gaan de wolken sneller, dan zou de tijd toch ook sneller moeten gaan.. Zou logisch zijn
Mwah volgens mij welquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wtf![]()
BB kent het principe 'wind' niet
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee
Zeker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Nergens voor nodig toch
Hallo weer trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |