yepquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?
En op vragen van de raboleiding heeft hij dat bekend?
Alleen op geruchten zouden ze dit niet doen.
soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalistenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef icebliss het volgende:
Die hebben hun beste riooljournalisten en -freelancers wakker gebeld, morgen een extra dikke editie![]()
ja, dit is zo ongeveer wat de rooy ook zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De offciele reden is dus dat Rasmussen heeft gelogen over zijn plaatsen waar hij zich zou bevinden?
Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
riooljournalosten moet je in het riool houden, die kan je nooit gebruiken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
soms komen ze toch nog eens van pas hé, die riooljournalisten![]()
Reken er maar op dat de directie van de Rabobank zelf (de bank dus niet de sportafdeling) zich bij de ploegleiding heeft gemeld voor overleg. Als bedrijf heb een bepaald marketingperspectief bij ieder sponsoringsverband dat je aangaat, het kan natuurlijk niet zo zijn dat door een dubieus geval je hele marketingconcept de vernieling in geholpen wordt. Hier is het zekere voor het onzekere genomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Ze zeiden bij de NOS dat later ook een andere afdeling van de politie was aangekomen. Die moesten alles doorzoeken enzo..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want zelfs in frankrijk zullen ze waarschijnlijk regels hebben voor wanneer je een hotel mag binnenvallen
In het geval van Moreni en Vino is het een ander geval, want doping is illegaal dus als je positief test mogen ze een razzia houden. Maar in het geval van Rasmussen betwijfel ik of ze dat mogen, tenzij wij iets niet weten over Rasmussen dat de politie wel weet.
Lijkt plots 10 jaar ouder.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef Toad het volgende:
Theo is idd. zichtbaar aangeslagen. Hij vertelt dat Rasmussen loog over waar hij was en dat hij daarom hem uit de tour heeft genomen. Maar goed, dat wisten we al... weinig nieuws dus.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,
Michael "wat doe je", en Rasmussen zo van
ja is toch mijn eigen vakantie, maak ik toch uit waar ik naar toe ga.
Erg goeie-matige grap...
er waren inmiddels al meer functionarissen, gezondheidsdienst enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:49 schreef Veerboot het volgende:
Waarom heb ik ze trouwens niet meer gehoord over die politieinval? Beetje overdreven door Mart en co en waren het gewoon twee dienders die een paar rode lintjes kwamen neerhangen om het journaille in bedwang te houden?
Sowieso lettertype grootte 72.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:54 schreef icebliss het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de kop van de Telegraaf morgen
Thanou, jones, montgomery, iemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef Ericr het volgende:
WK Atletiek komt er weer aan, ook altijd gezellig die sport.
Rasmussen tegen Theo:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef PrincePolly het volgende:
Theo zo tegen Rasmussen,
Michael "wat doe je", en Rasmussen zo van
ja is toch mijn eigen vakantie, maak ik toch uit waar ik naar toe ga.
Erg goeie-matige grap...
Dat is het ook als het gaat over de brandweer die de kat van de buurvrouw uit een boom heeft gehaald, dus dat zegt niet zoveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |