Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
boonen heeft zich trouwens ook heel negatief uitgelaten over vino, kunnen jullie daar ook over janken, of is dat niet zo erg
en serieus, ik denk niet dat boonen iets heeft tegen de nederlanders/nederlandse ploegen... er rijden nederlanders in zijn eigen ploeg
Maar zijn gedrag alleen, is al genoeg voor de zwaarste verdenkingen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]
Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]
Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussen![]()
en eerlijk, wat zijn dan de belgische ploegen ? in zowat elke ploeg zit een belg, in zowat elke ploeg zit een nederlander ...
quickstep was al ANTI-astana voordat de tour begon, en kon dat niet onder stoelen of banken steken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:04 schreef DivineJester het volgende:
Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef DivineJester het volgende:
Owh, het is zeker niet de Tout de France????
Modjes
![]()
Gaat dat niet meteen een beetje ver?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat dat niet meteen een beetje ver?
Ik zeg toch ook niet m'n ABN rekening op als Ajax de CL niet wint...?!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Houd Rabo de punten en het geld wat betreft Rasmussen?
Nee natuurlijk niet, alles komt te vervallen wat hij deze tour heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Houd Rabo de punten en het geld wat betreft Rasmussen?
Het bedrijf de Rabobank heeft Rasmussen er niet uitgezetquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |