abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51842651
Rijkelijk op tijd
pi_51842662

Ik dacht dat we er al waren, ik vergat dat het tot de 300 ging ipv 290
Houd het er maar op dat het laat is
Vivre
pi_51842678
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nee, dan heeft hij gewoon gelijk, en was ik het helemaal met hem eens. Net als velen hier trouwens.
Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik.

Al lees ik in 1 post dat hij het 2 dagen terug heeft gezegd, en in 1 post vandaag
Vivre
pi_51842708
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Die paar valsspelers zijn wel de bepalende spelers...
True.
maar dan nog zou ik het ontzettende zonde vinden als de tour ermee kapt door dit soort schandalen. Wat niet weghaalt dat het wel begrijpelijk zou zijn.
Vivre
pi_51842716
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef Strychnine het volgende:

Al lees ik in 1 post dat hij het 2 dagen terug heeft gezegd, en in 1 post vandaag
De dag van de persconferentie.
***** Kraak.....
pi_51842724
Vind het ook wel sneu voor Rasmussen hij is niet betrapt maar rijd wel een wereldtour! en dan deze klap heb het opzich wel met hem te doen maar hij zit ook fout met dat italie verhaal
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:30:24 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842733
quote:

[..]

Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik
Ik bedoel alleen dat als hij dit zei voor dit gebeuren, dat ik het ermee eens ben. Meer bedoelde ik niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51842736
quote:

[..]

Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik.

Als het vandaag was, dan was het in ieder geval ver voordat de bom Rasmussen barstte.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51842741
in de verklaring van rasmussen doet hij voorkomen dat het italie verhaal datgene is waarvoor hij gestraft is.
Wat zou het een blunder zijn als de directie dacht dat het nieuw bewijs was, maar dat het om dezelfde zaak gaat.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51842742
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef Kallstrom het volgende:
Vind het ook wel sneu voor Rasmussen hij is niet betrapt maar rijd wel een wereldtour! en dan deze klap heb het opzich wel met hem te doen maar hij zit ook fout met dat italie verhaal
Hier ben ik het mee eens, ik postte het denet ook al, ik vind het afschuwelijk voor de rooy en de directie in zijn algemeen, en voor o.a. boogaard in zijn laatste tour en sowieso de hele rabo ploeg, maar ook rasmussen zal zich hier óntzettend kut door voelen.
Vivre
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:31:14 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51842746
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

De dag van de persconferentie.
Dan lopen ze op sportwereld achter. Daar stond de reactie klaar voor 'de krant van morgen'
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51842747
De_Ananas, is je vraag nou beantwoord?
pi_51842749
quote:
Absoluut.

Je mag als renner meerdere tests missen per jaar. UCI zit hier zeker fout. Was al bijna een maand bekend en juist nu kwamen ze er mee. Stelletje schijnheilige lijers zijn het. Heel de wielerwereld is ziek.
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:32:03 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842754
quote:
Als wielrenner kent hij de regels van de UCI (of zou ze moeten kennen) en de regels van zijn ploeg. Hij heeft ze overtreden. En dus zal hij daarvan de consequenties moeten dragen, het is jammer, maar sneu? Eigen schuld enzo, hij had het ook gewoon volgens de regels kunnen doen.
pi_51842758
Ik ben benieuwd in hoeverre de ochtendkranten dit nieuws nog hebben kunnen drukken.
sig verwijderd door FA
pi_51842760
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Repitop het volgende:

[..]

Absoluut.

Je mag als renner meerdere tests missen per jaar. UCI zit hier zeker fout. Was al bijna een maand bekend en juist nu kwamen ze er mee. Stelletje schijnheilige lijers zijn het. Heel de wielerwereld is ziek.
Vind je dan ook dat de rabo directie fout zit door hem uit de tour te nemen? (puur nieuwsgierigheid)
Vivre
pi_51842767
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre de ochtendkranten dit nieuws nog hebben kunnen drukken.
reken maar dat er op dit moment nog heel wat krantjes gedrukt worden.
Vivre
pi_51842777
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Repitop het volgende:

[..]

Absoluut.

de UCI zit ook fout maar dan neemt niet weg dat Rasmussen niet moet liegen
pi_51842780
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Vind je dan ook dat de rabo directie fout zit door hem uit de tour te nemen? (puur nieuwsgierigheid)
als het om hetzelfde vergrijp gaat als waar hij een boete voor heeft gekregen ja.
anders niet meer dan terecht.

Mijn mening, niet diegene waarvan je hem vroeg, maar toch.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51842781
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als wielrenner kent hij de regels van de UCI (of zou ze moeten kennen) en de regels van zijn ploeg. Hij heeft ze overtreden. En dus zal hij daarvan de consequenties moeten dragen, het is jammer, maar sneu? Eigen schuld enzo, hij had het ook gewoon volgens de regels kunnen doen.
Ik bedoel meer dat we niet moeten vergeten hoe Rasmussen heeft gereden in deze tour
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51842786
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

als het om hetzelfde vergrijp gaat als waar hij een boete voor heeft gekregen ja.
anders niet meer dan terecht.

Mijn mening, niet diegene waarvan je hem vroeg, maar toch.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ieders mening
Vivre
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:33:54 #23
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51842788
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:

[..]

reken maar dat er op dit moment nog heel wat krantjes gedrukt worden.
Volgens mij hebben ze op de redacties een hartaanval gekregen. Dat nieuws net op een uur dat normaal al de persen draaien en de hele sportkatern kan de vuilnisbak in.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51842789
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, ik postte het denet ook al, ik vind het afschuwelijk voor de rooy en de directie in zijn algemeen, en voor o.a. boogaard in zijn laatste tour en sowieso de hele rabo ploeg, maar ook rasmussen zal zich hier óntzettend kut door voelen.
Hij zat op de rustdag gewoon vrolijk zijn verhaaltje te vertellen bij de persconferentie, met advocaat en alles er bij. Terwijl hij wist dat het geen zuivere koffie was. Terwijl hij wist dat een cruciaal deel van het verhaal gelogen was. Ook toen moest hij zich al kut voelen denk ik. Hij zal stilletjes elke avond wel hebben gebeden dat z'n leugentjes niet uit zouden komen.
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:33:56 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51842791
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef One_of_the_few het volgende:
in de verklaring van rasmussen doet hij voorkomen dat het italie verhaal datgene is waarvoor hij gestraft is.
Wat zou het een blunder zijn als de directie dacht dat het nieuw bewijs was, maar dat het om dezelfde zaak gaat.
Het gaat daar toch om? Hij was niet op de plaats waar hij volgens de ploeg moest zijn. Hij heeft zijn baas dus niet eerlijk verteld waar hij was, en daarom heeft Rabo hem uit de ploeg gehaald.

Of zit ik er naast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')