Ik heb hem gepindakaasd via usenet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op welke zender was die docu?
En nog veel belangrijker: waar is ie terug te vinden?
Ben zeer geïnteresseerd in dit soort onderwerpen, dus ik zou die docu graag zien
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21863 = met Nederlandse ondertitelingquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op welke zender was die docu?
En nog veel belangrijker: waar is ie terug te vinden?
Ben zeer geïnteresseerd in dit soort onderwerpen, dus ik zou die docu graag zien
heel interessant, i want more!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef JoRuZ het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21863 = met Nederlandse ondertiteling
Wat een hoop agressie tegen andersdenkenden...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als je alle feiten op een hoop gooit vind ik dat een zeer sterke aanwijzing dat aliens de aarde zeer vroeger ooit bezocht hebben. Een ieder die dat niet wil zien is gewoon een heel triest figuur a la James Randi (m.h.b.i.h.).
Kwestie van tunnelvisie tegenover ruim denken.
Ik hoop dat ik de tijd nog mag meemaken dat alle wetenschappers keihard op hun bek gaan doordat het bestaan van buitenaards leven aangetoond wordt doordat ze zichzelf tonen.
Als die kuthomo van een Randi dan nog leeft, zal ik hem persoonljik 24 uur onder z'n ballen trappen.
hier trouwens ongeveer hetzelfde verhaal van een docu uit de jaren 70/80. Ze gaan overal wat dieper op in vandaar dat deze wat langer duurt. Ook NL ondertiteld:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
heel interessant, i want more!!
`Volgens mij begrijp jij niet hoe wetenschap werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als je alle feiten op een hoop gooit vind ik dat een zeer sterke aanwijzing dat aliens de aarde zeer vroeger ooit bezocht hebben. Een ieder die dat niet wil zien is gewoon een heel triest figuur a la James Randi (m.h.b.i.h.).
Kwestie van tunnelvisie tegenover ruim denken.
Ik hoop dat ik de tijd nog mag meemaken dat alle wetenschappers keihard op hun bek gaan doordat het bestaan van buitenaards leven aangetoond wordt doordat ze zichzelf tonen.
Als die kuthomo van een Randi dan nog leeft, zal ik hem persoonljik 24 uur onder z'n ballen trappen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nog even hierop terug komend, Randi doet niet zo heel veel met aliens, tenzij die aliens nu al een X aantal jaar hier komen om hun 1 miljoen te claimen met paranormale gaven....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
En terecht, jaren lang zijn wij beschimpt en bespottelijk gemaakt voor deze ideeen.
Ooit zal ons gelijk getoond worden. Hopelijk leeft oetlul Randi dan nog.
Vind je ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef valek het volgende:
Dit Topic verdient het om een schop te krijgen.
inderdaad, dit topic verdient het om een schop te krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Koud lullende goocheldoos die je bent.
![]()
Heb je de link van dit topic?quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:46 schreef Gray het volgende:
Een goede OP, maar wel uit 2007...
Onlangs liep nog een ander topic dat zich richtte op dit onderwerp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |