Vergelijk het maar als een man die twee keer zegt dat ie moet overwerken, maar als zijn vrouw naar werk belt wordt er niet opgenomen of is hij er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee maar twee keer geel is wel rood bij de Rabobank.
precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Mirri het volgende:
Rasmussen is toch ontslagen omdat hij had gelogen over waar hij was? Dat is wel iets anders dan het niet laten weten waar je uithangt.
always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
Hij zei dat hij in Mexico was maar een Italiaanse verslaggever had hem toen in Italie gezien. En Ras heeft dat opgebiechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij hoorde in Mexico te zijn maar toen de controleurs daar kwamen was hij er niet en zat die in Mexico. Daarvoor heeft die een waarschuwing of 2 gehad. Begrijp zijn leugen niet? Wat had hij vertelt dan waar hij was?
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Ericr het volgende:
Die atoombom is dus toch nog gevallen.
HALLO, ik zeg al de hele tijd dat ik het heel triest vindt voor boogerd en dekker en de rest van de ploeg, ik vind het echt verschrikkelijk, ik vind hen keisympathiek, en ik zou als ik hen was doorrijden, voor de eer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef maniack28 het volgende:
Nee jij.... Rasmussen is vooralsnog niet betrapt, al lijkt het er zeer sterk op dat hij gedoped heeft. Alleen dat heeft hij zonder Rabo gedaan, gelogen over waar hij was etc. Wil je nu de hele raboploeg beschuldigen? Man, als je zo gaat doen, kan je net zo goed alle ploegen uit de tour halen, want ik kan voor iedere ploeg wel iets verzinnen dat niet klopt!
Dat het altijd nog belangrijker is als sport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
er moet toevallig een TV-ploeg er bij zijn, zeker op dit tijdstip, bij Astana was de VRT-ploeg nog aanwezig de volgende morgen toen de politie het hotel van Astana inviel (de vorige avond had de VRT Vinokourov geinterviewd toen er nog geen vuiltje aan de lucht bleek)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens zappen, misschien betaald digitale tv zich vandaag wel uit en vind ik een zender waar het op is
Blijkbaar welquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef sjimz het volgende:
Rasmussen heeft tot nu toe toch nog niet toegegeven dat hij in Italie zat of mis ik iets?
"De televisie staat nog aan maar de tour is vergaan, nu is het hier een poppekraam met dooien achter het raam"quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.
Voor de vriendjes van de NOSquote:Beste NOS,
Wat een vreselijk vervelende uitzending met een tenenkrommende Mart Smeets in Studio Sportzomer! Met het ontslag van Rasmussen bij een Nederlandse ploeg konden jullie je geweldig profileren door dit prima te verslaan en de contacten binnen de Rabo aan te spreken. Maar wij kijken wij naar? Naar een Mart Smeets die altijd een grote mond heeft over 'Het D-Woord', maar hier een renner hartelijk dankt omdat hij bekend dat hij doping heeft gebruikt?? Verder worden alle vreselijke filmpjes gewoon afgedraaid (Tour-verleden, Jean, en dan die foute christelijke filmpjes van die quasi-heilige) terwijl iedere kijker met vragen zit over het hoe en wat van het ontslag van Rasmussen! Verder stoppen jullie met de uitzending als net de persconferentie van de Rabo begint, en aangezien Radio 1 daar naar kon luisteren, lijkt het mij dat jullie daar op zn minst ook wel geluid van konden leveren! Vervolgens zetten jullie op Ned.3 gewoon de herhaling van Studio Sportzomer in, in plaats van daar bv. live verder te gaan met Smeets en die persconferentie, of bijvoorbeeld een extra sportjournaal in te lassen.
Ik vond Studio Sportzomer en de NOS altijd een prima nieuwsvoorziening, maar na vandaag is mijn achting van jullie erg hard gedaald...
Simoni ook?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Zwansen het volgende:
Tour: 96-06 Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich
Giro: Simoni, Garzelli, Pantani, Vuelta: Heras.
etc, etc.
Nouja, het is afkomstig vanuit de pers en de druk vanuit de media en de bonden is natuurlijk wel gigantisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef OProg het volgende:
Ik verwacht niet echt dat je als ploeg je eigen glazen in gaat gooien als er niks concreets is. Hij is door zijn eigen ploeg eruit gezet. Dat is anders dan een hoop stront over je heen krijgen van rioolpers.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef PrincePolly het volgende:
Is een beetje alsof mijn baas een studiereis betaalt voor een doctoraal Harvest. En ik naar Puquet vlieg voor 3 maanden Massage Plus (met happy-end)
Dat kan alleen Jean zijn danquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
"De televisie staat nog aan maar de tour is vergaan, nu is het hier een poppekraam met dooien achter het raam"
Is dat laatste al bevestigd? Het lijkt me persoonlijk sterk dat de Rabo directie puur op basis van een bewering van Cassani haar beslissing neemt, maar verder nieuws heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij zei dat hij in Mexico was maar een Italiaanse verslaggever had hem toen in Italie gezien. En Ras heeft dat opgebiecht
Schijnt dat je je ook van te voren kan laten behandelen zodat het tijdens deze weken beter werkt oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik niet snap is het volgende: waarom zou Rasmussen doping gebruiken tijdens training? Als hij de afgelopen 2 weken dagelijks is getest op doping, en 14 keer negatief, then what's the problem?
Nee, want Discovery/US Postal komt er altijd mee weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef Gitanki het volgende:
Ik ga maar weer slapen..
Morgen gaat het verder, met nieuwe rellen, discovery?, Predictor - lotto?![]()
Omdat er blijkbaar wel voordeel aan zit om doping voor de Tour gebruiken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik niet snap is het volgende: waarom zou Rasmussen doping gebruiken tijdens training? Als hij de afgelopen 2 weken dagelijks is getest op doping, en 14 keer negatief, then what's the problem?
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen héquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Nee, dat doet Rasmussen ook niet, vuile leugenaar is het iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
HALLO, ik zeg al de hele tijd dat ik het heel triest vindt voor boogerd en dekker en de rest van de ploeg, ik vind het echt verschrikkelijk, ik vind hen keisympathiek, en ik zou als ik hen was doorrijden, voor de eer.
maar rasmussen, sorry, die lult zich er niet meer uit
Het gaat niet om de gele truiquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef bof het volgende:
Overigens moet de Rabo nu wel een ander gebaar maken naar Kai Reus. Die eerste gele trui verliest zo wel zijn waarde.
Ik geloof er niet meer in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
Conclusie: Zonder doping kan je de tour niet winnen. Of zou Armstrong dan toch de uitzondering op de regel zijn?
Aub verbreek niet mijn vertrouwen in Armstrong want na Rasmussen kan ik dat niet meer aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
Vuelta: +Vino
Tour: +Landis
Tour 1996: Riis
Tour 1997: Ulrich
Tour 1998: Pantani
Tour 1999: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2000: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2001: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2002: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2003: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2004: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2005: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2006: Landis
Tour 2007: Rasmussen
Conclusie: Zonder doping kan je de tour niet winnen. Of zou Armstrong dan toch de uitzondering op de regel zijn?
de familie van Bram de Groot is teruggereden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
Familie van renner is het hotel, de ouders van Boogerd waren zo tof laatst.
Ik denk dat Boogerd gelijk met die naar huis gaat
Die testte positief op cocaine.quote:
Ik denk dat ze zeer strikt zijn. Het zal mij ook niks verbazen als het besluit zoals dat nu genomen is, genomen is in overleg met het bestuur van de Rabobank. De sponsor is degene met het geld en dus de uiteindelijke macht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef icebliss het volgende:
Er móet wel iets meer aan de hand zijn. Of Rabo is echt heel strikt.
Geen Goede maar Slechte Tijden in het Rabo hotel, dat is aan de hand.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, ik wil weten wat er aan de hand is..
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
Er was anders wel een slechte cliffhangerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen Goede maar Slechte Tijden in het Rabo hotel, dat is aan de hand.
We kunnen altijd hopen dat we morgen wakker worden en dat Rasmussen gewoon aan de start staat. Was het maar zoquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
Zal het nou niet gewoon op een misverstand berusten en dat later blijkt dat Rasmussen voor niks is ontslagen en gewoon de Tour had kunnen winnen?
En dan Vino ook een goed excuus heeft en door had mogen fietsen?
En dat Moreni de enige boosdoener is van deze Tour?
Zal wel niet, hè?
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
echt echt niet, met rabo heb ik niet het minste probleem, ik heb het altijd jammer gevonden dat die sympathieke gasten voor zo'n diepvrieskip te moeten rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef maniack28 het volgende:
Nee, dat doet Rasmussen ook niet, vuile leugenaar is het iddMaar het kwam over alsof jij vond dat heel Rabo schuldig was, sorry als dat niet zo was!
Heb je enig idee hoe hard het gaat? Lees jij alle posts dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen hé
doping neem je normaal VOOR de tour, het duurt een eindje voor die producten hun effect hebben, bij die 4 negatieve tests mag je je ook gerust vragen stellen
En Sinterklaas bestaat ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)
Ze proberen toch steeds wat anders om de dans te ontspringen, proberen vast ook veel 'nieuws' uit wat niet uit een dopingtest komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen hé
doping neem je normaal VOOR de tour, het duurt een eindje voor die producten hun effect hebben, bij die 4 negatieve tests mag je je ook gerust vragen stellen
Dat is de juiste omschrijving.. in 2 woorden.. mooi verwoordquote:
er is nog niets bewezen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
Zal het nou niet gewoon op een misverstand berusten en dat later blijkt dat Rasmussen voor niks is ontslagen en gewoon de Tour had kunnen winnen?
Zal wel niet, hè?
Volgens mij testen ze juist op die tijdstippen omdat ze in de voorbereiding wel verhoogde waarden hebben. Als het lichaam het dan heeft verwerkt dan zijn de waarden weer normaal in de weken dat jij wilt pieken. Daarom zijn juist die testen zo belangrijk. Als je doping goed gebruikt word je niet gepakt tijdens de koers.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
goedgelovig?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
Zal wel niet, hè?
ik gok op een aantal renners dat wil doorgaan en een aantal dat wil stoppen en men is het er nog niet over eens..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ze zich nu nog aan het beraden zijn durf ik te wedden dat rabo eruit stapt.
die is aardig traagquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:47 schreef -jos- het volgende:
http://www.rabosport.tv/
Verklaring Theo de Rooij
Begrijp er ook nog niets van............quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Ergens is zijn geval zo verschikkelijk stom dat je zou denken dat het niet waar kan zijn. Ik neem echter aan dat de gehanteerde testmethoden toch echt vrij betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
Ja idd, ze zullen wel één beslissing nemen lijkt me voor het complete team.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik gok op een aantal renners dat wil doorgaan en een aantal dat wil stoppen en men is het er nog niet over eens..
Het stond het in het Grote Boek van hemquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vers van de Rabo-site:
[afbeelding]
ja zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog even een kwartier dat stomme hoorspel afluisteren... Daarna weer discussie op Radio 1 als ik het goed begreep?
omdat rasmussen eruit is moet de tour stoppen, dan had men na vino ook kunnen stoppen hoor. de tour gaat gewoon doorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef One_of_the_few het volgende:
hoor net dat boonen ook dingen heeft geroepen, dat rasmussen vandaag niet had moeten rijden.
Wat een groep matenaaiers zijn het allemaal zeg in dat peloton. Van mij mag de tour nu stoppen en een jaar geen koers, dan rijden ze maar niet en verdienen ze niks. Tyf maarop die renners.
misschien moeten we de woorden van Koerts nog maar eens onder de loep nemen:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Nee dan komt Casa Luna van de NCRV.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog even een kwartier dat stomme hoorspel afluisteren... Daarna weer discussie op Radio 1 als ik het goed begreep?
+ narcoticabrigade ook toch? vind er ook (nog) niks van terug, ben al aan het zoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
Wat dacht je van de Russen zoals Menchov, Karpets, Gusuv. Of de arrogante Americanen (ok, Zabriskie is cool omdat ie *gek* is, en Hincapie lijkt me ook wel sympathiek). Maar qua sympatie zie ik weinig verschil tussen Rasmussen of Menchov bijvoorbeeld. Dan ben ik toch geneigd om voor het "kleine exintrieke mannetje" te gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef petitlapin2 het volgende:
echt echt niet, met rabo heb ik niet het minste probleem, ik heb het altijd jammer gevonden dat die sympathieke gasten voor zo'n diepvrieskip te moeten rijden![]()
ja, net nog wel nu niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
Als iemand er wel doorkomt op rabosport.tv, kan die dat dan even hier posten?
te irritant voor woordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef icebliss het volgende:
Prachtig, al het nieuws is gewoon nergens te volgen![]()
journalisten moeten ook eens slapenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef icebliss het volgende:
Prachtig, al het nieuws is gewoon nergens te volgen![]()
Omdat hij wss slimmer was dan de rest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)
dan doen ze het lekker in diensten, nu ken ik het halve verhaal, ik wil de andere helft ook weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
journalisten moeten ook eens slapen![]()
l'équipe en co hebben morgen een drukke dag, gun ze even rust![]()
gewoon wachten, duurt ffquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Ericr het volgende:
de Rooy is duidelijk, Rasmussen heeft gelogen.
De Rooy meldde dat Rasmussen bekend heeft dat hij gelogen heeft en daarna heeft de Rooy hem uit koers gehaald. Er was toen nog overleg of de rest van de ploeg zou doorgaan. Dat was het eigenlijk wel. In ieder geval duidelijk dat Rasmussen gewoon een lul is met zijn leugens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
yepquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?
En op vragen van de raboleiding heeft hij dat bekend?
Alleen op geruchten zouden ze dit niet doen.
soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalistenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef icebliss het volgende:
Die hebben hun beste riooljournalisten en -freelancers wakker gebeld, morgen een extra dikke editie![]()
ja, dit is zo ongeveer wat de rooy ook zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?
Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
riooljournalosten moet je in het riool houden, die kan je nooit gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalisten![]()
Reken er maar op dat de directie van de Rabobank zelf (de bank dus niet de sportafdeling) zich bij de ploegleiding heeft gemeld voor overleg. Als bedrijf heb een bepaald marketingperspectief bij ieder sponsoringsverband dat je aangaat, het kan natuurlijk niet zo zijn dat door een dubieus geval je hele marketingconcept de vernieling in geholpen wordt. Hier is het zekere voor het onzekere genomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Ze zeiden bij de NOS dat later ook een andere afdeling van de politie was aangekomen. Die moesten alles doorzoeken enzo..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallen
In het geval van Moreni en Vino is het een ander geval, want doping is illegaal dus als je positief test mogen ze een razzia houden. Maar in het geval van Rasmussen betwijfel ik of ze dat mogen, tenzij wij iets niet weten over Rasmussen dat de politie wel weet.
Lijkt plots 10 jaar ouder.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Toad het volgende:
Theo is idd. zichtbaar aangeslagen. Hij vertelt dat Rasmussen loog over waar hij was en dat hij daarom hem uit de tour heeft genomen. Maar goed, dat wisten we al... weinig nieuws dus.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,
Michael "wat doe je", en Rasmussen zo van
ja is toch mijn eigen vakantie, maak ik toch uit waar ik naar toe ga.
Erg goeie-matige grap...
er waren inmiddels al meer functionarissen, gezondheidsdienst enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Sowieso lettertype grootte 72.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef icebliss het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kop van de Telegraaf morgen
Thanou, jones, montgomery, iemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef Ericr het volgende:
WK Atletiek komt er weer aan, ook altijd gezellig die sport.
Rasmussen tegen Theo:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,
Michael "wat doe je", en Rasmussen zo van
ja is toch mijn eigen vakantie, maak ik toch uit waar ik naar toe ga.
Erg goeie-matige grap...
Dat is het ook als het gaat over de brandweer die de kat van de buurvrouw uit een boom heeft gehaald, dus dat zegt niet zoveel.quote:
En in twee stukken, met daaronder een foto van iets anders, rechts nog drie extra regels met verschillende groottes & lettertypes, onderstreep, dikgedrukt en schuinquote:
Ja dat klopt wel ongeveer, Rabo nam het heft in eigen handquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef Eduard37 het volgende:
Ok, begrijp het eindelijk. Rasmussen had zich moeten laten testen maar was niet aanwezig op de daarvoor afgesproken plek. Hij heeft twee waarschuwingen ontvangen dat volgens de regels geen concequentie heeft. De Tour begint in juli en iedereen fietst vrolijk richting parijs. Opeens komt er een aantal persberichten uit waaruit blijkt dat Rasmussen deze waarschuwingen heeft gehad. De Tour directie vraagt waarom dit bericht pas nu bekend wordt gemaakt en niet voordat de tour was begonnen nu kan de tourdirectie niets meer doen. Rasmussen denkt gered te zijn en liegt over zijn verblijfplaats tegen de Rabodirectie. Nu opeens (terwijl dit al langer speelt) komt er opeens een italiaanse commentator die hem toevallig heeft zien fietsen in Italie. Rabo komt dit te weten en vraagt Rasmussen of het klopt dat hij in Italie was en niet in Mexico. Rasmussen zegt ja dat klopt. Rabodirectie volgt zich bedrogen en ontslaat Rasmussen. Zoiets?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sowieso lettertype grootte lettergrootte 72.
We beginnen net zo melancholisch te worden als Martquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Baffelkas het volgende:
Bij gebrek aan nieuws, heb ik maar Dalida - Buenas Noches Mi Amor op de repeat gezet...![]()
Ben ik trouwens muziekofoob, of zitten er geen violen in dat lied? Want Mart kondigt altijd violen aan, terwijl ik meer een harp hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Baffelkas het volgende:
Bij gebrek aan nieuws, heb ik maar Dalida - Buenas Noches Mi Amor op de repeat gezet...![]()
Toch vreemd, hij was niet in Mexico en heeft die een waarschuwing voor gekregen. Hoe kan die dan liegen dat die in Mexico was?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ongeveer, Rabo nam het heft in eigen hand
Of Boonen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie schiet morgen Millar af?
Als je in Italie bent klopt dat toch gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Toch vreemd, hij was niet in Mexico en heeft die een waarschuwing voor gekregen. Hoe kan die dan liegen dat die in Mexico was?
Wat lult die Ier?quote:UCI-voorzitter Patrick McQuaid vroeg
zich af waarom de Rabobank niet eerder
had ingegrepen."Waarom hebben ze dit
niet eind juni gedaan toen ze dezelfde
informatie hadden",stelde de Ier."Ik
juich de beslissing zeer toe.Het is een
goed voorbeeld van 'zero-tolerance' en
een les voor de toekomst",zei McQuaid.
Nee. Hij kreeg een waarschuwing omdat 'ie niet doorgegeven had waar hij was. Ontslag is op basis van het liegen over deze plaats.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Toch vreemd, hij was niet in Mexico en heeft die een waarschuwing voor gekregen. Hoe kan die dan liegen dat die in Mexico was?
Die krijgt al een bom.quote:
De judassen van het wielrennen kruipen uit hun hol hoor, net als de riooljournalisten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Boonen speelt ook weer voor judas hoor.
Laat hem ook maar de bom op zijn hoofd krijgen.
Man wat wordt ik moe van jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef Eduard37 het volgende:
Ok, begrijp het eindelijk. Rasmussen had zich moeten laten testen maar was niet aanwezig op de daarvoor afgesproken plek. Hij heeft twee waarschuwingen ontvangen dat volgens de regels geen concequentie heeft. De Tour begint in juli en iedereen fietst vrolijk richting parijs. Opeens komt er een aantal persberichten uit waaruit blijkt dat Rasmussen deze waarschuwingen heeft gehad. De Tour directie vraagt waarom dit bericht pas nu bekend wordt gemaakt en niet voordat de tour was begonnen nu kan de tourdirectie niets meer doen. Rasmussen denkt gered te zijn en liegt over zijn verblijfplaats tegen de Rabodirectie. Nu opeens (terwijl dit al langer speelt) komt er opeens een italiaanse commentator die hem toevallig heeft zien fietsen in Italie. Rabo komt dit te weten en vraagt Rasmussen of het klopt dat hij in Italie was en niet in Mexico. Rasmussen zegt ja dat klopt. Rabodirectie volgt zich bedrogen en ontslaat Rasmussen. Zoiets?
Ja maar hij had vertelt dat die in Mexico zat tegen de Rabodirectie. Maar hoe kun je in mexico zijn als je een waarschuwing hebt gekregen dat je er niet was? Volgens mij maakt de Rabo een grote fout. Ben heel benieuwd naar de reactie van Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je in Italie bent klopt dat toch gewoon.
Is van dat stukje op rabosport.tvquote:Ik wil hierbij even een verklaring afleggen. We hebben besloten om Rasmussen terug te trekken uit de wedstrijd, omdat hij de interne code heeft geschonden. Interne afspraken heeft geschonden. Meer bepaald om de plaats waar hij zich bevond, waar hij zei dat hij zich bevond. En waar hij dus op dat moment niet aanwezig was. En dat heeft hij aan mij toegegeven.
Daar is aan het begin van de Tour veel over te doen geweest. Wij hebben informatie gekregen dat hij niet was op de plaats waar hij zei dat hij was. En daarom heb ik hem eruit genomen. daarbij wil ik het laten.
Michael geeft aan dat hij op bepaalde plaatsen traint en daar is hij dan niet. Vandaag weer informatie dat het weer was voorgekomen en ik heb die verantwoordelijkheid genomen om hem uit de koers te halen.
Niet helemaal. Er was volgens mij niets afgesproken. Het probleem was juist dat Rasmussen de formulieren niet had ingevuld voor eventueel controles.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef Eduard37 het volgende:
Ok, begrijp het eindelijk. Rasmussen had zich moeten laten testen maar was niet aanwezig op de daarvoor afgesproken plek.
Rabo wist het al voor de tour he. Ze hebben hem namelijk eerder beboet. Wel weet Rabo dus kennelijk nu pas dat hij in Italie was ipv. Mexico.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef Eduard37 het volgende:
Hij heeft twee waarschuwingen ontvangen dat volgens de regels geen concequentie heeft. De Tour begint in juli en iedereen fietst vrolijk richting parijs. Opeens komt er een aantal persberichten uit waaruit blijkt dat Rasmussen deze waarschuwingen heeft gehad. De Tour directie vraagt waarom dit bericht pas nu bekend wordt gemaakt en niet voordat de tour was begonnen nu kan de tourdirectie niets meer doen. Rasmussen denkt gered te zijn en liegt over zijn verblijfplaats tegen de Rabodirectie.
Dat is diezelfde hypocriet die alles zegt wat hem uitkomt. Eergister nog dat Rabobank in z'n recht stond om Rasmussen in de tour te houden en vandaag 180 graden gedraaid.quote:
Nee, de waarschuwing kreeg hij omdat hij "onvindbaar" was voor een periode van blijkbaar 22 dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Eduard37 het volgende:
Die ier mag in het rijtje boonen, millar pineau etc.quote:
Misschien kan iemand even bellen om live op de radio te melden hoe de NOS zich blameert?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef icebliss het volgende:
Wie gaat er bellen/mailen?
Casaluna@ncrv.nl
Denk het ook, Einstein.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja maar hij had vertelt dat die in Mexico zat tegen de Rabodirectie. Maar hoe kun je in mexico zijn als je een waarschuwing hebt gekregen dat je er niet was? Volgens mij maakt de Rabo een grote fout. Ben heel benieuwd naar de reactie van Rasmussen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja maar hij had vertelt dat die in Mexico zat tegen de Rabodirectie. Maar hoe kun je in mexico zijn als je een waarschuwing hebt gekregen dat je er niet was? Volgens mij maakt de Rabo een grote fout. Ben heel benieuwd naar de reactie van Rasmussen.
Na het voor de 33e keer vanavond te hebben beluisterd, ben ik tot de conclusie gekomen dat er zeker violen aanwezig zijn in het nummer - echter niet in het stukje dat Mart steeds laat draaien in zijn programma...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ben ik trouwens muziekofoob, of zitten er geen violen in dat lied? Want Mart kondigt altijd violen aan, terwijl ik meer een harp hoor![]()
Ga jij je dan even schamen voor je eigen redactie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Misschien kan iemand even bellen om live op de radio te melden hoe de NOS zich blameert?
Rasmussen zei dat hij in Mexico was. Echter, dit heeft hij per brief laten weten aan de UCI. De brief die dus pas 15 dagen ofzo nadat hij er was gearriveerd aankwam bij de UCI.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
krijgen we misschien weer iemand uit het jongerenklassement als tourwinnaar, Ullrich was de laatste daaruit die won geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe zal Contador zich morgen voelen als hij in het geel van start gaat
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef Ericr het volgende:
Nou dan maar Contador zijn verleden volledig uitpluizen, voor zover het niet al gedaan is. We moeten morgen wel een ploeg hebben die ook de lul is, liefst 2 of 3.
Gelukkig was die gigantisch clean altijdquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
krijgen we misschien weer iemand uit het jongerenklassement als tourwinnaar, Ullrich was de laatste daaruit die won geloof ik
Nou idd, intense dramatische muziek, zeer toepasselijk op dit moment.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb Samuel Barber - Adagio for Strings opstaan.
Dat drukt het gevoel van nu wel een beetje uit.
http://www.youtube.com/watch?v=RRMz8fKkG2g
Totally screwed up. Hij werd vandaag kapotgereden door Rasmussen en zal zich nog wreken voor deze afschminking.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afgaande op z`n arrogantie zal ie waarschijnlijk zeggen "IK wist wel dat Rasmussen schuldig was, het is onmogelijk om sneller een berg te beklimmen dan IK. IK verdien deze trui dan ook."quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die heeft uiteindelijk bekend toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen is de nieuwe Kenteris.
Ja na heel veel gedraai en veel druk op zijn persoon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die heeft uiteindelijk bekend toch?
Ik heb dat met deze... Ik kan dan echt wel janken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb Samuel Barber - Adagio for Strings opstaan.
Dat drukt het gevoel van nu wel een beetje uit.
http://www.youtube.com/watch?v=RRMz8fKkG2g
Dacht jij dat hij voor de pizza's daarheen gingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef Shakes het volgende:
Volgens Velonews:
Bergsma said the team officials learned that when Rasmussen had claimed to be in Mexico - where his wife lives - he had actually been in Italy, working with an as-of-yet-unnamed doctor.
Dus bij een doktor in Italie...
Boonen moet gewoon z'n Crocs in zijn reet stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Boonen speelt ook weer voor judas hoor.
Laat hem ook maar de bom op zijn hoofd krijgen.
Chuck Norris, Steven Seagal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:09 schreef Lovecoma het volgende:
Ik zal wel de hele nacht dit topic kunnen lezen, maar dromenland wacht op niemand dus ik ga naar mijn bedje toe en dromen over echte helden![]()
En zo ken ik ook nog een paar sportleiders die regeren volgens burgemeester Cohen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die ier mag in het rijtje boonen, millar pineau etc.
Hij is zo dom dat hij nog niet doorheeft dat rabodirectie NIEUWE info heeft nu. Nieuw, dat houdt in, niet voor het begin van de tour. Duidelijk Pat. Onbekwaambare hond.
Qua films heb je wel een goeie smaak.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:09 schreef Eduard37 het volgende:
Ga even The Godfather kijken. Daar bedriegen en liegen ze ook..........![]()
Tot morgen.
Wat denk je zelf? als het trainen zou zijn zou hij dat uit hebben kunnen leggen, was er niets aan het handje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef De_Ananas het volgende:
De grote vraag is natuurlijk. Heeft hij daar gewoon getraind of iets adners gedaan?
Heb de hele collectie. Ben bij dvd 2 moet er hierna nog 4 dus ben nog wel even zoet.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Qua films heb je wel een goeie smaak.
terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja zoiets
ik ga mooi ff douchen in die tijd..
![]()
want?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie schiet morgen Millar af?
Alleen maar dat hij de ploegleiding heeft voorgelogen en hij niet te vertrouwen is blijkbaar..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? als het trainen zou zijn zou hij dat uit hebben kunnen leggen, was er niets aan het handje.
nouja, bijna niets.
ik weet het niet, volgens mij moeten millar en boonen nu ook kapot of zoquote:
Ja, heb ik ooit voor veel geld gekocht. Nu kun je die trilogy voor 20e al krijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Heb de hele collectie. Ben bij dvd 2 moet er hierna nog 4 dus ben nog wel even zoet.....![]()
en dat mocht Rabobank niet weten wrs.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:08 schreef Shakes het volgende:
Volgens Velonews:
Bergsma said the team officials learned that when Rasmussen had claimed to be in Mexico - where his wife lives - he had actually been in Italy, working with an as-of-yet-unnamed doctor.
Dus bij een doktor in Italie...
Hoop dat het klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
Update @ 0:36 uur
De Duitse zender ZDF meldt dat de Rabobank-equipe donderdag van start zal gaan.
ik hoop voor je dat je niet deze gast bent in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef icebliss het volgende:
Ik heb gemaild jongens, even kijken of ik erop kom
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb overigens wel het gevoel dat Rasmussen en de Rooy al meer mot hebben gehad in het verleden, gevoel kreeg ik de hele week al ...
dus wordt hij voor 2 jaar geschorst want hij stond op scherp.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben:
Update @ 0:36 uur
De Duitse zender ZDF meldt dat de Rabobank-equipe donderdag van start zal gaan.
Update @ 1:09 uur
Theo de Rooij heeft direct na de door Rasmussen gewonnen etappe de Deen geconfronteerd met de geruchten dat hij een verkeerde verblijfsplaats had opgegeven. Rasmussen heeft hierop toegegeven dat hij niet in Mexico, maar in Italië heeft getraind. Dat bleek voor De Rooij de druppel die de emmer deed overlopen en de reden om hem uit koers te nemen.
Het fout opgeven van de verblijfplaats is overigens ook een schending van de UCI-regels.
Gemaild hè. Ik ga mijn mongolenstem niet zomaar de ether opflikkerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef bof het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je niet deze gast bent in ieder geval
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Morgen die Belgen gewoon weer juichen als Boonen heeft gewonnen. Die heb ik 2 jaar geleden ook nooit op een negatieve noot betrapt toen Tom alles won.
Ja maar waarom moet die dan kapot?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van wat uit de grote muil van Millar kwam de afgelopen dagen?
Zelfkastijdingquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef Ericr het volgende:
Sleutelwoord voor morgen : geloofwaardigheid. Kijken naar wielrennen is nog nooit zo'n foltering geweest als nu.
Vandaar ook niet in eerste instantie het vertrouwen gekregen als echt kopman, denk ik. Zelfs na de eerste gele trui waren ze nog erg behouden. Echt positief leken ze toen ook al niet over hem te zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat kon de rooy niet onder stoelen of banken steken
Denk het niet. Op dat tijdstip wist NOS radio niks, ik denk dat ze het feit dat Rabobank doorgaat met sponsoring verkeerd hebben vertaald.quote:
Mocht hij nu al aspiraties hebben voor Stuttgart en Peking, deze kan hij nu definitief begraven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Eduard37 het volgende:
Wat een stomme actie dan van Rasmussen. Waarom doet die zoiets. Wel begrijpelijk dat die daarom wordt ontslagen als hij de regels heeft overtreden.
Jammer. Tot morgen.
en dit is ook gewoon wel verschrikkelijk. De voorbije dagen mocht hier geen NEGATIEF woord over rasmussen gezegd worden zonder collectief afgeblaft te worden, dus maak je nu niet belachelijk met zo'n uitspraakquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef Zwansen het volgende:
Morgen die Belgen gewoon weer juichen als Boonen heeft gewonnen. Die heb ik 2 jaar geleden ook nooit op een negatieve noot betrapt toen Tom alles won.
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
dus wordt hij voor 2 jaar geschorst want hij stond op scherp.
Gisteren in de avondetappe vond ik de Rooij ook al erg terughoudend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Vandaar ook niet in eerste instantie het vertrouwen gekregen als echt kopman, denk ik. Zelfs na de eerste gele trui waren ze nog erg behouden. Echt positief leken ze toen ook al niet over hem te zijn...
Maar goed dat is achteraf gepraat.
Ja rasmussen zie je binnen 2 jaar weer bij de tour en denk dat ie dan 3x zo hard terug komt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...
Hij heeft ook nog wat andere uitlatingen gedaan voor de tijdrit mbt Rasmussen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet die dan kapot?![]()
Millar had wel gelijk
Precies, ik vind het sterk dat de NOS dat tot nu toe nog steeds niet weet te melden. Verwacht dat de ZDF ernaast zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Op dat tijdstip wist NOS radio niks, ik denk dat ze het feit dat Rabobank doorgaat met sponsoring verkeerd hebben vertaald.
Wat blaat je nu? Tuurlijk mocht je Rasmussen afblaffen. Ik wist ook wel dat ie dope pakte. Net zoals 50 andere renners in het Tour peloton. En ik weer 100% zeker dat zeker 90% van alle renners ooit wel eens iets gepakt heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en dit is ook gewoon wel verschrikkelijk. De voorbije dagen mocht hier geen NEGATIEF woord over rasmussen gezegd worden zonder collectief afgeblaft te worden, dus maak je nu niet belachelijk met zo'n uitspraak, iedereen komt op voor zijn idolen
![]()
Doe maar gewoon weer Tour de Lance. Das pas serene rust.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Ericr het volgende:
Ik verlang naar de terugkomst van Landis, 2006 was dan nog een rustige Tour eigenlijk.
"Tot nu toe, met de kennis die we hebben, is er geen reden tot twijfel..."quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Gisteren in de avondetappe vond ik de Rooij ook al erg terughoudend.
ok, dan was je niet bij de blinde harde kern, maar in het rasmussentopic werden kritische noten echt niet gewaardeerdquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef Zwansen het volgende:
Wat blaat je nu? Tuurlijk mocht je Rasmussen afblaffen. Ik wist ook wel dat ie dope pakte. Net zoals 50 andere renners in het Tour peloton. En ik weer 100% zeker dat zeker 90% van alle renners ooit wel eens iets gepakt heeft.
Maar na vandaag wordt het gewoon weer oneerlijker. Zo paradoxaal.
Ik kijk al uit naar de tour van 2008. Rasmussen vs Basso vs Landis vs Klodenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef Kallstrom het volgende:
Ja rasmussen zie je binnen 2 jaar weer bij de tour en denk dat ie dan 3x zo hard terug komt..
Als jij zaak nog even laat ontploffen voor het eind van de tour, dan zet ik er een kratje op in dat Caisse de volgende ploeg is die Parijs niet haaltquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Ericr het volgende:
Ik ga Sorensen eens mailen over Valv/Piti
sowieso kaza luna =quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat mens op Radio 1 nu is ook wel erg naïef zeg...
Daar durf ik ook mn hand voor in het vuur te steken. Dat ie gepakt heeft dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:19 schreef Ericr het volgende:
Ik ga Sorensen eens mailen over Valv/Piti
Vanaf 11 uur ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef petitlapin2 het volgende:
op hoeveel tijd zijn er nu eigenlijk al zeven topics vol?
Inderdaad, daar waar ze er alles aan doen de Tour schoon te houden, worden de rellen alleen maar heftiger.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Ericr het volgende:
Ik verlang naar de terugkomst van Landis, 2006 was dan nog een rustige Tour eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:21 schreef Cootz het volgende:
Jezus, wat een koeien op Radio 1 zeg.
hoezo hij heeft een waarschuwing gekregen dat hij geen overtreding meer mocht maken... die is er nu. een nieuw feitquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan neemt ie een advocaat en dan zal ie pleiten dat ie niet 2 keer voor hetzelfde delict bestraft kan worden. En dan kan ie volgend seizoen voor een spaans of italiaans team gaan rijden...
Nog niet bekend...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Peterke het volgende:
Start Rabobank ploeg morgen nu ja of nee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaatie over zijn pool zeiken.
Bepalen de renners zelf en word morgen bekend zei de Rooij in de video van rabosport.tvquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Peterke het volgende:
Start Rabobank ploeg morgen nu ja of nee?
Och, over 3 jaar zitten ze allemaal aan de gen-doping, en dan mogen ze testen wat ze willen, er zal toch niemand opgepakt gaan worden. Dan kunnen ze het hoofd weer in het zand steken en zich op het wielrennen gaan richtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, daar waar ze er alles aan doen de Tour schoon te houden, worden de rellen alleen maar heftiger.
Ja, soort aapjes kijken maar dan op de radio.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Falco het volgende:
Radio 1 is wel tof nu.
Ik pleit ook voor straf, dit kan niet. Als hij slim was geweest had hij meteen gezegd dat hij in Italië zat. droplulquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo hij heeft een waarschuwing gekregen dat hij geen overtreding meer mocht maken... die is er nu. een nieuw feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |