abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:35:49 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755543
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerd
Hij zei het niet te willen weten en nu hij dit gezien heeft denkt hij dat ie het toch wel wil weten t.z.t.
Oh, te willen weten........ heb ik dat hele "willen" over het hoofd gezien
My bad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83755556
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
pi_83755572
Mooie echo dml!!
pi_83755577
Maar ik heb overigens ook de vraag al een aantal keer serieus gekregen of het toevallig écht Roelofje ging worden
pi_83755584
hier ligt ie altijd met zn kont tegen mn ribben. Maar heb er geen last van, tis ook niet pijnlijk ofzo
de verloskundige moet altijd lachen om hoe hij naar rechts hangt. Ze was m gister even terug aan t duwen
hoe dat kind ligt snap ik echt niet
pi_83755608
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Orea het volgende:

[..]

Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
leuk voor de vader
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:38:10 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755610
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eh? Wat zie je waar?
Ik herkende de naam op de echo

Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:39:03 #58
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83755640
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ik ben het nog met je eens ook
pi_83755642
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechts en die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!! )
pi_83755655
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik herkende de naam op de echo

Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
Ja meer plaatsen met dezelfde naam

Orea, wij willen als eerste een foto van de kont van Roelofje dadelijk hoor!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83755660
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

leuk voor de vader
ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
pi_83755735
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechts en die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!! )
das ongeveer hoe meneer hier ook ligt denk ik...
iig de verloskundige bleef erbij (na 2 keer voelen) dat ie dus met zn kont rechts ligt, en zn rug links.
pi_83755744
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:

[..]

ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:43:07 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83755757
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Okay, het wordt Willem dus.....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83755765
DML ik denk ook dat dat het eerste is waar ik naar kijk

Dit was met 16 weken (eeuwen geleden, zucht ) en daar was ie al duidelijk aanwezig

En dit was met 25 weken!

en ik ben denk ik zo gefascineerd omdat ik zelf amper billen heb, mijn meneer heeft ze wel!
pi_83755841
Wow wat een prachtige echo's zeg!
Maar prominent aanwezig die billen ja
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:45:52 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83755853
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo

Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??

En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)

Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik. Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:46:59 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83755898
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet

Ik zag van de week weer een Dylano voor het raam hangen. Ze konden zeker niet kiezen tussen Dylan en Delano?
Klinkt vast heel interessant 'Dailano' of 'Dillano'.
pi_83755922
Dank je ben er ook nog zo blij mee dat ik ze heb laten maken!

dan spam ik er nog één gewoon omdat ik dat eigenlijk de allermooiste vind van alle echo's die we hebben gehad en omdat het kan!

Ook met 16 weken! En zo duidelijk al!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:52:16 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83756069
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
pi_83756133
Bizar hè! nou ergens ben ik wel blij dat ze M.'s billen heeft, want als ze ook nog mijn boobs krijgt dan is het tenminste wel een beetje in verhouding!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:55:40 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83756179
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik. Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
Ja ik zag het ook toen ik op Sifra verloskundigen googlede.....

En ik had er echt nog nooit eerder van gehoord voor ik hier terechtkwam
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:56:28 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83756206
Orea, die kontfoto's
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83756327
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
dat verschil merk je nu al met Lieke en Tim
Lieke heeft echt van die ronde billetjes en beetje stevige dijtjes idd en Tim is een spillebeen met een minikont (zal die ook wel van zn vader hebben *lol*)

En wat betreft Dylano, ik ken iemand die haar zoon zo genoemd heeft. Is ook echt zo'n type waarbij je het verwacht

Ben ook zo benieuwd hoe mijn vriendin haar zoon gaat noemen...Ergens verwacht ik ook zo'n Dylano naam zeg maar ...Maar aan de andere kant zei ze laatst dat haar vriend Kai een leuke naam vond. Dat verbaasde me wel een beetje haha. Is t al oktober
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:00:56 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83756354
Of djesley
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83756447
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Orea het volgende:
Bizar hè! nou ergens ben ik wel blij dat ze M.'s billen heeft, want als ze ook nog mijn boobs krijgt dan is het tenminste wel een beetje in verhouding!
doos

die van mij heeft volgens mij geen kont (wat ik even zo snel op zn piemelfoto zie )
Volgens mij heeft ie R's mond, mijn neus en t ronde koppie dat aan mijn kant van de familie zit
Maar goed nog even afwachten of ik gelijk heb
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:54:01 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83758276
DML jij hebt een boontje . Inderdaad heel lang geleden dat wij die echo hebben gemaakt. Afgelopen week had ons kind gewoon een volledig gezicht .

Baby ligt hier met zn rug aan de voorkant rechts en dan zn billen bovenin, en de armen/benen liggen links naar binnen gedraaid. En hij ligt als een frummel, volledig ineengedoken.

Net heerlijk even gerust.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:05:26 #78
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83758800
Vanavond op de Campingzender SBS6 het programma 60 baby's per uur om 20:30 Dit gaat over het bevallen in een soort van kraamhotel en volgen hier bij een aantal mensen van binnenkomst tot einde. (Als het heel bloederig word kun je altijd even wegzappen )

Echofoto's De eerste van mn meisje paste al niet meer mooi op 1 plaatje, en van dit gupje hebben we nu dis een hele collectie blijft toch apart dat het nu allemaal "zomaar" kan.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_83759263
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (ge en diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Ik doe vandaag rustig aan en duik zo na wat eten mijn bedje weer in
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:17:06 #80
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83759351
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (ge en diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Je wilt gewoon graag op die 1e plek blijven staan
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:19:20 #81
259886 pessie
pi_83759454
Mereltje toe maar hoor! Jij bent aan de beurt! Huphup

* pessie wil stiekem zo ver mogelijk naar boven voor het kindje zich aandient

Hier trouwens niet overgegeven.
pi_83759568
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Iemand deze film al gezien toevallig? Ik MOET hem zien

Check dit voorstukje!!

die wil ik ook zien

Ook leuke tip maffemuts!!
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat vandaag wel iets beter ja, alleen misselijk vanochtend. Die misselijkheid gaat overigens over als ik ga liggen, dus het is echt m'n maag die verdrukt wordt, zal nog wel erger gaan worden de komende weken dus...
Ik heb er helaas ook nu al last van... mijn baby zit (nog) erg hoog en ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn maag, ribben en wat daar allemaal nog meer zit. Rotgevoel hoor. En minder zal het wel niet meer worden...

Ik denk dat ik toch maar dees ga kopen voor zondag. Het is maar voor één dagje, maar zo vaak komt het natuurlijk niet voor dat ik zwanger ben en NL in de finale van het WK staat.

pi_83759623
quote:
Spannend! Nog even lekker proberen uit te rusten.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:23:40 #84
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83759640
quote:
Was bij mij met name overdag, 's nachts slaap ik veel te diep om ook maar ergens last van te hebben

En ik ben nu alweer helemaal in orde hoor... Harde buiken blijven aanwezig, maar zoals gezegd... Dat zegt helemaal niets...

Laten we hopen dat het voor jou lekker snel door gaat zetten....

Enne, het zou me nog niet eens verbazen als sonnetje ineens ergens op een ochtend komt melden dat ze die nacht mama is geworden...
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:31:24 #85
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83759912
Mijne is vooral in de middag heel actief.. Maar gisteravond ook wel... En ik mocht niet op mn buik liggen van dr...
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:35:27 #86
259886 pessie
pi_83760049
Cantare, het wordt beter als je kindje indaalt, dan heb je opeens weer meer ruimte.

Fluugs fijn dat je wel diep slaapt!

Tico, dat jouw dochter jouw nog op je buik laat slapen...
pi_83760071
Die van mij voel ik 's avonds het meest en langst bewegen

O ja, vanochtend had hij of zij voor het eerst (dat ik weet) de hik! Wat een raar gevoel
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:36:52 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83760093
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:35 schreef pessie het volgende:
Cantare, het wordt beter als je kindje indaalt, dan heb je opeens weer meer ruimte.

Fluugs fijn dat je wel diep slaapt!

Tico, dat jouw dochter jouw nog op je buik laat slapen...
Nee, meestal gaat ze dan hikken ofzo en dat is wel vervelend.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:37:54 #89
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83760140
Oh en iedere avond denk ik, ik moet mn voedingskussen eens uit de kelder halen, zodat ik me er omheen kan draaien... Dat doe ik nu met de dekens, maar daar slapen nog 2 personen onder.
pi_83760220
Meer mensen met een Jollein boxkleed, deze volledig volgens voorschriften gewassen die er zo uit komt te zien na het wassen?

Ik heb maar een mailtje gestuurd naar Jollein. Voor een boxkleed van ruim ¤ 40,- vind ik dit wat overdreven zeg maar. Heb hem ergens in januari al gekocht en natuurlijk geen bon meer. Dus ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen...
pi_83760281
Oh jeetje Orea, wat balen dat 'ie er zo uit is gekomen dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling.

Ging je niet huilen? Ik zou daarom kunnen gaan huilen.
pi_83760309
Ik sta op het punt om te gaan janken idd
Het is zo'n lekker fluffy en tof boxkleed... En dan komt ie er zo uit!
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:42:38 #93
259886 pessie
pi_83760364
Orea wat balen! Ik hoop dat je snel reactie krijgt.
pi_83760435
Ahhh meid Hopelijk reageren ze snel en komen ze met een goede oplossing!
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:50:25 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83760684
Ai, dat ga je niet meer goed krijgen!

Hopen op een oplossing, in de vorm dat je een nieuwe krijgt...

En dan als je m wilt wassen en je weet dat dit gebeurd, doe m dan eerst door de azijn.
pi_83760746
Ik hoop er ook een beetje op, want het bonnetje heb ik natuurlijk niet meer... Maar sowieso, een boxkleed voor dat geld (ik vind het niet goedkoop, maar hij past zo mooi in het interieur) mag dit niet gebeuren... Heb nog bewust op de site en op het label gekeken voor de wasvoorschriften (ben altijd juist zo bang dat dit soort dingen gebeuren)....

Azijn ga ik onthouden voor een volgende! ( )
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:53:58 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83760822
Al die boxkleden zijn zo belachelijk duur.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:54:08 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83760837
Zonde Orea

En wat een boel ontbrekende webicons trouwens... Webicons verdwijnen op fok
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:55:17 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83760883
Dat hoort zo niet inderdaad, moeten ze wel iets mee doen.... Kan mezelf voorstellen dat je er effe van ontdaan was... Moeten ze maar een nieuwe voor sturen....

@pessie, na indalen hoort het beter te gaan met maag etc, maar ik ben zo'n klein prupke dat Willem gewoon te groot wordt voor m'n buik. Hij ligt haske laag en toch krijg ik nu pas last van verdrukte ingewanden...
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:55:25 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83760889
Ja leandra, mn icoontje is weg...

Maar geen zin om er 1 te uploaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')