abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84677293
Laatste topic Wat heb je gedroomd vannacht? #2

Ik heb van afgelopen nacht niks onthouden van de dromen. Jullie? :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:36:16 #2
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_84677340
kan me nooit wat herinneren van mn dromen ;( terwijl ik wel weet dat ik heb gedroomd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_84677447
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef DeBassist het volgende:
kan me nooit wat herinneren van mn dromen ;( terwijl ik wel weet dat ik heb gedroomd
Daar heb ik nou ook wel eens last van :P Ik heb echter wel een aantal dromen die ik wel 4 keer gehad heb die mij altijd hebben bijgestaan.

Een nachtmerrie met een scream achtig persoon die in mijn huis was en zijn kleren 's nachts bij je bed lag ;(
pi_84887649
Ik stond te wachten bij een bushalte, met een cavia als huisdier. komt er een vrouw naast me staan die zegt dat ik mijn cavia niet mee mag nemen in de bus. "Waarom dan niet" vraag ik. "Nou het is afwisselend caviadag en honddag, en vandaag mogen alleen honden mee", zegt de vrouw. Dus ik zeg "weet je wat, we vragen het zometeen wel aan de chauffeur". Komt de bus aanrijden, zwaait de deur open... Wat denk je dat er achter het stuur zit? Een gigantische cavia!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_84975611
Gisteravond Supernatural gekeken en gedroomd erover het ging over angels en demons t was geen nachtmerrie maar erg leuk ook nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')