nou.. de Rooij geeft zelf aan dat hij naar aanleiding van een gerucht met Rasmussen gesproken heeft. Rasmussen zou toen bekend hebben...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar de Rooij zou hem toch niet hebben ontslagen na aanleiding van een bron? Hij zou toch wel wat meer speurwerk hebben gedaan....
Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?
Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
ik denk dat ik het met je eens moet zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
het verweer van Rasmussen is dat van een kat in het nauw of een kind dat weet dat het betrapt is op iets wat niet door de beugel kan... ik geloof er werkelijk geen ene hol van dat Rabobank hem uit de Tour haalt als er geen glashard bewijs is tegen Rasmussen.... je geeft toch geen Tourzege weg zonder 100% bewijs maar enkel op basis van één getuigenverklaring?
Rasmussen probeert nu koste wat het kost zijn carriere (of wat er nog van over is) te redden... beetje triest.
Maar vooral de reactie van Boogerd vond ik raar. De journalist vroeg of Boogerd kwaad was op Rasmussen, Boogerd gaf aan eerder kwaad te zijn op de Rooy.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat denk ik dus ook, dit moet wel goed zijn uitgezocht. Ze gooien zo ff 450.000 euro weg namelijk(winst premie)quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste vraag nu. Ben vooral benieuwd wat er gezegd is, na de finish op de Aubisque...
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij onder druk is gezet door derden, maar zo verdorven lijkt me de wielerwereld ook weer nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zouden de motieven van De Rooij zijn om te liegen over een bekentenis van Rasmussen?
Ik zie ze niet.
Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:42 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Maar als de Rooij nu echt GEK is? In de avondetappe kwam die ook niet echt helder over.
Zulke miscommunicatie zou enorm pijnlijk zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Dat hebben we inderdaad kunnen zien horen, toen hij met Langeveld naar de finishstreep fietstequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Eduard37 het volgende:
Boogerd stond toch ook achter Rasmussen en Boogerd is meestal heer rechtstreeks en eerlijk.
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatiequote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het er niet zo Rooms aan toe gaat bij de Rabobank.Liegen is dan niet goed, maar het is niet aan de werkgever om de moraalridder uit te hangen. Een bedrijf moet kosten/baten afwegingen maken.
Het is ook een lekker moment ook natuurlijk, vlak nadat je jezelf hebt leeggereden op de flanken van de Aubisque. De Rooy had wel een iets betere timing kunnen aanhouden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou toch hilarisch zijn als Rasmussen alleen maar iets gezegd heeft als "ja, joh, wat jij wil..dan was ik toch in italië als je dat wilt horen"
Als je moet kiezen:quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat er druk gekomen is vanuit de UCI, ASO etc.
Maar normaal gezien zou de raboleiding daar niet voor zwichten.
Nou, als het dus onder druk gebeurd is van het UCI, Tourdirectie en de franse pers dan ben je in mijn ogen GEK want dan gooi je je beste rijder overboord om bij dat soort organisatie in een goed daglicht te kunnen blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach kop op doe niet zo naief. Natuurlijk is de Rooij niet gek. Hij heeft die beslissing heus niet in zijn eentje genomen. Bovendien lijkt het me een zeer bekwame man.
Als ze bewijs hebben dan hebben ze een goede keuze gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Als je moet kiezen:
- een renner weg, je naam gezuiverd en alle lof vanuit alle hoeken
- nergens meer aan de bak, Pro Tour licentie weg geen Tour start volgend jaar en naam Rabobank serieus door het slijk...
Ik ben een rasmussen aanhanger, maar ik heb wel een gezonde kijk op de hele zaak. Daarbij wil ik even mededelen dat jij geen rechten gestudeerd hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me![]()
Als Mart Smeets het bewijs moet gaan halen dan komt er niets vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef Ericr het volgende:
Gelet op de 'doortastendheid' van het Nederlandse journaille zal er wel niet snel naar bewijs worden gevraagd bij de Raboleiding.
De Rooy maakt wel vaker een wazige indruk, niet echt te peilen hoe hij nou werkelijk over bepaalde zaken denkt. Altijd het idee dat hij zelf ook zaken verbergt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog wel dat ik De Rooij wel een beetje een verslagen indruk vond maken bij Mart aan tafel, misschien had ie toen al aanwijzingen....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:49 schreef Kallstrom het volgende:
is die pater dr al weer op nederland 1![]()
Dat ligt eraan of/watvoor bewijzen er op tafel komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef Kallstrom het volgende:
Maar ik denk niet dat Rasmussen ze carriere over is geloof niet dat een team hem niet wil hebben
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
Die heeft gewoon een huis in Mexico, dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Rasmussen overtuigd is van zijn onschuld en zijn naam wil zuiveren.
Kan hij toch zijn onschuld bewijzen door een alibi op te geven (bijvoorbeeld hotelmanager in Mexico die hem op die datum heeft gezien). Of een rekening die hij nog in zijn koffer heeft liggen dat bewijst dat hij zich in Mexico bevond.
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Zie mijn respons op Kallstromquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.
Ja hoor, op je 18e advocaat wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongen
Waar is dat interview dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Wel raar, als iedereen dan achter Rasmussen staat en het ontslag van de Rooij overdreven vinden. Waarom gaan ze dan rijden? Dan zou ik echt als team, ook omdat je er zoveel voor gewerkt hebt de laatste weken, achter Rasmussen gaan staan. Is je baan dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Nee Boogerd was sowieso naar huis gegaan als ze niet onder druk hadden gestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijgt Contador nu geel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt Leipheimer nu de etappe van gisteren op zijn naam?
lol waarom dat? hij is toch niet gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie zou overigens verklaard hebben Rasmussen in Italië te hebben gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Fiama het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik vind het wel interessant moet ik zeggen. Vond Rasmussen altijd eerlijk overkomen, dus ik ben wel benieuwd wat er nu werkelijk gebeurd is.
Ik kan me best voorstellen dat Rabo onder druk is gezet, zeker omdat Rasmussen al eens z'n verblijfsplaats niet goed had doorgegeven
Zucht....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
de Rooij heeft wel meer gezegd de afgelopen dagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Op mij kwam het over alsof hij geen nog geen idee heeft hoe het hele verhaal in elkaar steekt, maar dat kan ook aan zijn slechte Engels liggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Groot lijkt er niet bepaald achter te staan als ik 'm zo hoor.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zucht....
Tuurlijk niet, je kunt het gewoon vergelijken met een ziekte. Hij heeft de tour gewoon verlaten zonder ook maar enige officiele dwang van de rondeleiding.
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatie![]()
![]()
![]()
![]()
inmiddels "de matennaaiers"quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef ririndra het volgende:
[..]
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.
Een omvangrijk complot met UCI/ASO/De Rooij en anderen lijkt idd. waarschijnlijker dan dat Rasmussen gewoon liegt en blijft liegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Eduard37 het volgende:
Waarschijnlijk is de Rooij gewoon gechanteerd....................!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |