Waarom T-Mobile?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Zwansen het volgende:
Met dank aan de ploegen van T-Mobile en Phonak.
Klöden staat op 2 en halve minuut en won maar 1 minuut in de tijdrit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
Misschien Klöden, maar dan moeten ze toch eens vroeger gaan aanvallen....
Als Klöden in de vorm is van 2004 kan 'ie wel 2 minuten pakken. Morgen knallen met Mazzo, Rogers enzo en dan zelf solo knallenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klöden staat op 2 en halve minuut en won maar 1 minuut in de tijdrit.
Vandaag finishte Pereiro gelijk met Klöden.
Maar hij heeft Karpets, Arroyo en misschien zelfs Zandio.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik hoop het wel hoor, maar morgen zal alles geprobeerd worden om hem te kraken. Van de hele top 6.
Van de top 6 kraakte hij eigenlijk het minste. Hij verliest maar 11 seconden op Sastre en wint het sprintje nog van Klöden en Evans.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Autodidact het volgende:
Ik hoop het wel hoor, maar morgen zal alles geprobeerd worden om hem te kraken. Van de hele top 6.
Vandaag wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van de top 6 kraakte hij eigenlijk het minste. Hij verliest maar 11 seconden op Sastre en wint het sprintje nog van Klöden en Evans.
Precies, ik zie niemand hem meer uit het geel fietsen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Van de top 6 kraakte hij eigenlijk het minste. Hij verliest maar 11 seconden op Sastre en wint het sprintje nog van Klöden en Evans.
Waar moet-ie dat doen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:43 schreef Leatherface het volgende:
Maar realistisch gezien is Klöden waarschijnlijk toch wel de grootste kanshebber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |