Lees nu eens wat Bastard hierboven schrijft: dit is het topic van JoepiePoepie en het is aan haar vanuit welke hoek zij dat belicht. Inplaats dat je blij bent dát ze een serieus topic opent ga je daarover zitten drammen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heb er al een post over gemaakt in FB.
Verder is het duidelijk dat joepie met opzet mensen uitlokt, omdat deze post over oude posts gaat en dat hij is gemaakt lang nadat het verhaal al was afgesloten. Als je mij daarop wil aankijken, prima. Vergeet dan alleen niet dat je laat blijken dat uitlokken in TRU loont en dat happen bestraft word, oftewel dat je hier liever trolls ziet posten dan mensen die het onderwerp wil bespreken.
Ok. Als je niet in wilt zien wie de discussie wil laten rusten en wie er maar doorgaat met uitlokken, succes met je nieuwe vrienden dan. Vergeet alleen niet dat je jezelf op deze manier wel erg makkelijk voor het karretje laat spannen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees nu eens wat Bastard hierboven schrijft: dit is het topic van JoepiePoepie en het is aan haar vanuit welke hoek zij dat belicht. Inplaats dat je blij bent dát ze een serieus topic opent ga je daarover zitten drammen.
Post mee over het onderwerp of doe dat niet, maar hou eens op met dat gezanik.
Echt waar, ik vind het zó jammer dat het topic door dit geneuzel verknoeid is, dat was niet nodig geweest.
Een forum waar de mensen die over het onderwerp willen praten, weggejagen worden door de plaaggeesten waarna dit fenomeen bedekt word onder de mantel der liefde, omdat we toch graag nieuwe mensen zien komen met nieuwe ervaringen, waarna ook deze mensen weggejagen worden. Wat een pret!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
Welnee, dan zou ik steeds met pareltjes zweet op mn voorhoofd TRU openen
Hoewel, soms breekt me inderdaad het klamme zweet wel uit.
Misschien is dat het wel MC, het is geen gedachtenspelletje wat te winnen is. Het is gewoon een forum waar ook andere mensen (en spirits) zijn.
Absoluut niet waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:25 schreef mediaconsument het volgende:
En ja sorry, het lastige aan het mens zijn is dat je niet altijd de perfecte concentratie hebt om boven dit soort kinderachtig gedrag te staan, noch dat je als je ergens graag komt het erg moeilijk zult hebben als je er niet heen gaat. TRU is daarom een forum waar je tot op het bot getest word, je hoeft namelijk maar een moment wat minder scherp te zijn en je word door een paar van de standaard uitlokkertjes afgemaakt.
Daarom is het ook een vereiste in TRU om perfect geconcentreerd te zijn voordat je er gaat posten, al weet ik niet of je dat van iedereen kunt verwachten. Ach ja, de mensen die minder geconcentreerd zijn en daadwerkelijk iets toe te voegen hebben aan dit forum, die hebben maar pech.
Wat MC zegt herken ik wel trouwens , op het moment dat je het `laat ` gaat JP wel steedsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat het probleem is dat MC graag een humorloos strak topic wil hebben, en JP nou eenmaal graag een quasi grappige opmerking wil maken.
Ja dan heb je elkaar snel gevonden hoor.
Nounou dan moet er wel consequent gebleven worden...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Lees nu eens wat Bastard hierboven schrijft: dit is het topic van JoepiePoepie en het is aan haar vanuit welke hoek zij dat belicht. Inplaats dat je blij bent dát ze een serieus topic opent ga je daarover zitten drammen.
Post mee over het onderwerp of doe dat niet, maar hou eens op met dat gezanik.
Echt waar, ik vind het zó jammer dat het topic door dit geneuzel verknoeid is, dat was niet nodig geweest.
tav TS die ook zijn topic probeert te sturen :quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vervelend toontje. Je doet alsof je alleen maar binnen jóuw kaders mag discussieren. Er zijn mensen die er anders over denken dan jij, probeer dáár eens wat van te leren.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:38 schreef mediaconsument het volgende:
Verder wil ik trouwens uitkijken dat we niet te ver offtopic raken, in dit topic staan de persoonlijke ervaringen met dit verhaal centraal. Discussiëren hierover kun je in andere topics.
Huh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ok. Als je niet in wilt zien wie de discussie wil laten rusten en wie er maar doorgaat met uitlokken, succes met je nieuwe vrienden dan. Vergeet alleen niet dat je jezelf op deze manier wel erg makkelijk voor het karretje laat spannen.
Neuh dat was niet ongepast, de toon waarop Mediaconsument mensen gewoon wegstuurde van zijn topic was ongepast. Dat heb ik JP niet zien doen, iedereen kan gewoon posten op dat topic, óók Media, maar die kiest ervoor om in de aanval te gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou dan moet er wel consequent gebleven worden...
Dan vind ik volgende reactie redelijk ongepast
[..]
tav TS die ook zijn topic probeert te sturen :
[..]
Tja mss kan hij ook beter achter elke zin eenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Neuh dat was niet ongepast, de toon waarop Mediaconsument mensen gewoon wegstuurde van zijn topic was ongepast.
Klopt, en daar ben ik het ook mee eens. Dat heb ik daar in het begin ook op gewezen, en waar 2 vechten hebben er natuurlijk 2 schuld, ontken ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat MC zegt herken ik wel trouwens , op het moment dat je het `laat ` gaat JP wel steeds
diegene zijn naam noemen in verschillende topics ook al post je daar niet eens en gaat dan eigenlijk gewoon door , In dit geval een hele groep die dat steeds doet ,
ik had daar ook last van en gelukkig is ze daarmee gestopt nadat ik dat verschillende keren heb moeten vragen .
Het is ff rustig en MC komt uit het niets , is dus niet zo , het werkt alleen als beide partijen het met rust laten , DAN kan je zeggen `chill ´` relativeer enz , DAN heeft iemand dat zelf ook sneller
vanuit zichzelf omdat het normaal is om dat te doen .
In MC zijn geval gaat het zelfs mee naar BNW , dat is puur mensen wegpesten ,
JP mag ook wel een keer doorhebben dat ze MC niet overal moet gaan noemen of imiteren want ook al
heeft MC 3 maanden niet gepost , JP blijft dan wel 3 mnd doorgaan en is dus nooit gestopt .
Dat heeft weinig met " oh ze is zo spontaan en heeft het niet door " te maken .
Mensen treiteren is niet grappig en heeft weinig met humor te maken .
Jp moet ook gewoon stoppen , dan krijg je rust en dat mensen elkaar dan kunnen negeren mocht er niet
zo'n klik zijn of wat dan ook .
Doe ik dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja mss kan hij ook beter achter elke zin eenzetten ...
En zo zijn er nog meer die dat doen... als er niks aan de hand is toch ff de namen noemen van mensen die "normaal" wel " altijd bezig zijn" . Bloedirritant is dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, en daar ben ik het ook mee eens. Dat heb ik daar in het begin ook op gewezen, en waar 2 vechten hebben er natuurlijk 2 schuld, ontken ik niet.
Ik vind het ook irritant gedrag, en ze werd ook onlangs geband, het is niet dat de mods het niet zien ofzo he?
Maar het is wel dat er 2 schuld hebben aan die zogenaamde klotesfeer, toevallig is alleen MC nu in het topic en blijft verontwaardigd.
ckers interessant !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef Flammie het volgende:
En zo zijn er nog meer die dat doen... als er niks aan de hand is toch ff de namen noemen van mensen die "normaal" wel " altijd bezig zijn" . Bloedirritant is dat.
Poe poe, ik heb ook weleens iets anders te doen hoor. Jij bent degene die liep te zeiken in dat topic waardoor we nu in feedback zitten. Ik had ook andere dingen te doen en aan het eind van de werkdag dacht ik: "Kom, laat ik dat topic weer eens ontopic maken!" en aangezien jij het hebt laten ontsporen heb ik dat onder andere gedaan door te proberen jou weer ontopic te krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef mediaconsument het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Deze post is daarom weer een typische vorm van stemmingmakerij, deze post is uiteraard een ruime tijd na de laatste post over dit onderwerp gepost (hij gaat nieteens over mijn laatste posts in dat topic!). En let op: ik ben weer de boeman die iedereen ongefundeerd voor kleuters uitmaakt en er worden woorden verzonnen die ik niet heb gebruikt. Net zoals er een aardige vraag word gesteld over relaties, waar onze vriend michielos weer even hip op in springt.
Wat is daar mis mee? Michielos heeft gewoon niet zoveel met relaties. Nou enquote:
Maar niet als ik het over _Led_ heb, dan gebruik ik meestal 'quote:
Precies.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja mss kan hij ook beter achter elke zin eenzetten ...
Bedankt voor deze post.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat MC zegt herken ik wel trouwens , op het moment dat je het `laat ` gaat JP wel steeds
diegene zijn naam noemen in verschillende topics ook al post je daar niet eens en gaat dan eigenlijk gewoon door , In dit geval een hele groep die dat steeds doet ,
ik had daar ook last van en gelukkig is ze daarmee gestopt nadat ik dat verschillende keren heb moeten vragen .
Het is ff rustig en MC komt uit het niets , is dus niet zo , het werkt alleen als beide partijen het met rust laten , DAN kan je zeggen `chill ´` relativeer enz , DAN heeft iemand dat zelf ook sneller
vanuit zichzelf omdat het normaal is om dat te doen .
In MC zijn geval gaat het zelfs mee naar BNW , dat is puur mensen wegpesten ,
JP mag ook wel een keer doorhebben dat ze MC niet overal moet gaan noemen of imiteren want ook al
heeft MC 3 maanden niet gepost , JP blijft dan wel 3 mnd doorgaan en is dus nooit gestopt .
Dat heeft weinig met " oh ze is zo spontaan en heeft het niet door " te maken .
Mensen treiteren is niet grappig en heeft weinig met humor te maken .
Jp moet ook gewoon stoppen , dan krijg je rust en dat mensen elkaar dan kunnen negeren mocht er niet
zo'n klik zijn of wat dan ook .
Het moment dat ik hier een tijd niet postte waren ineens langepier en einz de boemannen. Zolang ze maar iemand hebben om te frustreren en belachelijk te maken denk ik dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, en daar ben ik het ook mee eens. Dat heb ik daar in het begin ook op gewezen, en waar 2 vechten hebben er natuurlijk 2 schuld, ontken ik niet.
Ik vind het ook irritant gedrag, en ze werd ook onlangs geband, het is niet dat de mods het niet zien ofzo he?
Maar het is wel dat er 2 schuld hebben aan die zogenaamde klotesfeer, toevallig is alleen MC nu in het topic en blijft verontwaardigd.
Nee, dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef mediaconsument het volgende:
Het moment dat ik hier een tijd niet postte waren ineens langepier en einz de boemannen. Zolang ze maar iemand hebben om te frustreren en belachelijk te maken denk ik dan.
Ze krijgen het dus allemaal aan de stok met jou of een van de andere 3 mannetjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dan heb je niet goed opgelet.
LangePierFR was zelf degene die iedereen ongefundeerd voor troll uit ging maken en het hele forum (dus niet alleen TRU) onder liep te zeiken met zijn frustraties.
En ook EINZ/vogeltjesdans was niet ineens de boeman. EINZ had iets tegen _Led_, en _Led_ vond dat EINZ niet eerlijk was over een bepaalde kwestie. EINZ riep via een speciaal geopend topic iedereen op om _Led_ te gaan negeren. Ik had zelfs toen nog een leuk contact met EINZ, totdat EINZ het ineens nodig vond om een naam van een vriend van mij op het forum te posten, omdat hij ineens het waanidee had dat ik die persoon was.
Zo is het gegaan. Maar goed, het gaat nu niet over LangePierFR en EINZ, dus daar hoeven we het nu ook niet over te hebben. Maar omdat jij halve 'waarheden' erover gaat posten, vond ik het toch nodig om dat even recht te zetten<- jahaa, daar is ie weer, de '
'!
Pfff, ten eerste ben ik geen mannetje, ik zit niet bij een groep en ik heb even geen zin om het hele verhaal _Led_/JoepiePoepie/EINZ uit de doeken te doen speciaal voor jou. Dat zoek je zelf maar op op het forum, er is genoeg over gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef mediaconsument het volgende:
Ze krijgen het dus allemaal aan de stok met jou of een van de andere 3 mannetjes. Dat is het frappante van het verhaal telkens. Als er andere mensen waren waarmee ze het aan de stok kregen, dan had ik er namelijk ook nooit zo'n punt van gemaakt. Dan was TRU namelijk een regelrechte flamearena en wist je waar je aan toe was
!
Met 'jullie' zul je wel mij/_Led_/Michielos/Flammie bedoelen. Nou, de reden is simpel: Er valt weinig met elkaar te discussieren als je visie op de onderwerpen vrijwel identiek is.quote:Nu is het aan de ene kant een forum waar mensen graag zien dat ze eerlijk zijn over hun ervaringen en aan de andere kant een plek waar je uit moet kijken voor deze eerlijkheid, want er staat al bijna jaren aan een garde klaar om je belachelijk te maken en publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Vind het daarom ook zo veelzeggend dat jullie nooit met elkaar in discussie gaan.
Goed idee, laten we weer gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu is het volgens mij wel een keer klaar.
Media en JP, jullie komen er niet uit: agree to disagree.
Het is maar een idee hoor, maar zullen we weer naar de topics gaan?
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.quote:
Oh, dus als Lavenderr iets zegt mag ik er op dat moment niet anders over denkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef GrotePierFR het volgende:
Ah, er is dus nog steeds niks gedaan door de moderators. JP gaat maar door en door
Jawelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Flammie het volgende:
Ik heb ook nog noooooit aan de stok gehad met Darkwolf, erodome, Bastard ofzo.. rara hoe kan datHet zijn toch ook believers?
Kort geheugen heb je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Flammie het volgende:
Ik heb ook nog noooooit aan de stok gehad met Darkwolf, erodome, Bastard ofzo.. rara hoe kan datHet zijn toch ook believers?
Lieverd, from one believer to the next: doe nou eens even rustig. Ga even buiten spelen. Zoek een ander topic. Start een eigen topic met je eigen guidelines.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.![]()
quote:
quote:
De mods zien het prima , dat heb ik door hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, echter viel het me zelfs na die opmerking weer op dat joepie nog doorging met wederom een weinig toevoegende post. Vind het daarom erg lastig om niet te reageren wanneer iemand een dergelijk betoog over mij schrijft, net zoals het erg irritant zou zijn als er iemand in je huis telkens je naam aan het roepen is, het trekt namelijk altijd je aandacht waarna het meestal wel even lukt om niet te reageren, na een tijd ga je er toch iets aan/mee doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lieverd, from one believer to the next: doe nou eens even rustig. Ga even buiten spelen. Zoek een ander topic. Start een eigen topic met je eigen guidelines.
Ook ik ben het met iedereen eens: punt of geen, je maakt van een shetlandertje een Belgisch trekpaard!![]()
Inderdaad, communicatie is daarom erg belangrijk binnen dit verhaal. We kunnen namelijk allemaal de mantel der liefde eroverheen gooien, echter zal zonder dat de oorzaak aangepakt word, zal situatie blijven terugkeren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De mods zien het prima , dat heb ik door hoor![]()
en het is ook echt wel iets verbeterd en kost gewoon tijd , ( net als volwasen worden )
That sounds so horribly wrong!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
* Je moet je wel eerst even inlikken bij Lavenderr natuurlijk!
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef mediaconsument het volgende:
Het topic is nog geen dag oud, heb nog wel meer te doen namelijk. Verder heb ik nog geen duidelijke antwoorden gekregen op de vragen uit de OP. Al zijn er een aantal goede posts geweest die met termen als onderbewustzijn, zelfvertrouwen en lef kwamen. Ook heb ik het idee dat er nog een stuk begrip nodig is om dit topic daadwerkelijk een stap verder te krijgen. Dit is om deze reden dan ook een vrij lastig onderwerp om helder te krijgen, zit daarom te wachten op zoveel mogelijk verschillende meningen.
Ik heb er mijn mening over gegeven, nadat dit niet werd gewaardeerd, ben ik hier ook mee opgehouden. Daar zou jij nog wat van kunnen leren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een onzin! Een paar dagen geleden zit je nog te zaniken dat dit topic van mij:
niet TRU-waardig is. Terwijl het duidelijk vanaf de beginpost over alle soorten geloof gaat en jij opent een topic en zelfs op post #240 vind je nog dat de mensen maar moeten raden wat je met het topic wilt en waar het TRU-aspect zich in bevindt! Jij bent de topicstarter, het topic staat in het subforum TRU, dus dan ben jij degene die zelf in het topic de link met TRU moet leggen. Dat moet je niet laten raden door de mensen die in het topic posten.
We zijn hier toch niet helderziend, of... oh wacht...
Zeg, luister eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb er mijn mening over gegeven, nadat dit niet werd gewaardeerd, ben ik hier ook mee opgehouden. Daar zou jij nog wat van kunnen leren.
Verder kan ik zeggen wat ik wil, als men het niet wil begrijpen, dan zal het nooit begrepen worden.
Tjonge, dus vandaag dacht je " kom , laat ik me een keer bezighouden met MC voor de veranderingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een onzin! Een paar dagen geleden zit je nog te zaniken dat dit topic van mij:
niet TRU-waardig is. Terwijl het duidelijk vanaf de beginpost over alle soorten geloof gaat en jij opent een topic en zelfs op post #240 vind je nog dat de mensen maar moeten raden wat je met het topic wilt en waar het TRU-aspect zich in bevindt! Jij bent de topicstarter, het topic staat in het subforum TRU, dus dan ben jij degene die zelf in het topic de link met TRU moet leggen. Dat moet je niet laten raden door de mensen die in het topic posten.
We zijn hier toch niet helderziend, of... oh wacht...
Je kunt verder posten in Slaapverlammingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef winka het volgende:
Ik heb net per ongeluk een oud topic omooggeschopt over slaapverlamming: Slaapverlamming; is er een spirituele verklaring?
Heb ik via de search gevonden, maar nu zie ik in het overzicht dat er al een ander topic actief is. Kan mijn reactie daar in gezet worden en de oude 'op slot'
SSDD. Trust me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef _Led_ het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb ik wat gemist in de tussentijd ?
Nou, het is onder andere over jouw verachtelijke gedrag gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef _Led_ het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb ik wat gemist in de tussentijd ?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, waarom staan er 2 droomtopics centraal?:
[TRU] Centraal dromentopic Deel 5
Wat heb je gedroomd vannacht? #3
Sorrie, was even aan het dromen, eentje weggehaald.quote:
Niks gemist dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, het is onder andere over jouw verachtelijke gedrag gegaan!
Vast wel, alleen is dit niks voor FB lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat er vandaag hier nog iets leuks gebeuren?
Mijns inziens is er lang niet zoveel meer aan, daarom is het ook zeer belangrijk dat bepaalde subversieve elementen gewoon de ruimte krijgen om op dit forum de calimero uit te hangen zonder dat ze een ban-for-life krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo niet, dit is het leukste topic!
Haal hem dan ook uit je prullenbak!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef _Led_ het volgende:
Mijns inziens is er lang niet zoveel meer aan, daarom is het ook zeer belangrijk dat bepaalde subversieve elementen gewoon de ruimte krijgen om op dit forum de calimero uit te hangen zonder dat ze een ban-for-life krijgen
welke ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef Bastard het volgende:
Kan ik niet een klein beetje rechten terug krijgen, kan ik weer lachen om de ge-edit posts
Maar het voordeel van jouw zwart-zijn is wel dat jij nu mag slowchatten in Feedbackquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het voordeel van jouw zwart-zijn is wel dat jij nu mag slowchatten in Feedback. Voorheen zei die ene daar altijd wat van. Die ouwe verzuurde ex-mod weet je wel, hoe heet ie ook alweer
En jij kan er lekker niks tegen doehoen, nananananaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Bastard het volgende:
Zeg jij nou maar niks, het is meer off dan on topic all around!
Kuchquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij kan er lekker niks tegen doehoen, nanananana!
quote:
quote:
Fijn, dan kunnen we tenminste weer lekker zanikenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef jogy het volgende:
En nu dus weer enkel feedback. TT weer terugveranderd.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als die kuthomo van een Randi dan nog leeft, zal ik hem persoonljik 24 uur onder z'n ballen trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |