abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:22:18 #1
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51860982
game on
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51860994
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:18 schreef waslap het volgende:
Ik moest vanmiddag wel lachen toen veel ouwe lui op gingen bellen naar een discussieprogramma op de radio omtrent de Rasmussen-affaire met het commentaar: 'Ik heb m'n rekening bij de Rabobank meteen opgezegd!'
Ja, en de ene helft geen eens een rekening bij de Rabobank, en de andere helft is te lui om het opzeg formulier op de bus te doen.
pi_51860997
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Schei nou toch uit, de druk kan wel groot zijn maar als er niks te verbergen valt was Rasmussen gewoon in het geel aangekomen in Parijs hoor... Rasmussen is degene die vieze spelletjes heeft gespeeld, dat is helaas voor hem uitgekomen en de ploeg kon dan ook niet anders dan hem ontslaan... en dat ie zelf ontkent is toch logisch: hij heeft niks meer te verliezen nu... laatste strohalm om eventueel nog een carriere te hebben.
Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegeven
pi_51861018
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:15 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

De Franse pers, enkele renners en de Franse ploegleiders hebben net zo goed vieze spelletjes gespeeld hoor. Zij zijn net zulk tuig van de bovenste plank als Rasmussen.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen, feit is wel dat Rasmussen keihard heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat doet ie niet voor niks. Die heeft daar echt niet alleen maar van de Italiaanse keuken geroefd want dan had ie er niet over hoeven liegen . Dan moet je ook een vent zijn en zeggen: "sorry jongens, ik heb inderdaad vals proberen te spelen maar jullie hebben me door"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51861033
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegeven
tuurlijk niet, dan heeft ie zeker niks meer, nu hoopt ie er nog met een welles-nietes spelletje mee weg te komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51861046
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

tuurlijk niet, dan heeft ie zeker niks meer, nu hoopt ie er nog met een welles-nietes spelletje mee weg te komen
Denk je dat ie nog gaat rijden dan?
pi_51861050
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, en de ene helft geen eens een rekening bij de Rabobank, en de andere helft is te lui om het opzeg formulier op de bus te doen.
Er zijn zoveel domme mensen, zelfde soort lui die toen "nee" stemden tegen de Europese Grondwet omdat we bij het Songfestival werden uitgeschakeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51861054
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet ontkennen, feit is wel dat Rasmussen keihard heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat doet ie niet voor niks. Die heeft daar echt niet alleen maar van de Italiaanse keuken geroefd want dan had ie er niet over hoeven liegen . Dan moet je ook een vent zijn en zeggen: "sorry jongens, ik heb inderdaad vals proberen te spelen maar jullie hebben me door"
Het is blijkbaar geen feit. Gewoon een welles-nietes zaak nu
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:26:08 #9
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51861068
Ik wil ook gewoon graag weten of hij nu wel of niet gepakt heeft. Dat is voor mij het hele punt. Ik heb altijd in Rasmussen geloofd, een fan van zijn rijden.
Hij is alleen maar negatief getest, en oke, dan is hij de fout in gegaan wat betreft zijn whereabouts, dan is de vraag of dat zwaar genoeg is om de waarschijnlijke winnaar uit de tour te moeten gooien.

Maar wat blijft steken is de heksenjacht op Rasmussen ( en elke niet franse renner die goed presteert).

Ook de reactie van preudhomme vanmorgen "ja de tour kan nu pas echt van start gaan, het is goed dat Rasmussen eruit is" ( of iets in die trend). Gaat toch echt te ver.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51861073
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Denk je dat ie nog gaat rijden dan?
Zou best nog kunnen als dit een beetje schimmig blijft dan is er vast wel een obscure ploeg die hem weer laat fietsen hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51861080
Blijft rasmussen nu nog wel staan in de boeken als winnaar van de etappes? Ik neem aan van wel aangezien hij niet betrapt is op doping.
pi_51861084
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zou best nog kunnen als dit een beetje schimmig blijft dan is er vast wel een obscure ploeg die hem weer laat fietsen hoor
Niet op een normaal niveau in ieder geval hoor
pi_51861123
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het is blijkbaar geen feit. Gewoon een welles-nietes zaak nu
Ik denk dat ze bij de Rabo die feiten wel hebben dat ie echt in Italie was op dat moment en niet in Mexico. Daarmee is het vertrouwen wel zo beschaamd. Stel dat ze dit door de vingers zien en ze laten hem naar Parijs rijden, volgende week blijkt dat ie in Italie van een potje heeft gesnoept. Dan komt uit dat de Rabobank wist dat ie in Italie zat en niet in Mexico en dan is de hele wielerploeg van Rabo bedankt voor de moeite
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51861132
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:22 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ie niks te verliezen heeft kan ie net zo goed toegeven
Hij heeft zijn jaarsalaris te verliezen en hij zal dan een schorsing krijgen toch?. Dus toegeven doet'ie sowieso niet!
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:29:31 #15
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51861153
En die whereabouts...hjij heeft de regels toch niet overtreden. Door de opontlettendheid van de UCI mocht hij starten en bij 3 fouten word je toch pas geschorst. Los van dat alles vind ik het onzin dat die renners niet zelf mogen gaan en staan waar ze willen zonder dat aan een of andere drugspolitie te laten weten. De renners maken zelf de sport kapot, maar ik geloof in Rasmussen en daarom vind ik het zo jammer dat De Rooij hem redelijk "overhaast" de tour uit heeft gebonjourd. Hoe heerlijk is het om het geel naar parijs te brengen en achteraf alle beschuldigingen met hard bewijs te kunnen weerleggen. Hard bewijs in de vorm van Negatieve testresultaten. Hoe duidelijk wil je het krijgen als debiele fransoos.

Je geeft nu in feite toe aan de beschuldigingen jegens Rasmussen, in mijn ogen totaal onterecht.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51861182
rofl, dat nieuws op ned1 gaat echt nergens meer over...
Die vrouw zit daaro gewoon dom te lullen -_-
pi_51861236
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Sethje het volgende:
En die whereabouts...hjij heeft de regels toch niet overtreden. Door de opontlettendheid van de UCI mocht hij starten en bij 3 fouten word je toch pas geschorst. Los van dat alles vind ik het onzin dat die renners niet zelf mogen gaan en staan waar ze willen zonder dat aan een of andere drugspolitie te laten weten. De renners maken zelf de sport kapot, maar ik geloof in Rasmussen en daarom vind ik het zo jammer dat De Rooij hem redelijk "overhaast" de tour uit heeft gebonjourd. Hoe heerlijk is het om het geel naar parijs te brengen en achteraf alle beschuldigingen met hard bewijs te kunnen weerleggen. Hard bewijs in de vorm van Negatieve testresultaten. Hoe duidelijk wil je het krijgen als debiele fransoos.

Je geeft nu in feite toe aan de beschuldigingen jegens Rasmussen, in mijn ogen totaal onterecht.
Het gaat erom dat ze Rasmussen niet meer kunnen vertrouwen, hij liegt en bedriegt over zijn doen en laten, begrijpelijk dat ze daarmee de goede naam van de ploeg en de sponsor niet op het spel gaan zetten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:36:29 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51861307
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze Rasmussen niet meer kunnen vertrouwen, hij liegt en bedriegt over zijn doen en laten, begrijpelijk dat ze daarmee de goede naam van de ploeg en de sponsor niet op het spel gaan zetten
En daar komen ze nu ineens achter? op het moment dat rasmussen de tour lijkt te hebben gewonnen?
Dát kan ik niet geloven. Ook de manier hoe de Rooij sprak over de mogelijke contractverlenging van Rasmussen een paar dagen voor deze misere sprak boekdelen..

Er speelt volgens mij veel meer....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51861334
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Sethje het volgende:
Hij is alleen maar negatief getest, en oke, dan is hij de fout in gegaan wat betreft zijn whereabouts, dan is de vraag of dat zwaar genoeg is om de waarschijnlijke winnaar uit de tour te moeten gooien.
Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dus
Dit heeft hij vervolgens toegegeven aan De Rooy, niet wetende dat die hem op staande voet ontsloeg op dat moment.
pi_51861344
Ja allemaal leuk en aardig maar dit gezeik met doping verpest het wel voor de kijker. Nu gaan we dus elk jaar dit soort dingen krijgen. Ik vond deze tour de mooiste die ik ooit heb gezien (kijk ook pas 7 jaar ofzo) maar het wordt gewoon verpest door die heksenjacht terwijl ze allemaal weten dat iedereen wel wat gebruikt.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:40:58 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51861416
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:37 schreef Venga het volgende:

[..]

Dat je nog steeds niet snapt dat het totaal niet gaat om die whereabouts ... Rasmussen heeft dagenlang tegen Rabo maar ook tegen de hele wereld volgehouden dat hij in Mexico zat. Naar nu blijkt heeft hij op 13 juni rond 2 uur in Italie gesproken met Cassani. Een keiharde leugen dus
Dit heeft hij vervolgens toegegeven aan De Rooy, niet wetende dat die hem op staande voet ontsloeg op dat moment.
Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51861487
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
OOH, er bestaat zoiets als een KUUR.. dat dus NIET nu terug te zien is in zijn bloed..

Kijk hij is tenminste SLIM.. (nieuw iets)..

al die andere mongolen daarintegen .

Als die dan ook echt heeft gebruikt, is het natuurlijk ook een malloot daar niet van.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:43:58 #23
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_51861493
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja who cares dat hij in Italie zat. Hij is toch negatief getest dan is het toch goed? Misschien heeft ie wel een 2e vriendin in Italie weet jij veel. Ik vind het zowiezo absurd dat wij zo diep in het priveleven van die renners moeten/kunnen zitten.
Idd, je wil niet weten waar Armstrong de rest van het jaar allemaal zat.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_51861510
Wat Amstrong dus wellicht ook heeft gedoan
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:45:20 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51861540
Mensen, die nu nog Rasmussen verdedigen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')