Slechte dag kan iedereen overkomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef flowerbox het volgende:
En nou kan Landis opeens wel rijden....
Na La fuents is schleck het best geplaatst met 73 punten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef Freak187 het volgende:
Pfff... KOM OP Mentsjov!!!!!
Ik hoop dat Rasmussen ook niet teveel punten verspeeld, of is de bolletjestrui geen gevaar?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Landis met één actie meteen de held i.p.v. de sul van de laatste week.
Nou ik heb het ook nietzo op Landis maar dit vind ik knapquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ducrot, ouwe flipflopper
Van een laffe, koele klote Landis wordt het ineens een held
Het zou niet moeten mogen.. zomaar aanvallen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef Freak187 het volgende:
Pff Landis zit natuurlijk zonder enige druk de boel kapot te trappen.
Landis heeft de laatste 5 minuten al meer laten zien dan Kloden, Evans en Menchov samen (Sastre ga ik daar niet bijtellen).quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook nietzo op Landis maar dit vind ik knap
Hij heeft gisteren ingehouden, net als Landis. Die twee gaan er vandaag samen vandoorquote:
niks jammer. Landis mag de tour niet winnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:37 schreef Eppie_NL het volgende:
toch jammer dat ie 8 minuten achterstaat en niet 3 of 4.....8 is te veel denk ik
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Landis pakken ze terug voor de laatste col en spugen hem weer van achteren uit denk ik.
Nee hoor, gewoon in de groep gele trui.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef knep het volgende:
Boogerd is eraf nietwaar?
Dan was ie ook gewoon niet goed genoeg om aan te vallen, jammer.
laten we het hopen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Landis pakken ze terug voor de laatste col en spugen hem weer van achteren uit denk ik.
Ja, dan wint er misschien zo'n held die daarnet een buigende Pereiro liet terugkomenquote:
Iedereen behalve Landis.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Sethje het volgende:
Zitten kloden en rogers alweer in de groep Geel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |