kun je posten of rasmussen terecht of onterecht uit de tour is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef mroijjoijoi het volgende:
post hier: http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html dat je geen tour meer gaat kijken..
Zo kom je ook overquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn opleiding rechten was het in ieder geval niet, mijn stage als advocaat ook niet ...
andere opleidingen heb ik niet meer gevolgd na mijn 18de, inderdaad![]()
het kutste vind ik dan weer een leugenachtige deense kip, en de helft van de nederlandse natie die hem dan nog verdedigt ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Kallstrom het volgende:
het kutste van de tour de france is dat het in frankrijk is met dat achtelijke franse publiek![]()
Ja kom laten we dat met z´n allen doen daar helpen we de wiellersport meequote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef mroijjoijoi het volgende:
post hier: http://www.nos.nl/nosjournaal/voorpagina/index.html dat je geen tour meer gaat kijken..
echt he ik vind het ook raar. Wat rasmussen zegt in die kranten in Denemarken en nu weer wat boogerd verteldquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik vind het laatste nieuws wat ik nu hoor toch vrij raar.
Boogerd doet net alsof er geen stuitende reden was om hem eruit te gooien. Rasmussen lijkt zelfs te ontkennen en schuift de schuld naar de ploegleiding.Dit is vast nog niet afgelopen
precies, laten we eerst sporten gaan boycotten waar men niet iedere dag controleert. De wielersport doet tenminste nog iets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kom laten we dat met z´n allen doen daar helpen we de wiellersport mee
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het kutste vind ik dan weer een leugenachtige deense kip, en de helft van de nederlandse natie die hem dan nog verdedigt ook![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef mroijjoijoi het volgende:
Zou Rabobank nu ook zijn premies behouden enzo?
ligt eraan wat ze zijn overeengekomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef mroijjoijoi het volgende:
Zou Rabobank nu ook zijn premies behouden enzo?
contadorquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:06 schreef Kallstrom het volgende:
Wie zijn jullie Favorieten nu om de tour de winnen?? Contador of evans of zelfs iemand anders?![]()
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:17 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
37% volgens de NOS-site. Alhoewel de reacties bij de Telegraaf weer minder hoopvol stemmen
.
wat is het verhaal van Rasmussen in de Deense kranten dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
echt he ik vind het ook raar. Wat rasmussen zegt in die kranten in Denemarken en nu weer wat boogerd verteld
hoe ongenuanceerd het ook is, ik ben het er steeds meer mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef Kallstrom het volgende:
het kutste van de tour de france is dat het in frankrijk is met dat achtelijke franse publiek![]()
Ik heb het ook helemaal ermee gehad. Ik volg het al sinds mijn 10e, maar dit isquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
contador
maar het boeit me nu niet meer.
denk het niet dat van Rasmussen is niet echt een dopinggeval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:21 schreef mroijjoijoi het volgende:
We hadden de afgelopen dagen elke ker een 'dopinggeval'.. waarom zou contador vandaag niet gepakt worden??? ZOu me niets verbazen als er nog meer slachtoffers vallen..
Kap eens met stokenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weer, toch 63 % met wat verstand
![]()
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat is het verhaal van Rasmussen in de Deense kranten dan?
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn opleiding rechten was het in ieder geval niet, mijn stage als advocaat ook niet ...
andere opleidingen heb ik niet meer gevolgd na mijn 18de, inderdaad![]()
dan geef ik eens een complimentquote:
en toch is het de zuivere waarheid, sorry jongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan geef ik eens een compliment![]()
En maar zuigen, advocaten bevestigen hun rol maar weer eens. Geen haar beter dan journalisten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn geloof in de wijsheid van de Nederlanders stijgt weer, toch 63 % met wat verstand
![]()
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.
De kop was ook iets zoals "De Rooy je bent gek" meen ik.
Iedereen mag zichzelf verdedigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |