Ja, de was zit in de machinequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, nu zeker niet , want de renners zien de madeleine opdoemen
En ik viel bijna in slaap, door de warme zon die op me scheen door het raam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ja, de was zit in de machine(is geen Ducrot quote, ik heb écht de was gedaan
)
Ha! Ik heb op mijn papadag wat minder leuke dingen, maar deze rit maakt een hoop goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
En ik viel bijna in slaap, door de warme zon die op me scheen door het raam.
Die heeft echt nog helemaal niks gedaan, die gaat zo en dan kan LL Sanchez vast wel mee, maar de rest?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Szura het volgende:
Cunego zal wel als eerste demarreren
Tot nu toe geen flikker uitgevoerd
Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef JohnDDD het volgende:
Plan van Saxo zal wel zijn om Schleck te laten demarreren en dan Voigt te laten wachten op de top om hem naar beneden te brengen.
Ik sluit het niet uit, of Voigt zal iig verlangzamen iets voor de topquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.
Moest ik ook aan denken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou de dochter van Herbert kan ook weer naar bed..
Ja, de laatste klimmer was alweer vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef JohnDDD het volgende:
Bolletjestrui onwaardig
't Wordt tijd dat een echte klimmer de bolletjestrui weer eens pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |