Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:50 schreef TheVulture het volgende:
De Raborenners zijn vooral boos dat ze er nu nog rondfietsen denk ik... die willen gewoon naar huis maar volgens mij moeten ze van Breuk doorfietsen
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Zie mijn respons op Kallstromquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tjezuss, laat je jezelf wel informeren. Lees eerst voordat je wat roept. De renners mochten zelf bepalen of ze doorrijden of niet.
Ja hoor, op je 18e advocaat wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:24 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongen
Waar is dat interview dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Wel raar, als iedereen dan achter Rasmussen staat en het ontslag van de Rooij overdreven vinden. Waarom gaan ze dan rijden? Dan zou ik echt als team, ook omdat je er zoveel voor gewerkt hebt de laatste weken, achter Rasmussen gaan staan. Is je baan dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boogerd gaf aan in een interview dat er vanmorgen om half 8 werd aangeklopt met de vraag of ze toch aub wilden gaan rijden. de beslissing om te rijden was ook niet unaniem.
Nee Boogerd was sowieso naar huis gegaan als ze niet onder druk hadden gestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijgt Contador nu geel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgt Leipheimer nu de etappe van gisteren op zijn naam?
lol waarom dat? hij is toch niet gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie zou overigens verklaard hebben Rasmussen in Italië te hebben gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Fiama het volgende:
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik vind het wel interessant moet ik zeggen. Vond Rasmussen altijd eerlijk overkomen, dus ik ben wel benieuwd wat er nu werkelijk gebeurd is.
Ik kan me best voorstellen dat Rabo onder druk is gezet, zeker omdat Rasmussen al eens z'n verblijfsplaats niet goed had doorgegeven
Zucht....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:56 schreef Asskicker14 het volgende:
de Rooij heeft wel meer gezegd de afgelopen dagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
De rooy zij gister dat ze dat zelf mochten beslissen
Op mij kwam het over alsof hij geen nog geen idee heeft hoe het hele verhaal in elkaar steekt, maar dat kan ook aan zijn slechte Engels liggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
De Groot lijkt er niet bepaald achter te staan als ik 'm zo hoor.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zucht....
Tuurlijk niet, je kunt het gewoon vergelijken met een ziekte. Hij heeft de tour gewoon verlaten zonder ook maar enige officiele dwang van de rondeleiding.
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
rabobank is dan ook geen bedrijf maar een cooperatie![]()
![]()
![]()
![]()
inmiddels "de matennaaiers"quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef ririndra het volgende:
[..]
Deze beslissing staat ff los van het feit dat de Rabobank een cooperatieve instelling is, maar de beslissing is ook geen kwestie van kosten/baten overwegen. Meer om het imago van de bank.
Een omvangrijk complot met UCI/ASO/De Rooij en anderen lijkt idd. waarschijnlijker dan dat Rasmussen gewoon liegt en blijft liegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Eduard37 het volgende:
Waarschijnlijk is de Rooij gewoon gechanteerd....................!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |