omdat rasmussen eruit is moet de tour stoppen, dan had men na vino ook kunnen stoppen hoor. de tour gaat gewoon doorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef One_of_the_few het volgende:
hoor net dat boonen ook dingen heeft geroepen, dat rasmussen vandaag niet had moeten rijden.
Wat een groep matenaaiers zijn het allemaal zeg in dat peloton. Van mij mag de tour nu stoppen en een jaar geen koers, dan rijden ze maar niet en verdienen ze niks. Tyf maarop die renners.
misschien moeten we de woorden van Koerts nog maar eens onder de loep nemen:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik niet snap is het volgende: waarom zou Rasmussen doping gebruiken tijdens training? Als hij de afgelopen 2 weken dagelijks is getest op doping, en 14 keer negatief, then what's the problem?
Nee dan komt Casa Luna van de NCRV.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef kassenbouwer het volgende:
Nog even een kwartier dat stomme hoorspel afluisteren... Daarna weer discussie op Radio 1 als ik het goed begreep?
+ narcoticabrigade ook toch? vind er ook (nog) niks van terug, ben al aan het zoekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
Wat dacht je van de Russen zoals Menchov, Karpets, Gusuv. Of de arrogante Americanen (ok, Zabriskie is cool omdat ie *gek* is, en Hincapie lijkt me ook wel sympathiek). Maar qua sympatie zie ik weinig verschil tussen Rasmussen of Menchov bijvoorbeeld. Dan ben ik toch geneigd om voor het "kleine exintrieke mannetje" te gaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef petitlapin2 het volgende:
echt echt niet, met rabo heb ik niet het minste probleem, ik heb het altijd jammer gevonden dat die sympathieke gasten voor zo'n diepvrieskip te moeten rijden![]()
ja, net nog wel nu niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
Als iemand er wel doorkomt op rabosport.tv, kan die dat dan even hier posten?
te irritant voor woordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef icebliss het volgende:
Prachtig, al het nieuws is gewoon nergens te volgen![]()
journalisten moeten ook eens slapenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef icebliss het volgende:
Prachtig, al het nieuws is gewoon nergens te volgen![]()
Omdat hij wss slimmer was dan de rest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de tour stond er een flink stuk in de Volkskrant.... de laatste schone renner die de Tour won was waarschijnlijk van Impe (als ik me niet vergis)
dan doen ze het lekker in diensten, nu ken ik het halve verhaal, ik wil de andere helft ook weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
journalisten moeten ook eens slapen![]()
l'équipe en co hebben morgen een drukke dag, gun ze even rust![]()
gewoon wachten, duurt ffquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Ericr het volgende:
de Rooy is duidelijk, Rasmussen heeft gelogen.
De Rooy meldde dat Rasmussen bekend heeft dat hij gelogen heeft en daarna heeft de Rooy hem uit koers gehaald. Er was toen nog overleg of de rest van de ploeg zou doorgaan. Dat was het eigenlijk wel. In ieder geval duidelijk dat Rasmussen gewoon een lul is met zijn leugens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |