Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef JohnDDD het volgende:
Plan van Saxo zal wel zijn om Schleck te laten demarreren en dan Voigt te laten wachten op de top om hem naar beneden te brengen.
Ik sluit het niet uit, of Voigt zal iig verlangzamen iets voor de topquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Klapstoelte mee, kannetje koffie, en wachten maar. Net als vroeger, toen ze rustig de fiets even weg zetten op de top om een trainingsjack aan te doen en een krantje er onder voor het afdalen begon.
Moest ik ook aan denken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou de dochter van Herbert kan ook weer naar bed..
Ja, de laatste klimmer was alweer vorig jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef JohnDDD het volgende:
Bolletjestrui onwaardig
't Wordt tijd dat een echte klimmer de bolletjestrui weer eens pakt
Bijn a 100 meterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Pineau eraf? Had verwacht dat hij wel iets langer mee kon...
quote:"Fredrik van der puit staat hier al vier weken met zijn sleurhutje, dit doet hij ieder jaar, een klim uitzoeken en hier lange tijd verblijven, hij heeft het hele jaar theezakjes verzameld en maakt hiermee een spandoek voor zijn favoriete renner, meestal een Belg die dat jaar deelneemt."
Het is altijd dezelfde.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:41 schreef Szura het volgende:
Wat zakken die Shacks door het ijs zeg, niet normaal
27 al zelfs volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:42 schreef No-P het volgende:
j V D B is al 26 toch?
Ik hoorde hem tegelijktijdig met dat ik je zin lasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Wat een uitspraak, staafmixers door het peloton
Helemaal niet.quote:
Maar waar zitten ze dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef larry91 het volgende:
Dat gegil ook altijd over waar Gesink zit en waar Menchov zit
Wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Britse commentator noemt Hincapie "the British champion" en ziet een Radioshack aan voor een helper van Wiggins van Sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |