maar ontkent hij nu dan dat hij in italië is geweest ipv mexico?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.
De kop was ook iets zoals "De Rooy je bent gek" meen ik.
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt mequote:
Die is advocaat ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat jij advocaat bent. Om dat beroep uit te kunnen oefenen moet je een fatsoenlijk betoog kunnen opzetten, zonder dat het uit elkaar rammelt van de drogredeneringen. De drogredenering, daar heb je een meestertitel in verdiend.
![]()
Ik weet nog niet wie of wat ik moet geloven. Een duidelijke verklaring met reacties van verschillende insiders hebben we nog niet gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat de Rooy een beslissing onder druk gemaakt heeft, dat hij zo onder druk staat dat hij onderhand een zenuwinzinking krijgt.
De kop was ook iets zoals "De Rooy je bent gek" meen ik.
Jij met je indrukken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me![]()
Daarvan heb ik geen idee, ik was net op internet door deens kranten aan het lezen. Wat ik eruit op kan maken is dat Rasmussen vind dat hij onterecht uit het team gezet is en dat hierdoor zijn carrière over is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?
Dat begrijp ik dus ook niet. Ik denk dat ik voor nu maar even het onderwerp verder laat varen tot er meer duidelijkheid wordt verschaft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar waarom zegt de Rooij dan dat Rasmussen alles heeft toegegeven?
Het hele verhaal rammelt nog aan alle kanten. Er is nog maar weinig duidelijk over het hele verhaal en hoe de rest van de Raborenners hier tegenover staan. Was het een eenmansactie van de Rooij en zeggen Breukink en Dekker ja en amen. Vind het allemaal nog maar vaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
echt niet, hier krijg ik de indruk dat het merendeel rasmussenaanhangertjes zijn ... blijkbaar zijn er toch een hele pak Nederlanders die begrip kunnen opbrengen voor de belissing van Rabo en dat verheugt me![]()
bron?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Dus hij ontkent het? Dat is toch heel dom als die Ceccini aangeeft met hem gesproken te hebben
Net alsof die Italianen zo goed te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Dus hij ontkent het? Dat is toch heel dom als die Ceccini aangeeft met hem gesproken te hebben
De geruchten die al gaan zijn dat hij enkele dagen in Italie was en daarna naar Mexico gegaan is. Maar ik heb nog nergens gezien dat die ergens hard gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Ericr het volgende:
Het zou wat zijn als Rasmussen kan bewijzen dat hij werkelijk in Mexico was en niet in Italie. Dan wordt de Rooy gestenigd.
Ja maar de Rooij zou hem toch niet hebben ontslagen na aanleiding van een bron? Hij zou toch wel wat meer speurwerk hebben gedaan....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef Ericr het volgende:
Het zou wat zijn als Rasmussen kan bewijzen dat hij werkelijk in Mexico was en niet in Italie. Dan wordt de Rooy gestenigd.
Dat is de belangrijkste vraag nu. Ben vooral benieuwd wat er gezegd is na de finish op de Aubisque... Maar Rasmussen schijnt daar bekend te hebben in Italië te zijn geweest, als we de Rooij moeten geloven...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:39 schreef teamlead het volgende:
ja.. wie liegt er nu? Ramussen of de Rooij?
Enige wat ik kan verzinnen is dat er druk gekomen is vanuit de UCI, ASO etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Cootz het volgende:
Ik vind het eigenlijk niks voor Rasmussen om zo hard te ontkennen nadat het kwaad al geschied is... Zou hier toch een andere kant aan het verhaal zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |