Tinkoff, Astana, Discovery...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef 456 het volgende:
Hoe ziet de toekomst van Rasmussen er nu uit?
Zou hij nog aan de bak komen?
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar ze waren voor de Tour toch al gewoon op de hoogte van zijn liegen e.d.?
Juist, eens... zou hij nog wel meedoen met de olympische spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen. Rabo heeft hem twee weken lang verdedigd, op een bepaald moment gaat het gewoon te ver. Rabo kon niet anders.
het schijnt wel dat hij meteen bekend heeft toen de Rooij het em vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee
Ze waren op de hoogte van zijnwaarschuwingen.
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.
overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als jullie boonen aanpakken, mogen wij toch ook- al heb ik zelf niets tegen dekker en boogerd
![]()
hln.bequote:Prudhomme: "Klassement nu geloofwaardiger"
Tourdirecteur Christian Prudhomme verklaarde vanmorgen dat het algemeen klassement nu "geloofwaardiger" is na het vertrek van de Deense geletruidrager Michael Rasmussen. "Het algemeen klassement is vandaag meer geloofwaardig dan gisteren", aldus Prudhomme. "Het vertrek van Rasmussen is het beste wat ons de voorbije week overkomen is".
Zo verdraai je de zaken wel een beetje heel erg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.![]()
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee
Ze waren op de hoogte van zijnwaarschuwingen.
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.
overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.
Maar ja, roomser-dan-de-paus-mentaliteit he?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.quote:
Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schietenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...
Maar inderdaad, afgaan op de verhalen van één persoon...![]()
Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...
Maar inderdaad, afgaan op de verhalen van één persoon...![]()
Op alle andere plaatsen sprak hij het al uit hoor, alleen tegenover Mart Smeets in de avondetappe nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.![]()
moet ik alle posten opzoeken waar boonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb helemaal niks over Boonen gezegd, dus waar komt dat weer ineens vandaan?
![]()
Je hebt er echt een handje van om mensen woorden in de mond te leggen, is het niet? Gisteren was je ook al op dreef.![]()
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef 456 het volgende:
[..]
Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.
Wat een gesprek moet dat geweest zijn.
ja, laten we er nu ook maar de NSB bij betrekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef LENUS het volgende:
Als ik al die reacties in dit topic lees, begrijp ik waarom de NSB zo veel aanhangers had tijdens de oorlog.
Als we toch aan het speculeren zijn, waarom zou het direct bekennen als hij fout is geweest in Italie? Dan hou je toch je mond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
- "Die gekke Italiaan heeft gelijk"
"Zozo"
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans Spaans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.
Maar ja, roomser-dan-de-paus-mentaliteit he?
Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
moet ik alle posten opzoeken waar boonenin staat ??? misschien was jij het niet, maar dat doet niet terzake.
Jij kon er duidelijk niet tegen dat iemand dekker beledigde, waarom reageer je dan niet als boonen wordt veroordeeld![]()
Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
- "Die gekke Italiaan heeft gelijk"
"Zozo"
sorry dat ik jouw post quote om een uitspraak te doen, waar ik niet eens naar jou verwees, maar 'jullie' zei. iedereen verwijt hier alles en iedereen, face itquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Grobbel het volgende:
Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag?En waarom doet het niet ter zake of ik er over begonnen was of niet? Je valt toch tegen mij uit daarover?
En "hullie hep het ook gedaan" is geen verweer. Een kansloze opmerking is en blijft kansloos, al probeer je er nog zoveel context bij te slepen.
Nee, daar valt ook wat voor te zeggen. Die zal tot en met verdedigd worden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schieten
Wel van een pizza EPOlitanoquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Trainspotter het volgende:
Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).
Jep. Het gebeurt ook wel anders dan die gast die claimde bloed vervoerd te hebben en naar de media ging. Die italiaanse commentator heeft de Rooij zelf gesproken geloof ik. Die kenden elkaar ook wel schijnt, en heeft het intern bij rabo aangekaart. Daarna is t pas naar de media gegaan, door een persbericht vanuit rabo zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.
wtf ??? Ga de Rabobank ook nog ff de schuld geven.. als meneer Rasmussen niet had zitten liegen en bedriegen dan was het nooit zo ver gekomen... Het is helemaal zijn eigen schuld.. hij heeft bewust keer op keer informatie achter gelaten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.![]()
Dat klopt, ik vind het heel netjes hoe die commentator het afgehandeld heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Jep. Het gebeurt ook wel anders dan die gast die claimde bloed vervoerd te hebben en naar de media ging. Die italiaanse commentator heeft de Rooij zelf gesproken geloof ik. Die kenden elkaar ook wel schijnt, en heeft het intern bij rabo aangekaart. Daarna is t pas naar de media gegaan, door een persbericht vanuit rabo zelf.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef Reya het volgende:
Ach ja, deze tour zo snel mogelijk vergeten, volgend jaar is er weer een voorjaar.
[afbeelding]
Men in Black.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die mannen proberen ook zo onherkenbaar mogelijk te zijn
Er is hoopquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef Reya het volgende:
Ach ja, deze tour zo snel mogelijk vergeten, volgend jaar is er weer een voorjaar.
[afbeelding]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als we toch aan het speculeren zijn, waarom zou het direct bekennen als hij fout is geweest in Italie? Dan hou je toch je mond?
Prudhomme heeft het over "geloofwaardiger", niet over "geloofwaardig".quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Mr_Memory het volgende:
Prudhomme: "Klassement nu geloofwaardiger"
Tourdirecteur Christian Prudhomme verklaarde vanmorgen dat het algemeen klassement nu "geloofwaardiger" is na het vertrek van de Deense geletruidrager Michael Rasmussen. "Het algemeen klassement is vandaag meer geloofwaardig dan gisteren", aldus Prudhomme. "Het vertrek van Rasmussen is het beste wat ons de voorbije week overkomen is".
Hele vreemde reactie, temeer omdat Contador vorig jaar niet eens mocht starten in de tour, vanwege doping perikelen![]()
Het kan snel veranderen![]()
Mentaal knakte toen de Deen en gaf het toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.
quote:'UCI gaat Rasmussen straffen'
Uitgegeven: 26 juli 2007 11:59
DEN HAAG - De internationale wielrenunie UCI gaat de ontslagen Raborenner Michael Rasmussen een sanctie opleggen. Dat heeft Joop Atsma, voorzitter van de wegcommissie van de UCI, donderdag gezegd.
ANP
"Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijfplaats. Hij heeft dus ook tegen de UCI gelogen. Daar moet een sanctie aan worden verbonden", aldus Atsma.
Welke straf de Deen krijgt opgelegd, is nog onbekend. "Rasmussen is veertien, vijftien keer gecontroleerd. Hij is niet positief bevonden", stelt Atsma.
Hij noemt dit een nieuwe situatie waarvoor een straf nog moet worden bepaald.
(c) ANP
Mijn guess: Schorsing 6 maanden + Uitsluiting tot toetreding Pro Tour ploegen.quote:
Ben je nu echt zo dom? Ik verbaas me weer over iedere reactie van je...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |