Oh, te willen weten........ heb ik dat hele "willen" over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerd![]()
Hij zei het niet te willen weten en nu hij dit gezien heeft denkt hij dat ie het toch wel wil weten t.z.t.
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
leuk voor de vaderquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Orea het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
Ik ben het nog met je eens ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ja meer plaatsen met dezelfde naamquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik herkende de naam op de echo
Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
quote:
das ongeveer hoe meneer hier ook ligt denk ik...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechtsen die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!!
)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
[..]ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
Okay, het wordt Willem dus.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo![]()
Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??
En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ja ik zag het ook toen ik op Sifra verloskundigen googlede.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik.Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
dat verschil merk je nu al met Lieke en Timquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
doosquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Orea het volgende:
Bizar hè!nou ergens ben ik wel blij dat ze M.'s billen heeft, want als ze ook nog mijn boobs krijgt
dan is het tenminste wel een beetje in verhouding!
Je wilt gewoon graag op die 1e plek blijven staanquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (geen diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Ik doe vandaag rustig aan en duik zo na wat eten mijn bedje weer in
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:17 schreef Orea het volgende:
Iemand deze film al gezien toevallig? Ik MOET hem zien
Check dit voorstukje!!
Ik heb er helaas ook nu al last van... mijn baby zit (nog) erg hoog en ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn maag, ribben en wat daar allemaal nog meer zit. Rotgevoel hoor. En minder zal het wel niet meer worden...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat vandaag wel iets beter ja, alleen misselijk vanochtend. Die misselijkheid gaat overigens over als ik ga liggen, dus het is echt m'n maag die verdrukt wordt, zal nog wel erger gaan worden de komende weken dus...
Spannend! Nog even lekker proberen uit te rusten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Daar ben ik ook eindelijk. Gisteravond tijdens het voetballen was het al onrustig in mijn buik, na het voetballen werd het alleen maar erger en werd ik ook nog eens flink misselijk. Direct weer naar huis gefietst (3,5 km..pff) en in bad gegaan en het bed in. Flinke voorweeen (geen diarree), maar kon gelukkig toch in slaap komen. Verder vanochtend wel wat rommelig weer, heb eigenlijk alleen geslapen. Ik schrok wel even, maar heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren bij mij. Pessie en Flugeltje hebben een vergelijkbare nacht gehad las ik.. Nytar begint ook al wat last te krijgen van slechte nachten en bij Sonnetje duurt het vast nog wel even als ik zie hoe vrolijk ze nog helemaal aan het posten is
Was bij mij met name overdag, 's nachts slaap ik veel te diep om ook maar ergens last van te hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Mereltje het volgende:
Nee, meestal gaat ze dan hikken ofzo en dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:35 schreef pessie het volgende:
Cantare, het wordt beter als je kindje indaalt, dan heb je opeens weer meer ruimte.
Fluugs fijn dat je wel diep slaapt!
Tico, dat jouw dochter jouw nog op je buik laat slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |