Ja na heel veel gedraai en veel druk op zijn persoon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die heeft uiteindelijk bekend toch?
Ik heb dat met deze... Ik kan dan echt wel janken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb Samuel Barber - Adagio for Strings opstaan.
Dat drukt het gevoel van nu wel een beetje uit.
http://www.youtube.com/watch?v=RRMz8fKkG2g
Dacht jij dat hij voor de pizza's daarheen gingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef Shakes het volgende:
Volgens Velonews:
Bergsma said the team officials learned that when Rasmussen had claimed to be in Mexico - where his wife lives - he had actually been in Italy, working with an as-of-yet-unnamed doctor.
Dus bij een doktor in Italie...
Boonen moet gewoon z'n Crocs in zijn reet stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Boonen speelt ook weer voor judas hoor.
Laat hem ook maar de bom op zijn hoofd krijgen.
Chuck Norris, Steven Seagal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:09 schreef Lovecoma het volgende:
Ik zal wel de hele nacht dit topic kunnen lezen, maar dromenland wacht op niemand dus ik ga naar mijn bedje toe en dromen over echte helden![]()
En zo ken ik ook nog een paar sportleiders die regeren volgens burgemeester Cohen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die ier mag in het rijtje boonen, millar pineau etc.
Hij is zo dom dat hij nog niet doorheeft dat rabodirectie NIEUWE info heeft nu. Nieuw, dat houdt in, niet voor het begin van de tour. Duidelijk Pat. Onbekwaambare hond.
Qua films heb je wel een goeie smaak.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:09 schreef Eduard37 het volgende:
Ga even The Godfather kijken. Daar bedriegen en liegen ze ook..........![]()
Tot morgen.
Wat denk je zelf? als het trainen zou zijn zou hij dat uit hebben kunnen leggen, was er niets aan het handje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef De_Ananas het volgende:
De grote vraag is natuurlijk. Heeft hij daar gewoon getraind of iets adners gedaan?
Heb de hele collectie. Ben bij dvd 2 moet er hierna nog 4 dus ben nog wel even zoet.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Qua films heb je wel een goeie smaak.
terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja zoiets
ik ga mooi ff douchen in die tijd..
![]()
want?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie schiet morgen Millar af?
Alleen maar dat hij de ploegleiding heeft voorgelogen en hij niet te vertrouwen is blijkbaar..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? als het trainen zou zijn zou hij dat uit hebben kunnen leggen, was er niets aan het handje.
nouja, bijna niets.
ik weet het niet, volgens mij moeten millar en boonen nu ook kapot of zoquote:
Ja, heb ik ooit voor veel geld gekocht. Nu kun je die trilogy voor 20e al krijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Heb de hele collectie. Ben bij dvd 2 moet er hierna nog 4 dus ben nog wel even zoet.....![]()
en dat mocht Rabobank niet weten wrs.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef Shakes het volgende:
Volgens Velonews:
Bergsma said the team officials learned that when Rasmussen had claimed to be in Mexico - where his wife lives - he had actually been in Italy, working with an as-of-yet-unnamed doctor.
Dus bij een doktor in Italie...
Hoop dat het klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
Update @ 0:36 uur
De Duitse zender ZDF meldt dat de Rabobank-equipe donderdag van start zal gaan.
ik hoop voor je dat je niet deze gast bent in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef icebliss het volgende:
Ik heb gemaild jongens, even kijken of ik erop kom
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb overigens wel het gevoel dat Rasmussen en de Rooy al meer mot hebben gehad in het verleden, gevoel kreeg ik de hele week al ...
dus wordt hij voor 2 jaar geschorst want hij stond op scherp.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben:
Update @ 0:36 uur
De Duitse zender ZDF meldt dat de Rabobank-equipe donderdag van start zal gaan.
Update @ 1:09 uur
Theo de Rooij heeft direct na de door Rasmussen gewonnen etappe de Deen geconfronteerd met de geruchten dat hij een verkeerde verblijfsplaats had opgegeven. Rasmussen heeft hierop toegegeven dat hij niet in Mexico, maar in Italië heeft getraind. Dat bleek voor De Rooij de druppel die de emmer deed overlopen en de reden om hem uit koers te nemen.
Het fout opgeven van de verblijfplaats is overigens ook een schending van de UCI-regels.
Gemaild hè. Ik ga mijn mongolenstem niet zomaar de ether opflikkerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef bof het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je niet deze gast bent in ieder geval
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Morgen die Belgen gewoon weer juichen als Boonen heeft gewonnen. Die heb ik 2 jaar geleden ook nooit op een negatieve noot betrapt toen Tom alles won.
Ja maar waarom moet die dan kapot?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van wat uit de grote muil van Millar kwam de afgelopen dagen?
Zelfkastijdingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef Ericr het volgende:
Sleutelwoord voor morgen : geloofwaardigheid. Kijken naar wielrennen is nog nooit zo'n foltering geweest als nu.
Vandaar ook niet in eerste instantie het vertrouwen gekregen als echt kopman, denk ik. Zelfs na de eerste gele trui waren ze nog erg behouden. Echt positief leken ze toen ook al niet over hem te zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat kon de rooy niet onder stoelen of banken steken
Denk het niet. Op dat tijdstip wist NOS radio niks, ik denk dat ze het feit dat Rabobank doorgaat met sponsoring verkeerd hebben vertaald.quote:
Mocht hij nu al aspiraties hebben voor Stuttgart en Peking, deze kan hij nu definitief begraven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Eduard37 het volgende:
Wat een stomme actie dan van Rasmussen. Waarom doet die zoiets. Wel begrijpelijk dat die daarom wordt ontslagen als hij de regels heeft overtreden.
Jammer. Tot morgen.
en dit is ook gewoon wel verschrikkelijk. De voorbije dagen mocht hier geen NEGATIEF woord over rasmussen gezegd worden zonder collectief afgeblaft te worden, dus maak je nu niet belachelijk met zo'n uitspraakquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Morgen die Belgen gewoon weer juichen als Boonen heeft gewonnen. Die heb ik 2 jaar geleden ook nooit op een negatieve noot betrapt toen Tom alles won.
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
dus wordt hij voor 2 jaar geschorst want hij stond op scherp.
Gisteren in de avondetappe vond ik de Rooij ook al erg terughoudend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Vandaar ook niet in eerste instantie het vertrouwen gekregen als echt kopman, denk ik. Zelfs na de eerste gele trui waren ze nog erg behouden. Echt positief leken ze toen ook al niet over hem te zijn...
Maar goed dat is achteraf gepraat.
Ja rasmussen zie je binnen 2 jaar weer bij de tour en denk dat ie dan 3x zo hard terug komt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...
Hij heeft ook nog wat andere uitlatingen gedaan voor de tijdrit mbt Rasmussen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet die dan kapot?![]()
Millar had wel gelijk
Precies, ik vind het sterk dat de NOS dat tot nu toe nog steeds niet weet te melden. Verwacht dat de ZDF ernaast zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Op dat tijdstip wist NOS radio niks, ik denk dat ze het feit dat Rabobank doorgaat met sponsoring verkeerd hebben vertaald.
Wat blaat je nu? Tuurlijk mocht je Rasmussen afblaffen. Ik wist ook wel dat ie dope pakte. Net zoals 50 andere renners in het Tour peloton. En ik weer 100% zeker dat zeker 90% van alle renners ooit wel eens iets gepakt heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en dit is ook gewoon wel verschrikkelijk. De voorbije dagen mocht hier geen NEGATIEF woord over rasmussen gezegd worden zonder collectief afgeblaft te worden, dus maak je nu niet belachelijk met zo'n uitspraak, iedereen komt op voor zijn idolen
![]()
Doe maar gewoon weer Tour de Lance. Das pas serene rust.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Ericr het volgende:
Ik verlang naar de terugkomst van Landis, 2006 was dan nog een rustige Tour eigenlijk.
"Tot nu toe, met de kennis die we hebben, is er geen reden tot twijfel..."quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Gisteren in de avondetappe vond ik de Rooij ook al erg terughoudend.
ok, dan was je niet bij de blinde harde kern, maar in het rasmussentopic werden kritische noten echt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat blaat je nu? Tuurlijk mocht je Rasmussen afblaffen. Ik wist ook wel dat ie dope pakte. Net zoals 50 andere renners in het Tour peloton. En ik weer 100% zeker dat zeker 90% van alle renners ooit wel eens iets gepakt heeft.
Maar na vandaag wordt het gewoon weer oneerlijker. Zo paradoxaal.
Ik kijk al uit naar de tour van 2008. Rasmussen vs Basso vs Landis vs Klodenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef Kallstrom het volgende:
Ja rasmussen zie je binnen 2 jaar weer bij de tour en denk dat ie dan 3x zo hard terug komt..
Als jij zaak nog even laat ontploffen voor het eind van de tour, dan zet ik er een kratje op in dat Caisse de volgende ploeg is die Parijs niet haaltquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Ericr het volgende:
Ik ga Sorensen eens mailen over Valv/Piti
sowieso kaza luna =quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat mens op Radio 1 nu is ook wel erg naïef zeg...
Daar durf ik ook mn hand voor in het vuur te steken. Dat ie gepakt heeft dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Ericr het volgende:
Ik ga Sorensen eens mailen over Valv/Piti
Vanaf 11 uur ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef petitlapin2 het volgende:
op hoeveel tijd zijn er nu eigenlijk al zeven topics vol?
Inderdaad, daar waar ze er alles aan doen de Tour schoon te houden, worden de rellen alleen maar heftiger.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Ericr het volgende:
Ik verlang naar de terugkomst van Landis, 2006 was dan nog een rustige Tour eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef Cootz het volgende:
Jezus, wat een koeien op Radio 1 zeg.
hoezo hij heeft een waarschuwing gekregen dat hij geen overtreding meer mocht maken... die is er nu. een nieuw feitquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...
Nog niet bekend...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Peterke het volgende:
Start Rabobank ploeg morgen nu ja of nee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie over zijn pool zeiken.
Bepalen de renners zelf en word morgen bekend zei de Rooij in de video van rabosport.tvquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Peterke het volgende:
Start Rabobank ploeg morgen nu ja of nee?
Och, over 3 jaar zitten ze allemaal aan de gen-doping, en dan mogen ze testen wat ze willen, er zal toch niemand opgepakt gaan worden. Dan kunnen ze het hoofd weer in het zand steken en zich op het wielrennen gaan richtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, daar waar ze er alles aan doen de Tour schoon te houden, worden de rellen alleen maar heftiger.
Ja, soort aapjes kijken maar dan op de radio.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Falco het volgende:
Radio 1 is wel tof nu.
Ik pleit ook voor straf, dit kan niet. Als hij slim was geweest had hij meteen gezegd dat hij in Italië zat. droplulquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo hij heeft een waarschuwing gekregen dat hij geen overtreding meer mocht maken... die is er nu. een nieuw feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |