quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou er is 1 voetballer die bijna dezelfde naam heeftKwamen we gister achter, zei mn zus: ach je kan m nog altijd zo noemen
Bertha bedoel je toch?quote:
haha, ja best welquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik zit me al weer suf te denken!![]()
![]()
Wat een zeef he!
ja precies, daaromquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Orea het volgende:
[..]
Bertha bedoel je toch?
Ja nou het kan, Speklap heeft al een skippykoe, blijft het wel een beetje in de lijn van!
coolquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Iemand deze film al gezien toevallig? Ik MOET hem zien
Check dit voorstukje!!
Gaaf!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Check dit voorstukje!!
Nee joh, Derckquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:12 schreef Orea het volgende:
Maar daar maak jij dan Dirck vanstaat sjieker
Zie je! Son kwam er toch achter dat de naam BIJNA die van een voetballer was?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, Derck![]()
Die ken ik trouwens, met de achternaam van Dirk
Oh, wat is die trailer geweldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Check dit voorstukje!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Orea het volgende:
Je bent gewoon in de stress omdat we de naam hebben geraden hier! Geef maar toe
dr zijn ook genoeg mensen die t bij mij weten hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha ik vind het zo knap dt mensen de naam voor zich kunnen houden ik vertel het me suf aan iedereen hahaha
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wat is die trailer geweldig![]()
![]()
Heb gelijk bij Play.com en Bol gekeken maar hij is nog niet verkrijgbaar kennelijk
Volgens mij draait ie nog (maar niet in elke bios...)quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wat is die trailer geweldig![]()
![]()
Heb gelijk bij Play.com en Bol gekeken maar hij is nog niet verkrijgbaar kennelijk
Ik heb een absolute filmfanaat in huis, dus met een beetje mazzel hebben wij m op blu-ray zodra hij verkrijgbaar is.... dus als je een blu-ray speler hebt mag je m dan vast wel een weekend lenenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt supermooi idd!
Ik wil hem ook zien!
Dat vind ik ook knap haha. Kan ik ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat soort geheimpjesna de positieve test wist ook iedereen het meteen eigenlijk
(maargoed, iedereen wist dan ook het traject waar we jaren in hebben gezeten!)
Zo vind ik het ook echt knap als mensen tot het einde het geslacht niet willen wetenkan ik écht niet!!
Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Orea het volgende:
Dat is het hier ook Flugel, geen miskramen, maar ze hoort er gewoon al helemaal bij! Met naam en al! Ik vind ook niet dat de verrassing weg is als de naam al bekend is. Wie ze is, is al verrassing genoeg!
Maarja, zo blijf je ook mensen hebben die je pas feliciteren als je de 12 weken gepasseerd bent! Snap dat mensen voorzichtig zijn, maar als je er zelf voor kiest om het al te vertellen... Ik snap dan niet dat mensen zo dwars willen blijven, iets met leven en laten leven... Alsof je na de 12 weken pas echt zwanger benten daarvoor niet!
Ik ga ook even verder speuren naar die filmwel e.e.a. gevonden, maar dode linkjes lijkt
ze doen in elk geval niets...
Oh ja, en ik ging mijn ramen even doen... en gelijk het boxkleed maar vast wassenen de koelkast schrobben (die stinkt
en is vorige week nog gedaan) en en en..... *zucht*
EN even die voeten terugduwen mijn buik in, vanuit mijn zij
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...
ach ja, het is onze keus gelukkig... En gelukkig snapte de rest van de wereld het wél. Al blijft men het vaak een bijzondere keuze vinden als ze het horen...
En de keren dat de mensen denken dat Willem een werktitel is zijn ook niet meer op 1 hand te tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige mensen gaat het pas echt tellen als de baby er is, voor die tijd is het vooral afstandelijk "het kind" en heeft het zeker geen naam.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?
En wij weten het ook niet, na de echo vorige week bleek wel dat manlief en ik onafhankelijk van elkaar flink hebben zitten turen of we iets konden zien, we zijn wel nieuwsgierig
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
DML
Niet voor te stellen dat dat monster in mijn buik ooit zo was
Voet check, ribben check... Ligt lekker denk ik..quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
dat doet ie hier ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
Eh? Wat zie je waar?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo![]()
Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
DML wat een mooie echo!! Heerlijk duidelijk al zeg.. En idd, wat sonnetje zegt, moeilijk voor te stellen dat Willem ook eens dat formaat had
@Leandra, voor sommige mensen blijft het inderdaad behoorlijk afstandelijk allemaal. Maar men vind Willem ook zo'n enorm hollandse naam dat ze ook niet altijd geloven dat je die écht gaat geven..
Alhoewel, als ie zondag geboren wordt moeten we misschien inderdaad maar overstappen op Wesley ofzo
Oh, te willen weten........ heb ik dat hele "willen" over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerd![]()
Hij zei het niet te willen weten en nu hij dit gezien heeft denkt hij dat ie het toch wel wil weten t.z.t.
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
leuk voor de vaderquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Orea het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
Ik ben het nog met je eens ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ja meer plaatsen met dezelfde naamquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik herkende de naam op de echo
Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
quote:
das ongeveer hoe meneer hier ook ligt denk ik...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechtsen die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!!
)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
[..]ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
Okay, het wordt Willem dus.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ja ik zag het ook toen ik op Sifra verloskundigen googlede.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik.Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
dat verschil merk je nu al met Lieke en Timquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
doosquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Orea het volgende:
Bizar hè!nou ergens ben ik wel blij dat ze M.'s billen heeft, want als ze ook nog mijn boobs krijgt
dan is het tenminste wel een beetje in verhouding!
Je wilt gewoon graag op die 1e plek blijven staanquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (geen diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Ik doe vandaag rustig aan en duik zo na wat eten mijn bedje weer in
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Check dit voorstukje!!
Ik heb er helaas ook nu al last van... mijn baby zit (nog) erg hoog en ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn maag, ribben en wat daar allemaal nog meer zit. Rotgevoel hoor. En minder zal het wel niet meer worden...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat vandaag wel iets beter ja, alleen misselijk vanochtend. Die misselijkheid gaat overigens over als ik ga liggen, dus het is echt m'n maag die verdrukt wordt, zal nog wel erger gaan worden de komende weken dus...
Spannend! Nog even lekker proberen uit te rusten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (geen diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Was bij mij met name overdag, 's nachts slaap ik veel te diep om ook maar ergens last van te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Nee, meestal gaat ze dan hikken ofzo en dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:35 schreef pessie het volgende:
Cantare, het wordt beter als je kindje indaalt, dan heb je opeens weer meer ruimte.
Fluugs fijn dat je wel diep slaapt!
Tico, dat jouw dochter jouw nog op je buik laat slapen...
daar hoop ik ook opquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Enne, het zou me nog niet eens verbazen als sonnetje ineens ergens op een ochtend komt melden dat ze die nacht mama is geworden...
Ja dat komt door die kont natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik gelijk ook maar Babydump meeneem in mijn mail... misschien maar doen![]()
Ik ben niet zo'n klein prupkemaar ondanks dat mevrouw is ingedaald zit ze nog behoorlijk klem bovenin... en dat wordt met de dag erger lijkt wel!
is dat een hint?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
zelfs als ik nu in t ziekenhuis zou zijn zouden jullie t niet eend merken
!
Ik heb zo'n board voor achter de wagen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef het-is-mij het volgende:
Oe leuk die laatste loodjes en dat je je kindje voelt.
Bij tijn lag de placenta ervoor dus die voelde ik niet zo heel erg.
Ben benieuwd hoe het bij deze frummel gaat.
@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
Ik denk dat je dat het beste zelf kunt beoordelen... En misschien kun je dat ook pas dan zeggen... De een kan al flink goed lopen en een flink stukkie staan... De ander niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:45 schreef het-is-mij het volgende:
Ja had een vriendin van mij het ook over maar ben bang dat de afstand naar bijv. t dorp dan nog te lang is voor tijn.
Hij is dan 1 jr. en ong. 4 mnd.
Azijn! Eerst Azijn... Dan lopen de kleuren niet door.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef nytar het volgende:
pff wat gaan jullie weer hard zeg! 4 pagina's om bij te lezen en dan ben ik alleen maar ff met mn moeder op stap geweest...Zo nog even naar de VK voor een check-up en dan ga ik mn mandje in. Eindelijk proberen om mn rust in te halen.
Zonde van je boxkleed Orea! Volgens mij heb ik er ook zo een, maar nog niet gewassen...nu durf ik bijna niet meer...
Doe maar 25 augustus dan jijquote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
26 juli is pas volle maan, das misschien wat lang wachten..
24 augustus is ook volle maan... Misschien he???
Ik zet in op deze zaterdag voor Sonnetje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk ook dat Sonnetje op zondag gaat bevallen. Cool toch, op de dag dat NL in de finale van het WK staat geboren worden? Zeker als jongetje!
Leuk! Onze box, maxicosi en kinderwagen komen vrijdag. Morgen intake kraamzorg.quote:Bij ons komen morgen de meubeltjes voor de kinderkamer! Oh, en de kinderwagen, box en maxicosi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and together we'll stand on the threshold of a dream[
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:25 schreef tessie het volgende:Nytar wat fijn dat ie nu helemaal ingedaald is!
Ik ben net bij de ha geweest voor weer een geweldig fijn zwangerschapskwaaltjeFf onder een spoiler wegens gevalletje tmi
Whehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nou, ik zit te kijken en ik ben in staat om die ene knakker door de tv heen te trekken..... Als Martijn me zo uit gaat zitten lachen aan het kraambed ben ik niet de enige die hechtingen kan gebruiken na de bevalling, dat kan ik wél vertellen.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef maffemuts het volgende:
Vanavond op de Campingzender SBS6 het programma 60 baby's per uur om 20:30 Dit gaat over het bevallen in een soort van kraamhotel en volgen hier bij een aantal mensen van binnenkomst tot einde. (Als het heel bloederig word kun je altijd even wegzappen)
Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik zit te kijken en ik ben in staat om die ene knakker door de tv heen te trekken..... Als Martijn me zo uit gaat zitten lachen aan het kraambed ben ik niet de enige die hechtingen kan gebruiken na de bevalling, dat kan ik wél vertellen.....
/hormonen
Valt inderdaad behoorlijk tegen allebei...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die Steve!! Ik had m al lang een trap in zijn zak gegeven. Die andere gozer is ook lekker geinteresseerd in zijn zoon.
oh ik denk tiet onder je knie door. Beetje aparte houding, maar ja je moet wat wil je bij ons opvallen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
het uit mijn shirt zwaaien ermee..anders gaat 10 keer per minuut aanleggen zo lastig
Hier kun je het terugkijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Hobbesje het volgende:
Ohw ships.... ben gewoon vergeten te kijken (we waren onze auto aan het inpakken voor de vakantie). Zo te zien heb ik weer een mooi stukje gemist.
As Usual, gewoon in slaap gevallen... Vanochtend nog wat harde buiken die naar m'n rug doortrokken en nu is alles weer rustig. Heb mezelf er al wel bij neergelegd dat de laatste weken tot de bevalling in het teken gaan staan van het oefenen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:46 schreef Keshet het volgende:
Mereltje! Heel veel succes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het bij jou gegaan vannacht Flugel?
DE octopus heeft al voorspelt dat Nederland wint... Dus...quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef pessie het volgende:
Mereltje zet'em op!![]()
![]()
![]()
Son, je hebt gewoon lekker gewacht tot je bovenaan in de rij staat, zo te zien mag je morgen![]()
.
Fluugs ook al zoveel last van voorweeën. Hier was het gisteravond ook weer feest. Manlief is naar het logeerbed verhuist, kwam vanochtend nog even bij me dus ik vragen of hij beter had geslapen. Nee. Kennelijk slapen we slechter zonder elkaar dan wanneer de 1 veel wakker is waardoor de ander minder goed slaapt.
Duwen voorweeën de baby trouwens nog verder naar beneden? Ik was al behoorlijk hangbuik maar op deze manier blijft er bovenin niets zitten en heb ik straks een buik die over de grond sleurt.
Heb om 11.45 weer een afspraak. Schoonmoeder gaat weer mee. Die is vandaag vrij. Voor maandag heb ik al een vriendin geregeld, maar als het mogelijk is ga ik toch kijken of we op een tijdstip kunnen dat manlief mee kan. Wil ik toch wel graag. Ach, misschien is het allemaal dan al niet meer nodig en ben ik ervan af. Ik had gisteravond echt serieus het idee "zouden dit geen echte weeën zijn?", maar zolang je je dat nog kunt afvragen zijn het geen echte weeën had ik begrepen.
Oh ja, we mogen tegen Spanje. Helaas niet de finale waarop 90% van de Nederlanders hoopt, wel de finale waarin we een grotere kans maken te winnen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
DE octopus heeft al voorspelt dat Nederland wint... Dus...
Tuurlijk wel. Google gewoon op iets wat je erin wilt hebben en bij de afbeeldingen alleen de pictogrammen selecteren... Onder een plaatje staat ook hoe groot het is... Kies er 1 uit, sla dat ding op en upload m naar fok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:52 schreef pessie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik vermoed dat ik iconloos door het leven zal gaan. Ben digitaal niet heel goed en een plaatje van 60×60 is niet te vinden...
Dank je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Google gewoon op iets wat je erin wilt hebben en bij de afbeeldingen alleen de pictogrammen selecteren... Onder een plaatje staat ook hoe groot het is... Kies er 1 uit, sla dat ding op en upload m naar fok.
Ik ben er ook over aan het piekeren. We hebben toen ik zwanger was van Ivan een nieuwe kinderwagen gekregen waar we heel blij mee zijn (Bugaboo Bee). Ik denk dat we er niet aan ontkomen om deze wagen te koop te zetten en een duowagen te kopen. Ivan is tegen die tijd echt nog te klein voor zo'n board (14 maanden , ik mag blij zijn als hij dan uberhaupt kan staan), vooral als je eens langere stukken wilt wandelen. Ik zie het ook wel zitten om de kleinste in de draagdoek te doen, maar het lijkt me vervelend om helemaal niets achter de hand te hebben. Wat als ik bekkenproblemen krijg? Wat als ik me gewoon eens niet zo goed voel en naar het consultatiebureau moet? De kinderwagen gebruiken we recentelijk toch vaker, en het is in je eentje niet te doen om met 2 wagens te lopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:19 schreef het-is-mij het volgende:
@ o.a. Tessie & Claudia, hoe gaan jullie dat doen met kinderwagen?
Duowagen of gaan jullie draagdoeken gebruiken?
Soms dan gaan mn gedachten al even naar de praktische kant namelijk.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:24 schreef missCMS het volgende:
hallo allemaal,
mag ik mij bij jullie toevoegen?
Heb gister een test gedaan en ja hoor ...hij was positief!!!!
we hebben helaas 3 x een miskraam gehad en hopen nu dat deze kleine het vol gaat houden.
Ik voelde me ook direct zwanger!!! hahaha
ik zal uitgeteld zjn rond 14 maart.( als het goed is)
Volgende week ( 15e) moet ik naar het ziekenhuis voor een echo....dit i.v.m. de voorgaande MK.
vind het zo spannend.....
Nou ik ben neit van de draagdoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben er ook over aan het piekeren. We hebben toen ik zwanger was van Ivan een nieuwe kinderwagen gekregen waar we heel blij mee zijn (Bugaboo Bee). Ik denk dat we er niet aan ontkomen om deze wagen te koop te zetten en een duowagen te kopen. Ivan is tegen die tijd echt nog te klein voor zo'n board (14 maanden , ik mag blij zijn als hij dan uberhaupt kan staan), vooral als je eens langere stukken wilt wandelen. Ik zie het ook wel zitten om de kleinste in de draagdoek te doen, maar het lijkt me vervelend om helemaal niets achter de hand te hebben. Wat als ik bekkenproblemen krijg? Wat als ik me gewoon eens niet zo goed voel en naar het consultatiebureau moet? De kinderwagen gebruiken we recentelijk toch vaker, en het is in je eentje niet te doen om met 2 wagens te lopen.
Ik heb ook pittenzakken.. Heerlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een metalen kruik (die moest ik aanschaffen) en voor mezelf zo'n flexibele, die vind ik veel fijner
Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet omquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Zoveel kosten kruiken toch niet? Niet iemand in je omgeving waar je ze van kan overnemen? FF bij V&A vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zittenZijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Nou ja de kruiken die ik heb zijn ook al een jaar of 3...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Saffier het volgende:
5 jaar oud zijn ze hè Tico, was ook ijdele hoop dat ze nog goed zouden zijnMaar kon het wel proberen
Bij de een lagen er 3 druppels water onder na een uur of 6 en bij de andere wel wat meer. Te veel om risico mee te lopen gewoon.
En ik 'durf' niet te gaan wassen![]()
Toen ik dat klaar had bij Tobias zette de bevalling in. Maar mijn nesteldrang wil wel wassen
![]()
harde buik/voorwee wegzucht![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet om
Maar wel het feit dat ze alletwee lekkenis spontaan een reden om me erg druk om te maken
Pessie wat fijn dat je terug mag naar de vlos én dat je gerustgesteld bent mocht het toch op een ziekenhuisbevalling uitdraaien
Ik had met Tobias ook een thuisbevalling 'gepland' dat werd een ziekenhuis vanwege prematuur. Op het moment dat het noodzakelijk is voor jou óf je kind maakt het je echt niet meer uit hoor!Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zittenZijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
Mijn mam zei dat ik mn kruiken zo moest bewaren, mijne lekken niet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?
Flugel sticker!!
Nieuwe kruiken gewoon 'droog' opbergen heb ik altijd begrepen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?
Flugel sticker!!
Das misschien wel waar Saffier... Ik pak ze inderdaad ook zelf..quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:59 schreef Saffier het volgende:
Lekker gevoel toch Pessie? Hou dat maar even vast hoor
Mijn kruiken hebben bijna 4,5 jaar echt stilgelegen, ik denk dat dat het verschil maakt met de jouwe, die zijn tussendoor nog gebruikt.
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat schattig van Tobias! Hij wil het dus niet, hihi...
Ik ben zo blij! Verloskundige vind het ook goed, zei alleen wel dat ik er wel rekening mee moet houden dat vaak de bloeddruk toch weer stijgt en het dan dus echt einde verloskundige en thuisbevalling is. Maar dat had ze in het ziekenhuis al gezegd en dat begrijp ik nu ook wel. Ben gewoon even blij voor vandaag. Stel dat ie besluit te komen dan mag ik thuis!
Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk omquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pessie wat fijn dat je terug naar de vlos mag![]()
Saffier, dilemma
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef Cantare het volgende:
[..]
Zie je, het komt allemaal op z'n pootjes terecht!2 vliegen in 1 klap: weer terug naar de vk maar óók voorbereid op een zh-bevalling.
Ik wil een groene...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja echt, waaaarrrrrrr maak je je druk om![]()
![]()
Tico ik moet een witte en een ecru hebben, in een doos op zolder.
Wanneer komt mijn man thuis![]()
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef krijtlijk het volgende:
Saffier, is het niet een idee om 2e hands Hema kruiken via marktplaats aan te schaffen en bij de Hema nieuwe doppen?
Je hebt gelijk!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:28 schreef Orea het volgende:
Klopt het dat ik Son ook nog niet heb gezien vandaag?
laatste bezoek: 4 uur, 58 minuten geleden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
nee joh, niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
We moeten nog even zien. Ik weet nu wel dat het mogelijk is dat ik terugkom onder begeleiding van het ziekenhuis omdat je vaak ziet dat de bloeddruk wel weer stijgt. Het is nu gewoon even van "stel dat het vannacht zou komen, dan mag ik thuis blijven", en waarschijnlijk blijft dit cadeautje-gevoel totdat het kindje echt komt of totdat ze zich weer zorgen maken om mn bloeddruk en me definitief medisch verklaren. Tot die tijd geniet ik hier gewoon van en heb ik even geen zin in reacties à la libell...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pessie ik had/zou er een volgende keer ook moeite mee hebben hoor. Er is hier in de buurt sowieso 1 ziekenhuis waar ik pertinent niet naartoe wil (heb ik toen ook aangegeven bij de vk en daar zouden ze rekening mee houden). En overige ziekenhuizen alleen als m'n man ook zou mogen blijven slapen als ik zou moeten blijven slapen, maar eigenlijk gewoon NIET. Vandaar dat ik zelf m'n bevalling maar in gang gezet heb met 40+2, zodat ik lekker thuis kon blijven.... Nee maar serieus, ik ben nog naar zo'n voorlichtingsavond geweest just in case, maar dat versterkte mijn nare gevoel alleen maar.
Gelukkig is het niet nodig geweest. Ik hoop dat jij ook lekker thuis kunt blijven als het zover is.
vind ik wel een goed planquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Lois het volgende:
Mereltje van harte gefeliciteerd met je dochter
Son het wordt nog veel warmer de komende dagen, doe vannacht maar bevallen dan
Ik heb geen lavendel.. Sterker nog mijn kussenhoezen zijn echt oude dingen... Onruilbaar.. Jen verschoon ik nu het liefst gewoon op het kussen zelf, dan kan ik dat lekker met een doek afnemen. Ik vind kussenhoezen zo snel vies... Eigenlijk verschoon ik die dingen 3x op een dag ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.
Iedereen gaat nu diep in op mijn kruikenprobleem maar zo groot is dat probleem nou ook weer niet hoor
Vicky je kan niet alles weten he![]()
Tico ik heb geen groene gezien hier, ik heb toevallig nog wel een lime-groene aankleedkussenhoes liggen, ruilen voor een witte/ecru/of liever nog lavendel?
Ik heb nergens lavendelkleurige spulletjes gezien viel me gister op.
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee joh, niets aan de hand hier.
gewoon een baaldag. geen zin om te reageren.
dat soort dingen.
heb wel gestofzuigd, boodschappen gedaan, de was, lege flessen weggegooid en nu heb ik pijn in mijn rug en buik.
mereltje gefeliciteerd met je dochter![]()
klein meisje zeg, ben benieuwd naar de foto's
geniet ervan!
ja dat dus, maar vind t ook zo lomp dat ik baal...quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |