Inderdaad: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hoop het wel, maar daar zal het niet om gaan, het draait om het geel op deze donderdag.
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef jorienvdherik het volgende:
dus zal de top 5 van geel toch wel bij de top 15 eindigen morgen ?
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het draait nu niet om rondemaster, maar om de Tourwinst.
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezeik over een rondemaster waar het hier elke dag over gaat, en altijd in relatie met dezelfde FOKker.![]()
Kom op Boogerd!![]()
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Wombcat het volgende:
De Tour is weer helemaal open. Morgen moeten mannen als Klöden toch het gat wat verkleinen naar Pereiro.
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar ziet het na vandaag echter niet naar uit.
Of Sastre moet vleugels krijgen. Die kan wel wegrijden van Pereiro.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
Ik zei ook kán.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Wombcat het volgende:
Maar die won uiteindelijk ook maar 11 seconden.
Won 30 seconden op Pereiro: [Tour] Wie gaat Pereiro uit de gele trui fietsen?quote:Hoe is de tijdritverhouding Sastre-Pereiro?
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Eppie_NL het volgende:
tactiek morgen:
Rasmussen en Boogerd gaan rijden voor menchov. Op de Joux-Plane trekken Rasmussen en boogerd goed door en lanceren Menchov![]()
![]()
![]()
Ja, dat wordt wel vrij irritant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat iedere post rondemastergerelateerd is bij betreffende FOK!ker.
vind ik niet....je moet altijd proberen...je zag hoe veel je goed kan maken in paar kilometers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het klassement van Menchov nu wel opgegeven is, Boogerd of Rasmussen zullen het wel eerder proberen.
Bij deze maar negeren dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Had al zo een vermoeden, ben dus niet de enige die het opvalt. Kansloos.![]()
Die tijd moet hij dan pakken op Pereiro EN Sastre EN Dessel EN Kloden, op allemaal is de kans nihil natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:20 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
vind ik niet....je moet altijd proberen...je zag hoe veel je goed kan maken in paar kilometers.
Menchov moet gewoon morgen 300% geven en proberen wat tijd te pakken.
Menchov krijgt denk ik geen ruimte om vroeg aan te vallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Menchov moet redelijk vroeg aanvallen, afwachten werkt dus niet. Op de Aravis of de Colombière dus. Lukt dat niet, dan gaan voor een etappewinst.
och dat Rasmussen en de la Fuente er morgen maar gezamenlijk om strijden. Een van die 2 verdient die truiquote:
Denk niet voor de ritzege maar zie hem wel nog wat tijd pakken. De rit van vrijdag wordt mss zo ook leuk. Ontsnappingen met klassementsrenners, waaiers als er wind staat je kan het zo gek niet verzinnen of het kanquote:
Dan een vroege aanval van Boogerd waardoor hij 15 minuten paktquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:43 schreef ultra_ivo het volgende:
En aangezien dit de tour van de stunts is....
Agh ik heb net even gekeken het verschil is nu wel heel groot geworden 45 punten la Fuente zal wel een Rasmussentje uit moeten halen om hem nog bij te halen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och dat Rasmussen en de la Fuente er morgen maar gezamenlijk om strijden. Een van die 2 verdient die trui![]()
Rasmussen kan dus gewoon de hele tijd in zijn wiel blijven zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Agh ik heb net even gekeken het verschil is nu wel heel groot geworden 45 punten la Fuente zal wel een Rasmussentje uit moeten halen om hem nog bij te halen.
Volgens mij is Weening nog niet eens goed genoeg om mee te springenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef borisz het volgende:
misschien Weening die is vooruit mag en kan winnen of een andere nederlander?![]()
Ook mijn gedachte, Boogerd mag wel denk ik, van Rabo zelf en van het peloton. Menchov is gezien voor het geel en hij heeft een klein kwartier marge. Hij moet natuurlijk wel wat redelijke klimmers meekrijgen, maar hij zal vast niet de enige zijn die weg wil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Art_Core het volgende:
Ik denk dat Boogerd morgen wel ruimte krijgt. Vandaag stond hij nog te kort in het klassement. Als Boogerd gaat en Rasmussem het wiel de la Fuente houdt zitten ze goed. Menchov zie ik niet meer naar het geel rijden. Die Joux Plane is trouwens een kreng, zwaarder dan de Alpe D'Huez. Het wordt een geweldige etappe. Van mij mag Pereiro het geel houden. Die heeft niks gestolen.
Dank. Het wordt morgen iets minder heet, dus ik kan mooi voorafgaand aan de uitzending zelf effe gaan fietsen. En dan daarna op de bank kijken naar hoe het echt moetquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
De NOS opent om 13.10 uur en de Belg om 13.35 uur.
O DAN WEL?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat Phonak zal gaan rijden als Boogerd weg wil gaan.
Die fietst ook een prima Tour.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef knep het volgende:
Eerste aanval: Pietro Caucchioli (Crédit Agricole)
Als Fothen er vandaag echt doorzakt verliest hij echt heel veel tijd op Cunego op de Joux Plane, een klim die Cunego erg zou moeten liggen. En die afdaling daarna lijkt me niet echt het sterkste punt van Fothen. Maar Cunego zou sowieso een bonus van ongeveer 5 minuten moeten hebben voor de tijdrit, dat gaat lastig worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:00 schreef Ericr het volgende:
Vandaag zou Cunego ook nog wel eens aan de bak kunnen gaan, ook al heeft hij weinig kans op het jongerenklassement aangezien Fothen de veel betere tijdrijder is. Maar het valt te wagen voor Cunego, Fothen heeft al een paar keer gekraakt.
OMdat Koos niet goed genoeg is in de bergen:)quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef 456 het volgende:
Je zegt trouwens phonak. Maar ik mag bijna aannemen dat ze een zelfde strategie als Rabo gisteren kunnen gaan hanteren: Landis is 'opgegeven', dus waaarom zou Koos M of Axel M het vandaag niet eens gaan proberen.
Dilemma voor Rabo lijkt me ivm de bollentruiquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
14 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
Dan heb jij Koos niet gezien gisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
OMdat Koos niet goed genoeg is in de bergen:)
Twee Rabo's! En nog een Tankink ook. Maar wat doet O'Grady in die groep?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
143 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
Snel bekeken ligt er toch weer een puntje of 50 klaar...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoeveel punten kan hij scoren dan??
Die wint die sprintjes niet van de la Fuentes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Daarom springt Weening denk ik ook mee
Jawel, morgen ook nog 2e, 3e en 4e cat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef opgebaarde het volgende:
de bolletjestrui van Rasmussen is niet meer te achterhalen
Ook nog, als het HC, 1e of 2e cat. is telt de laatste klim dubbel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef knep het volgende:
2 x 1e cat = 30
1 x 2e cat = 10
1 x HC cat = 20
Samen 60 punten, genoeg om er voorbij te gaan dus.
Of telt de laatste klim ook dubbel?
Hoeveel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
143 man 30" vooruit, o.a. Posthuma, Weening, Tankink en De la Fuente.
25 lijkt me een beetje weinigquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
hij kan er vandaag 25 verdienen. Dan komt die daarmee (staat weening nooit toe) op 133, altijd nog 20 punten erachter. Behoudt Rasmussen wel
Ik neem aan dat dit enige vorm van sarcasme betreft. Hij kan even leuk mee omhoog maar op een HC moet ie er zo af..op een categorie 1 en 2 ook denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan heb jij Koos niet gezien gisteren.
Hij heeft het peloton zowat de hele galibier geleid. Samen met Merkx.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit enige vorm van sarcasme betreft. Hij kan even leuk mee omhoog maar op een HC moet ie er zo af..op een categorie 1 en 2 ook denk ik.
Spanjaard, redelijke klimmer. Zou niet eens zo gek zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:19 schreef Coelho het volgende:
Weening en De La Fuente hebben zich terug laten zakken naar het peloton. Zou Rabo hem een contract aangeboden hebben?
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef Ereinion het volgende:
Erg slechte klimmers in dat groepje, die lijken me kansloos voor de etappe zege.
Maar wel in zijn eentje en zo sterk als Rasmussen isie niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.
Dat niet, maar de Joux Plane overleeft 'ie wel met vijf minuten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Maar wel in zijn eentje en zo sterk als Rasmussen isie niet.
Redelijke klimmer?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Spanjaard, redelijke klimmer. Zou niet eens zo gek zijn.
Garate was de laatste dagen beter dan Sinkewitz. En is in principe een erg goede klimmer, al lijkt hij er deze Tour niet veel zin in te hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinkewitz moet kunnen overleven als hij wat minuten krijgt.
Ja 1 berg rijdt ie zijn eigen leeg, en dan makenze nog niet echt tempo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij heeft het peloton zowat de hele galibier geleid. Samen met Merkx.
Niet overdrijven, nummer 14.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Geen gefuck met Koos, de nummer 8 van de Vuelta van vorig jaar![]()
Dan nog eerder Azevedo . . .quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef RayMania het volgende:
Popovych zie ik het vandaag goed doen.
Ik heb voor het gemak de 6 Fuentes pakkers uit de uitslag geschrapt. 8e dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, nummer 14.
3 minuten al.
Heeft hij een reserve"tank" opengegooid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef knep het volgende:
Nou ja in ieder geval Brammetje in de kopgroep.
Inderdaad, ga het ook niet meer volgen. Dadelijk maar eens pauze houdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Net als in alle vorige ritten, gaat er de komende uren geen fuck gebeuren. Vooraan wordt het uitgedund, achteraan ook. Wachten tot de Joux-Plane.
Gisteren konden de toppers 5' goedmaken op Rasmussen op laatste klim.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
7'40", de etappewinnaar ga ik al bijna vooraan zoeken.
8'30, het wordt wel een kwartier op deze manier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:43 schreef Venga het volgende:
[..]
Gisteren konden de toppers 5' goedmaken op Rasmussen op laatste klim.
Dan kunnen ze op deze mannen bijna 't dubbele op een HC-klim
Als er vanaf de eerste col, misschien de tweede, wordt gekoerst moeten ze misschien nog wel gegrepen kunnen worden. Het zal ook afhangen van de orders die Sinkewitz heeft, het belang Klöden zal wel voorop staan bij TMO, bij Garate gaat het natuurlijk volledig om deze etappe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:57 schreef Robar het volgende:
Het loopt wel ontzettend hard op, maar ik ben nog steeds niet overtuigd van de slagingskansen van deze kopgroep.
Als Boogerd voorop zou zitten in een groepje heeft hij goede kans, echter had hij in een groepje zoals deze niet mee gemogen natuurlijk. Maar goed het is nog vroeg, vroege vluchters met zo weinig klimmers in de groep zullen het lastig gaan krijgen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef maril het volgende:
iedreen wil maar dat Boogerd gaat winnen
maar Boogerd rijd heel goed deze tour ,maar hij komt op de laatste berg helaas te kort.
hij moet er dan af.
Zolang het vlak is, wat het nu is, vrij betrouwbaar. Er zit wel wat marge in, want het hangt af van waar de motor in de buurt van het peloton zit, voor of achter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die tijdsmetingen met GPS?? Betrouwbaarder dan een mannetje langs de weg met een motor en een stopwatch??
Ik zet in op Tankink, ze zullen toch wel twee en een half uur krijgen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef Ericr het volgende:
Denk dat Sinkewitz deze Tour gaat winnen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Terughalen en snel !
hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Doekes het volgende:
Menchov gaat vandaag het geel pakken.
10minuten met nog meer dan 100kilometer voor de boegquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, kopgroep voorruit maar worden wel terugehaald![]()
Evenaart hij eindelijk Ducrot.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Landis gaat voor ritwinst.....is zijn tour toch geslaagd![]()
Slechte dag kan iedereen overkomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef flowerbox het volgende:
En nou kan Landis opeens wel rijden....
Na La fuents is schleck het best geplaatst met 73 punten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef Freak187 het volgende:
Pfff... KOM OP Mentsjov!!!!!
Ik hoop dat Rasmussen ook niet teveel punten verspeeld, of is de bolletjestrui geen gevaar?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis met één actie meteen de held i.p.v. de sul van de laatste week.
Nou ik heb het ook nietzo op Landis maar dit vind ik knapquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ducrot, ouwe flipflopper
Van een laffe, koele klote Landis wordt het ineens een held
Het zou niet moeten mogen.. zomaar aanvallen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef Freak187 het volgende:
Pff Landis zit natuurlijk zonder enige druk de boel kapot te trappen.
Landis heeft de laatste 5 minuten al meer laten zien dan Kloden, Evans en Menchov samen (Sastre ga ik daar niet bijtellen).quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook nietzo op Landis maar dit vind ik knap
Hij heeft gisteren ingehouden, net als Landis. Die twee gaan er vandaag samen vandoorquote:
niks jammer. Landis mag de tour niet winnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:37 schreef Eppie_NL het volgende:
toch jammer dat ie 8 minuten achterstaat en niet 3 of 4.....8 is te veel denk ik
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Landis pakken ze terug voor de laatste col en spugen hem weer van achteren uit denk ik.
Nee hoor, gewoon in de groep gele trui.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef knep het volgende:
Boogerd is eraf nietwaar?
Dan was ie ook gewoon niet goed genoeg om aan te vallen, jammer.
laten we het hopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Landis pakken ze terug voor de laatste col en spugen hem weer van achteren uit denk ik.
Ja, dan wint er misschien zo'n held die daarnet een buigende Pereiro liet terugkomenquote:
Iedereen behalve Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Sethje het volgende:
Zitten kloden en rogers alweer in de groep Geel ?
Hoop van niet, hoop da hij als een rasmussen de ettape wint, maar denk niet dat hij dat redt nu.quote:
wat denk je nou? op de volgende col 1 keer aanzetten, en tabee Pereiro.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dan wint er misschien zo'n held die daarnet een buigende Pereiro liet terugkomen.
Ik vind dit een puike actie van Landis, ik hoop alleen dat Menchov rustig blijft en rustig in het wiel van kloden gaat hangen. Niet als een gek in willen halen en krachten sparen, want het is nog ver!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Natuurlijk is dit mooi..een renner die 8 minuten achterstaat en ervoor gaat.....Landis denkt alles of niets.....maar als andere renners op 8 minuten zouden staan....zouden ze echt niet aanvallen dan geloofde ze het wel. Landis niet en denk nu of nooit...dat siert hem wel.
Het is 'maar' 8 minuten, bovendien pakt 'ie er in de tijdrit nog wat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Sethje het volgende:
Ze kunnen landis wel even laten rijden...die rijdt geen 10 minuten eraf.
Wat me wel steeds opvalt; er is een aanval, of er word even aangezet door een ploeg, dan vliegt iedereen er in trosjes vanaf...maar 10 minuten later zit het merendeel weer bij elkaar.
Maar het is wel leuk om naar te kijke natuurlijk
Niemand wil samenwerken met hem volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat er voor de rest niemand is meegegaan
haha, mooi hoe alles in 1 dag kan veranderen. De enige reden dat Landis moet aanvallen is omdat ie op 10 minuten staat. Landis is niet ineens een aanvaller geworden. Net zo behoudzuchtig als Kloden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Art_Core het volgende:
Ik vind alles best - zelfs dat landis iedereen op een kwartiewr rijdt - als Klöden de tour maar niet wint. Die man is echt de vleesgeworden behoudzucht.
Echte sportman dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef 456 het volgende:
Landis is echt kamikaze piloot.
Welke stream kijk je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef Coelho het volgende:
weet iemand hoe ik mijn mediaplayer zo kan instellen dat ie niet elke 10 sec. hoeft te bufferen? lagere kwaliteit of zo?
zit op mijn werk en wordt gek van 10 sec kijken, 20 sec. wachten etc.
Ik denk dat de top 15 wel bij Pereiro zit allemaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia?
O pas op. Inderdaad, ik zie dit liever hoor. Strijd leveren, en als je je opblaast jammer dan. Je hebt het geprobeerd.quote:
Ik beweer nergens waarom Landis moet aanvallen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef kollie het volgende:
[..]
haha, mooi hoe alles in 1 dag kan veranderen. De enige reden dat Landis moet aanvallen is omdat ie op 10 minuten staat. Landis is niet ineens een aanvaller geworden. Net zo behoudzuchtig als Kloden.
Rogers zit alweer bij pereiro dat weet ik zeker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Groep Bram Tankink <---- Landis 4.50'' <---- Klöden & Rogers ? <----- Groupe Maillot Jaune 6.29''
Zou inderdaad beter zijn, wat een stelletje nichten bij elkaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop echt dat Pereiro er door komt en de rest van de dag kan aanklampen. Ze rijden hem los en ze wachten gewoon....... op de gele trui.......... die moet lossen......... in de laatste bergrit..
ach dan heeft ie tenminste geprobeerd..kan je van andere niet zeggenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef Robar het volgende:
Landis rijdt zichzelf helemaal stuk en geloof me maar dat hij ingerekent wordt en dan hard gepasseerd wordt! Ze laten hem nooit ver weg gaan.
Voilaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:56 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ach dan heeft ie tenminste geprobeerd..kan je van andere niet zeggen
In de tijdrit zou hij nog wel eens de klap kunnen krijgen van de inspanningen van de laatste dagen hoor. Je ziet trouwens wel vaker dat die laatste tijdrit meer een verschil is in hoe fris je nog zit dan in hoe goed je kunt tijdrijdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is 'maar' 8 minuten, bovendien pakt 'ie er in de tijdrit nog wat.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |