Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, dan heeft hij gewoon gelijk, en was ik het helemaal met hem eens. Net als velen hier trouwens.
True.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die paar valsspelers zijn wel de bepalende spelers...![]()
De dag van de persconferentie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef Strychnine het volgende:
Al lees ik in 1 post dat hij het 2 dagen terug heeft gezegd, en in 1 post vandaag
Ik bedoel alleen dat als hij dit zei voor dit gebeuren, dat ik het ermee eens ben. Meer bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik
Als het vandaag was, dan was het in ieder geval ver voordat de bom Rasmussen barstte.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik bedoel als hij dat 2 dagen geleden gezegd heeft... toen wist hij nog niet van vanavond. Zal hij er nu dan nog hetzelfde over denken bedoel ik.
Al lees ik in 1 post dat hij het 2 dagen terug heeft gezegd, en in 1 post vandaag
Hier ben ik het mee eens, ik postte het denet ook al, ik vind het afschuwelijk voor de rooy en de directie in zijn algemeen, en voor o.a. boogaard in zijn laatste tour en sowieso de hele rabo ploeg, maar ook rasmussen zal zich hier óntzettend kut door voelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef Kallstrom het volgende:
Vind het ook wel sneu voor Rasmussen hij is niet betrapt maar rijd wel een wereldtour! en dan deze klap heb het opzich wel met hem te doen maar hij zit ook fout met dat italie verhaal![]()
Dan lopen ze op sportwereld achter. Daar stond de reactie klaar voor 'de krant van morgen'quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De dag van de persconferentie.![]()
Absoluut.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef Kallstrom het volgende:
Vind het ook wel sneu voor Rasmussen hij is niet betrapt maar rijd wel een wereldtour! en dan deze klap heb het opzich wel met hem te doen maar hij zit ook fout met dat italie verhaal![]()
Als wielrenner kent hij de regels van de UCI (of zou ze moeten kennen) en de regels van zijn ploeg. Hij heeft ze overtreden. En dus zal hij daarvan de consequenties moeten dragen, het is jammer, maar sneu? Eigen schuld enzo, hij had het ook gewoon volgens de regels kunnen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef Kallstrom het volgende:
Vind je dan ook dat de rabo directie fout zit door hem uit de tour te nemen? (puur nieuwsgierigheid)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Repitop het volgende:
[..]
Absoluut.
Je mag als renner meerdere tests missen per jaar. UCI zit hier zeker fout. Was al bijna een maand bekend en juist nu kwamen ze er mee. Stelletje schijnheilige lijers zijn het. Heel de wielerwereld is ziek.
reken maar dat er op dit moment nog heel wat krantjes gedrukt worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre de ochtendkranten dit nieuws nog hebben kunnen drukken.
de UCI zit ook fout maar dan neemt niet weg dat Rasmussen niet moet liegenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:31 schreef Repitop het volgende:
[..]
Absoluut.
Je mag als renner meerdere tests missen per jaar. UCI zit hier zeker fout. Was al bijna een maand bekend en juist nu kwamen ze er mee. Stelletje schijnheilige lijers zijn het. Heel de wielerwereld is ziek.
als het om hetzelfde vergrijp gaat als waar hij een boete voor heeft gekregen ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Vind je dan ook dat de rabo directie fout zit door hem uit de tour te nemen? (puur nieuwsgierigheid)
Ik bedoel meer dat we niet moeten vergeten hoe Rasmussen heeft gereden in deze tourquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als wielrenner kent hij de regels van de UCI (of zou ze moeten kennen) en de regels van zijn ploeg. Hij heeft ze overtreden. En dus zal hij daarvan de consequenties moeten dragen, het is jammer, maar sneu? Eigen schuld enzo, hij had het ook gewoon volgens de regels kunnen doen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ieders meningquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
als het om hetzelfde vergrijp gaat als waar hij een boete voor heeft gekregen ja.
anders niet meer dan terecht.
Mijn mening, niet diegene waarvan je hem vroeg, maar toch.
Volgens mij hebben ze op de redacties een hartaanval gekregen. Dat nieuws net op een uur dat normaal al de persen draaien en de hele sportkatern kan de vuilnisbak in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
reken maar dat er op dit moment nog heel wat krantjes gedrukt worden.
Hij zat op de rustdag gewoon vrolijk zijn verhaaltje te vertellen bij de persconferentie, met advocaat en alles er bij. Terwijl hij wist dat het geen zuivere koffie was. Terwijl hij wist dat een cruciaal deel van het verhaal gelogen was. Ook toen moest hij zich al kut voelen denk ik. Hij zal stilletjes elke avond wel hebben gebeden dat z'n leugentjes niet uit zouden komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, ik postte het denet ook al, ik vind het afschuwelijk voor de rooy en de directie in zijn algemeen, en voor o.a. boogaard in zijn laatste tour en sowieso de hele rabo ploeg, maar ook rasmussen zal zich hier óntzettend kut door voelen.
Het gaat daar toch om? Hij was niet op de plaats waar hij volgens de ploeg moest zijn. Hij heeft zijn baas dus niet eerlijk verteld waar hij was, en daarom heeft Rabo hem uit de ploeg gehaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:30 schreef One_of_the_few het volgende:
in de verklaring van rasmussen doet hij voorkomen dat het italie verhaal datgene is waarvoor hij gestraft is.
Wat zou het een blunder zijn als de directie dacht dat het nieuw bewijs was, maar dat het om dezelfde zaak gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |