verdacht ja, daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens, maar het valt nog binnen de regels dus geen probleem. Ik weet nog niet eens waar ik morgen ben, laat staan dat ik weet waar ik over 3 maanden uithang.. pffff achterlijke regelsquote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake![]()
Je hebt weer gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik wil dus van Nederlanders NOOIT meer horen dat op sporza justine henin of tom boonen op een storende manier de hemel worden ingeprezen. In vergelijking met nederland worden onze sporters maar zéér matig gewaardeerd![]()
Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake![]()
vooor mij moeten die allemaal de tour uitquote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Imago ja, maar dat moet geen gevolgen hebben voor zijn Tourdeelname![]()
En wat als blijkt dat meer renners 2x een controle hebben gemist? Wat zou je daarvan vinden?
Wat heeft dit met nationalisme te maken?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Je hebt weer gelijk.
Vorige week nog in het AD een bijzonder degenerend artijkel over hoe de belgen met Tom Boonne omgaan.
Jullie hebben tenminste een echte eigen renner.
Deze maloten moeten het met een saaie kip uit een niet eens zo Pro Nederland ingesteld landje doen.
Import Chauvinisme![]()
Niet 2 x gemist maar 4 keerquote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Verdacht ja! Maar hij is niet de enige, zo zeiden hier wat mensen. Schuldig is niet hetzelfde als verdacht. Kortom: gelul in de ruimte zolang hij niet positief bevonden wordt.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef BB-boy het volgende:
Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.
Zeg dat tegen de UCI en niet tegen Rasmussen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vooor mij moeten die allemaal de tour uit, zelfs moest het mijn idool
Tom Boonen
zijn.
Geloofwaardigheid is belangrijk, en daar moeten ze HARD aan werken, het zal een proces van jaren zijn, maar het wordt echt tijd dat ze keiharde maatregelen nemen.
het was geeneens een controlequote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, zo zit een mens niet in elkaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef De_Ananas het volgende:
Wat heeft dit met nationalisme te maken?![]()
Als je naar de feiten kijkt blijkt dat alles gewoon volgens de regels is gegaan dus ga nu maar ergens anders uithuilen![]()
Dat impliceer je ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?
wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.quote:
Maak die regels dan ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, zo zit een mens niet in elkaar.
JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels![]()
ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, zo zit een mens niet in elkaar.
JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels![]()
Doe niet zo naief manquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het was geeneens een controleHet was "vergeten te zeggen waar ik ben". Alle controles heeft hij gewoon gedaan, en daarop is het altijd negatief geweest.
Dus nou niet doen alsof ie een controle gemist heeft, want dat heeft hij niet. De mogelijkheid om hem op te zoeken voor onverwachte extra controles (Wat ze toch niet doen als hij in Mexico zit) heeft hij niet aangeboden. Alle gewone controles heeft hij gewoon altijd keurig gedaan.
sorry hoor, maar dat impliceer JIJ.quote:
Goed argument zegquote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Doe niet zo naief man
Deze vent is het hele jaar met de tour en de daarme verbonden controlles bezig.
Ramsussen is een 100% profi die precies weet wat hij doet.
anner dan 4 x een controlle wiordt gemist is er meer aan da hand.
Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.
Rasmussen heeft 4 x gemist.
Zijn geluk... bij 2 verschillende instanties.
2 woordjes in 1 alinea anders en hij was voor 2 jaar verbannen.

als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef Grumpey het volgende:
ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?
HIJ HEEFT GEEN CONTROLES GEMIST!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Doe niet zo naief man
Deze vent is het hele jaar met de tour en de daarme verbonden controlles bezig.
Ramsussen is een 100% profi die precies weet wat hij doet.
anner dan 4 x een controlle wiordt gemist is er meer aan da hand.
Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.
Rasmussen heeft 4 x gemist.
Zijn geluk... bij 2 verschillende instanties.
2 woordjes in 1 alinea anders en hij was voor 2 jaar verbannen.
mij zit dwars dat iemand die 4 keer ( wanneer gaat dat er eindelijk bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heeft te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.
En zo is het maar net!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.
Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
Maar waarom dnek je dat de regel d'r is dat je 2x het mag vergeten? Precies, voor mensen die fouten maken. Als je op school 1x je huiswerk niet had gemaakt omdat je dat was vergeten werd je toch ook niet gelijk van school gekickt? Het is natuurlijk wel mogelijk dat iemand zegt dat ie het vergeten was maar gewoon geen zin had...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.
wanneer kom jij er achter dat die 4x maar over 2 gevallen gaat? Namelijk 2 dezelfde keren bij 2 instanties. Dus concreet maar 2x.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.
Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .
Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |