Vergelijk het maar als een man die twee keer zegt dat ie moet overwerken, maar als zijn vrouw naar werk belt wordt er niet opgenomen of is hij er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee maar twee keer geel is wel rood bij de Rabobank.
precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Mirri het volgende:
Rasmussen is toch ontslagen omdat hij had gelogen over waar hij was? Dat is wel iets anders dan het niet laten weten waar je uithangt.
always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
Hij zei dat hij in Mexico was maar een Italiaanse verslaggever had hem toen in Italie gezien. En Ras heeft dat opgebiechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij hoorde in Mexico te zijn maar toen de controleurs daar kwamen was hij er niet en zat die in Mexico. Daarvoor heeft die een waarschuwing of 2 gehad. Begrijp zijn leugen niet? Wat had hij vertelt dan waar hij was?
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Ericr het volgende:
Die atoombom is dus toch nog gevallen.
HALLO, ik zeg al de hele tijd dat ik het heel triest vindt voor boogerd en dekker en de rest van de ploeg, ik vind het echt verschrikkelijk, ik vind hen keisympathiek, en ik zou als ik hen was doorrijden, voor de eer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef maniack28 het volgende:
Nee jij.... Rasmussen is vooralsnog niet betrapt, al lijkt het er zeer sterk op dat hij gedoped heeft. Alleen dat heeft hij zonder Rabo gedaan, gelogen over waar hij was etc. Wil je nu de hele raboploeg beschuldigen? Man, als je zo gaat doen, kan je net zo goed alle ploegen uit de tour halen, want ik kan voor iedere ploeg wel iets verzinnen dat niet klopt!
Dat het altijd nog belangrijker is als sport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
er moet toevallig een TV-ploeg er bij zijn, zeker op dit tijdstip, bij Astana was de VRT-ploeg nog aanwezig de volgende morgen toen de politie het hotel van Astana inviel (de vorige avond had de VRT Vinokourov geinterviewd toen er nog geen vuiltje aan de lucht bleek)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens zappen, misschien betaald digitale tv zich vandaag wel uit en vind ik een zender waar het op is
Blijkbaar welquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef sjimz het volgende:
Rasmussen heeft tot nu toe toch nog niet toegegeven dat hij in Italie zat of mis ik iets?
"De televisie staat nog aan maar de tour is vergaan, nu is het hier een poppekraam met dooien achter het raam"quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.
Voor de vriendjes van de NOSquote:Beste NOS,
Wat een vreselijk vervelende uitzending met een tenenkrommende Mart Smeets in Studio Sportzomer! Met het ontslag van Rasmussen bij een Nederlandse ploeg konden jullie je geweldig profileren door dit prima te verslaan en de contacten binnen de Rabo aan te spreken. Maar wij kijken wij naar? Naar een Mart Smeets die altijd een grote mond heeft over 'Het D-Woord', maar hier een renner hartelijk dankt omdat hij bekend dat hij doping heeft gebruikt?? Verder worden alle vreselijke filmpjes gewoon afgedraaid (Tour-verleden, Jean, en dan die foute christelijke filmpjes van die quasi-heilige) terwijl iedere kijker met vragen zit over het hoe en wat van het ontslag van Rasmussen! Verder stoppen jullie met de uitzending als net de persconferentie van de Rabo begint, en aangezien Radio 1 daar naar kon luisteren, lijkt het mij dat jullie daar op zn minst ook wel geluid van konden leveren! Vervolgens zetten jullie op Ned.3 gewoon de herhaling van Studio Sportzomer in, in plaats van daar bv. live verder te gaan met Smeets en die persconferentie, of bijvoorbeeld een extra sportjournaal in te lassen.
Ik vond Studio Sportzomer en de NOS altijd een prima nieuwsvoorziening, maar na vandaag is mijn achting van jullie erg hard gedaald...
Simoni ook?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Zwansen het volgende:
Tour: 96-06 Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich
Giro: Simoni, Garzelli, Pantani, Vuelta: Heras.
etc, etc.
Nouja, het is afkomstig vanuit de pers en de druk vanuit de media en de bonden is natuurlijk wel gigantisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef OProg het volgende:
Ik verwacht niet echt dat je als ploeg je eigen glazen in gaat gooien als er niks concreets is. Hij is door zijn eigen ploeg eruit gezet. Dat is anders dan een hoop stront over je heen krijgen van rioolpers.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef PrincePolly het volgende:
Is een beetje alsof mijn baas een studiereis betaalt voor een doctoraal Harvest. En ik naar Puquet vlieg voor 3 maanden Massage Plus (met happy-end)
Dat kan alleen Jean zijn danquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
"De televisie staat nog aan maar de tour is vergaan, nu is het hier een poppekraam met dooien achter het raam"
Is dat laatste al bevestigd? Het lijkt me persoonlijk sterk dat de Rabo directie puur op basis van een bewering van Cassani haar beslissing neemt, maar verder nieuws heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij zei dat hij in Mexico was maar een Italiaanse verslaggever had hem toen in Italie gezien. En Ras heeft dat opgebiecht
Schijnt dat je je ook van te voren kan laten behandelen zodat het tijdens deze weken beter werkt oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik niet snap is het volgende: waarom zou Rasmussen doping gebruiken tijdens training? Als hij de afgelopen 2 weken dagelijks is getest op doping, en 14 keer negatief, then what's the problem?
Nee, want Discovery/US Postal komt er altijd mee weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef Gitanki het volgende:
Ik ga maar weer slapen..
Morgen gaat het verder, met nieuwe rellen, discovery?, Predictor - lotto?![]()
Omdat er blijkbaar wel voordeel aan zit om doping voor de Tour gebruiken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik niet snap is het volgende: waarom zou Rasmussen doping gebruiken tijdens training? Als hij de afgelopen 2 weken dagelijks is getest op doping, en 14 keer negatief, then what's the problem?
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen héquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Nee, dat doet Rasmussen ook niet, vuile leugenaar is het iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
HALLO, ik zeg al de hele tijd dat ik het heel triest vindt voor boogerd en dekker en de rest van de ploeg, ik vind het echt verschrikkelijk, ik vind hen keisympathiek, en ik zou als ik hen was doorrijden, voor de eer.
maar rasmussen, sorry, die lult zich er niet meer uit
Het gaat niet om de gele truiquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef bof het volgende:
Overigens moet de Rabo nu wel een ander gebaar maken naar Kai Reus. Die eerste gele trui verliest zo wel zijn waarde.
Ik geloof er niet meer in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
Conclusie: Zonder doping kan je de tour niet winnen. Of zou Armstrong dan toch de uitzondering op de regel zijn?
Aub verbreek niet mijn vertrouwen in Armstrong want na Rasmussen kan ik dat niet meer aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
Vuelta: +Vino
Tour: +Landis
Tour 1996: Riis
Tour 1997: Ulrich
Tour 1998: Pantani
Tour 1999: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2000: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2001: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2002: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2003: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2004: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2005: Armstrong *verdacht, nooit bewezen*
Tour 2006: Landis
Tour 2007: Rasmussen
Conclusie: Zonder doping kan je de tour niet winnen. Of zou Armstrong dan toch de uitzondering op de regel zijn?
de familie van Bram de Groot is teruggereden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
Familie van renner is het hotel, de ouders van Boogerd waren zo tof laatst.
Ik denk dat Boogerd gelijk met die naar huis gaat
Die testte positief op cocaine.quote:
Ik denk dat ze zeer strikt zijn. Het zal mij ook niks verbazen als het besluit zoals dat nu genomen is, genomen is in overleg met het bestuur van de Rabobank. De sponsor is degene met het geld en dus de uiteindelijke macht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef icebliss het volgende:
Er móet wel iets meer aan de hand zijn. Of Rabo is echt heel strikt.
Geen Goede maar Slechte Tijden in het Rabo hotel, dat is aan de hand.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, ik wil weten wat er aan de hand is..
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
Er was anders wel een slechte cliffhangerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen Goede maar Slechte Tijden in het Rabo hotel, dat is aan de hand.
We kunnen altijd hopen dat we morgen wakker worden en dat Rasmussen gewoon aan de start staat. Was het maar zoquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
Zal het nou niet gewoon op een misverstand berusten en dat later blijkt dat Rasmussen voor niks is ontslagen en gewoon de Tour had kunnen winnen?
En dan Vino ook een goed excuus heeft en door had mogen fietsen?
En dat Moreni de enige boosdoener is van deze Tour?
Zal wel niet, hè?
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Simoni ook?
echt echt niet, met rabo heb ik niet het minste probleem, ik heb het altijd jammer gevonden dat die sympathieke gasten voor zo'n diepvrieskip te moeten rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef maniack28 het volgende:
Nee, dat doet Rasmussen ook niet, vuile leugenaar is het iddMaar het kwam over alsof jij vond dat heel Rabo schuldig was, sorry als dat niet zo was!
Heb je enig idee hoe hard het gaat? Lees jij alle posts dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen hé
doping neem je normaal VOOR de tour, het duurt een eindje voor die producten hun effect hebben, bij die 4 negatieve tests mag je je ook gerust vragen stellen
En Sinterklaas bestaat ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)
Ze proberen toch steeds wat anders om de dans te ontspringen, proberen vast ook veel 'nieuws' uit wat niet uit een dopingtest komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mensen moeten hier toch echt in herhaling vallen hé
doping neem je normaal VOOR de tour, het duurt een eindje voor die producten hun effect hebben, bij die 4 negatieve tests mag je je ook gerust vragen stellen
Dat is de juiste omschrijving.. in 2 woorden.. mooi verwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |