jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Contador was toch (kroon)getuige in een dopingzaak. Dan zal hij wel heel clean zijn
Discovery zal die er wel niet uitzetten
Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houden![]()
allez, zo is het bij rasmussen toch
op zich wel te begrijpen.quote:
hum ... ik was dan ook ironischquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.
Terwijl er op dat vlak nog geen ruk bewezen is, het enige wat vaststaat is dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Daar zou je een aanname aan kunnen koppelen, maar zonder bewijs, ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Ik verbaas me over jouw lelijkheidquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom? Ik verbaas me weer over iedere reactie van je...
weet je wat, open een fanclubsite : "rasmusseniszekerclean.nl" dan weten we meteen hoeveel volgelingen je hebtquote:
Is goed, ga jij dan naar het circus? Zul je veel geld verdienen wat je op je raborekening kunt zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Ga je Raborekening nu maar opzeggen.
Geef eens het goede voorbeeld en zit niet zo te bitchfighten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Denk je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.
JA, ken je die mop van die Deen die naar Mexico ging?.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Arid het volgende:
Rasmussen...... Was dat niet die renner die .....
Emoties zijn eng he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen![]()
Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen![]()
Rabo![]()
Boonen![]()
Er zijn hier een hoop mensen met rare gedachtenkronkels helaas en nog veel meer dingen waarover ik me verbaas. Stel dat het hier om Moreau ipv Rasmussen en Ag2r ipv Rabobank ging, dan had ik wel de reacties willen lezen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen![]()
Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen![]()
Rabo![]()
Boonen![]()
Zoiets denk ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Dat denk ik ook. Toen dat bericht van Richards met de door de plee gespoelde bloedzak kwam, werd daar nauwelijks aandacht aan besteed. Nu is dat opeens wel het geval door Cassani, dus er zal wel meer achterzittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Rasmussen heeft meerdere malen gelogen tegen zijn werkgever, Rabobank en de UCI. Daarvoor dient hij gestraft te worden en de eerste stap daarbij is al genomen gezien zijn ontslag bij de Rabobank en zijn ontnomen Tour-overwinning. Dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Rabo![]()
Boonen![]()
Nee, niet doen want dan krijg ik 'm aan de balie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.
Het zou mij niks verbazen hoor. Zoals ik gisteravond al uitlegde sponsort Rabobank zijn wielrenploeg natuurlijk niet voor de lol. Het is een investering, de opbrengst bestaat uit extra klanten en een goed imago. En wat betreft dat imago, het is maar al te snel verspeeld en moeilijk op te bouwen. Ik zou het heel logisch vinden als er overleg plaats heeft gevonden tussen het dagelijks bestuur van de Rabobank en het bestuur van Raboploeg. Daarmee niks negatief over de ploeg of de bank hoor, ik vind het wel een begrijpelijke beslissing.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.
Stop hier toch mee, dit wordt genant.
Je zult maar voor zo'n huichelaar als Boonen zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Rabo![]()
Boonen![]()
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
...in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Nee, maar het gaat er dus om dat in tegenstelling tot Moreni en Vinokourov hij niet positief is bevonden op doping.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |