abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51847766
En hier weer verder...
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
boonen heeft zich trouwens ook heel negatief uitgelaten over vino, kunnen jullie daar ook over janken, of is dat niet zo erg

en serieus, ik denk niet dat boonen iets heeft tegen de nederlanders/nederlandse ploegen... er rijden nederlanders in zijn eigen ploeg
Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
pi_51847783
Owh, het is zeker niet de Tout de France????

Modjes
pi_51847788
Tout
Hoi.
pi_51847796
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]

Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
Maar zijn gedrag alleen, is al genoeg voor de zwaarste verdenkingen...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_51847799
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]

hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussen

en eerlijk, wat zijn dan de belgische ploegen ? in zowat elke ploeg zit een belg, in zowat elke ploeg zit een nederlander ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51847812
is er al enig nieuw beeldmateriaal? het beeld van een pilsende dekker kennen we nou zo langzamerhand wel
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51847824
Ik ben Ri-Ra-Rasmussen! Niemand weet wat ik deed!
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:03:47 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51847827
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51847838
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussen

en eerlijk, wat zijn dan de belgische ploegen ? in zowat elke ploeg zit een belg, in zowat elke ploeg zit een nederlander ...
Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...
pi_51847850
Boonen reageerde fel op Vino, vind ik prima. Daarna begon hij een kruistocht tegen Rasmussen, die NIET gepakt werd en tot op dit moment nog steeds niet gepakt IS. Vrij subtiele nuance, lijkt me.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51847861
is dit onderwerp zoveel topics waard?
pi_51847863
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:04 schreef DivineJester het volgende:

Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...
quickstep was al ANTI-astana voordat de tour begon, en kon dat niet onder stoelen of banken steken...
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:05:06 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51847867
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef DivineJester het volgende:
Owh, het is zeker niet de Tout de France????

Modjes
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_51847874
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
is dit onderwerp zoveel topics waard?
Je hoeft niet te reageren, maar ja.
sig verwijderd door FA
pi_51847890
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Gaat dat niet meteen een beetje ver?
Ik zeg toch ook niet m'n ABN rekening op als Ajax de CL niet wint...?!
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:07:25 #16
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51847932
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:

[..]

Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:07:48 #17
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51847947
Houd Rabo de punten en het geld wat betreft Rasmussen?
pi_51847974
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:

Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?

laat ons zeggen dat ik persoonlijk zo dom ben om een bankrekening te kiezen op basis van de rente die het me oplevert
pi_51847976
De rest gaat toch van start, maar ik heb een gevoel dat de renners het niet eens zijn met de beslissing. Er zou ook een advocaat in de arm genomen zijn door de renners oid.
pi_51847995
quote:

[..]

Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.
Stop hier toch mee, dit wordt genant.
pi_51848005
quote:

[..]

Nee.
Het bestuur van de bank zelf heeft toch niet de beslissing genomen om Rasmussen uit de tour te halen...
pi_51848009
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51848031
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nee natuurlijk niet, alles komt te vervallen wat hij deze tour heeft gepresteerd.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_51848032
Zohee, volg je vanaf 21.00 gisteravond het nieuws niet, zo word je ineens overstroomd door vage berichten. Voor zover ik het begrijp is Rasmussen dus eruit geknikkerd doordat hij niet was waar hij zei dat hij was, wat impliceert dat hij op die plaatsen doping zou hebben kunnen gebruiken.

Hij is niet positief bevonden in de Tour, en dit is een reden om een renner te ontslaan, maar per direct en zo drastisch? Ik snap het niet zo eigenlijk. Waarom wil Rabobank hier een wit voetje halen ten opzichte van de organisatie van de Tour en de UCI?
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:10:46 #25
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848034
quote:

[..]

Het bedrijf de Rabobank heeft Rasmussen er niet uitgezet
De geljknamige wielerploeg Rabobank heeft dat gedaan.

De Rooy zal je echt geen zinnig woord kunnen vertellen over het afsluiten van hypotheken.
pi_51848075
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..
Is dit anders als hij wél op doping zou zijn betrapt?
Bijv. gisteren na afloop van de etappe. Blijft de ritoverwinning dan nog staan?
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:12:05 #27
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848079
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef Chivu het volgende:
Zohee, volg je vanaf 21.00 gisteravond het nieuws niet, zo word je ineens overstroomd door vage berichten. Voor zover ik het begrijp is Rasmussen dus eruit geknikkerd doordat hij niet was waar hij zei dat hij was, wat impliceert dat hij op die plaatsen doping zou hebben kunnen gebruiken.

Hij is niet positief bevonden in de Tour, en dit is een reden om een renner te ontslaan, maar per direct en zo drastisch? Ik snap het niet zo eigenlijk. Waarom wil Rabobank hier een wit voetje halen ten opzichte van de organisatie van de Tour en de UCI?
Ze willen de commotie voor zijn. De waarheid was hoe dan ook naar voren gekomen.
Volgens mij heeft degene die het gemeld heeft het eerste aan het team gemeld en is niet naar de (franse) pers gegaaan.

De Rabobank wil zich het drama besparen dat een gele trui winnaar uit de tour geschrapt wordt. Datzou de naam van Rabobank veel meer aantasten.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:12:31 #28
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_51848092
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef UtrechtSlim het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef annelies80 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, alles komt te vervallen wat hij deze tour heeft gepresteerd.
pi_51848102
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Het bedrijf de Rabobank heeft Rasmussen er niet uitgezet
De geljknamige wielerploeg Rabobank heeft dat gedaan.

De Rooy zal je echt geen zinnig woord kunnen vertellen over het afsluiten van hypotheken.
En mijn persoonlijke consulent bij de bank zal weinig kunnen bergop met een fiets gok ik zo...
pi_51848135
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:

[..]

Als hij op doping betrapt zou zijn KAN dat anders zijn, maar dat lligt aan de maatregelen van de Tourorganisatie. Voorlopig heeft deze nog niet een op doping betrapte renner (Vinikoerov) zijn etappezeges afgenomen. Maar dat kan met terugwerkende kracht alsnog..
pi_51848157
Kan iemand mij even uitleggen waarom er gisternacht een inval is geweest van de Franse politie in het Rabo Hotel??? Daar snap ik dus echt niks van. Omdat iemand in jouw ploeg gelogen heeft, is het blijkbaar nodig dat de politie alles overhoop haalt, terwijl de persoon die gelogen heeft in een ander hotel verblijft? Als ze dan al een inval doen, zouden ze dat bij Rasmussen moeten doen en niet bij de andere renners. Mag zoiets uberhaput wel, zonder enige gergronde reden?

Daarnaast, is het m.i. onzin om een politieinval te doen om een leugentje? Tering, die gasten moeten het druk hebben als ze bij ieder willekeurig persoon die een keertje liegt een hele razzia houden. Het gaat hier immers niet om doping gebruik, maar om het schenden van interne regels van de ploeg. DAT is de enige reden dat Rasmussen is ontslagen (iig zover we nu weten).

* Hedgehog snapt er maar weinig van.
pi_51848160
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:

[..]

Ja, dan is hij namelijk uit de Toutr gezet door de Tour-directie, nu is het een interne oplossing door een ploeg, lijkt me dat, mits er geen bewijs van doping aankomt, dat dit geen gevolgen heeft voor het verkregen geld en de punten.
pi_51848183
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:

[..]

Uiteraard niet.
Het feit dat ze sponsor zijn van Ajax zou daar al genoeg voor zijn
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:16:19 #34
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848187
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

laat ons zeggen dat ik persoonlijk zo dom ben om een bankrekening te kiezen op basis van de rente die het me oplevert
Net alsof de rente van de Rabobank zo hoog is Daarbij zit ik al jaren bij die bank en heb ik aardig wat spaargeld bij ze geparkeerd staan, puur omdat ik sympathie voor ze had. En nu weer ontopic.
pi_51848211
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:12 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Ze willen de commotie voor zijn. De waarheid was hoe dan ook naar voren gekomen.
Volgens mij heeft degene die het gemeld heeft het eerste aan het team gemeld en is niet naar de (franse) pers gegaaan.

De Rabobank wil zich het drama besparen dat een gele trui winnaar uit de tour geschrapt wordt. Datzou de naam van Rabobank veel meer aantasten.
Tsja, daar heb je een punt. Rasmussen heeft zichzelf dus de das om gedaan in de dopingwereld, niet zozeer door doping te gebruiken maar door zich (principieel?) niet aan de dopingpreventieregelgeving te houden.

En nu gaan de geruchten op gang komen, over wat Rasmussen daar precies deed. Doping testen om te kijken of het niet traceerbaar kon worden gemaakt? Of was het gewoon simpel en was het niet meer dan het niet zijn op de plaats die je aan hebt gegeven?
pi_51848220
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:15 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ja, dan is hij namelijk uit de Toutr gezet door de Tour-directie, nu is het een interne oplossing door een ploeg, lijkt me dat, mits er geen bewijs van doping aankomt, dat dit geen gevolgen heeft voor het verkregen geld en de punten.
Niet voor het verkregen geld, niet voor de rituitslagen, wel voor de punten. Soler is dus zeker van de bolletjestrui, mits hij niet voor de Champs Élysées van zijn fiets kukelt..
pi_51848272
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:16 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Uiteraard niet.
Het feit dat ze sponsor zijn van Ajax zou daar al genoeg voor zijn
Mja.... valt weinig tegen in te brengen...
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:20:51 #38
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51848310
Hoe ziet de toekomst van Rasmussen er nu uit?
Zou hij nog aan de bak komen?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51848314
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:

Net alsof de rente van de Rabobank zo hoog is Daarbij zit ik al jaren bij die bank en heb ik aardig wat spaargeld bij ze geparkeerd staan, puur omdat ik sympathie voor ze had. En nu weer ontopic.
in belgie levert de spaarrekening van rabo het meeste op ... vorig jaar toch, nu zou ik moeten kijken
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:22:14 #40
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848348
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef 456 het volgende:
Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:23:23 #41
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848382
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je een punt. Rasmussen heeft zichzelf dus de das om gedaan in de dopingwereld, niet zozeer door doping te gebruiken maar door zich (principieel?) niet aan de dopingpreventieregelgeving te houden.

En nu gaan de geruchten op gang komen, over wat Rasmussen daar precies deed. Doping testen om te kijken of het niet traceerbaar kon worden gemaakt? Of was het gewoon simpel en was het niet meer dan het niet zijn op de plaats die je aan hebt gegeven?
Rasmussen heeft de dopingregelingen bewust proberen te ontlopen door te liegen over zijn verblijfsplaats. In principe waren de controleurs dus in Mexico op zoek naar Rasmussen voor een controle terwijl ze hem daar nooit konden vinden.

Er zijn al verschillende geruchten dat Rasmussen met een Italiaanse arts samengewerkt zou hebben. De mogelijkheid bestaat dus dat Rasmussen voor de tour doping gebruikt heeft, welke nu uit z'n lichaam is, maar waarvan hij wel een oneerlijk voordeel gekregen heeft.

Het liegen over de verblijfsplaats is een breuk in het vertrouwen en als hij over zijn verblijfsplaats liegt dan heeft hij "vrij spel" gehad in Italie.
pi_51848402
quote:
Hij is dan wel op staande voet ontslagen vanwege het verzwijgen/liegen, maar hij is niet op doping betrapt.
Lijkt mij dat hij in principe bij elke ploeg direct aan de slag kan... ware het niet dat zijn betrouwbaarheid als mens momenteel onder 0 is...
pi_51848406
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:

Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.
hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen. Rabo heeft hem twee weken lang verdedigd, op een bepaald moment gaat het gewoon te ver. Rabo kon niet anders.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:24:37 #44
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848424
quote:

[..]

Hij heeft het over zichzelf afgeroepen. De Rabobankploeg is gewoon slim dat ze hem er nu uitknikkeren, hierdoor lopen ze de minste schade op.

Maar alles blijft beetje speculeren, misschien geeft Rasmussen vanavond een verklaring en dan is alles weer anders.
pi_51848441
Maar ze waren voor de Tour toch al gewoon op de hoogte van zijn liegen e.d.?
pi_51848457
quote:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk zelf keihard gelogen, tegen de UCI, tegen de Rabobankploeg, tegen het publiek, is allemaal niet onder druk van de Rabobank gegaan hoor.

Maar zijn carriere zal wel voorbij zijn inderdaad.
pi_51848462
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.

Maar ja, roomser-dan-de-paus-mentaliteit he?
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:25:44 #48
7859 456
pi_51848465
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen. Rabo heeft hem twee weken lang verdedigd, op een bepaald moment gaat het gewoon te ver. Rabo kon niet anders.
Voila, tis da. Ik vind het echt absurd die fout bij de Rooy of Rabo neer te leggen.
pi_51848527
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef OA het volgende:

[..]

Hij is dan wel op staande voet ontslagen vanwege het verzwijgen/liegen, maar hij is niet op doping betrapt.
Lijkt mij dat hij in principe bij elke ploeg direct aan de slag kan... ware het niet dat zijn betrouwbaarheid als mens momenteel onder 0 is...
Ik denk dat geen enkele ploeg hem wil hebben, anders heb je meteen een onbetrouwbare renner in je midden. Dat wil je toch niet? Of je bent een ploeg die sowieso alles over hebt om te winnen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:28:04 #50
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848533
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nee niet van het liegen, wel van de "administratieve fout"
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.

Verschillende andere teams zijn daar al kapot aan gegaan. De Rabobank wielerploeg is een volwassen organisatie die zich zo min mogelijk met doping bezighoudt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:28:06 #51
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_51848535
quote:
Tinkoff, Astana, Discovery...
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:28:49 #52
7859 456
pi_51848557
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nee
Ze waren op de hoogte van zijnwaarschuwingen.
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.

overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
pi_51848558
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Juist, eens... zou hij nog wel meedoen met de olympische spelen Want hij heeft nog steeds 'maar' twee waarschuwingen.
pi_51848581
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:

[..]

Nee
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.

overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
het schijnt wel dat hij meteen bekend heeft toen de Rooij het em vroeg.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:29:43 #55
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51848593
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als jullie boonen aanpakken, mogen wij toch ook - al heb ik zelf niets tegen dekker en boogerd
Ik heb helemaal niks over Boonen gezegd, dus waar komt dat weer ineens vandaan?
Je hebt er echt een handje van om mensen woorden in de mond te leggen, is het niet? Gisteren was je ook al op dreef.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:30:09 #56
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51848603
quote:
Prudhomme: "Klassement nu geloofwaardiger"
Tourdirecteur Christian Prudhomme verklaarde vanmorgen dat het algemeen klassement nu "geloofwaardiger" is na het vertrek van de Deense geletruidrager Michael Rasmussen. "Het algemeen klassement is vandaag meer geloofwaardig dan gisteren", aldus Prudhomme. "Het vertrek van Rasmussen is het beste wat ons de voorbije week overkomen is".
hln.be
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_51848615
quote:

[..]

Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.
Zo verdraai je de zaken wel een beetje heel erg.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51848624
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:

[..]

Nee

Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...
Maar inderdaad, afgaan op de verhalen van één persoon...
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:31:30 #59
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848645
quote:

donderdag 26 juli 2007 @ 11:31:59 #60
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51848662
quote:
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:32:33 #61
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848679
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef Dr.Aart het volgende:

[..]

hln.be
Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:32:44 #62
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848686
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:

[..]

Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schieten
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:33:06 #63
7859 456
pi_51848696
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:

[..]

Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.

Wat een gesprek moet dat geweest zijn.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:33:22 #64
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848706
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef LENUS het volgende:

[..]

Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.
Op alle andere plaatsen sprak hij het al uit hoor, alleen tegenover Mart Smeets in de avondetappe niet
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:33:26 #65
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848708
Als ik al die reacties in dit topic lees, begrijp ik waarom de NSB zo veel aanhangers had tijdens de oorlog.
pi_51848719
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Grobbel het volgende:

Ik heb helemaal niks over Boonen gezegd, dus waar komt dat weer ineens vandaan?
Je hebt er echt een handje van om mensen woorden in de mond te leggen, is het niet? Gisteren was je ook al op dreef.
moet ik alle posten opzoeken waar boonen in staat ??? misschien was jij het niet, maar dat doet niet terzake.

Jij kon er duidelijk niet tegen dat iemand dekker beledigde, waarom reageer je dan niet als boonen wordt veroordeeld
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:34:03 #67
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51848726
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef 456 het volgende:

[..]

Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.

Wat een gesprek moet dat geweest zijn.
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
- "Die gekke Italiaan heeft gelijk"
"Zozo"
pi_51848732
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef LENUS het volgende:
Als ik al die reacties in dit topic lees, begrijp ik waarom de NSB zo veel aanhangers had tijdens de oorlog.
ja, laten we er nu ook maar de NSB bij betrekken
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:35:09 #69
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51848752
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
"Zozo"
Als we toch aan het speculeren zijn, waarom zou het direct bekennen als hij fout is geweest in Italie? Dan hou je toch je mond?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:03 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51848774
quote:
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51848782
Fatima, waar is de Rabobank?

In ieder geval nog steeds in de Tour.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:37:24 #72
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_51848815
quote:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans Spaans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.

Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:37:47 #73
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51848829
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

moet ik alle posten opzoeken waar boonen in staat ??? misschien was jij het niet, maar dat doet niet terzake.

Jij kon er duidelijk niet tegen dat iemand dekker beledigde, waarom reageer je dan niet als boonen wordt veroordeeld
Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag? En waarom doet het niet ter zake of ik er over begonnen was of niet? Je valt toch tegen mij uit daarover, dan mag ik toch aannemen dat je daar een enigszins fatsoenlijke reden voor hebt?

En "hullie hep het ook gedaan" is geen verweer. Een kansloze opmerking is en blijft kansloos, al probeer je er nog zoveel context bij te slepen.
pi_51848851
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

"Zozo"
Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.
pi_51848874
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Grobbel het volgende:

Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag? En waarom doet het niet ter zake of ik er over begonnen was of niet? Je valt toch tegen mij uit daarover?

En "hullie hep het ook gedaan" is geen verweer. Een kansloze opmerking is en blijft kansloos, al probeer je er nog zoveel context bij te slepen.
sorry dat ik jouw post quote om een uitspraak te doen, waar ik niet eens naar jou verwees, maar 'jullie' zei. iedereen verwijt hier alles en iedereen, face it

zand erover
pi_51848884
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schieten
Nee, daar valt ook wat voor te zeggen. Die zal tot en met verdedigd worden!
pi_51848896
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Trainspotter het volgende:
Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).
Wel van een pizza EPOlitano
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_51848925
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.
Jep. Het gebeurt ook wel anders dan die gast die claimde bloed vervoerd te hebben en naar de media ging. Die italiaanse commentator heeft de Rooij zelf gesproken geloof ik. Die kenden elkaar ook wel schijnt, en heeft het intern bij rabo aangekaart. Daarna is t pas naar de media gegaan, door een persbericht vanuit rabo zelf.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:41:40 #79
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51848936
Ach ja, deze tour zo snel mogelijk vergeten, volgend jaar is er weer een voorjaar.

pi_51848939
het ergste van dit alles vind ik nog dat ik als Rabobank employee geen gebak krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')