SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.
Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat hij iets heeft te verbergen....quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.
Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .
Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
Maar zij maken er zo'n groot drama van en zeggen dat ie nooit heeft mogen starten...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat hij iets heeft te verbergen....
hij verpest er wel zijn eigen imago mee... en dat heeft hij echt zelf gedaan, niet de UCI, niet de denen, niet de fransen...
Ik hoor Rolf Aldag ook roomser dan de Paus zijn in het begin van het seizoen.. maandjes later zit meneer zijn eigen dopinggebruik te biechten.. T-Mobile.. vindt Burghardt ook verdacht gezond rondrijden dit jaar, grappig dat die nu zo hoog van de toren blaastquote:Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Maar zij maken er zo'n groot drama van en zeggen dat ie nooit heeft mogen starten...
Zucht...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:04 schreef peaceman het volgende:
Zucht....
Hij is niet betrapt. Dus waarom zou ie in hemelsnaam uit koers genomen moeten worden?
yeah right..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.
Nogmaals, ik zou ZEER ontgoocheld zijn moest ik horen dat Tom Boonen 2 of 4 keer heeft nagelaten te melden waar hij zat, en ik zou echt geen zin hebben om hem te verdedigen op zo'n moment. Ik zou hier zelfs posten dat mijn idool een luie arrogante lul is die blijkbaar niet echt veel belang hecht aan het UCI, maar belgen hebben dan ook een reputatie in het afkraken van hun sporthelden, kijk maar naar kim, justine... ze kunnen niets goed doen.
En ik maar denken dat iedereen op de banken stond tijdens de etappe gisteren...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
omdat hij een loopje neemt met de regels van het UCI, en daardoor zijn imago en het imago van de wielersport daarbovenop verpest.
Dan had de UCI maar moeten zeggen dat bij 2 gemiste oproepen een renner uitgesloten zou worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
omdat hij een loopje neemt met de regels van het UCI, en daardoor zijn imago en het imago van de wielersport daarbovenop verpest.
Volgens diezelfde regels van de UCI is hij niet strafbaar. Dus ik snap je kritiek niet echt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
Goed plan!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:08 schreef Grumpey het volgende:
zullen we de discussie over het de geruchten en verdachtmakingen naar SPT verplaatsen aub? dank u.
Volgens veel columnisten was gister de beste etappe sinds 10 jaar. Eindelijk weer strijd en onvoorspelbaarheidquote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen op de banken stond tijdens de etappe gisteren...
Waarom maken ze het dan alleen over Rasmussen bekend? Of ben je zo naief om te denken dat hij de enige is?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
zal ik ook eens yeah right zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Volgens diezelfde regels van de UCI is hij niet strafbaar
nee, zeker niet, en ik zou graag de andere namen wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom maken ze het dan alleen over Rasmussen bekend? Of ben je zo naief om te denken dat hij de enige is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |