abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51840728
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
Als iemand er wel doorkomt op rabosport.tv, kan die dat dan even hier posten?
gewoon wachten, duurt ff
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:52:52 #122
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51840733
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Ericr het volgende:
de Rooy is duidelijk, Rasmussen heeft gelogen.
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?
En op vragen van de raboleiding heeft hij dat bekend?

Alleen op geruchten zouden ze dit niet doen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:52:59 #123
186999 Raimundo
Geen dag als een ander
pi_51840737
<iframe src="http://www.rabosport.tv/embedVid.php?cid=AOAlZaH9dRmdwKfd0bZer&siz=b" frameborder="0" scrolling="no" width=384 height=315></iframe>
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:53:08 #124
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51840740
Ik ben er inmiddels door bij Rabosport...

De Rooy komt wel oprecht over
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:53:13 #125
40566 Ericr
Livewrong
pi_51840745
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Cootz het volgende:
Als iemand er wel doorkomt op rabosport.tv, kan die dat dan even hier posten?
De Rooy meldde dat Rasmussen bekend heeft dat hij gelogen heeft en daarna heeft de Rooy hem uit koers gehaald. Er was toen nog overleg of de rest van de ploeg zou doorgaan. Dat was het eigenlijk wel. In ieder geval duidelijk dat Rasmussen gewoon een lul is met zijn leugens.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:53:15 #126
186999 Raimundo
Geen dag als een ander
pi_51840747
oke jammer
pi_51840752
pi_51840755
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?

yep
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_51840756
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef icebliss het volgende:
Die hebben hun beste riooljournalisten en -freelancers wakker gebeld, morgen een extra dikke editie
soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalisten
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51840767
quote:

[..]

ja, dit is zo ongeveer wat de rooy ook zegt.
Vivre
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:54:18 #131
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_51840772
Ik ben nu al benieuwd naar de kop van de Telegraaf morgen
Tranquillo
pi_51840775
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallen
In het geval van Moreni en Vino is het een ander geval, want doping is illegaal dus als je positief test mogen ze een razzia houden. Maar in het geval van Rasmussen betwijfel ik of ze dat mogen, tenzij wij iets niet weten over Rasmussen dat de politie wel weet.
pi_51840779
Theo is idd. zichtbaar aangeslagen. Hij vertelt dat Rasmussen loog over waar hij was en dat hij daarom hem uit de tour heeft genomen. Maar goed, dat wisten we al... weinig nieuws dus.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:54:39 #134
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51840781
Nu hoeven we geen/weinig nieuws meer te verwachtne tot morgenvroeg.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:55:01 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51840789
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:53 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalisten
riooljournalosten moet je in het riool houden, die kan je nooit gebruiken.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:55:17 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_51840795
WK Atletiek komt er weer aan, ook altijd gezellig die sport.
pi_51840796
Op Rabosport.tv bevestigt De Rooy dat Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijfplaats, en dat hij dit heeft toegegeven. De renners beslissen of ze morgen nog starten. De Rooy zag er zichtbaar heel erg aangeslagen uit...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51840797
@rabo-tv:

Rasmussen heeft gelogen, daarom heeft de Rooij hem eruit genomen. Nog geen duidelijkheid over de rest van de ploeg, of ze morgen zullen starten.
pi_51840800
quote:

Reken er maar op dat de directie van de Rabobank zelf (de bank dus niet de sportafdeling) zich bij de ploegleiding heeft gemeld voor overleg. Als bedrijf heb een bepaald marketingperspectief bij ieder sponsoringsverband dat je aangaat, het kan natuurlijk niet zo zijn dat door een dubieus geval je hele marketingconcept de vernieling in geholpen wordt. Hier is het zekere voor het onzekere genomen.
pi_51840807
Theo zo tegen Rasmussen,

Michael "wat doe je", en Rasmussen zo van
ja is toch mijn eigen vakantie, maak ik toch uit waar ik naar toe ga.

Erg goeie-matige grap...
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_51840815
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallen
In het geval van Moreni en Vino is het een ander geval, want doping is illegaal dus als je positief test mogen ze een razzia houden. Maar in het geval van Rasmussen betwijfel ik of ze dat mogen, tenzij wij iets niet weten over Rasmussen dat de politie wel weet.
Ze zeiden bij de NOS dat later ook een andere afdeling van de politie was aangekomen. Die moesten alles doorzoeken enzo..
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:56:14 #142
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51840823
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Toad het volgende:
Theo is idd. zichtbaar aangeslagen. Hij vertelt dat Rasmussen loog over waar hij was en dat hij daarom hem uit de tour heeft genomen. Maar goed, dat wisten we al... weinig nieuws dus.
Lijkt plots 10 jaar ouder.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:56:20 #143
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_51840826
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,

Erg goeie-matige grap...
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 juli 2007 @ 00:56:25 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51840830
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
er waren inmiddels al meer functionarissen, gezondheidsdienst enzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51840833
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef icebliss het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kop van de Telegraaf morgen
Sowieso lettertype grootte 72.
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:57:03 #146
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51840851
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef Ericr het volgende:
WK Atletiek komt er weer aan, ook altijd gezellig die sport.
Thanou, jones, montgomery, iemand?
And that is the news.''
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:57:25 #147
132191 -jos-
Money=Power
pi_51840855
Rasmussen zat in Italië
Uitgegeven: 26 juli 2007 00:39
Laatst gewijzigd: 26 juli 2007 00:52

PAU - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was.

ANP
Rabobank ontslaat Rasmussen

Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.

Druppel

"Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen", aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.

Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. "Hij zit in een ander hotel", aldus de woordvoerder.

Emotioneel

De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. "Rasmussen heeft direct bekend", aldus woordvoerder Bergsma.

"Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel."

Ploegleider De Rooij ontbrak tijdens de persconferentie. "Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn", aldus woordvoerder Bergsma. "De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan."
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_51840857
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,

Erg goeie-matige grap...
Rasmussen tegen Theo:

Waarom wil je altijd weten waar ik uithang, we zijn toch niet getrouwd ofzo tjonge jonge zeg!

mmm, ben nu echt niet grappig, ben verdrietig
"Believe that Life can change, that you're not stuck in vain."
pi_51840861
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 00:56 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Sowieso lettertype grootte 72.
Dat is het ook als het gaat over de brandweer die de kat van de buurvrouw uit een boom heeft gehaald, dus dat zegt niet zoveel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_51840865
Ok, begrijp het eindelijk. Rasmussen had zich moeten laten testen maar was niet aanwezig op de daarvoor afgesproken plek. Hij heeft twee waarschuwingen ontvangen dat volgens de regels geen concequentie heeft. De Tour begint in juli en iedereen fietst vrolijk richting parijs. Opeens komt er een aantal persberichten uit waaruit blijkt dat Rasmussen deze waarschuwingen heeft gehad. De Tour directie vraagt waarom dit bericht pas nu bekend wordt gemaakt en niet voordat de tour was begonnen nu kan de tourdirectie niets meer doen. Rasmussen denkt gered te zijn en liegt over zijn verblijfplaats tegen de Rabodirectie. Nu opeens (terwijl dit al langer speelt) komt er opeens een italiaanse commentator die hem toevallig heeft zien fietsen in Italie. Rabo komt dit te weten en vraagt Rasmussen of het klopt dat hij in Italie was en niet in Mexico. Rasmussen zegt ja dat klopt. Rabodirectie volgt zich bedrogen en ontslaat Rasmussen. Zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')