Dat zou echt een fail zijn danquote:Op donderdag 15 juli 2010 02:05 schreef FedExpress het volgende:
ben niet eens zo moe, maar hier tot 4 blijven zitten vind ik ook niksdan maken we nog mee dat ceased al naar zn werk gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ben ook autoloosquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:33 schreef FedExpress het volgende:
hmmm, in slaap gevallen BB? ik ga nu slapen iig. trusten!
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooeequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ineens vielen mn ogen dicht
Goeiemorgen people!
sjansbalquote:
Nee ik ga vandaag iedereen een complimentje gevenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooee![]()
en goedemorgen![]()
[..]
sjansbal
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dan de hele tijd tegen mij zeggen: ooh, fedje wordt moooee![]()
en goedemorgen![]()
Fed, je ziet er leuk uit vandaagquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Geef Fed ook eens een compliment dan
wel grappig dat je BB en mij compliment over uiterlijk/kleding geeft terwijl je daar niks vanaf weetquote:
nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik ga vandaag iedereen een complimentje geven
mensen met 25 posts per paginaquote:
hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:29 schreef kutkabouter het volgende:
moggelpagina 4 en 5 is echt aids
![]()
![]()
[..]
nou ik ben benieuwd![]()
verklaartquote: