Rasmussen: Theo de Rooij is gek en liegtquote:Rasmussen: Theo de Rooij is gek en liegt
Gepost door Ferry (Veerboot) - Bron: De Limburger
Gepubliceerd: donderdag 26 juli 2007 @ 13:41
Icoon WielrennenMichael Rasmussen heeft in Deense kranten laten weten niet gelogen te hebben tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg. De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen".
Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.
Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.
Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
Aan het begin van de uitzending van de etappe van vandaag vast wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik hoop dat ze straks eens nieuws brengen op Nederland 1
Gister was Maarten wel erg emotioneel vond ik. Die had er ook geen zin meer inquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan het begin van de uitzending van de etappe van vandaag vast wel.
NED1, Sporza & EuroSport vallen hier ineens uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan het begin van de uitzending van de etappe van vandaag vast wel.
haha precies dat heb ik dus ook raar verhaal wil het wel snel weten wat hier nou speeltquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef Cootz het volgende:
Ik vind vooral de reactie van Boogerd heel apart in deze. Als Rasmussen inderdaad heeft toegegeven dat hij heeft gelogen, en daarmee duidelijk maakt dat hij een vuil spelletje speelt.. waarom kiest Boogerd dan niet unaniem de kant van De Rooij?
Ik ben heel benieuwd naar zijn relaas. Ik denk dat hij heel heel erg aangeslagen is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Gister was Maarten wel erg emotioneel vond ik. Die had er ook geen zin meer in
Een Italiaanse commentator.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:07 schreef tipsch het volgende:
Wie zou verklaard hebben Rasmussen in de Dolemieten te hebben gezien in juni?
Zeg advocaat het gaat niet wie er geloofwaardiger overkomt, het gaat om de feitenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef petitlapin2 het volgende:
volgens miij komt de rooy wel een pak geloofwaardiger over dan rasmussen
Ik vind hem wel constant erg onzeker overkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:06 schreef petitlapin2 het volgende:
volgens miij komt de rooy wel een pak geloofwaardiger over dan rasmussen
Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat deze stappen zijn genomen als er geen keihard bewijs is...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef Messenga het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd. Persoonlijk had ik gewoon gewacht tot na de Tour.
Da's de omertaquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Zeg advocaat het gaat niet wie er geloofwaardiger overkomt, het gaat om de feiten
En die zijn er nog niet echt, er doen 10 verhalen de ronde, alleen vind ik het raar dat Boogerd niet achter de rooij staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |