Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:57 schreef petitlapin2 het volgende:
boonen heeft zich trouwens ook heel negatief uitgelaten over vino, kunnen jullie daar ook over janken, of is dat niet zo erg
en serieus, ik denk niet dat boonen iets heeft tegen de nederlanders/nederlandse ploegen... er rijden nederlanders in zijn eigen ploeg
Maar zijn gedrag alleen, is al genoeg voor de zwaarste verdenkingen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]
Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:01 schreef DivineJester het volgende:
En hier weer verder...
[..]
Er is toch altijd wel een soort van tweestrijd tussen Nederlandse en Belgische ploegen, en ik zie Boonen tegenover Rasmussen wel erg fel ageren, zelfs nu er geen concrete bewijzen zijn voor dopinggebruik.
Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft vino een smeerlap genoemd, zo ver gaat hij niet tegen rasmussen![]()
en eerlijk, wat zijn dan de belgische ploegen ? in zowat elke ploeg zit een belg, in zowat elke ploeg zit een nederlander ...
quickstep was al ANTI-astana voordat de tour begon, en kon dat niet onder stoelen of banken steken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:04 schreef DivineJester het volgende:
Nadat hij betrapt was toch? Dat is nogal een verschil met het openbaar beschuldigen van iemand waarvoor op dat moment geen bewijs is, en die toch al erg onder vuur ligt van niet geheel onpartijdige Franse en Duitse kranten...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:02 schreef DivineJester het volgende:
Owh, het is zeker niet de Tout de France????
Modjes
![]()
Gaat dat niet meteen een beetje ver?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat dat niet meteen een beetje ver?
Ik zeg toch ook niet m'n ABN rekening op als Ajax de CL niet wint...?!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ook niet als ABN-AMRO Ajax verbied om de finale van de champions league te spelen?
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Houd Rabo de punten en het geld wat betreft Rasmussen?
Nee natuurlijk niet, alles komt te vervallen wat hij deze tour heeft gepresteerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Houd Rabo de punten en het geld wat betreft Rasmussen?
Het bedrijf de Rabobank heeft Rasmussen er niet uitgezetquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:07 schreef LENUS het volgende:
[..]
Is dit anders als hij wél op doping zou zijn betrapt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..
Ze willen de commotie voor zijn. De waarheid was hoe dan ook naar voren gekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef Chivu het volgende:
Zohee, volg je vanaf 21.00 gisteravond het nieuws niet, zo word je ineens overstroomd door vage berichten. Voor zover ik het begrijp is Rasmussen dus eruit geknikkerd doordat hij niet was waar hij zei dat hij was, wat impliceert dat hij op die plaatsen doping zou hebben kunnen gebruiken.
Hij is niet positief bevonden in de Tour, en dit is een reden om een renner te ontslaan, maar per direct en zo drastisch? Ik snap het niet zo eigenlijk. Waarom wil Rabobank hier een wit voetje halen ten opzichte van de organisatie van de Tour en de UCI?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
De punten voor de bergtrui en de groene trui verdwijnen net als bij iedere renner die de koers niet uitrijdt. De ritoverwinning en al het verdiende geld blijft gewoon staan, dunkt me. Hij is gewoon DNS (Did Not Start) in etappe 17..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, alles komt te vervallen wat hij deze tour heeft gepresteerd.
En mijn persoonlijke consulent bij de bank zal weinig kunnen bergop met een fiets gok ik zo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het bedrijf de Rabobank heeft Rasmussen er niet uitgezet
De geljknamige wielerploeg Rabobank heeft dat gedaan.
De Rooy zal je echt geen zinnig woord kunnen vertellen over het afsluiten van hypotheken.
Als hij op doping betrapt zou zijn KAN dat anders zijn, maar dat lligt aan de maatregelen van de Tourorganisatie. Voorlopig heeft deze nog niet een op doping betrapte renner (Vinikoerov) zijn etappezeges afgenomen. Maar dat kan met terugwerkende kracht alsnog..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit anders als hij wél op doping zou zijn betrapt?
Bijv. gisteren na afloop van de etappe. Blijft de ritoverwinning dan nog staan?
Ja, dan is hij namelijk uit de Toutr gezet door de Tour-directie, nu is het een interne oplossing door een ploeg, lijkt me dat, mits er geen bewijs van doping aankomt, dat dit geen gevolgen heeft voor het verkregen geld en de punten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit anders als hij wél op doping zou zijn betrapt?
Bijv. gisteren na afloop van de etappe. Blijft de ritoverwinning dan nog staan?
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat dat niet meteen een beetje ver?
Ik zeg toch ook niet m'n ABN rekening op als Ajax de CL niet wint...?!![]()
Net alsof de rente van de Rabobank zo hoog isquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
laat ons zeggen dat ik persoonlijk zo dom ben om een bankrekening te kiezen op basis van de rente die het me oplevert![]()
Tsja, daar heb je een punt. Rasmussen heeft zichzelf dus de das om gedaan in de dopingwereld, niet zozeer door doping te gebruiken maar door zich (principieel?) niet aan de dopingpreventieregelgeving te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ze willen de commotie voor zijn. De waarheid was hoe dan ook naar voren gekomen.
Volgens mij heeft degene die het gemeld heeft het eerste aan het team gemeld en is niet naar de (franse) pers gegaaan.
De Rabobank wil zich het drama besparen dat een gele trui winnaar uit de tour geschrapt wordt. Datzou de naam van Rabobank veel meer aantasten.
Niet voor het verkregen geld, niet voor de rituitslagen, wel voor de punten. Soler is dus zeker van de bolletjestrui, mits hij niet voor de Champs Élysées van zijn fiets kukelt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, dan is hij namelijk uit de Toutr gezet door de Tour-directie, nu is het een interne oplossing door een ploeg, lijkt me dat, mits er geen bewijs van doping aankomt, dat dit geen gevolgen heeft voor het verkregen geld en de punten.
Mja.... valt weinig tegen in te brengen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Het feit dat ze sponsor zijn van Ajax zou daar al genoeg voor zijn
in belgie levert de spaarrekening van rabo het meeste op ... vorig jaar toch, nu zou ik moeten kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
Net alsof de rente van de Rabobank zo hoog isDaarbij zit ik al jaren bij die bank en heb ik aardig wat spaargeld bij ze geparkeerd staan, puur omdat ik sympathie voor ze had. En nu weer ontopic.
![]()
Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef 456 het volgende:
Hoe ziet de toekomst van Rasmussen er nu uit?
Zou hij nog aan de bak komen?
Rasmussen heeft de dopingregelingen bewust proberen te ontlopen door te liegen over zijn verblijfsplaats. In principe waren de controleurs dus in Mexico op zoek naar Rasmussen voor een controle terwijl ze hem daar nooit konden vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je een punt. Rasmussen heeft zichzelf dus de das om gedaan in de dopingwereld, niet zozeer door doping te gebruiken maar door zich (principieel?) niet aan de dopingpreventieregelgeving te houden.
En nu gaan de geruchten op gang komen, over wat Rasmussen daar precies deed. Doping testen om te kijken of het niet traceerbaar kon worden gemaakt? Of was het gewoon simpel en was het niet meer dan het niet zijn op de plaats die je aan hebt gegeven?
Hij is dan wel op staande voet ontslagen vanwege het verzwijgen/liegen, maar hij is niet op doping betrapt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef 456 het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.![]()
Hij heeft het over zichzelf afgeroepen. De Rabobankploeg is gewoon slim dat ze hem er nu uitknikkeren, hierdoor lopen ze de minste schade op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij is nu min of meer vogelvrij verklaard. Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.![]()
Nou ja, hij heeft natuurlijk zelf keihard gelogen, tegen de UCI, tegen de Rabobankploeg, tegen het publiek, is allemaal niet onder druk van de Rabobank gegaan hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Voila, tis da. Ik vind het echt absurd die fout bij de Rooy of Rabo neer te leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen. Rabo heeft hem twee weken lang verdedigd, op een bepaald moment gaat het gewoon te ver. Rabo kon niet anders.
Ik denk dat geen enkele ploeg hem wil hebben, anders heb je meteen een onbetrouwbare renner in je midden. Dat wil je toch niet? Of je bent een ploeg die sowieso allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is dan wel op staande voet ontslagen vanwege het verzwijgen/liegen, maar hij is niet op doping betrapt.
Lijkt mij dat hij in principe bij elke ploeg direct aan de slag kan... ware het niet dat zijn betrouwbaarheid als mens momenteel onder 0 is...![]()
Nee niet van het liegen, wel van de "administratieve fout"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar ze waren voor de Tour toch al gewoon op de hoogte van zijn liegen e.d.?
Verschillende andere teams zijn daar al kapot aan gegaan. De Rabobank wielerploeg is een volwassen organisatie die zich zo min mogelijk met doping bezighoudt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.
Maar ja, roomser-dan-de-paus-mentaliteit he?
Tinkoff, Astana, Discovery...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef 456 het volgende:
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar ze waren voor de Tour toch al gewoon op de hoogte van zijn liegen e.d.?
Juist, eens... zou hij nog wel meedoen met de olympische spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen. Rabo heeft hem twee weken lang verdedigd, op een bepaald moment gaat het gewoon te ver. Rabo kon niet anders.
het schijnt wel dat hij meteen bekend heeft toen de Rooij het em vroeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee
Ze waren op de hoogte van zijnwaarschuwingen.
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.
overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als jullie boonen aanpakken, mogen wij toch ook- al heb ik zelf niets tegen dekker en boogerd
![]()
hln.bequote:Prudhomme: "Klassement nu geloofwaardiger"
Tourdirecteur Christian Prudhomme verklaarde vanmorgen dat het algemeen klassement nu "geloofwaardiger" is na het vertrek van de Deense geletruidrager Michael Rasmussen. "Het algemeen klassement is vandaag meer geloofwaardig dan gisteren", aldus Prudhomme. "Het vertrek van Rasmussen is het beste wat ons de voorbije week overkomen is".
Zo verdraai je de zaken wel een beetje heel erg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zijn carriere is door de Rabobank om zeep geholpen.![]()
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef 456 het volgende:
[..]
Nee
Ze waren op de hoogte van zijnwaarschuwingen.
Niet dat hij loog over zijn verblijfplaats. Dat is iets wat de laatste dagen blijkbaar boven is komen rollen.
overigens moet je wel erg sterk in je schoenen staan wil je iemand ontslaan op basis van een getuige verklaring trouwens.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
De tour van dit jaar heeft al zijn waarde verloren. Ik snap ook niet waarom Rabobank nog start. Zit er over te denken om mijn rekening op te zeggen.
Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.quote:
Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schietenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...
Maar inderdaad, afgaan op de verhalen van één persoon...![]()
Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelf ook toegegeven? Althans, volgende de Rooij...
Maar inderdaad, afgaan op de verhalen van één persoon...![]()
Op alle andere plaatsen sprak hij het al uit hoor, alleen tegenover Mart Smeets in de avondetappe nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat die kankerhond al die tijd al dacht, maar niet durfde uit te spreken.![]()
moet ik alle posten opzoeken waar boonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb helemaal niks over Boonen gezegd, dus waar komt dat weer ineens vandaan?
![]()
Je hebt er echt een handje van om mensen woorden in de mond te leggen, is het niet? Gisteren was je ook al op dreef.![]()
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef 456 het volgende:
[..]
Hm. Das waar. Hij is er idd mee geconfronteerd en meteen bekend.
Wat een gesprek moet dat geweest zijn.
ja, laten we er nu ook maar de NSB bij betrekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef LENUS het volgende:
Als ik al die reacties in dit topic lees, begrijp ik waarom de NSB zo veel aanhangers had tijdens de oorlog.
Als we toch aan het speculeren zijn, waarom zou het direct bekennen als hij fout is geweest in Italie? Dan hou je toch je mond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
- "Die gekke Italiaan heeft gelijk"
"Zozo"
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef LENUS het volgende:
Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wel een typische Nederlandse actie om 'm te ontslaan. Een Frans Spaans of Italiaans team had hem rustig de Tour laten winnen. Hij is immers TIJDENS de tour NIET op doping betrapt.
Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
moet ik alle posten opzoeken waar boonenin staat ??? misschien was jij het niet, maar dat doet niet terzake.
Jij kon er duidelijk niet tegen dat iemand dekker beledigde, waarom reageer je dan niet als boonen wordt veroordeeld![]()
Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:34 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
"He Michael, hier weer zo'n stom gerucht van een gekke Italiaan dat je daar op vakantie was"
- "Die gekke Italiaan heeft gelijk"
"Zozo"
sorry dat ik jouw post quote om een uitspraak te doen, waar ik niet eens naar jou verwees, maar 'jullie' zei. iedereen verwijt hier alles en iedereen, face itquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Grobbel het volgende:
Omdat ik pas net uit bed kom rollen, en die post van Peterke letterlijk het eerste was wat ik zag?En waarom doet het niet ter zake of ik er over begonnen was of niet? Je valt toch tegen mij uit daarover?
En "hullie hep het ook gedaan" is geen verweer. Een kansloze opmerking is en blijft kansloos, al probeer je er nog zoveel context bij te slepen.
Nee, daar valt ook wat voor te zeggen. Die zal tot en met verdedigd worden!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Reken maar dat ze niet zomaar een gele trui laten schieten
Wel van een pizza EPOlitanoquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef Trainspotter het volgende:
Da's precies de reden waarom het zo moeilijk is doping uit te roeien. Ondanks soms ernstige verdachtmakingen blijven teams hun renners de hand boven het hoofd houden. Rabobank heeft in deze een erg belangrijke stap gezet naar mijn mening (want laten we eerlijk zijn, je liegt niet over je verblijf in Italië omdat je graag ongestoord van je pizza calzone wilt genieten).
Jep. Het gebeurt ook wel anders dan die gast die claimde bloed vervoerd te hebben en naar de media ging. Die italiaanse commentator heeft de Rooij zelf gesproken geloof ik. Die kenden elkaar ook wel schijnt, en heeft het intern bij rabo aangekaart. Daarna is t pas naar de media gegaan, door een persbericht vanuit rabo zelf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou ja, een gekke Italiaan. Het gaat om de co-commentator van de Italiaanse televisie. Die heeft er geen enkel belang bij om een rel te creeren, of om hier over te liegen. Dit waren wel wat ernstiger beschuldigingen dan van die mountainbiker.
wtf ??? Ga de Rabobank ook nog ff de schuld geven.. als meneer Rasmussen niet had zitten liegen en bedriegen dan was het nooit zo ver gekomen... Het is helemaal zijn eigen schuld.. hij heeft bewust keer op keer informatie achter gelaten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het heel netjes hoe die commentator het afgehandeld heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Jep. Het gebeurt ook wel anders dan die gast die claimde bloed vervoerd te hebben en naar de media ging. Die italiaanse commentator heeft de Rooij zelf gesproken geloof ik. Die kenden elkaar ook wel schijnt, en heeft het intern bij rabo aangekaart. Daarna is t pas naar de media gegaan, door een persbericht vanuit rabo zelf.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef Reya het volgende:
Ach ja, deze tour zo snel mogelijk vergeten, volgend jaar is er weer een voorjaar.
[afbeelding]
Men in Black.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Die mannen proberen ook zo onherkenbaar mogelijk te zijn
Er is hoopquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:41 schreef Reya het volgende:
Ach ja, deze tour zo snel mogelijk vergeten, volgend jaar is er weer een voorjaar.
[afbeelding]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als we toch aan het speculeren zijn, waarom zou het direct bekennen als hij fout is geweest in Italie? Dan hou je toch je mond?
Prudhomme heeft het over "geloofwaardiger", niet over "geloofwaardig".quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:52 schreef Mr_Memory het volgende:
Prudhomme: "Klassement nu geloofwaardiger"
Tourdirecteur Christian Prudhomme verklaarde vanmorgen dat het algemeen klassement nu "geloofwaardiger" is na het vertrek van de Deense geletruidrager Michael Rasmussen. "Het algemeen klassement is vandaag meer geloofwaardig dan gisteren", aldus Prudhomme. "Het vertrek van Rasmussen is het beste wat ons de voorbije week overkomen is".
Hele vreemde reactie, temeer omdat Contador vorig jaar niet eens mocht starten in de tour, vanwege doping perikelen![]()
Het kan snel veranderen![]()
Mentaal knakte toen de Deen en gaf het toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.
quote:'UCI gaat Rasmussen straffen'
Uitgegeven: 26 juli 2007 11:59
DEN HAAG - De internationale wielrenunie UCI gaat de ontslagen Raborenner Michael Rasmussen een sanctie opleggen. Dat heeft Joop Atsma, voorzitter van de wegcommissie van de UCI, donderdag gezegd.
ANP
"Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijfplaats. Hij heeft dus ook tegen de UCI gelogen. Daar moet een sanctie aan worden verbonden", aldus Atsma.
Welke straf de Deen krijgt opgelegd, is nog onbekend. "Rasmussen is veertien, vijftien keer gecontroleerd. Hij is niet positief bevonden", stelt Atsma.
Hij noemt dit een nieuwe situatie waarvoor een straf nog moet worden bepaald.
(c) ANP
Mijn guess: Schorsing 6 maanden + Uitsluiting tot toetreding Pro Tour ploegen.quote:
Ben je nu echt zo dom? Ik verbaas me weer over iedere reactie van je...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb hier nog steeds geen antwoord op gekregen.
jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Contador was toch (kroon)getuige in een dopingzaak. Dan zal hij wel heel clean zijn
Discovery zal die er wel niet uitzetten
Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houden![]()
allez, zo is het bij rasmussen toch
op zich wel te begrijpen.quote:
hum ... ik was dan ook ironischquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.
Terwijl er op dat vlak nog geen ruk bewezen is, het enige wat vaststaat is dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Daar zou je een aanname aan kunnen koppelen, maar zonder bewijs, ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Ik verbaas me over jouw lelijkheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom? Ik verbaas me weer over iedere reactie van je...
weet je wat, open een fanclubsite : "rasmusseniszekerclean.nl" dan weten we meteen hoeveel volgelingen je hebtquote:
Is goed, ga jij dan naar het circus? Zul je veel geld verdienen wat je op je raborekening kunt zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Ga je Raborekening nu maar opzeggen.
Geef eens het goede voorbeeld en zit niet zo te bitchfighten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Denk je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.
JA, ken je die mop van die Deen die naar Mexico ging?.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Arid het volgende:
Rasmussen...... Was dat niet die renner die .....
Emoties zijn eng he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen![]()
Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen![]()
Rabo![]()
Boonen![]()
Er zijn hier een hoop mensen met rare gedachtenkronkels helaas en nog veel meer dingen waarover ik me verbaas. Stel dat het hier om Moreau ipv Rasmussen en Ag2r ipv Rabobank ging, dan had ik wel de reacties willen lezen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen![]()
Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen![]()
Rabo![]()
Boonen![]()
Zoiets denk ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Dat denk ik ook. Toen dat bericht van Richards met de door de plee gespoelde bloedzak kwam, werd daar nauwelijks aandacht aan besteed. Nu is dat opeens wel het geval door Cassani, dus er zal wel meer achterzittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Rasmussen heeft meerdere malen gelogen tegen zijn werkgever, Rabobank en de UCI. Daarvoor dient hij gestraft te worden en de eerste stap daarbij is al genomen gezien zijn ontslag bij de Rabobank en zijn ontnomen Tour-overwinning. Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Rabo![]()
Boonen![]()
Nee, niet doen want dan krijg ik 'm aan de balie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Het zou mij niks verbazen hoor. Zoals ik gisteravond al uitlegde sponsort Rabobank zijn wielrenploeg natuurlijk niet voor de lol. Het is een investering, de opbrengst bestaat uit extra klanten en een goed imago. En wat betreft dat imago, het is maar al te snel verspeeld en moeilijk op te bouwen. Ik zou het heel logisch vinden als er overleg plaats heeft gevonden tussen het dagelijks bestuur van de Rabobank en het bestuur van Raboploeg. Daarmee niks negatief over de ploeg of de bank hoor, ik vind het wel een begrijpelijke beslissing.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.
Stop hier toch mee, dit wordt genant.
Je zult maar voor zo'n huichelaar als Boonen zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Rabo![]()
Boonen![]()
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
...in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Nee, maar het gaat er dus om dat in tegenstelling tot Moreni en Vinokourov hij niet positief is bevonden op doping.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.
Ik mag toch hopen dat het er niet zo Rooms aan toe gaat bij de Rabobank.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Rasmussen heeft meerdere malen gelogen tegen zijn werkgever, Rabobank en de UCI. Daarvoor dient hij gestraft te worden en de eerste stap daarbij is al genomen gezien zijn ontslag bij de Rabobank en zijn ontnomen Tour-overwinning. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
For the record, tot gisteren vond ik de hele zaak rondom Rasmussen nogal opgeblazen, een hoop gebakken lucht om niks. Er was ook geen reden om aan te nemen dat hij loog over zijn eerdere verklaringen (opportunistisch gezever van degenen die hem een week terug al vierendeelden ten spijt). Maar sinds gisterenavond heb ik het ook helemaal gehad met die vent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Rabo![]()
Boonen![]()
Het gaat me niet zozeer om wel of geen dopinggebruik, want gebruikt heeft ie toch wel. Meer om de reacties hier, het onterecht vinden/Rasmussen blijven verdedigen e.d.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rasmussen heeft meerdere malen gelogen tegen zijn werkgever, Rabobank en de UCI. Daarvoor dient hij gestraft te worden en de eerste stap daarbij is al genomen gezien zijn ontslag bij de Rabobank en zijn ontnomen Tour-overwinning. Dat kan ik alleen maar toejuichen.
Maar ik zie veel mensen al de voorbarige conclusie trekken dat hij doping zou hebben gebruikt, alhoewel dat wellicht aannemelijk is, omdat er geen andere reden kan zijn waarom hij het nodig achtte om te liegen, is er nog geen hard bewijs dat hij daadwerkelijk doping heeft gebruikt. En in de rechtsgang geldt nog altijd: Je bent ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Want de reden van zijn ontslag en uitzetting heeft bar weinig met doping te maken, in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Als we iedereen zouden veroordelen op aannames, dan is het hek van de dam.
Het heeft niets te maken met het uithangen van de moraalridder. In iedere bedrijfstak geldt dat als je meerdere malen moedwillend liegt tegenover je werkgever, dat de kans aanzienlijk is dat je ontslagen wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het er niet zo Rooms aan toe gaat bij de Rabobank.Liegen is dan niet goed, maar het is niet aan de werkgever om de moraalridder uit te hangen.
Ach, je weet hoe het Vino was vergaan toen die harde woorden voor Rasmussen over had.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zult maar voor zo'n huichelaar als Boonen zijn.
maar goed dat jij het zo goed weetquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om wel of geen dopinggebruik, want gebruikt heeft ie toch wel. Meer om de reacties hier, het onterecht vinden/Rasmussen blijven verdedigen e.d.
Mensen die hier komen met 'hij is zo vaak gecontroleerd en niet positief bevonden' neem ik niet serieus, want die weten niet waar de klepel hangt, maar mensen die hier afgeven op Rabo, de tourorganisatie, terwijl ze weten hoe de feiten liggen kan ik niet begrijpen. Rabo heeft jaren geprobeerd het podium van de Tour te bereiken, dan gaan ze echt niet een bijna zekere Tourwinnaar eruitschoppen om niks, of alleen om de info van Cassani. Maar omdat het nu hun heilige Rasmussen betreft van een Nederlandse ploeg vliegen de kotssmilies je om de oren![]()
Waar maak je dat precies uit opquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zult maar voor zo'n huichelaar als Boonen zijn.
Dank jequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
maar goed dat jij het zo goed weet![]()
Nee hoor, alleen als de werkgever benadeeld is door het liegen. Als een werknemer A zegt en B doet en daarmee een project redt, mag hij wat mij betreft de hele wereld bij elkaar liegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Het heeft niets te maken met het uithangen van de moraalridder. In iedere bedrijfstak geldt dat als je meerdere malen moedwillend liegt tegenover je werkgever, dat de kans aanzienlijk is dat je ontslagen wordt.
Je boonenquote:
Hallo, wij veroordelen hem niet dat heeft die zelf gedaan door te LIEGEN. Als normaal denkend mens kun je niet anders denken dat hij dus iets achterbaks wou doen en wat kan dat anders zijn dan doping. We kunnen het niet bewijzen maar doordat hij heeft gelogen heeft hij eigenlijk al BEKEND...!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar ik zie veel mensen al de voorbarige conclusie trekken dat hij doping zou hebben gebruikt, alhoewel dat wellicht aannemelijk is, omdat er geen andere reden kan zijn waarom hij het nodig achtte om te liegen, is er nog geen hard bewijs dat hij daadwerkelijk doping heeft gebruikt. En in de rechtsgang geldt nog altijd: Je bent ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Want de reden van zijn ontslag en uitzetting heeft bar weinig met doping te maken, in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Als we iedereen zouden veroordelen op aannames, dan is het hek van de dam.
Die eerdere reactie is uit zijn verband getrokken, ik heb hem later iets heel anders horen zeggen. En net als Boonen ben ik ook blij dat Rasmussen eruitgeknikkerd is (want dit is echt niet voor niks) ook al rijdt hij voor een Nederlandse ploeg. Dit moest Moreau een geweest zijn dan was het: 'Boonenquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:36 schreef denB het volgende:
Ik zag twee beren broodjes smeren, hier in megiko
Ik vind het best knap, dat hij het zo lang vol hield. Eerst internationaal liegen, over je verblijfplaatsen.
Vervolgens je vrouw erbij betrekken, want ja hij was immers in Mexico het land waar zn vrouw vandaan komt. Vervolgens komt er iemand van de Italiaanse politie, en die boord je helemaal de grond in, omdat hij jou in Italië heeft gezien
Dat bedoel ik dus, kun je bewijzen dat hij gebruikt heeft? Nee, hou dan je mond tot daadwerkelijk bewezen is dat hij heeft gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om wel of geen dopinggebruik, want gebruikt heeft ie toch wel. Meer om de reacties hier, het onterecht vinden/Rasmussen blijven verdedigen e.d.
Mensen die hier komen met 'hij is zo vaak gecontroleerd en niet positief bevonden' neem ik niet serieus, want die weten niet waar de klepel hangt, maar mensen die hier afgeven op Rabo, de tourorganisatie, terwijl ze weten hoe de feiten liggen kan ik niet begrijpen. Rabo heeft jaren geprobeerd het podium van de Tour te bereiken, dan gaan ze echt niet een bijna zekere Tourwinnaar eruitschoppen om niks, of alleen om de info van Cassani. Maar omdat het nu hun heilige Rasmussen betreft van een Nederlandse ploeg vliegen de kotssmilies je om de oren![]()
Als je op mij doelt, ik kom niet achteraf m'n gelijk halen. Het gaat er bij mij niet in dat er hier zovelen zijn die de feiten gekleurd interpreteren, omdat hun favoriet eruitgeknikkerd wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef Ericr het volgende:
Voor degenen die achteraf hun gelijk willen halen, doe dat gewoon 1 keer en houdt er daarna over op. Zelf ben ik al maanden kritisch over Astana en wreef dus wel enigzins in mijn handen toen Vino gepakt werd. Dan plaats je gewoon 1 keer een reactie dat je het hebt zien aankomen en dat was het dan, het is een beetje kinderlijk om achteraf maar te blijven roepen dat je het bij het rechte eind had.
Precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef Venga het volgende:
Zoals ik al eerder heb gezegd, elke andere willikeurige renner van een buitenlandse ploeg zou volkomen afgemaakt worden hier (terecht).
Maar omdat het nu de gele trui drager is en die van Rabobank is wordt dat niet gedaan.
Nee, integendeel het is de schuld van: de franse media, de ASO, de UCI, Theo de Rooy etc etc.
Dat Rasmussen liegt over zijn verblijfplaats (zeer essentieel voor out-of-competion controles) wordt gemakshalve overheen gekeken. Terwijl de werking van doping juist over een langere periode merkbaar is in prestaties maar derhalve in korte periode op te sporen is via doping controles.
Over DNA afstaan wordt wel eens moeilijk gedaan ivm privacy (kan ik nog enigszins inkomen), maar het foutief opgeven van je verbijfplaats is echt niet om privacy-redenen
Misschien moet de Rabobank wel een schadeclaim indienen bij Rasmussen. Of zal zoiets alleen maar in Amerika nut hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met het uithangen van de moraalridder. In iedere bedrijfstak geldt dat als je meerdere malen moedwillend liegt tegenover je werkgever, dat de kans aanzienlijk is dat je ontslagen wordt.
Hier heb ik net overheen gelezen, maar wil er toch nog even op terug komen. Dit is dus gewoon níet het punt en het probleem. Al liegt Rasmussen elke dag tegen Rabobank, zolang hij de Tour wint zal ze dat een zorg zijn. Het punt is dat hij moedwillig dopingcontroles ontwijkt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rasmussen ontkent alles tegenover een Deense krant, maar het Deense volk gelooft hem niet...quote:
1) of ik m'n mond hou bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, kun je bewijzen dat hij gebruikt heeft? Nee, hou dan je mond tot daadwerkelijk bewezen is dat hij heeft gebruikt.
Als je gecontroleerd gebruikt wordt je niet gepakt. Die Fuentesmannen zijn op een uitzondering na niet gepakt. Niet positief bevonden worden is niet een reden om aan te nemen dat iemand op zeker niet gebruikt.quote:En waar hangt de klepel dan wel? Als je zou zeggen dat de dopingcontroles niet serieus te nemen zijn, dan zeg je indirect dat het hele instituut UCI niet deugt, omdat ze dan klaarblijkelijk niet weten wat ze doen.
En jouw beredenering snap ik niet: ''De dopingcontroles neem ik niet serieus want gebruikt heeft ie toch wel.'' Met andere woorden, je neemt meerdere bewijzen (dat hij geen doping heeft gebruikt) en wijst ze van de hand voor een aanname ('hij zal toch wel gebruikt hebben'). Als dat gewoon gebruik zou worden in de sportwereld dan zijn alle topsporters al bij voorbaat verdacht voor het leveren van buitengewone prestaties en diskwalificeer je het gegeven dat de één tot meer toe in staat is dan de ander. Heck, als de dopingcontroles zo makkelijk te omzeilen zouden zijn dan zouden Vinokourov en Moreni daar ook wel voordeel uit hebben gehaald.
Ik spreek jou toch ook niet aan, je voelde je kennelijk wel aangesproken.quote:En ik heb nog geen negatief woord uitgelaten over Rabobank, ik heb ze zelfs geprezen voor het consequent handelen.
Boonen werd net ook nog geinterviewd, ik heb hem met geen woord horen reppen over dat hij blij is dat Rasmussen eruit ligt. Hij zei alleen dat het al 2 weken in de lucht hing, maar dat hij er verder niet veel over kon zeggen omdat hij de feiten niet kende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport heeft nu nog ongeveer anderhalf uur reacties op deze affaire.
Daar is de wapenbranche ook blij meequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
laat ons zeggen dat ik persoonlijk zo dom ben om een bankrekening te kiezen op basis van de rente die het me oplevert![]()
Dat viel me ook op. Het zullen vast wel een paar journalisten zijn, die zijn quotes wat opleuken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boonen werd net ook nog geinterviewd, ik heb hem met geen woord horen reppen over dat hij blij is dat Rasmussen eruit ligt. Hij zei alleen dat het al 2 weken in de lucht hing, maar dat hij er verder niet veel over kon zeggen omdat hij de feiten niet kende.
ach boonen moet nu gewoon even kritiek spuien over één of andere stinkende "kutfransoos" om het plebs hier te paaien, dan is hij weer een heldquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Falco het volgende:
Dat viel me ook op. Het zullen vast wel een paar journalisten zijn, die zijn quotes wat opleuken.
Ik kan het jou niet kwalijk nemen dat je niet op de hoogte bent van de machtspreiding binnen de ploeg, maar ik kan het je wel uitleggen. Op het moment dat het bedrijf Rabobank het gevoel heeft dat het imago aangetast wordt, trekken ze zonder pardon de stekker uit de ploeg. In het contract met ploeg staan 100'en ontbindenden voorwaarden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.
Stop hier toch mee, dit wordt genant.
basisboek marketing, blz 13quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.
is er hier ergens wat intelligentie in de zaal om deze jongen te helpen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef LENUS het volgende:
Ik kan het jou niet kwalijk nemen dat je niet op de hoogte bent van de machtspreiding binnen de ploeg, maar ik kan het je wel uitleggen. Op het moment dat het bedrijf Rabobank het gevoel heeft dat het imago aangetast wordt, trekken ze zonder pardon de stekker uit de ploeg. In het contract met ploeg staan 100'en ontbindenden voorwaarden.
Genant, dat is het zeker. Zo weinig kennis over de sport en dan posten in een TDF topicBlijf maar gewoon bij je voetbaltopics, zet je jezelf wat minder voor lul misschien.
De Rooij liegt ook al?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:07 schreef Grobbel het volgende:
Shit, dus Rasmussen ontkent het nog steeds?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:05 schreef LENUS het volgende:
Ik kan het jou niet kwalijk nemen dat je niet op de hoogte bent van de machtspreiding binnen de ploeg, maar ik kan het je wel uitleggen. Op het moment dat het bedrijf Rabobank het gevoel heeft dat het imago aangetast wordt, trekken ze zonder pardon de stekker uit de ploeg. In het contract met ploeg staan 100'en ontbindenden voorwaarden.
Genant, dat is het zeker. Zo weinig kennis over de sport en dan posten in een TDF topicBlijf maar gewoon bij je voetbaltopics, zet je jezelf wat minder voor lul misschien.
Je hoeft je frustraties niet op mij af te reageren dat jij je opleiding niet hebt afgemaakt en nu als moedertje je dagen achter fok! slijt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is er hier ergens wat intelligentie in de zaal om deze jongen te helpen?![]()
Dat vind ik echt heel erg raar, had ik neit verwacht. Hij beschuldigt eigenlijk Theo de Rooij indirect, en zegt dat hij het niet eens in met de beslissing.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:09 schreef Falco het volgende:
Waar staat dat Boogerd Rasmussen verdedigt? Heeft die ook al een klap van de molen gekregen?
Ahja, ik heb Eurosport hier aan staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:09 schreef Grobbel het volgende:
Dat was net op tv, beste Falco.
welke opleiding heb ik niet afgemaakt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:10 schreef LENUS het volgende:
Je hoeft je frustraties niet op mij af te reageren dat jij je opleiding niet hebt afgemaakt en nu als moedertje je dagen achter fok! slijt.
Schadeclaim? Wat valt er te claimen dan? Rasmussen heeft het meeste geld binnengebracht voor de Rabobank. Dit gaat niet om geld want als ze Rasmussen niet hadden ontslagen dan hadden ze ook nog eens 450.000 euro binnengeharkt. Dit gaat om commerciële belangen en regels die zijn overtreden. Als Rasmussen liegt is het vrijwel zeker dat hij iets te verbergen heeft en in deze sport kan dat niet anders zijn dan DOPING gebruik. Het valt nu niet meer te bewijzen. Als die niet had gelogen zouden het geruchten blijven maar nu heeft die in zekere zin bekend dat hij verkeerd bezig is geweest en dat kun je gewoon niet accepteren want de verdachtmakingen worden dan alleen maar erger en blijven boven je kop hangen als rabobank. De gevolgen zullen dan veel erger zijn dan alleen het ontslaan van Rasmussen. De hele rabobank zou dan de dupe worden van zijn leugen. Dat hebben ze nu voorkomen door hem te ontslaan. De rabobank kon niet anders. Had Rasmussen maar niet gelogen dan waren het geruchten gebleven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien moet de Rabobank wel een schadeclaim indienen bij Rasmussen. Of zal zoiets alleen maar in Amerika nut hebben.
Had het niet beter kunnen omschrijven. Zonder opleiding valt er weinig af te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
welke opleiding heb ik niet afgemaakt?
mijn opleiding rechten was het in ieder geval niet, mijn stage als advocaat ook niet ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef LENUS het volgende:
Had het niet beter kunnen omschrijven. Zonder opleiding valt er weinig af te maken.![]()
Ik was ook niet opgestapt. Niet vanwege dat publiek, maar gewoon omdat de hele Tour verknald is door een Deense pathologische leugenaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef Grobbel het volgende:
En de Raboploeg vreest wraakacties van het Franse publiek.
kun je posten of rasmussen terecht of onterecht uit de tour is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef mroijjoijoi het volgende:
post hier: http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html dat je geen tour meer gaat kijken..
Zo kom je ook overquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn opleiding rechten was het in ieder geval niet, mijn stage als advocaat ook niet ...
andere opleidingen heb ik niet meer gevolgd na mijn 18de, inderdaad![]()
het kutste vind ik dan weer een leugenachtige deense kip, en de helft van de nederlandse natie die hem dan nog verdedigt ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Kallstrom het volgende:
het kutste van de tour de france is dat het in frankrijk is met dat achtelijke franse publiek![]()
Ja kom laten we dat met z´n allen doen daar helpen we de wiellersport meequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef mroijjoijoi het volgende:
post hier: http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html dat je geen tour meer gaat kijken..
echt he ik vind het ook raar. Wat rasmussen zegt in die kranten in Denemarken en nu weer wat boogerd verteldquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik vind het laatste nieuws wat ik nu hoor toch vrij raar.
Boogerd doet net alsof er geen stuitende reden was om hem eruit te gooien. Rasmussen lijkt zelfs te ontkennen en schuift de schuld naar de ploegleiding.Dit is vast nog niet afgelopen
precies, laten we eerst sporten gaan boycotten waar men niet iedere dag controleert. De wielersport doet tenminste nog iets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kom laten we dat met z´n allen doen daar helpen we de wiellersport mee
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het kutste vind ik dan weer een leugenachtige deense kip, en de helft van de nederlandse natie die hem dan nog verdedigt ook![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef mroijjoijoi het volgende:
Zou Rabobank nu ook zijn premies behouden enzo?
ligt eraan wat ze zijn overeengekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef mroijjoijoi het volgende:
Zou Rabobank nu ook zijn premies behouden enzo?
contadorquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Kallstrom het volgende:
Wie zijn jullie Favorieten nu om de tour de winnen?? Contador of evans of zelfs iemand anders?![]()
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:17 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
37% volgens de NOS-site. Alhoewel de reacties bij de Telegraaf weer minder hoopvol stemmen
.
wat is het verhaal van Rasmussen in de Deense kranten dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
echt he ik vind het ook raar. Wat rasmussen zegt in die kranten in Denemarken en nu weer wat boogerd verteld
hoe ongenuanceerd het ook is, ik ben het er steeds meer mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Kallstrom het volgende:
het kutste van de tour de france is dat het in frankrijk is met dat achtelijke franse publiek![]()
Ik heb het ook helemaal ermee gehad. Ik volg het al sinds mijn 10e, maar dit isquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
contador
maar het boeit me nu niet meer.
denk het niet dat van Rasmussen is niet echt een dopinggeval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:21 schreef mroijjoijoi het volgende:
We hadden de afgelopen dagen elke ker een 'dopinggeval'.. waarom zou contador vandaag niet gepakt worden??? ZOu me niets verbazen als er nog meer slachtoffers vallen..
Kap eens met stokenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weer, toch 63 % met wat verstand
![]()
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is het verhaal van Rasmussen in de Deense kranten dan?
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn opleiding rechten was het in ieder geval niet, mijn stage als advocaat ook niet ...
andere opleidingen heb ik niet meer gevolgd na mijn 18de, inderdaad![]()
dan geef ik eens een complimentquote:
en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan geef ik eens een compliment![]()
En maar zuigen, advocaten bevestigen hun rol maar weer eens. Geen haar beter dan journalisten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weer, toch 63 % met wat verstand
![]()
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.
De kop was ook iets zoals "De Rooy je bent gek" meen ik.
Iedereen mag zichzelf verdedigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.
![]()
maar ontkent hij nu dan dat hij in italië is geweest ipv mexico?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt mequote:
Die is advocaat ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog niet wie of wat ik moet geloven. Een duidelijke verklaring met reacties van verschillende insiders hebben we nog niet gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij met je indrukken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me![]()
Daarvan heb ik geen idee, ik was net op internet door deens kranten aan het lezen. Wat ik eruit op kan maken is dat Rasmussen vind dat hij onterecht uit het team gezet is en dat hierdoor zijn carrière over is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?
Dat begrijp ik dus ook niet. Ik denk dat ik voor nu maar even het onderwerp verder laat varen tot er meer duidelijkheid wordt verschaft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?
Het hele verhaal rammelt nog aan alle kanten. Er is nog maar weinig duidelijk over het hele verhaal en hoe de rest van de Raborenners hier tegenover staan. Was het een eenmansactie van de Rooij en zeggen Breukink en Dekker ja en amen. Vind het allemaal nog maar vaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me![]()
bron?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Dus hij ontkent het? Dat is toch heel dom als die Ceccini aangeeft met hem gesproken te hebben
Net alsof die Italianen zo goed te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Dus hij ontkent het? Dat is toch heel dom als die Ceccini aangeeft met hem gesproken te hebben
De geruchten die al gaan zijn dat hij enkele dagen in Italie was en daarna naar Mexico gegaan is. Maar ik heb nog nergens gezien dat die ergens hard gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Ericr het volgende:
Het zou wat zijn als Rasmussen kan bewijzen dat hij werkelijk in Mexico was en niet in Italie. Dan wordt de Rooy gestenigd.
Ja maar de Rooij zou hem toch niet hebben ontslagen na aanleiding van een bron? Hij zou toch wel wat meer speurwerk hebben gedaan....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Ericr het volgende:
Het zou wat zijn als Rasmussen kan bewijzen dat hij werkelijk in Mexico was en niet in Italie. Dan wordt de Rooy gestenigd.
Dat is de belangrijkste vraag nu. Ben vooral benieuwd wat er gezegd is na de finish op de Aubisque... Maar Rasmussen schijnt daar bekend te hebben in Italië te zijn geweest, als we de Rooij moeten geloven...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:39 schreef teamlead het volgende:
ja.. wie liegt er nu? Ramussen of de Rooij?
Enige wat ik kan verzinnen is dat er druk gekomen is vanuit de UCI, ASO etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het eigenlijk niks voor Rasmussen om zo hard te ontkennen nadat het kwaad al geschied is... Zou hier toch een andere kant aan het verhaal zitten?
nou.. de Rooij geeft zelf aan dat hij naar aanleiding van een gerucht met Rasmussen gesproken heeft. Rasmussen zou toen bekend hebben...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar de Rooij zou hem toch niet hebben ontslagen na aanleiding van een bron? Hij zou toch wel wat meer speurwerk hebben gedaan....
Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?
Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
ik denk dat ik het met je eens moet zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?
Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
Maar vooral de reactie van Boogerd vond ik raar. De journalist vroeg of Boogerd kwaad was op Rasmussen, Boogerd gaf aan eerder kwaad te zijn op de Rooy.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat denk ik dus ook, dit moet wel goed zijn uitgezocht. Ze gooien zo ff 450.000 euro weg namelijk(winst premie)quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste vraag nu. Ben vooral benieuwd wat er gezegd is, na de finish op de Aubisque...
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij onder druk is gezet door derden, maar zo verdorven lijkt me de wielerwereld ook weer nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zouden de motieven van De Rooij zijn om te liegen over een bekentenis van Rasmussen?
Ik zie ze niet.
Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.
Zulke miscommunicatie zou enorm pijnlijk zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Dat hebben we inderdaad kunnen zien horen, toen hij met Langeveld naar de finishstreep fietstequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Eduard37 het volgende:
Boogerd stond toch ook achter Rasmussen en Boogerd is meestal heer rechtstreeks en eerlijk.
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het er niet zo Rooms aan toe gaat bij de Rabobank.Liegen is dan niet goed, maar het is niet aan de werkgever om de moraalridder uit te hangen. Een bedrijf moet kosten/baten afwegingen maken.
Het is ook een lekker moment ook natuurlijk, vlak nadat je jezelf hebt leeggereden op de flanken van de Aubisque. De Rooy had wel een iets betere timing kunnen aanhouden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Als je moet kiezen:quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat er druk gekomen is vanuit de UCI, ASO etc.
Maar normaal gezien zou de raboleiding daar niet voor zwichten.
Nou, als het dus onder druk gebeurd is van het UCI, Tourdirectie en de franse pers dan ben je in mijn ogen GEK want dan gooi je je beste rijder overboord om bij dat soort organisatie in een goed daglicht te kunnen blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.
Als ze bewijs hebben dan hebben ze een goede keuze gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Als je moet kiezen:
- een renner weg, je naam gezuiverd en alle lof vanuit alle hoeken
- nergens meer aan de bak, Pro Tour licentie weg geen Tour start volgend jaar en naam Rabobank serieus door het slijk...
Ik ben een rasmussen aanhanger, maar ik heb wel een gezonde kijk op de hele zaak. Daarbij wil ik even mededelen dat jij geen rechten gestudeerd hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Als Mart Smeets het bewijs moet gaan halen dan komt er niets vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Ericr het volgende:
Gelet op de 'doortastendheid' van het Nederlandse journaille zal er wel niet snel naar bewijs worden gevraagd bij de Raboleiding.
De Rooy maakt wel vaker een wazige indruk, niet echt te peilen hoe hij nou werkelijk over bepaalde zaken denkt. Altijd het idee dat hij zelf ook zaken verbergt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog wel dat ik De Rooij wel een beetje een verslagen indruk vond maken bij Mart aan tafel, misschien had ie toen al aanwijzingen....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:49 schreef Kallstrom het volgende:
is die pater dr al weer op nederland 1![]()
Dat ligt eraan of/watvoor bewijzen er op tafel komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef Kallstrom het volgende:
Maar ik denk niet dat Rasmussen ze carriere over is geloof niet dat een team hem niet wil hebben
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
Die heeft gewoon een huis in Mexico, dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Rasmussen overtuigd is van zijn onschuld en zijn naam wil zuiveren.
Kan hij toch zijn onschuld bewijzen door een alibi op te geven (bijvoorbeeld hotelmanager in Mexico die hem op die datum heeft gezien). Of een rekening die hij nog in zijn koffer heeft liggen dat bewijst dat hij zich in Mexico bevond.
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Zie mijn respons op Kallstromquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.
Ja hoor, op je 18e advocaat wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongen
Waar is dat interview dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Wel raar, als iedereen dan achter Rasmussen staat en het ontslag van de Rooij overdreven vinden. Waarom gaan ze dan rijden? Dan zou ik echt als team, ook omdat je er zoveel voor gewerkt hebt de laatste weken, achter Rasmussen gaan staan. Is je baan dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Nee Boogerd was sowieso naar huis gegaan als ze niet onder druk hadden gestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijgt Contador nu geel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt Leipheimer nu de etappe van gisteren op zijn naam?
lol waarom dat? hij is toch niet gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie zou overigens verklaard hebben Rasmussen in Italië te hebben gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Fiama het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik vind het wel interessant moet ik zeggen. Vond Rasmussen altijd eerlijk overkomen, dus ik ben wel benieuwd wat er nu werkelijk gebeurd is.
Ik kan me best voorstellen dat Rabo onder druk is gezet, zeker omdat Rasmussen al eens z'n verblijfsplaats niet goed had doorgegeven
Zucht....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
de Rooij heeft wel meer gezegd de afgelopen dagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Op mij kwam het over alsof hij geen nog geen idee heeft hoe het hele verhaal in elkaar steekt, maar dat kan ook aan zijn slechte Engels liggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Groot lijkt er niet bepaald achter te staan als ik 'm zo hoor.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zucht....
Tuurlijk niet, je kunt het gewoon vergelijken met een ziekte. Hij heeft de tour gewoon verlaten zonder ook maar enige officiele dwang van de rondeleiding.
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatie![]()
![]()
![]()
![]()
inmiddels "de matennaaiers"quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef ririndra het volgende:
[..]
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.
Een omvangrijk complot met UCI/ASO/De Rooij en anderen lijkt idd. waarschijnlijker dan dat Rasmussen gewoon liegt en blijft liegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Eduard37 het volgende:
Waarschijnlijk is de Rooij gewoon gechanteerd....................!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |