Inderdaad: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hoop het wel, maar daar zal het niet om gaan, het draait om het geel op deze donderdag.
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
dus zal de top 5 van geel toch wel bij de top 15 eindigen morgen ?
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.![]()
Kom op Boogerd!![]()
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Wombcat het volgende:
De Tour is weer helemaal open. Morgen moeten mannen als Klöden toch het gat wat verkleinen naar Pereiro.
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.
Of Sastre moet vleugels krijgen. Die kan wel wegrijden van Pereiro.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
Ik zei ook kán.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Wombcat het volgende:
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.
Won 30 seconden op Pereiro: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Hoe is de tijdritverhouding Sastre-Pereiro?
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Eppie_NL het volgende:
tactiek morgen:
Rasmussen en Boogerd gaan rijden voor menchov. Op de Joux-Plane trekken Rasmussen en boogerd goed door en lanceren Menchov![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt wel vrij irritant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
vind ik niet....je moet altijd proberen...je zag hoe veel je goed kan maken in paar kilometers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.
Bij deze maar negeren dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Had al zo een vermoeden, ben dus niet de enige die het opvalt. Kansloos.![]()
Die tijd moet hij dan pakken op Pereiro EN Sastre EN Dessel EN Kloden, op allemaal is de kans nihil natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:20 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
vind ik niet....je moet altijd proberen...je zag hoe veel je goed kan maken in paar kilometers.
Menchov moet gewoon morgen 300% geven en proberen wat tijd te pakken.
Menchov krijgt denk ik geen ruimte om vroeg aan te vallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Menchov moet redelijk vroeg aanvallen, afwachten werkt dus niet. Op de Aravis of de Colombière dus. Lukt dat niet, dan gaan voor een etappewinst.
och dat Rasmussen en de la Fuente er morgen maar gezamenlijk om strijden. Een van die 2 verdient die truiquote:
Denk niet voor de ritzege maar zie hem wel nog wat tijd pakken. De rit van vrijdag wordt mss zo ook leuk. Ontsnappingen met klassementsrenners, waaiers als er wind staat je kan het zo gek niet verzinnen of het kanquote:
Dan een vroege aanval van Boogerd waardoor hij 15 minuten paktquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:43 schreef ultra_ivo het volgende:
En aangezien dit de tour van de stunts is....
Agh ik heb net even gekeken het verschil is nu wel heel groot geworden 45 punten la Fuente zal wel een Rasmussentje uit moeten halen om hem nog bij te halen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och dat Rasmussen en de la Fuente er morgen maar gezamenlijk om strijden. Een van die 2 verdient die trui![]()
Rasmussen kan dus gewoon de hele tijd in zijn wiel blijven zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh ik heb net even gekeken het verschil is nu wel heel groot geworden 45 punten la Fuente zal wel een Rasmussentje uit moeten halen om hem nog bij te halen.
Volgens mij is Weening nog niet eens goed genoeg om mee te springenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef borisz het volgende:
misschien Weening die is vooruit mag en kan winnen of een andere nederlander?![]()
Ook mijn gedachte, Boogerd mag wel denk ik, van Rabo zelf en van het peloton. Menchov is gezien voor het geel en hij heeft een klein kwartier marge. Hij moet natuurlijk wel wat redelijke klimmers meekrijgen, maar hij zal vast niet de enige zijn die weg wil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Art_Core het volgende:
Ik denk dat Boogerd morgen wel ruimte krijgt. Vandaag stond hij nog te kort in het klassement. Als Boogerd gaat en Rasmussem het wiel de la Fuente houdt zitten ze goed. Menchov zie ik niet meer naar het geel rijden. Die Joux Plane is trouwens een kreng, zwaarder dan de Alpe D'Huez. Het wordt een geweldige etappe. Van mij mag Pereiro het geel houden. Die heeft niks gestolen.
Dank. Het wordt morgen iets minder heet, dus ik kan mooi voorafgaand aan de uitzending zelf effe gaan fietsen. En dan daarna op de bank kijken naar hoe het echt moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
De NOS opent om 13.10 uur en de Belg om 13.35 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |