Dat vond ik nou weer het andere uiterste. Rustig zeker, maar nu nog niet weten wie die Tour gewonnen heeft vind ik dan weer te sloom.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Ericr het volgende:
Ik verlang naar de terugkomst van Landis, 2006 was dan nog een rustige Tour eigenlijk.
Wat boeit dan danquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mijne was te laat
Wie zal de nieuwe kopman worden voor de overige etappes?
Als ze starten ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mijne was te laat
Wie zal de nieuwe kopman worden voor de overige etappes?
ad.nlquote:'Ik baal, ik baal, mijn carrière is voorbij'
Door LÉON DE KORT
,,Ik begrijp er niets van,’’ reageerde de ontslagen Rabo-renner Michael Rasmussen vannacht vanaf een onbekende plek.
Michael Rasmussen. FOTO EPA
,,Wat is de reden dat ik nu weg moet? Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.
,,Ik baal, ik baal, ik baal.
,,Ik besef ook dat mijn carrière is geruïneerd.
,,Ik heb geen idee wat me staat te doen of waar ik heen ga. Het is een enorme klap voor mij.
,,En ook voor alle jongens van de ploeg. Ze zijn vernietigd.’’
Inderdaad.quote:
Waarschijnlijk niet tijdens de etappe. Pas na het volgende 'podium' draagt hij het geel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:26 schreef Kallstrom het volgende:
Contador rijd morgen dus in het geel....![]()
Kijk even naar je eigen quotequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan Strychnine?
Hij zal kwaad genoeg zijn in ieder geval... áls ze al starten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien kan Boogerd een wondertje verrichten en 28 min goedmaken en een held worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |