Heerlijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef Ericr het volgende:
Eigenlijk best zinloos om zo'n hele etappe uit te zenden, er gebeurt in de meeste gevallen amper wat in die eerste uren.
vino is wel zo'n renner,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet helemaal maar een vroege ontsnapping en daarna een koers die inkakt biedt toch weinig kijkplezier. We hebben renners als Ramussen nodig of een Landis, maar ja dan krijg je weer gelazer achteraf helaas.
Vino ging, Brajkovic ging en nog een aantal anderen en het was oorlog in het peloton hoor. Het duurde erg lang voordat het inkakte.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet helemaal maar een vroege ontsnapping en daarna een koers die inkakt biedt toch weinig kijkplezier. We hebben renners als Ramussen nodig of een Landis, maar ja dan krijg je weer gelazer achteraf helaas.
Het eerste uur was toch echt prima vandaag hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hallo JohnDDDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:18 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik hoop op een straffe actie van Armstrong. Ik zie hem nog wel mooie dingen doen deze tour.
Het probleem voor Gesink is ook dat hij de ideale man is om met mee te gaan. Hij demarreert niet al te hard en rijdt hoog tempo bergop.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gesink veel ruimte zal krijgen, hij zal er echt zijn best voor moeten doen.
Ow wacht. Ik snap 'm. Heb het topic even doorgelezen.quote:
Is een spaans stopwordje. Doet Contador ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waarom eindigt Menchov vrijwel elke zin met 'no'
Whehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Szura het volgende:
En terwijl Popo dus gelost is, zit Hushovd nog gewoon in het peloton![]()
Afkorting van "you know"?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Want de Rus spreekt spaans?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is een spaans stopwordje. Doet Contador ook.
Dit is echt geniaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hij lijkt toch nu een serieuze kanshebber voor de bollentrui. Ik had meer tegenstand verwacht.quote:
engelstaligen zeggen dan weer yeah.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
T schijnt ook iets voor italianen te zijn.
(en ik had vandaag wel willen kijken maar moet werken. Wat een leed)
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Pineau tegen Luis Leon heeft gezegd dat Moreau zich wat moet inhouden.
haha wat een twee dagen waren datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:28 schreef Gitank2 het volgende:
Ik moet altijd aan Landis denken bij deze klimmen.
Maar ja als je bedenkt dat die laatste dag met hulp van doping was, is het naderhand toch wel een teleurstelling.quote:
Top tv, helaas ook dope tv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |