abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:41:58 #241
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51852380
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja maar de Rooij zou hem toch niet hebben ontslagen na aanleiding van een bron? Hij zou toch wel wat meer speurwerk hebben gedaan....
nou.. de Rooij geeft zelf aan dat hij naar aanleiding van een gerucht met Rasmussen gesproken heeft. Rasmussen zou toen bekend hebben...

Als hij inderdaad niet bekend zou hebben zoals hij nu beweert, heeft de Rooij heel wat uit te leggen. De waarheid zullen we nooit weten vrees ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:42:04 #242
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51852389
Wat zouden de motieven van De Rooij zijn om te liegen over een bekentenis van Rasmussen?

Ik zie ze niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:42:14 #243
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852397
de Rooy was nou ook niet echt overtuigend met zijn verhaal natuurlijk, zoveel details zijn er nog niet bekend.
pi_51852398
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?

Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.
pi_51852404
quote:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?

Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
ik denk dat ik het met je eens moet zijn...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:42:41 #246
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51852417
quote:

Maar vooral de reactie van Boogerd vond ik raar. De journalist vroeg of Boogerd kwaad was op Rasmussen, Boogerd gaf aan eerder kwaad te zijn op de Rooy.
pi_51852424
quote:
Ja dat denk ik dus ook, dit moet wel goed zijn uitgezocht. Ze gooien zo ff 450.000 euro weg namelijk(winst premie)
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:43:10 #248
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51852447
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is de belangrijkste vraag nu. Ben vooral benieuwd wat er gezegd is, na de finish op de Aubisque...
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_51852448
Boogerd stond toch ook achter Rasmussen en Boogerd is meestal heer rechtstreeks en eerlijk.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:43:22 #250
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51852458
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zouden de motieven van De Rooij zijn om te liegen over een bekentenis van Rasmussen?

Ik zie ze niet.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij onder druk is gezet door derden, maar zo verdorven lijkt me de wielerwereld ook weer niet .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51852468
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.
Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:44:10 #252
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51852497
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Zulke miscommunicatie zou enorm pijnlijk zijn .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:44:37 #253
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51852520
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Eduard37 het volgende:
Boogerd stond toch ook achter Rasmussen en Boogerd is meestal heer rechtstreeks en eerlijk.
Dat hebben we inderdaad kunnen zien horen, toen hij met Langeveld naar de finishstreep fietste .
pi_51852525
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het er niet zo Rooms aan toe gaat bij de Rabobank. Liegen is dan niet goed, maar het is niet aan de werkgever om de moraalridder uit te hangen. Een bedrijf moet kosten/baten afwegingen maken.
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatie
pi_51852526
Net die reactie van boogerd begint echt een raar verhaal te worden,daarom zal het goed wezen als Rabobank met bewijzen komt.
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:44:47 #256
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852528
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

Het is ook een lekker moment ook natuurlijk, vlak nadat je jezelf hebt leeggereden op de flanken van de Aubisque. De Rooy had wel een iets betere timing kunnen aanhouden.

Weet niet wat ik er van moet denken, ga er voorlopig wel vanuit dat de ploegleiding overtuigend bewijs in handen heeft.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:44:48 #257
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51852529
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Enige wat ik kan verzinnen is dat er druk gekomen is vanuit de UCI, ASO etc.
Maar normaal gezien zou de raboleiding daar niet voor zwichten.
Als je moet kiezen:
- een renner weg, je naam gezuiverd en alle lof vanuit alle hoeken
- nergens meer aan de bak, Pro Tour licentie weg geen Tour start volgend jaar en naam Rabobank serieus door het slijk...
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:45:49 #258
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852574
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar het kan net zo goed zijn dat de Rooy de kat in het nauw was. Opgejaagd wild.
pi_51852575
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.
Nou, als het dus onder druk gebeurd is van het UCI, Tourdirectie en de franse pers dan ben je in mijn ogen GEK want dan gooi je je beste rijder overboord om bij dat soort organisatie in een goed daglicht te kunnen blijven.
pi_51852587
Het lijkt, dat de raborenners het ook niet eens zjin met de beslissing. Ik kan dat ook wel begrijpen, er is nog niks bewezen. Iedereen die meteen maar aanneemt dat als een eigenheimer al Rasmussen zijn plannen wijzigt en wat laks is in de buraeucratie, meteen maar keihard aan de dope zit... Het juist die mensen zijn die eerst maar is bij zichzelf te raden moeten gaan. Ik zeg niet dat hij per se clean is, maar er is niks bewezen. Als je op vooroordelen afgaat kan je net zo goed geen tour doen...

Ik denk dat de raboleiding gezwicht is onder de druk (of begreiging?, of geld?) en bang waren. Ik denk ook zoals ik vanmorgen al zei dat de mederenners het niet eens zijn met de beslissing. Hierdoor denk ik ook dat Rasmussen niet bekend heeft. Hij heeft toegegeven niet geweest te zijn waar hij aangegeven had te zijn, maar NIET dat hij dope gebruikt. Denk ook dat Rasmussen het hier niet bij laat zitten.. ja, de Rabo staat op zich wel in hun recht, maar de omstandigheden waaronder? Zoals dat hij in t geel zat en dat ze de maatregel eigenlijk voor de tour al hadden moeten doorvoeren, hij maakt ms nog wel een kans ook.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:46:25 #261
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51852593
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Dr.Aart het volgende:

[..]

Als je moet kiezen:
- een renner weg, je naam gezuiverd en alle lof vanuit alle hoeken
- nergens meer aan de bak, Pro Tour licentie weg geen Tour start volgend jaar en naam Rabobank serieus door het slijk...
Als ze bewijs hebben dan hebben ze een goede keuze gemaakt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:46:27 #262
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51852595
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me
Ik ben een rasmussen aanhanger, maar ik heb wel een gezonde kijk op de hele zaak. Daarbij wil ik even mededelen dat jij geen rechten gestudeerd hebt als je het gedaan hebt ga dan eens heel even snel terug naar school want jij uit al een halve week beschuldingen voordat iemand schuldig is bevonden

Daarbij kan ik de actie van de Rabobank begrijpen, Rasmussen heeft ook gelogen. Maar ik vraag me af als het UCI en ASO en die franse krant en het franse publiek zich er niet mee bemoeid hadden of het dan bij een interne berisping gebleven zou zijn.

Rabo kon nu niet anders met de hele wielersport in hun nek, ze waren min of meer verplicht om Rasmussen te ontslaan, er is alleen de schijn gewekt dat hij doping gebruikt zou hebben, maar was die schijn er ook niet met Vinokoerov en de doping arts ferrari, Rasmussen is tot nu toe nog altijd onschuldig.

Er zijn meerdere redenen waarom hij maybe gelogen heeft, klinkt dom maar maybe gesprek met ander team, relatie met andere vrouw, oke nu lul ik wat uit met nek maar wie zegt mij dat het om Doping ging? Omdat alle wielrenners doping gebruiken?

Als we zo alles en iedereen over 1 kam gaan scheren aangezien het zo'n gevoelig onderwerp is in de wielersport, dan moeten we meteen bij homo mishandeling gaan roepen dat het een marokkaan was en zodra er weer een kind in belgie vermist word roepen dat het een kinderverkrachter is.

De uitweg doping is makkelijk, het komt mij teveel mensen goed uit, ik heb er me twijfels over, en zou rasmussen idd doping gebruikt hebben heb ik heel erg me twijfels of de Rabo zijn handen wel in onschuld kan wassen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:47:55 #263
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852649
Gelet op de 'doortastendheid' van het Nederlandse journaille zal er wel niet snel naar bewijs worden gevraagd bij de Raboleiding.
pi_51852654
Ik denk dat Rabobank op dit moment nog de zaak zoveel mogelijk probeert intern te houden, ook omdat ze Rasmussen ergens nog tegen zichzelf willen beschermen. De ware redenen komen echt wel naar buiten als Rasmussen zo glashard blijft ontkennen....

Ik weet nog wel dat ik De Rooij wel een beetje een verslagen indruk vond maken bij Mart aan tafel, misschien had ie toen al aanwijzingen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:48:48 #265
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51852672
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Ericr het volgende:
Gelet op de 'doortastendheid' van het Nederlandse journaille zal er wel niet snel naar bewijs worden gevraagd bij de Raboleiding.
Als Mart Smeets het bewijs moet gaan halen dan komt er niets van . Ik zie nu de uitzending van gister weer terug en het is gewoon belachelijk.

Ik volg daarom ook liever Franse en Italiaanse kranten.
pi_51852683
is die pater dr al weer op nederland 1
pi_51852710
Maar ik denk niet dat Rasmussen ze carriere over is geloof niet dat een team hem niet wil hebben
pi_51852735
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:50:55 #269
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852738
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:48 schreef TheVulture het volgende:

Ik weet nog wel dat ik De Rooij wel een beetje een verslagen indruk vond maken bij Mart aan tafel, misschien had ie toen al aanwijzingen....
De Rooy maakt wel vaker een wazige indruk, niet echt te peilen hoe hij nou werkelijk over bepaalde zaken denkt. Altijd het idee dat hij zelf ook zaken verbergt.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:51:24 #270
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51852754
Als Rasmussen overtuigd is van zijn onschuld en zijn naam wil zuiveren.
Kan hij toch zijn onschuld bewijzen door een alibi op te geven (bijvoorbeeld hotelmanager in Mexico die hem op die datum heeft gezien). Of een rekening die hij nog in zijn koffer heeft liggen dat bewijst dat hij zich in Mexico bevond.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51852755
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:49 schreef Kallstrom het volgende:
is die pater dr al weer op nederland 1

Snap niet dat ze hem gevraagd hebben
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:51:28 #272
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51852759
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef Kallstrom het volgende:
Maar ik denk niet dat Rasmussen ze carriere over is geloof niet dat een team hem niet wil hebben
Dat ligt eraan of/watvoor bewijzen er op tafel komen.

Daarbij zijn er natuurlijk altijd teams die er niets om geven om "twijfelachtige" renners aan te nemen.
pi_51852769
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
pi_51852777
Geloof niet dat Rasmussen een ander vrouw heeft. Dat zou wel heel hypocriet zijn. Tijdens de tour waren zijn vrouw en kind aanwezig en hij liet het intervieuw links liggen en hij was dolgelukkig dat zijn familie er was. Die beelden vergeet ik nooit meer.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:52:22 #275
40566 Ericr
Livewrong
pi_51852793
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Rasmussen overtuigd is van zijn onschuld en zijn naam wil zuiveren.
Kan hij toch zijn onschuld bewijzen door een alibi op te geven (bijvoorbeeld hotelmanager in Mexico die hem op die datum heeft gezien). Of een rekening die hij nog in zijn koffer heeft liggen dat bewijst dat hij zich in Mexico bevond.
Die heeft gewoon een huis in Mexico, dat zal lastig worden.
pi_51852822
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik vind het wel interessant moet ik zeggen. Vond Rasmussen altijd eerlijk overkomen, dus ik ben wel benieuwd wat er nu werkelijk gebeurd is.

Ik kan me best voorstellen dat Rabo onder druk is gezet, zeker omdat Rasmussen al eens z'n verblijfsplaats niet goed had doorgegeven
pi_51852844
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.
pi_51852850
De Groot lijkt er niet bepaald achter te staan als ik 'm zo hoor.
sig verwijderd door FA
pi_51852861
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
pi_51852898
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.
Zie mijn respons op Kallstrom
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:55:16 #281
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51852899
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongen
Ja hoor, op je 18e advocaat worden Je plembt je teksten neer als een dronken VMBO'er
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51852919
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Waar is dat interview dan?

Aan de Telegraaf?
pi_51852933
quote:

[..]

Wel raar, als iedereen dan achter Rasmussen staat en het ontslag van de Rooij overdreven vinden. Waarom gaan ze dan rijden? Dan zou ik echt als team, ook omdat je er zoveel voor gewerkt hebt de laatste weken, achter Rasmussen gaan staan. Is je baan dan zo belangrijk?
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:56:39 #284
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51852956
Krijgt Leipheimer nu de etappe van gisteren op zijn naam?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51852967
quote:

[..]

Nee Boogerd was sowieso naar huis gegaan als ze niet onder druk hadden gestaan.
pi_51852975
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt Contador nu geel?
pi_51852978
quote:
lol waarom dat? hij is toch niet gediskwalificeerd?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51852982
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Fiama het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik vind het wel interessant moet ik zeggen. Vond Rasmussen altijd eerlijk overkomen, dus ik ben wel benieuwd wat er nu werkelijk gebeurd is.

Ik kan me best voorstellen dat Rabo onder druk is gezet, zeker omdat Rasmussen al eens z'n verblijfsplaats niet goed had doorgegeven
Wie zou overigens verklaard hebben Rasmussen in Italië te hebben gezien?
pi_51852983
Niermann geeft net ook op aan het een beslissing is van de sponsor EN de renners.
sig verwijderd door FA
pi_51852989
quote:
Zucht....
Tuurlijk niet, je kunt het gewoon vergelijken met een ziekte. Hij heeft de tour gewoon verlaten zonder ook maar enige dwang van de rondeleiding.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:57:59 #291
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51852997
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

de Rooij heeft wel meer gezegd de afgelopen dagen
pi_51853009
had rasmussen ook wel graag bij de olympische spelen gezien maar dat is nu ook gewoon over toch??
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:58:25 #293
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51853011
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Groot lijkt er niet bepaald achter te staan als ik 'm zo hoor.
Op mij kwam het over alsof hij geen nog geen idee heeft hoe het hele verhaal in elkaar steekt, maar dat kan ook aan zijn slechte Engels liggen
Weisst
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:58:29 #294
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51853015
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zucht....
Tuurlijk niet, je kunt het gewoon vergelijken met een ziekte. Hij heeft de tour gewoon verlaten zonder ook maar enige officiele dwang van de rondeleiding.
pi_51853017
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef prinsrob het volgende:

[..]

rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatie
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.
pi_51853056
Waarschijnlijk is de Rooij gewoon gechanteerd....................!!!!!!!!!!!!!
pi_51853091
Of je gooit Rasmussen eruit of wij gaan de Rabobank in de toekomst boycotten.................zoiets.
pi_51853097
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef ririndra het volgende:

[..]

Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.
inmiddels "de matennaaiers"
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:00:48 #299
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51853105
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Eduard37 het volgende:
Waarschijnlijk is de Rooij gewoon gechanteerd....................!!!!!!!!!!!!!
Een omvangrijk complot met UCI/ASO/De Rooij en anderen lijkt idd. waarschijnlijker dan dat Rasmussen gewoon liegt en blijft liegen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51853118
Wat een raar verhaal zeg. Rasmussen die kennelijk tegen zijn ploeg toegeeft in Italie te zijn geweest, maar nu in de pers roept dat hij toch in Mexico was. Renners zoals Boogerd die kennelijk niet overtuigend de kant van De Rooij kiezen. Rabo renners die eigenlijk niet willen fietsen, maar toch gaan.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:01:32 #301
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51853130
Rasmussen: Theo de Rooij is gek en liegt
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: De Limburger
Gepubliceerd: donderdag 26 juli 2007 @ 13:41
Icoon WielrennenMichael Rasmussen heeft in Deense kranten laten weten niet gelogen te hebben tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg. De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen".

Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.

Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')