abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:24 #251
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51742513
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef CANARIS het volgende:
wat een stel blinde nationalistische idioten hier. .

Rasmussen behoort uit deze Tour uitgesloten te worden en het is weer typisch dat een ploeg als Rabo zwijgt wanneer en offensief moet worden geageerd.

Waneer Rasmussen deze tour gaat winnen , gaat het de wanstaltigste overwining worden sinds Marco Pantani.

Misschien dat een paar blinde paardekoppen in Nederland dat hel tof vinden,. voor de Tour is het dodenlijk.

Hier de "Bild Zeitung" van Vandaag
Wehe, ER gewinnt die Tour
Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht

Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.

Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.

Vor der Tour soll die UCI das niederländische Team Rabobank gewarnt haben, ihn an den Start zu bringen. Der zweimalige Bergkönig der Tour war bei zwei Landes- und zwei UCI-Tests nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte er nach dem dritten zwei Jahre gesperrt werden müssen. Fahrer und Teamchefs haben sich bereits offen für einen Tour-Ausschluss stark gemacht
En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.

Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.

Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.

Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:26 #252
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51742515
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:37 schreef peaceman het volgende:
Dat er een hetze bezig is door de fransen, ja! Dat is al jaren zo.
Niet alleen Fransen dan.

Het is allemaal begonnen door Denen. Duitsers doen ook vlotjes mee. Belgen vinden het voorlopig allemaal heel vreemd, maar geven hem voorlopig het voordeel van de twijfel.

Italianen en Spanjaarden weten uiteraard niet eens van het bestaan van doping af.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:40 #253
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51742528
wat een lekker nuchter artikel in de nrc-next over de 'doping'-onzin....top....nu weet ik weer waarom ik ook alweer die krant had
  maandag 23 juli 2007 @ 11:41:38 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742554
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Ik weet het niet. Dat Rabo het ook niet helemaal vertrouwt zegt toch wel veel, maar hij is nooit betrapt dus heeft ie geen dope gebruikt. Je weet het niet.
De Rabo kan idd die redenatie hebben. Wat ook kan, is dat ze op deze manier duidelijk willen maken aan de buitenwereld dat hij dus niet positief is.

Welke waarheid zou het zijn?
  maandag 23 juli 2007 @ 11:43:21 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742605
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Niet alleen Fransen dan.

Het is allemaal begonnen door Denen. Duitsers doen ook vlotjes mee. Belgen vinden het voorlopig allemaal heel vreemd, maar geven hem voorlopig het voordeel van de twijfel.

Italianen en Spanjaarden weten uiteraard niet eens van het bestaan van doping af.
Vraagje: Was de Deense bond ook met dat verhaal naar buiten gekomen als hij 10e of nog lager had gestaan? We zullen het antwoord nooit weten, maar ik denk van niet.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:44:15 #256
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51742630
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, dus een paar franse ploegleiders willen rasmussen uit de tour, en dan moeten alle franen maar kutfransen genoemd worden, of course

op de franse media hoor je NIETS van die ploegleiders, of misschien maar twee seconden. Wat een drama . Ik denk dat de Duitsers wel meer slecht nieuws over Rasmussen verspreiden.

En moest rasmussen voor een belgische ploeg rijden, zouden jullie hem ook nog zo verdedigen ???
heb je eigenlijk wel gekeken waarmee ze kritiek leveren? Bij Lance heb ik ook nooit aan doping gedacht, maar bij Ullrich was het weer overduidelijk. En bij welke ploeg iemand rijdt heeft dus geen invloed daarop, het gaat om de inhoud van de beschuldiging.
pi_51742763
Ach, kleinkonijn is weer met haar anti Rasmussen campagne bezig hoor
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:51:14 #258
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51742861
Als er vragen worden gezet bij Rasmussen dan kun je die ook bij de rest van de top 10 klassementsrenners zetten, kijk maar naar de uitslagen van de afgelopen jaren, echt niks veranderd hoor, alleen Armstrong, Ullrich, Basso en Azevedo doen niet meer mee.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 23 juli 2007 @ 11:51:54 #259
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51742885
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vraagje: Was de Deense bond ook met dat verhaal naar buiten gekomen als hij 10e of nog lager had gestaan? We zullen het antwoord nooit weten, maar ik denk van niet.
Nee, tuurlijk niet, het is een spelletje tussen ASO en UCI. Dat verandert er echter weinig aan dat de UCI op het moment dat ze "dirt" zochten, dat wel ontnuchterend makkelijk vonden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51743338
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

lance kreeg jammer genoeg wat minder krediet van iedereen... en DAT is wat me zo stoort aan deze discussie die neerkomt om "RASMUSSEN is groots, en de FRANSEN zijn kut".

Dat komt namelijk voor neutrale buitenstaanders nogal dom en kortzichtig over.
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
De nuchtere Nederlander is net zo Nationalistisch en hysterisch als schijnbaar de rest van de wereld.
pi_51743510
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.

Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.

Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.

Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
Jullie kennen schijnbaar de regels niet
3 x een dopingscontrolle ontgaan door niet aanwezig te zijn is genoeg. Dan krijg je een Ban aan je kont. Met recht natuurlijk.

Hij heeft 4 x een controlle ontdoken , maar door het lullige feit dat het 2 instanties waren geldt dit niet.

Het feit blijft hetzelfde.
Daarop 2 vragen
1 Wat heeft hij te verbergen
2 waar komt deze vorm OPEENS vandaan?

Schuldig in de zin de aanklacht imo
pi_51743942
Aufstand gegen Rasmussen
„Die Richtlinien sind klar! Rasmussen gehört nicht mehr ins Fahrer-Feld“, sagt T-Mobile-Fahrer Marcus Burghardt wie viele andere.

„Am Start der Tour waren sich alle einig, dass wir einen einwandfreien Sieger wollen, einen schönen Sieger“, schimpft Teamchef Roger Legeay (Credit Agricole).

„Rabobank hat den Ethik-Kodex der Mannschaften unterzeichnet. Wenn die Teamleitung entsprechende Informationen hat, muss sie das Prinzip der Vorsicht anwenden“, fährt der Franzose fort. Er meint, dass Rasmussen nie hätte starten dürfen.

Auch die UCI hatte Rabobank gewarnt, den zweimaligen Bergkönig mit zur Tour zu nehmen.

Tourchef Christian Prudhomme lässt den Dänen nur widerwillig im Rennen.

Rasmussen war bei zwei Landes- und zwei UCI-Trainingskontrollen nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte Rasmussen nach dem dritten für zwei Jahre gesperrt werden müssen.

Es gibt sogar Vorwürfe aus dem Jahr 2002. Damals soll er seinen Trainingskollegen Whitney Richards (31) gebeten haben, einen Karton Schuhe aus Amerika mit nach Italien zu nehmen.

Statt „Schuhen“ fand der Ami Hämoglobin-Beutel, die zum Dopen verwendet werden können
  maandag 23 juli 2007 @ 12:26:40 #263
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51744042
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef CANARIS het volgende:
Aufstand gegen Rasmussen
„Die Richtlinien sind klar! Rasmussen gehört nicht mehr ins Fahrer-Feld“, sagt T-Mobile-Fahrer Marcus Burghardt wie viele andere.

„Am Start der Tour waren sich alle einig, dass wir einen einwandfreien Sieger wollen, einen schönen Sieger“, schimpft Teamchef Roger Legeay (Credit Agricole).

„Rabobank hat den Ethik-Kodex der Mannschaften unterzeichnet. Wenn die Teamleitung entsprechende Informationen hat, muss sie das Prinzip der Vorsicht anwenden“, fährt der Franzose fort. Er meint, dass Rasmussen nie hätte starten dürfen.

Auch die UCI hatte Rabobank gewarnt, den zweimaligen Bergkönig mit zur Tour zu nehmen.

Tourchef Christian Prudhomme lässt den Dänen nur widerwillig im Rennen.

Rasmussen war bei zwei Landes- und zwei UCI-Trainingskontrollen nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte Rasmussen nach dem dritten für zwei Jahre gesperrt werden müssen.

Es gibt sogar Vorwürfe aus dem Jahr 2002. Damals soll er seinen Trainingskollegen Whitney Richards (31) gebeten haben, einen Karton Schuhe aus Amerika mit nach Italien zu nehmen.

Statt „Schuhen“ fand der Ami Hämoglobin-Beutel, die zum Dopen verwendet werden können
dus als we het fietsend niet meer kunnen winnen dan maar op deze manier, misschien moeten we de relatie van Contador met Puerto ook maar weer gaan herzien
pi_51744074
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

blijkbaar voelen ze in dit topic wel een grote nood om hem te verdedigen , dit vooral door anderen aan te vallen

Bovendien vind ik het wel heel sterk om te zeggen dat hij zich aan de regels houdt.
Hoezo? 2x een controle gemist en een waarschuwing gekregen volgens de regels
pi_51744169
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef CANARIS het volgende:
Hij heeft in het verleden nooit iets gepresteerd, hij komt net kijken

! ! !
pi_51744172
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef kawotski het volgende:

[..]

dus als we het fietsend niet meer kunnen winnen dan maar op deze manier, misschien moeten we de relatie van Contador met Puerto ook maar weer gaan herzien
dat is het mooie.
Nummer 1 en 2 in de Sauber Tour zijn hoogst Dopingverdacht
pi_51744177

Hij is niet betrapt en ook gewoon volgens de regels gewaarschuwd....
pi_51744206
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef CANARIS het volgende:

Ja! want hij heeft nog nooit goed bergop gereden! En ook nog nooit iets gepresteerd in de Tour. Hij reed tot vorige maand nog op 'n driewieler rond!
pi_51744253
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef CANARIS het volgende:

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
De nuchtere Nederlander is net zo Nationalistisch en hysterisch als schijnbaar de rest van de wereld.
ik wil dus van Nederlanders NOOIT meer horen dat op sporza justine henin of tom boonen op een storende manier de hemel worden ingeprezen. In vergelijking met nederland worden onze sporters maar zéér matig gewaardeerd
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51744254
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ja! want hij heeft nog nooit goed bergop gereden! En ook nog nooit iets gepresteerd in de Tour. Hij reed tot vorige maand nog op 'n driewieler rond!
Wie verdedig jij eigenlijk?

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:36:12 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744315
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk mogelijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
pi_51744337
quote:

[..]

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
Hij verdedigt een renner die hij steunt in deze tour. Op een minder bezeten manier waarop jij hem aanvalt.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:37:16 #273
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744346
quote:

[..]

kap eens met dat suggestieve gedoe met "hoogstwaarschijnlijk"

daar hoef je geen rabobank-fan voor te zijn om in te zien dat dat telegraaf-taal is natuurlijk
pi_51744350
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef De_Ananas het volgende:

Hoezo? 2x een controle gemist en een waarschuwing gekregen volgens de regels
jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake
pi_51744390
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake
Imago ja, maar dat moet geen gevolgen hebben voor zijn Tourdeelname

En wat als blijkt dat meer renners 2x een controle hebben gemist? Wat zou je daarvan vinden?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:39:12 #276
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51744403
quote:

[..]

verdacht ja, daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens, maar het valt nog binnen de regels dus geen probleem. Ik weet nog niet eens waar ik morgen ben, laat staan dat ik weet waar ik over 3 maanden uithang.. pffff achterlijke regels
pi_51744417
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik wil dus van Nederlanders NOOIT meer horen dat op sporza justine henin of tom boonen op een storende manier de hemel worden ingeprezen. In vergelijking met nederland worden onze sporters maar zéér matig gewaardeerd
Je hebt weer gelijk.
Vorige week nog in het AD een bijzonder degenerend artijkel over hoe de belgen met Tom Boonne omgaan.

Jullie hebben tenminste een echte eigen renner.

Deze maloten moeten het met een saaie kip uit een niet eens zo Pro Nederland ingesteld landje doen.
Import Chauvinisme
pi_51744424
quote:

[..]

Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.
pi_51744440
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef De_Ananas het volgende:

Imago ja, maar dat moet geen gevolgen hebben voor zijn Tourdeelname

En wat als blijkt dat meer renners 2x een controle hebben gemist? Wat zou je daarvan vinden?
vooor mij moeten die allemaal de tour uit , zelfs moest het mijn idool Tom Boonen zijn.

Geloofwaardigheid is belangrijk, en daar moeten ze HARD aan werken, het zal een proces van jaren zijn, maar het wordt echt tijd dat ze keiharde maatregelen nemen.
pi_51744448
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Je hebt weer gelijk.
Vorige week nog in het AD een bijzonder degenerend artijkel over hoe de belgen met Tom Boonne omgaan.

Jullie hebben tenminste een echte eigen renner.

Deze maloten moeten het met een saaie kip uit een niet eens zo Pro Nederland ingesteld landje doen.
Import Chauvinisme
Wat heeft dit met nationalisme te maken?

Als je naar de feiten kijkt blijkt dat alles gewoon volgens de regels is gegaan dus ga nu maar ergens anders uithuilen
pi_51744457
quote:

[..]

Niet 2 x gemist maar 4 keer
  maandag 23 juli 2007 @ 12:40:53 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744460
quote:

[..]

Verdacht ja! Maar hij is niet de enige, zo zeiden hier wat mensen. Schuldig is niet hetzelfde als verdacht. Kortom: gelul in de ruimte zolang hij niet positief bevonden wordt.

Wat zijn imago betreft. Als jij iemand door geruchten minder sympathiek gaat vinden, dan is iemand wel heel snel afgeschreven of niet? Of geloof je het ook onmiddelijk als iemand beweert dat je partner vreemdgaat en daarvoor de argumentatie geeft dat het wel verdacht was dat hij maar liefst 2 keer te laat was?
pi_51744472
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef BB-boy het volgende:

Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.
zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?
pi_51744479
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

vooor mij moeten die allemaal de tour uit , zelfs moest het mijn idool Tom Boonen zijn.

Geloofwaardigheid is belangrijk, en daar moeten ze HARD aan werken, het zal een proces van jaren zijn, maar het wordt echt tijd dat ze keiharde maatregelen nemen.
Zeg dat tegen de UCI en niet tegen Rasmussen.

Het probleem is dat er meerdere instanties zijn die allemaal ruzie met elkaar hebben en niet samenwerken net zoals de Deense bond en de UCI/ASO
  maandag 23 juli 2007 @ 12:42:01 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744482
quote:

[..]

het was geeneens een controle Het was "vergeten te zeggen waar ik ben". Alle controles heeft hij gewoon gedaan, en daarop is het altijd negatief geweest.

Dus nou niet doen alsof ie een controle gemist heeft, want dat heeft hij niet. De mogelijkheid om hem op te zoeken voor onverwachte extra controles (Wat ze toch niet doen als hij in Mexico zit) heeft hij niet aangeboden. Alle gewone controles heeft hij gewoon altijd keurig gedaan.
pi_51744510
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef De_Ananas het volgende:

Wat heeft dit met nationalisme te maken?

Als je naar de feiten kijkt blijkt dat alles gewoon volgens de regels is gegaan dus ga nu maar ergens anders uithuilen
komaan zeg, zo zit een mens niet in elkaar.

JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels
pi_51744531
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?
Dat impliceer je ja.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:44:30 #288
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744543
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Niet 2 x gemist maar 4 keer
wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.
pi_51744545
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels
Maak die regels dan ook niet

Dit is zo'n typisch geval van de schuld op iemand anders schuiven. Als de UCI/ASO eens goede regels zou hebben was heel deze heisa niet geweest.

Ipv te kijken hoe ze dit in de toekomst tegen kunnen gaan en de sport geloofwaardig te maken schuiven ze het maar af op Rasmussen (ook heel toevallig toen die geel had) en gaan ze achteraf janken.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:45:04 #290
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744556
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?
pi_51744558
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Grumpey het volgende:

[..]

het was geeneens een controle Het was "vergeten te zeggen waar ik ben". Alle controles heeft hij gewoon gedaan, en daarop is het altijd negatief geweest.

Dus nou niet doen alsof ie een controle gemist heeft, want dat heeft hij niet. De mogelijkheid om hem op te zoeken voor onverwachte extra controles (Wat ze toch niet doen als hij in Mexico zit) heeft hij niet aangeboden. Alle gewone controles heeft hij gewoon altijd keurig gedaan.
Doe niet zo naief man
Deze vent is het hele jaar met de tour en de daarme verbonden controlles bezig.
Ramsussen is een 100% profi die precies weet wat hij doet.

anner dan 4 x een controlle wiordt gemist is er meer aan da hand.
Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.
Rasmussen heeft 4 x gemist.

Zijn geluk... bij 2 verschillende instanties.
2 woordjes in 1 alinea anders en hij was voor 2 jaar verbannen.
pi_51744568
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef BB-boy het volgende:

Dat impliceer je ja.
sorry hoor, maar dat impliceer JIJ.
pi_51744613
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man

Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.

Goed argument zeg

Puur naar de feiten kijken kan je niet echt of wel?
pi_51744635
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef Grumpey het volgende:

ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?
als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.

EINDELIJK wil men iets doen aan het dopingprobleem, eindelijk wil men weer wat GELOOFWAARDIGHEID in de sport, en dan is nu de UCI plots weer de grote boeman, omdat rasmussen toevallig in een Nederlandse ploeg rijdt;

Ik blijf erbij, ik hoop dat als tom boonen ooit zoiets meemaakt dat hier ook topics vol verontwaardiging worden geopend, maar ik vrees er ernstig voor.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:48:12 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744638
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.

Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:48:12 #296
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744639
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man

HIJ HEEFT GEEN CONTROLES GEMIST!

doe niet zo achterlijk suggestief!

Hij heeft niet laten weten waar hij zit, dat is iets anders knakworst!
pi_51744670
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.
mij zit dwars dat iemand die 4 keer ( wanneer gaat dat er eindelijk bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heeft te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.

Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .

Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.

Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 23-07-2007 12:58:04 ]
pi_51744689
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.

Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
En zo is het maar net!
pi_51744703
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.
Maar waarom dnek je dat de regel d'r is dat je 2x het mag vergeten? Precies, voor mensen die fouten maken. Als je op school 1x je huiswerk niet had gemaakt omdat je dat was vergeten werd je toch ook niet gelijk van school gekickt? Het is natuurlijk wel mogelijk dat iemand zegt dat ie het vergeten was maar gewoon geen zin had...
  maandag 23 juli 2007 @ 12:52:12 #300
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744739
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.

Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .

Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.

Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
wanneer kom jij er achter dat die 4x maar over 2 gevallen gaat? Namelijk 2 dezelfde keren bij 2 instanties. Dus concreet maar 2x.

en volgens mij irriteer je je aan RABO. Maar laat die irritatie niet de overhand hebben in de weging de waarde van het bewijs (voor het niet invullen van agenda)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')