abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51849699
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Contador was toch (kroon)getuige in een dopingzaak. Dan zal hij wel heel clean zijn

Discovery zal die er wel niet uitzetten
jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houden

allez, zo is het bij rasmussen toch
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:08:57 #102
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51849762
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jij kent hier ook nog niet de fokpolicy hé, FEITEN zijn er nodig, HARDE BEWIJZEN, anders moet je je rotkop houden

allez, zo is het bij rasmussen toch
Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.

Terwijl er op dat vlak nog geen ruk bewezen is, het enige wat vaststaat is dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Daar zou je een aanname aan kunnen koppelen, maar zonder bewijs, ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51849801
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:05 schreef 456 het volgende:

[..]
op zich wel te begrijpen.

Als er maar geen kamervragen komen
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51849807
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:

Ik hoorde jou nog het hardst schreeuwen dat Rasmussen doping zou hebben gebruikt.

Terwijl er op dat vlak nog geen ruk bewezen is, het enige wat vaststaat is dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats. Daar zou je een aanname aan kunnen koppelen, maar zonder bewijs, ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
hum ... ik was dan ook ironisch
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:10:19 #105
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51849808
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo dom? Ik verbaas me weer over iedere reactie van je...
Ik verbaas me over jouw lelijkheid
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51849813
Rasmussen heeft gelogen. Rabobankdirectie wil het goede voorbeeld geven en de wielerwereld laten zien dat ze oprecht zijn. De hele wielerwereld is blij dat de Rabobankdirectie dit heeft gedaan en stuurt een bloemetje naar de Rabobank. Ene kant begrijp ik het omdat Rasmussen nu eenmaal gelogen heeft waardoor niet meer te achterhalen is of hij nu doping heeft gebruikt of niet. Dus de verdachtmakingen zullen altijd boven zijn hoofd blijven hangen. Als hij niet had gelogen of als niemand daar achter was gekomen waren de verdachtmakingen er ook gebleven maar de Rabodirectie kan nu niet meer de hand boven zijn hoofd houden omdat de feiten nu boven tafel zijn gekomen. Rabodirectie kon dus niets anders doen dan hem ontslaan.

Enige vage wat dan nog overblijft is waarom UCI de tour de france niet heeft laten weten dat rasmussen een paar keer nalatig is geweest en pas met dit bericht kom als de tour al meer dan een week aan de gang is. Als de UCI dus alerter was geweest dan had rasmussen waarschijnlijk helemaal niet gestart en was dit allemaal niet gebeurd.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:11:55 #107
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51849858
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wat jij wilt joh.

Ga je Raborekening nu maar opzeggen.
pi_51849864
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef LENUS het volgende:

weet je wat, open een fanclubsite : "rasmusseniszekerclean.nl" dan weten we meteen hoeveel volgelingen je hebt
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:12:42 #109
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51849879
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat jij wilt joh.

Is goed, ga jij dan naar het circus? Zul je veel geld verdienen wat je op je raborekening kunt zetten.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:13:02 #110
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51849896
quote:

[..]

Wat jij wilt joh.

Geef eens het goede voorbeeld en zit niet zo te bitchfighten.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:13:13 #111
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51849904
quote:

[..]

Wat jij wilt joh.

Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:14:57 #112
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51849947
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Dan zal de rabobank wel zonder geld komen te zitten.
Denk je?
pi_51849963
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Arid het volgende:
Rasmussen...... Was dat niet die renner die .....
JA, ken je die mop van die Deen die naar Mexico ging?.....

Pff, ik heb al die tijd zitten juichen en zweten en dan dit!
pi_51849997
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen

Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen

Rabo
Boonen
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:17:33 #115
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51850026
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de topics nog maar eens doorgelezen, ongelofelijk dat er nog zoveel mensen zijn die Rasmussen hier nog gaan zitten verdedigen

Rabo zal echt wel een goede reden hebben om tot dit besluit te komen, als je ziet dat ze Rasmussen toch lieten starten ondanks wat ze toen al wisten. Als je dan de reacties op Cofidis leest en die vergelijkt met die op Rasmussen
Rabo
Boonen
Emoties zijn eng he?
pi_51850067
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:19:55 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51850099
quote:

Rabo
Boonen
Er zijn hier een hoop mensen met rare gedachtenkronkels helaas en nog veel meer dingen waarover ik me verbaas. Stel dat het hier om Moreau ipv Rasmussen en Ag2r ipv Rabobank ging, dan had ik wel de reacties willen lezen...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51850103
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Zoiets denk ik ook.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:21:03 #119
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51850122
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef KoenDD het volgende:
Ik denk ook dat de Rabobank wel meer weet en er zelfs een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Rasmussen gebruikt heeft. Een biecht van de Deen misschien?
Dat denk ik ook. Toen dat bericht van Richards met de door de plee gespoelde bloedzak kwam, werd daar nauwelijks aandacht aan besteed. Nu is dat opeens wel het geval door Cassani, dus er zal wel meer achterzitten .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:22:13 #120
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51850151
quote:

Rabo
Boonen
Rasmussen heeft meerdere malen gelogen tegen zijn werkgever, Rabobank en de UCI. Daarvoor dient hij gestraft te worden en de eerste stap daarbij is al genomen gezien zijn ontslag bij de Rabobank en zijn ontnomen Tour-overwinning. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

Maar ik zie veel mensen al de voorbarige conclusie trekken dat hij doping zou hebben gebruikt, alhoewel dat wellicht aannemelijk is, omdat er geen andere reden kan zijn waarom hij het nodig achtte om te liegen, is er nog geen hard bewijs dat hij daadwerkelijk doping heeft gebruikt. En in de rechtsgang geldt nog altijd: Je bent ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Want de reden van zijn ontslag en uitzetting heeft bar weinig met doping te maken, in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Als we iedereen zouden veroordelen op aannames, dan is het hek van de dam.
pi_51850183
quote:

[..]

Wat jij wilt joh.

Nee, niet doen want dan krijg ik 'm aan de balie!
pi_51850196
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:09 schreef Piet_Veerman het volgende:
Haha, alsof vanuit het hoofdkantoor van het bedrijf Rabobank is besloten hem niet meer te laten starten.
Stop hier toch mee, dit wordt genant.
Het zou mij niks verbazen hoor. Zoals ik gisteravond al uitlegde sponsort Rabobank zijn wielrenploeg natuurlijk niet voor de lol. Het is een investering, de opbrengst bestaat uit extra klanten en een goed imago. En wat betreft dat imago, het is maar al te snel verspeeld en moeilijk op te bouwen. Ik zou het heel logisch vinden als er overleg plaats heeft gevonden tussen het dagelijks bestuur van de Rabobank en het bestuur van Raboploeg. Daarmee niks negatief over de ploeg of de bank hoor, ik vind het wel een begrijpelijke beslissing.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:25:12 #123
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51850246
quote:

Rabo
Boonen
Je zult maar voor zo'n huichelaar als Boonen zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:25:45 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51850263
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef Asskicker14 het volgende:
...in de officiele persbericht valt het woord doping niet één keer.
Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:26:42 #125
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51850294
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch, als je dat als ploeg kan vermijden, dan doe je dat ook. Op deze manier komt Rabo er ethisch en moreel veel beter uit.
Nee, maar het gaat er dus om dat in tegenstelling tot Moreni en Vinokourov hij niet positief is bevonden op doping.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')