Nou, het is onder andere over jouw verachtelijke gedrag gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef _Led_ het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb ik wat gemist in de tussentijd ?

quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, waarom staan er 2 droomtopics centraal?:
[TRU] Centraal dromentopic Deel 5
Wat heb je gedroomd vannacht? #3

Sorrie, was even aan het dromen, eentje weggehaald.quote:

Niks gemist dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, het is onder andere over jouw verachtelijke gedrag gegaan!

Vast wel, alleen is dit niks voor FB lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaat er vandaag hier nog iets leuks gebeuren?

Mijns inziens is er lang niet zoveel meer aan, daarom is het ook zeer belangrijk dat bepaalde subversieve elementen gewoon de ruimte krijgen om op dit forum de calimero uit te hangen zonder dat ze een ban-for-life krijgenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo niet, dit is het leukste topic!

Haal hem dan ook uit je prullenbak!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef _Led_ het volgende:
Mijns inziens is er lang niet zoveel meer aan, daarom is het ook zeer belangrijk dat bepaalde subversieve elementen gewoon de ruimte krijgen om op dit forum de calimero uit te hangen zonder dat ze een ban-for-life krijgen

welke ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef Bastard het volgende:
Kan ik niet een klein beetje rechten terug krijgen, kan ik weer lachen om de ge-edit posts

Maar het voordeel van jouw zwart-zijn is wel dat jij nu mag slowchatten in Feedbackquote:

quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het voordeel van jouw zwart-zijn is wel dat jij nu mag slowchatten in Feedback. Voorheen zei die ene daar altijd wat van. Die ouwe verzuurde ex-mod weet je wel, hoe heet ie ook alweer

En jij kan er lekker niks tegen doehoen, nananananaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Bastard het volgende:
Zeg jij nou maar niks, het is meer off dan on topic all around!

Kuchquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij kan er lekker niks tegen doehoen, nanananana!

quote:
quote:

Fijn, dan kunnen we tenminste weer lekker zanikenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:35 schreef jogy het volgende:
En nu dus weer enkel feedback. TT weer terugveranderd.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als die kuthomo van een Randi dan nog leeft, zal ik hem persoonljik 24 uur onder z'n ballen trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |