Vergelijk het maar als een man die twee keer zegt dat ie moet overwerken, maar als zijn vrouw naar werk belt wordt er niet opgenomen of is hij er niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee maar twee keer geel is wel rood bij de Rabobank.
precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Mirri het volgende:
Rasmussen is toch ontslagen omdat hij had gelogen over waar hij was? Dat is wel iets anders dan het niet laten weten waar je uithangt.
always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
Hij zei dat hij in Mexico was maar een Italiaanse verslaggever had hem toen in Italie gezien. En Ras heeft dat opgebiechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij hoorde in Mexico te zijn maar toen de controleurs daar kwamen was hij er niet en zat die in Mexico. Daarvoor heeft die een waarschuwing of 2 gehad. Begrijp zijn leugen niet? Wat had hij vertelt dan waar hij was?
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:40 schreef Ericr het volgende:
Die atoombom is dus toch nog gevallen.
HALLO, ik zeg al de hele tijd dat ik het heel triest vindt voor boogerd en dekker en de rest van de ploeg, ik vind het echt verschrikkelijk, ik vind hen keisympathiek, en ik zou als ik hen was doorrijden, voor de eer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef maniack28 het volgende:
Nee jij.... Rasmussen is vooralsnog niet betrapt, al lijkt het er zeer sterk op dat hij gedoped heeft. Alleen dat heeft hij zonder Rabo gedaan, gelogen over waar hij was etc. Wil je nu de hele raboploeg beschuldigen? Man, als je zo gaat doen, kan je net zo goed alle ploegen uit de tour halen, want ik kan voor iedere ploeg wel iets verzinnen dat niet klopt!
Dat het altijd nog belangrijker is als sport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:41 schreef Ericr het volgende:
What's the meaning of life.
er moet toevallig een TV-ploeg er bij zijn, zeker op dit tijdstip, bij Astana was de VRT-ploeg nog aanwezig de volgende morgen toen de politie het hotel van Astana inviel (de vorige avond had de VRT Vinokourov geinterviewd toen er nog geen vuiltje aan de lucht bleek)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens zappen, misschien betaald digitale tv zich vandaag wel uit en vind ik een zender waar het op is
Blijkbaar welquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef sjimz het volgende:
Rasmussen heeft tot nu toe toch nog niet toegegeven dat hij in Italie zat of mis ik iets?
"De televisie staat nog aan maar de tour is vergaan, nu is het hier een poppekraam met dooien achter het raam"quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Herman van Veen was nooit te vertrouwen, ik wist het.
Voor de vriendjes van de NOSquote:Beste NOS,
Wat een vreselijk vervelende uitzending met een tenenkrommende Mart Smeets in Studio Sportzomer! Met het ontslag van Rasmussen bij een Nederlandse ploeg konden jullie je geweldig profileren door dit prima te verslaan en de contacten binnen de Rabo aan te spreken. Maar wij kijken wij naar? Naar een Mart Smeets die altijd een grote mond heeft over 'Het D-Woord', maar hier een renner hartelijk dankt omdat hij bekend dat hij doping heeft gebruikt?? Verder worden alle vreselijke filmpjes gewoon afgedraaid (Tour-verleden, Jean, en dan die foute christelijke filmpjes van die quasi-heilige) terwijl iedere kijker met vragen zit over het hoe en wat van het ontslag van Rasmussen! Verder stoppen jullie met de uitzending als net de persconferentie van de Rabo begint, en aangezien Radio 1 daar naar kon luisteren, lijkt het mij dat jullie daar op zn minst ook wel geluid van konden leveren! Vervolgens zetten jullie op Ned.3 gewoon de herhaling van Studio Sportzomer in, in plaats van daar bv. live verder te gaan met Smeets en die persconferentie, of bijvoorbeeld een extra sportjournaal in te lassen.
Ik vond Studio Sportzomer en de NOS altijd een prima nieuwsvoorziening, maar na vandaag is mijn achting van jullie erg hard gedaald...
Simoni ook?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:36 schreef Zwansen het volgende:
Tour: 96-06 Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich
Giro: Simoni, Garzelli, Pantani, Vuelta: Heras.
etc, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |