Dat is diezelfde hypocriet die alles zegt wat hem uitkomt. Eergister nog dat Rabobank in z'n recht stond om Rasmussen in de tour te houden en vandaag 180 graden gedraaid.quote:
Nee, de waarschuwing kreeg hij omdat hij "onvindbaar" was voor een periode van blijkbaar 22 dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Eduard37 het volgende:
Toch vreemd, hij was niet in Mexico en heeft die een waarschuwing voor gekregen. Hoe kan die dan liegen dat die in Mexico was?
Die ier mag in het rijtje boonen, millar pineau etc.quote:
Misschien kan iemand even bellen om live op de radio te melden hoe de NOS zich blameert?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef icebliss het volgende:
Wie gaat er bellen/mailen?
Casaluna@ncrv.nl
Denk het ook, Einstein.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja maar hij had vertelt dat die in Mexico zat tegen de Rabodirectie. Maar hoe kun je in mexico zijn als je een waarschuwing hebt gekregen dat je er niet was? Volgens mij maakt de Rabo een grote fout. Ben heel benieuwd naar de reactie van Rasmussen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja maar hij had vertelt dat die in Mexico zat tegen de Rabodirectie. Maar hoe kun je in mexico zijn als je een waarschuwing hebt gekregen dat je er niet was? Volgens mij maakt de Rabo een grote fout. Ben heel benieuwd naar de reactie van Rasmussen.
Na het voor de 33e keer vanavond te hebben beluisterd, ben ik tot de conclusie gekomen dat er zeker violen aanwezig zijn in het nummer - echter niet in het stukje dat Mart steeds laat draaien in zijn programma...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ben ik trouwens muziekofoob, of zitten er geen violen in dat lied? Want Mart kondigt altijd violen aan, terwijl ik meer een harp hoor![]()
Ga jij je dan even schamen voor je eigen redactie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Misschien kan iemand even bellen om live op de radio te melden hoe de NOS zich blameert?
Rasmussen zei dat hij in Mexico was. Echter, dit heeft hij per brief laten weten aan de UCI. De brief die dus pas 15 dagen ofzo nadat hij er was gearriveerd aankwam bij de UCI.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:03 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
krijgen we misschien weer iemand uit het jongerenklassement als tourwinnaar, Ullrich was de laatste daaruit die won geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hoe zal Contador zich morgen voelen als hij in het geel van start gaat
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef Ericr het volgende:
Nou dan maar Contador zijn verleden volledig uitpluizen, voor zover het niet al gedaan is. We moeten morgen wel een ploeg hebben die ook de lul is, liefst 2 of 3.
Gelukkig was die gigantisch clean altijdquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
krijgen we misschien weer iemand uit het jongerenklassement als tourwinnaar, Ullrich was de laatste daaruit die won geloof ik
Nou idd, intense dramatische muziek, zeer toepasselijk op dit moment.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb Samuel Barber - Adagio for Strings opstaan.
Dat drukt het gevoel van nu wel een beetje uit.
http://www.youtube.com/watch?v=RRMz8fKkG2g
Totally screwed up. Hij werd vandaag kapotgereden door Rasmussen en zal zich nog wreken voor deze afschminking.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afgaande op z`n arrogantie zal ie waarschijnlijk zeggen "IK wist wel dat Rasmussen schuldig was, het is onmogelijk om sneller een berg te beklimmen dan IK. IK verdien deze trui dan ook."quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die heeft uiteindelijk bekend toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen is de nieuwe Kenteris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |