Natuurlijk.quote:
hij kan wel gewoon gaan aanvallen zonder schrik te hebben om zwaar terug te vallen, zijn klassement ois toch al verklootquote:
ja, die hadden idd de beste preparatie, jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:09 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar moet er nou iedere keer gewezen worden naar doping terwijl er nooit schorsingen zijn uitgedeeld voor de ploeg of er ook maar iets bewezen is? Ik geef toe dat het moeilijk is om zonder doping zo te rijden maar deze jongens hadden ook veruit de beste voorbereiding van het hele peloton...
Denk dat hij op de Tourmalet alleen boven komt met 15-20 minuten voorsprong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
hij kan wel gewoon gaan aanvallen zonder schrik te hebben om zwaar terug te vallen, zijn klassement ois toch al verkloot
Only in your dreams.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk dat hij op de Tourmalet alleen boven komt met 15-20 minuten voorsprong.
http://www.radio1.be/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Op welk Belgisch radiostation kan ik de tour luisteren? En welke frequentie zit die?
Ha, zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk dat hij op de Tourmalet alleen boven komt met 15-20 minuten voorsprong.
quote:'Rabobank aast op klassementsrenner Sanchez'
Uitgegeven: 13 juli 2010 13:03
Laatst gewijzigd: 13 juli 2010 13:03
AMSTERDAM - Rabobank zou zich voor volgend seizoen willen versterken met Luis Leon Sanchez.
© ANPDe 26-jarige Spanjaard is transfervrij omdat Caisse d’Epargne, de sponsor van zijn huidige ploeg, zich terugtrekt uit het wielrennen.
Volgens verschillende media, waaronder L’Equipe en Biciciclismo, zijn de onderhandelingen tussen Sanchez en Rabobank al begonnen.
Spaanse armada
Sanchez is momenteel kopman van Caisse d’Epargne in de Tour de France. Als redelijk klimmer en degelijk tijdrijder geldt hij als een klassementsrenner, een status die hij vorig bevestigde door Parijs-Nice te winnen.
Bij Rabobank rijden al de Spanjaarden Oscar Freire en Juan Manuel Garate.
Denk dat hij dan op 13-14 min achterstand staat. Ze laten hem gaan, niemand wil of kan hem halen, zijn voorsprong loopt op tot 15 minuten, op het eind verliest hij niet maar wint hij alleen maar. Armstrong pakt gele trui en bolletjestrui en ook de laatste tijdrit wint hij nog maar eens.quote:
Ja, en dan rijdt hij voor Parijs verkeerd en bij Moskou zijn zijn pilletjes op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk dat hij dan op 13-14 min achterstand staat. Ze laten hem gaan, niemand wil of kan hem halen, zijn voorsprong loopt op tot 15 minuten, op het eind verliest hij niet maar wint hij alleen maar. Armstrong pakt gele trui en bolletjestrui en ook de laatste tijdrit wint hij nog maar eens.
En later op het jaar wint hij ook nog eens de US Open.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denk dat hij dan op 13-14 min achterstand staat. Ze laten hem gaan, niemand wil of kan hem halen, zijn voorsprong loopt op tot 15 minuten, op het eind verliest hij niet maar wint hij alleen maar. Armstrong pakt gele trui en bolletjestrui en ook de laatste tijdrit wint hij nog maar eens.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En met terugwerkende kracht het WK voetbal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En later op het jaar wint hij ook nog eens de US Open.
Nee maar wel het wereldkampioenschap en de Vuelta met BMCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij ook kans maakt om het stoeltje van Schumacher in de Mercedes over te nemen, dus hij kan ook nog wereldkampioen F1 worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En in Parijs rijdt hij 30 min lang met zijn middelvinger omhoog richting het publiekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit. Net zoals vorig jaar, die wandeletappe in de Tour.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou op de diverse nationale kampioenschappen ook verboden worden en toen de ploegen weigerden om zonder te rijden (nou ja, alleen de ploegleiders uiteraard), gingen ze ook door de knieën.
Idd. Daarom.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou op de diverse nationale kampioenschappen ook verboden worden en toen de ploegen weigerden om zonder te rijden (nou ja, alleen de ploegleiders uiteraard), gingen ze ook door de knieën.
Past wel bij Evans, harkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Ericr het volgende:
Evans kan maar beter dat geel snel kwijt zijn, dit gehark lukt BMC ook maar 1 etappe.
Gho, vanaf overmorgen kunnen ze het werk aan columbia overlaten tot de pyrineeën, en morgen is ook goed te doen voor hen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:27 schreef Ericr het volgende:
Evans kan maar beter dat geel snel kwijt zijn, dit gehark lukt BMC ook maar 1 etappe.
Maar dan kan je in de volgende bergetappe weer aan de bak en je zal toch enige controle moeten uitoefenen in die vlakke etappes of je krijgt weer een Pereiro-actie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
Gho, vanaf overmorgen kunnen ze het werk aan columbia overlaten tot de pyrineeën, en morgen is ook goed te doen voor hen.
Het is eigenlijk een probleem dat je moeilijk kan oplossen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Daarom.
De renners hadden er niet zoveel op tegen.
Kan me ook herinneren dat Boonen zei van die etappe vorig jaar "het was wel lekker rustig zo."
De etappe van zaterdag verwacht ik eigenlijk wel een groepje. Met een colletje van 3e cat vlak voor de finish denk ik niet dat de sprinters erg aandringen tot een massasprint.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar dan kan je in de volgende bergetappe weer aan de bak en je zal toch enige controle moeten uitoefenen in die vlakke etappes of je krijgt weer een Pereiro-actie.
morgen is eigenlijk een ideale dag om een lange ontsnapping te laten gaan, met zo'n "nocentini"-gele trui. niet echt voor sprinters, ook niet echt voor de favorieten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar dan kan je in de volgende bergetappe weer aan de bak en je zal toch enige controle moeten uitoefenen in die vlakke etappes of je krijgt weer een Pereiro-actie.
Mooi shot trouwens nu, koplopers en peleton in 1 beeld.
Ja, helaas wel. Maar geef ze eens ongelijk. Totaal geen nut om nu vol door te fietsen. Net toen Brajkovic, Vino enz. voorop reden wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Falco het volgende:
BMC blijft het rustig aan doen vind ik.
Morgen is het geheid een groepje dat wegblijft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Beregd het volgende:
[..]
morgen is eigenlijk een ideale dag om een lange ontsnapping te laten gaan, met zo'n "nocentini"-gele trui. niet echt voor sprinters, ook niet echt voor de favorieten.
Dan moet er wel niet weer zo'n LL Sanchez type meegaan
Vergeet Andre Rieu niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Falco het volgende:
Zal Herbert zometeen nog Ab Krook spotten in het publiek?
QFTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Szura het volgende:
Je vraagt je toch af wat die Moreau dan wil
Als die gast de bollentrui wint neem ik een half jaar een Franse vlag als avatar, never gonna happen.
zeg dan dat je je hoed opeetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Szura het volgende:
Je vraagt je toch af wat die Moreau dan wil
Als die gast de bollentrui wint neem ik een half jaar een Franse vlag als avatar, never gonna happen.
Die heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef Szura het volgende:
Ik stel de zin van Herbert dadelijk alvast samen:
"5 minuut 8, het verschil is 5 minuten en 8 seconden. Dames en heren, Luis Leon Sanchez rijdt nu virtueel in de gele trui!"
Vooraf gegaan door: "Mag ik je even onderbreken"
Zou goed kunnen dat Contador Gesink een keer laat gaan. Als dan een Schleck of een Evans niet mee springt kan hij wel een keer los komen.quote:"I went out to catch almost all the attackers," Contador said. "In the coming stages, I'll have to select which rider I should follow. But my legs were good and my team was very good."
lijkt me ook neit echt gezond.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Die heb ik niet
BTW, dat doet toch niemand
Ja, maar daar gaat het dus OOK mis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:53 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Commentatoren en wetenschappelijke/medische vraagstukken![]()
Laat ze lekker blijven vertellen wat ze zien
Oranje komt straks weer op Ned 1.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Waarom hebben we vandaag tour op 2 zenders?
Goeie vraagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Waarom hebben we vandaag tour op 2 zenders?
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:00 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Toch wel netjes hoelang kroon nou al een tijdje op kop rijdt nadat hij gelost(?) was in de klim, heeft hij een paar jaar geleden ook niet de koninginnerit gewonnen?
Ik denk niet dat Gesink veel ruimte zal krijgen, hij zal er echt zijn best voor moeten doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat Contador Gesink een keer laat gaan. Als dan een Schleck of een Evans niet mee springt kan hij wel een keer los komen.
Wij hebben hem al iets langer en het is ook echt wennen iddquote:
Ben allang gewend, vind het een toplayoutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben hem al iets langer en het is ook echt wennen idd
Ik heb de nieuwe niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben hem al iets langer en het is ook echt wennen idd
Hij had wel de benen ervoor, maar kwam net tekort.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:00 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Toch wel netjes hoelang kroon nou al een tijdje op kop rijdt nadat hij gelost(?) was in de klim, heeft hij een paar jaar geleden ook niet de koninginnerit gewonnen?
http://www.nusport.nl/column/2281489/zegebloemen-van-kroon.htmlquote:
Heb je het eerste uur gezien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef Ericr het volgende:
Eigenlijk best zinloos om zo'n hele etappe uit te zenden, er gebeurt in de meeste gevallen amper wat in die eerste uren.
Niet helemaal maar een vroege ontsnapping en daarna een koers die inkakt biedt toch weinig kijkplezier. We hebben renners als Ramussen nodig of een Landis, maar ja dan krijg je weer gelazer achteraf helaas.quote:
Heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef Ericr het volgende:
Eigenlijk best zinloos om zo'n hele etappe uit te zenden, er gebeurt in de meeste gevallen amper wat in die eerste uren.
vino is wel zo'n renner,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet helemaal maar een vroege ontsnapping en daarna een koers die inkakt biedt toch weinig kijkplezier. We hebben renners als Ramussen nodig of een Landis, maar ja dan krijg je weer gelazer achteraf helaas.
Vino ging, Brajkovic ging en nog een aantal anderen en het was oorlog in het peloton hoor. Het duurde erg lang voordat het inkakte.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet helemaal maar een vroege ontsnapping en daarna een koers die inkakt biedt toch weinig kijkplezier. We hebben renners als Ramussen nodig of een Landis, maar ja dan krijg je weer gelazer achteraf helaas.
Het eerste uur was toch echt prima vandaag hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hallo JohnDDDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik hoop op een straffe actie van Armstrong. Ik zie hem nog wel mooie dingen doen deze tour.
Het probleem voor Gesink is ook dat hij de ideale man is om met mee te gaan. Hij demarreert niet al te hard en rijdt hoog tempo bergop.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gesink veel ruimte zal krijgen, hij zal er echt zijn best voor moeten doen.
Ow wacht. Ik snap 'm. Heb het topic even doorgelezen.quote:
Is een spaans stopwordje. Doet Contador ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waarom eindigt Menchov vrijwel elke zin met 'no'
Whehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Szura het volgende:
En terwijl Popo dus gelost is, zit Hushovd nog gewoon in het peloton![]()
Afkorting van "you know"?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Want de Rus spreekt spaans?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is een spaans stopwordje. Doet Contador ook.
Dit is echt geniaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hij lijkt toch nu een serieuze kanshebber voor de bollentrui. Ik had meer tegenstand verwacht.quote:
engelstaligen zeggen dan weer yeah.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
T schijnt ook iets voor italianen te zijn.
(en ik had vandaag wel willen kijken maar moet werken. Wat een leed)
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Pineau tegen Luis Leon heeft gezegd dat Moreau zich wat moet inhouden.
haha wat een twee dagen waren datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Gitank2 het volgende:
Ik moet altijd aan Landis denken bij deze klimmen.
Maar ja als je bedenkt dat die laatste dag met hulp van doping was, is het naderhand toch wel een teleurstelling.quote:
Top tv, helaas ook dope tv.quote:
Inderdaad leuk tooltjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Nu is die HTC tracker ook wel leuk
http://www.google.com/landing/mytrackstour/
Ze rijden dus niet zo snel
Is dat op http://gaps.letour.fr/us.php?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat wanneer ze van fiets veranderen het systeem niet echt meer kloptJe kan zomaar de ploegwagen van HTC volgen inplaats van Cav ofzo hehe. Achja " kinderziekte " .
http://www.google.com/landing/mytrackstour/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Is dat op http://gaps.letour.fr/us.php?
De fiets van Rogers zal op de wagen staan idd, als je zo kijkt naar de positie. Die zit ver achter het peloton.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat wanneer ze van fiets veranderen het systeem niet echt meer kloptJe kan zomaar de ploegwagen van HTC volgen inplaats van Cav ofzo hehe. Achja " kinderziekte " .
Weekje terug zag ik Cav 110 gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De fiets van Rogers zal op de wagen staan idd, als je zo kijkt naar de positie. Die zit ver achter het peloton.
Cool, die metingen zullen niet altijd hememaal pico bello zijn maar het is toch grappig om te zien. Bij de zeven heuvelen loop doen ze ook dit soort metingen met een chip in je schoenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://www.google.com/landing/mytrackstour/
Dat is Zaafendish.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:54 schreef tuvokki het volgende:
Er rijden er twee de verkeerde kant op zo lijkt het
Hij zal dadelijk wel onder een plataan gaan liggen.quote:
Niet slim, want dan komt hij het peloton niet tegen en kunnen ze 'm niet uit de sloot plukken.quote:
Armstrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef timmmmm het volgende:
en wie denken jullie dat er allemaal onderuitgaan in de afdaling?
Niemandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Armstrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Goeie toevoegingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Cool, die metingen zullen niet altijd hememaal pico bello zijn maar het is toch grappig om te zien. Bij de zeven heuvelen loop doen ze ook dit soort metingen met een chip in je schoen(Alleen gaat dat wat langzamer)
Degene die voor Armstrong rijdt dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Armstrong.
Die ligt er deze tour altijd bij.
Frank Schleck vanuit het nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef timmmmm het volgende:
Frank Schleck.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:58 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Armstrong dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het Gesink gaat worden, en dat hij nog wat andere grote namen meeneemt
Die kopgroep gast wel door, in het peloton wordt nu bevoorraad. Is dus niet heel vreemd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef Szura het volgende:
En binnen 2 kilometer is er een minuut bijgekomen
Ja als dit nog even blijft oplopen zit de winnaar wellicht wel toch vooraan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die kopgroep gast wel door, in het peloton wordt nu bevoorraad. Is dus niet heel vreemd.
Met dit verschil maakt de kopgroep nog wel een kans om voor te blijven. Iemand uit de kopgroep iig.
Ik verwacht wel een aanval van Andy Schleck op de Madeleine. Ze zullen Voigt niet voor niets naar voren hebben gestuurd.
Hij rijdt nu virtueel voor Rabo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef tuvokki het volgende:
Rabo moet die Sanchez maar snel tekenen. Goeie deal. Die rijdt nu in het geel.
Welke regen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Szura het volgende:
Ik hoor het commentaar niet eens meer door die tering regen hier
Het komt hier ook met bakken naar beneden nu.quote:
Zuiden? ik zit 150km zuidelijker dan die regenbui.. lekker droog hierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:06 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
In het zuiden regent het blijkbaar.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:06 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
In het zuiden regent het blijkbaar.
Daarom is het ook virtueel....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Allemaal mooi die virtuele leiders en weet ik veel, maar de Madeleine wordt de eerste HC. Daar zijn de 7 6 minuten die ze nu hebben zo weggewerkt...
Er zitten toch mensen in die kopgroep die aardig omhoog kunnen. En met 12 man is het niet zo dat ze leeggereden aan de voet komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:11 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Allemaal mooi die virtuele leiders en weet ik veel, maar de Madeleine wordt de eerste HC. Daar zijn de 7 6 minuten die ze nu hebben zo weggewerkt...
Doe dan meteen een geel aureoolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Eigenlijk zouden ze een soort fluoriserend geel truitje moeten hebben (zo'n safety jacket) voor de virtuele leider, en dan telkens als de virtuele leider verandert die renner dat truitje aan laten trekken. Bij weigering van de renners kun je het er ook digitaal opphotoshoppen.
En die daalt ook goed. Niet echt minder dan Sanchez 1.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef knep het volgende:
Sanchez 2 moet het toch een tijdje vol kunnen houden zou je zeggen.
Die zouden ze bij Armstrong er standaard bij moeten doenquote:
60 kmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Szura het volgende:
Op hoeveel kilometer van de streep begon de klim?
Held. Daar was ik laatst nog naar op zoek. -alles aan het lezen-quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Top tv, helaas ook dope tv.
Leuke topics op fok ook, waarin er gekankerd werd, naar Zubeldia gezocht en ook verwonderd werd.
[Tour] Etappe 17 #1 Vandaag is Boogerd ?
Tour - Etappe 17, het kuurtje van Landis
[Tour] Etappe 17 #3 God is a Landis
[Tour] Etappe 17 #4 Op naar de Joux plane
[Tour] Etappe 17 #5 Sastre, Landis, Menchov, Pereiro?
[Tour] Etappe 17 #6 : Wat heeft Floyd hiervoor geslikt
(ik heb ongeveer alle wielertopics van fok opgeslagen)
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gesink veel ruimte zal krijgen, hij zal er echt zijn best voor moeten doen.
Topics terug lezen is soms nog verrassend leuk, heb ook een keer topics van 9/11 gelezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Held. Daar was ik laatst nog naar op zoek. -alles aan het lezen-
Zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:22 schreef Gitank2 het volgende:
Inderdaad, voor degene die zich nu verveelt:
...
Mooi werk, ik had dus een aardig voorspellende blik die dagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Top tv, helaas ook dope tv.
Leuke topics op fok ook, waarin er gekankerd werd, naar Zubeldia gezocht en ook verwonderd werd.
Tour - Etappe 17, het kuurtje van Landis
(ik heb ongeveer alle wielertopics van fok opgeslagen)
Ja, de was zit in de machinequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, nu zeker niet , want de renners zien de madeleine opdoemen
En ik viel bijna in slaap, door de warme zon die op me scheen door het raam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ja, de was zit in de machine(is geen Ducrot quote, ik heb écht de was gedaan
)
Ha! Ik heb op mijn papadag wat minder leuke dingen, maar deze rit maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En ik viel bijna in slaap, door de warme zon die op me scheen door het raam.
Die heeft echt nog helemaal niks gedaan, die gaat zo en dan kan LL Sanchez vast wel mee, maar de rest?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Szura het volgende:
Cunego zal wel als eerste demarreren
Tot nu toe geen flikker uitgevoerd
Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef JohnDDD het volgende:
Plan van Saxo zal wel zijn om Schleck te laten demarreren en dan Voigt te laten wachten op de top om hem naar beneden te brengen.
Ik sluit het niet uit, of Voigt zal iig verlangzamen iets voor de topquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.
Moest ik ook aan denken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou de dochter van Herbert kan ook weer naar bed..
Ja, de laatste klimmer was alweer vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef JohnDDD het volgende:
Bolletjestrui onwaardig
't Wordt tijd dat een echte klimmer de bolletjestrui weer eens pakt
Bijn a 100 meterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Pineau eraf? Had verwacht dat hij wel iets langer mee kon...
quote:"Fredrik van der puit staat hier al vier weken met zijn sleurhutje, dit doet hij ieder jaar, een klim uitzoeken en hier lange tijd verblijven, hij heeft het hele jaar theezakjes verzameld en maakt hiermee een spandoek voor zijn favoriete renner, meestal een Belg die dat jaar deelneemt."
Het is altijd dezelfde.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:41 schreef Szura het volgende:
Wat zakken die Shacks door het ijs zeg, niet normaal
27 al zelfs volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef No-P het volgende:
j V D B is al 26 toch?
Ik hoorde hem tegelijktijdig met dat ik je zin lasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Wat een uitspraak, staafmixers door het peloton
Helemaal niet.quote:
Maar waar zitten ze dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef larry91 het volgende:
Dat gegil ook altijd over waar Gesink zit en waar Menchov zit
Wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Britse commentator noemt Hincapie "the British champion" en ziet een Radioshack aan voor een helper van Wiggins van Sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |