Snap trouwens nog steeds niet dat iedereen hier als een dolle zit te juichen om een buitenlander die toevallig bij een Nederlandse ploeg rijdt. Ik juich harder om Boogerd die 10e wordt dan Rasmussen die de Tour wint.
Ik heb veel liever dat Contador wint (niks met wel of geen doping te maken overigens),en Contador was over de gehele tour gezien ook de beste in koers tot nu toe. Hij liep echter samen met Evans en Leipheimer tegen een Pereiro'tje aan door Rasmussen dik drie minuten cadeau te doen in Tignes, alwaar Contador ook nog een lek reed op de slotklim. Zonder die bonus was Rasmussen wellicht niet eens op het podium gekomen. In feite doet hij niets anders dan Pereiro vorig jaar: opeens dingen doen die in principe boven je kunnen liggen, vooral in de tijdrit. Ik denk zelfs dat als hij die bonus + het geel niet gekregen had hij in eerste instantie gewoon voor Menchov had moeten rijden.
En wat als hij volgend jaar naar pakweg Lampre vertrekt en een testje mist of weet ik wat, dan wil ik hier de reacties nog wel eens lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.