Inderdaad: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hoop het wel, maar daar zal het niet om gaan, het draait om het geel op deze donderdag.
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
dus zal de top 5 van geel toch wel bij de top 15 eindigen morgen ?
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.![]()
Kom op Boogerd!![]()
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Wombcat het volgende:
De Tour is weer helemaal open. Morgen moeten mannen als Klöden toch het gat wat verkleinen naar Pereiro.
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.
Of Sastre moet vleugels krijgen. Die kan wel wegrijden van Pereiro.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
Ik zei ook kán.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Wombcat het volgende:
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.
Won 30 seconden op Pereiro: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Hoe is de tijdritverhouding Sastre-Pereiro?
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Eppie_NL het volgende:
tactiek morgen:
Rasmussen en Boogerd gaan rijden voor menchov. Op de Joux-Plane trekken Rasmussen en boogerd goed door en lanceren Menchov![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt wel vrij irritant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
vind ik niet....je moet altijd proberen...je zag hoe veel je goed kan maken in paar kilometers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |