abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83754052
Ik ben niet zo goed in dat soort geheimpjes na de positieve test wist ook iedereen het meteen eigenlijk (maargoed, iedereen wist dan ook het traject waar we jaren in hebben gezeten!)

Zo vind ik het ook echt knap als mensen tot het einde het geslacht niet willen weten kan ik écht niet!!
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:41:59 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83754116
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt supermooi idd!
Ik wil hem ook zien!
Ik heb een absolute filmfanaat in huis, dus met een beetje mazzel hebben wij m op blu-ray zodra hij verkrijgbaar is.... dus als je een blu-ray speler hebt mag je m dan vast wel een weekend lenen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83754259
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat soort geheimpjes na de positieve test wist ook iedereen het meteen eigenlijk (maargoed, iedereen wist dan ook het traject waar we jaren in hebben gezeten!)

Zo vind ik het ook echt knap als mensen tot het einde het geslacht niet willen weten kan ik écht niet!!
Dat vind ik ook knap haha. Kan ik ook niet
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:54:23 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83754420
Jeu wat gaan jullie snel Was weer effe een uurtje in slaap gesukkeld en heb al flink wat bij te lezen....

Na vooruit, daar gaan we dan...

@pessie; ai vervelend als je er niet doorheen kunt slapen. Ik kan dat gelukkig wel, maar ik ben dan ook een zeer getalenteerde slaapkop momenteel... Laten we hopen dat het niet te lang duurt voor je, want hoe vervelend ook, die voorweeën zeggen inderdaad nog niet zoveel.

@Orea, die bewegingen kunnen heftig zijn he? Ik verbaas mezelf er ook wel eens over dat het mij niet veel meer pijn doet als Willem flink aan de 'wandel' is daarbinnen
Het gaat vandaag wel iets beter ja, alleen misselijk vanochtend. Die misselijkheid gaat overigens over als ik ga liggen, dus het is echt m'n maag die verdrukt wordt, zal nog wel erger gaan worden de komende weken dus...

En het schiet zo lekker op met de nesteldrang he? Hier ook al een paar keer hoor, dat je dénkt dat je klaar bent, dan toch iets ziet en vervolgens de rest ook maar weer meeneemt Ach hebben we straks lekker veel tijd voor onze kleintjes omdat het bijhouden dan wat minder moeite kost..

Die film wil ik nu dus ook zien... Eens kijken of ik 'm ergens te pakken kan krijgen....

Hier hebben we de naam ook meteen aan iedereen verteld zodra we het geslacht wisten. Het heeft mij in ieder geval geholpen om na de miskramen het 'gevoel' te krijgen dat ik echt zwanger was. Iets minder abstract allemaal... Inmiddels kan ik er echt niet meer omheen dat ik zwanger ben, maar goed... Nu vinden we de tijd na de bevalling weer een abstract iets
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83754516
Dat is het hier ook Flugel, geen miskramen, maar ze hoort er gewoon al helemaal bij! Met naam en al! Ik vind ook niet dat de verrassing weg is als de naam al bekend is. Wie ze is, is al verrassing genoeg!

Maarja, zo blijf je ook mensen hebben die je pas feliciteren als je de 12 weken gepasseerd bent! Snap dat mensen voorzichtig zijn, maar als je er zelf voor kiest om het al te vertellen... Ik snap dan niet dat mensen zo dwars willen blijven, iets met leven en laten leven... Alsof je na de 12 weken pas echt zwanger bent en daarvoor niet!

Ik ga ook even verder speuren naar die film wel e.e.a. gevonden, maar dode linkjes lijkt ze doen in elk geval niets...

Oh ja, en ik ging mijn ramen even doen... en gelijk het boxkleed maar vast wassen en de koelkast schrobben (die stinkt en is vorige week nog gedaan) en en en..... *zucht*

EN even die voeten terugduwen mijn buik in, vanuit mijn zij
pi_83754533
Orea, wat een geweldige trailer!
En heb je gezien dat op het Mongoolse baby'tje na, alle kindjes gedragen worden?
Die skippykoe heb ik niet gezien, maar dat wel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83754555
goed hè? Het Mongoolse babytje mocht dan wel weer achterop de brommer
Die skippykoe is een skippypaard, een gelige/oranje bij dat kindje dat op zijn rug met voeten de lucht in ligt te bléren!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:04:55 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83754705
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Orea het volgende:
Dat is het hier ook Flugel, geen miskramen, maar ze hoort er gewoon al helemaal bij! Met naam en al! Ik vind ook niet dat de verrassing weg is als de naam al bekend is. Wie ze is, is al verrassing genoeg!

Maarja, zo blijf je ook mensen hebben die je pas feliciteren als je de 12 weken gepasseerd bent! Snap dat mensen voorzichtig zijn, maar als je er zelf voor kiest om het al te vertellen... Ik snap dan niet dat mensen zo dwars willen blijven, iets met leven en laten leven... Alsof je na de 12 weken pas echt zwanger bent en daarvoor niet!

Ik ga ook even verder speuren naar die film wel e.e.a. gevonden, maar dode linkjes lijkt ze doen in elk geval niets...

Oh ja, en ik ging mijn ramen even doen... en gelijk het boxkleed maar vast wassen en de koelkast schrobben (die stinkt en is vorige week nog gedaan) en en en..... *zucht*

EN even die voeten terugduwen mijn buik in, vanuit mijn zij
Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...

ach ja, het is onze keus gelukkig... En gelukkig snapte de rest van de wereld het wél. Al blijft men het vaak een bijzondere keuze vinden als ze het horen...

En de keren dat de mensen denken dat Willem een werktitel is zijn ook niet meer op 1 hand te tellen
pi_83754843
Mijn zus noemt mijn baby Eugene (geen idee waarom *lol*)
mijn moeder dacht even dat het echt zo was haha.

Maar ik vind t wel leuk om m nog geheim te houden Maar wat een ander doet moet iedereen lekker zelf weten
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:12:23 #35
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83754920
Heerlijk, mn keuken ook weer een stuk schoner!

Ga zo weer mn bed in denk ik, ben echt wel moe nu!

Orea, waarom vlos bellen over voorweeën? Ze doen niets en volgens mij moet ik dan het ziekenhuis bellen, willen ze dat ik weer langs kom voor een CTG en bloedprikken en de hele mikmak en daar heb ik even geen zin in. Kind is flink actief, als ik mn baby niet zou voelen zal ik wel bellen. Morgen weer een afspraak, zal het dan vertellen... Oh ja, ik weet nu ook wat het gevoel is dat jij beschrijft als "Roelofje die je schaambeen splijt" ... auw...
Als ik de vlos nog mocht bellen zou ik het inderdaad misschien wel doen...

Fluugs, fijn dat het weer iets beter gaat vandaag! Nog een paar weken, dan heb je Willem in je armen!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:14:11 #36
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83754967
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...

ach ja, het is onze keus gelukkig... En gelukkig snapte de rest van de wereld het wél. Al blijft men het vaak een bijzondere keuze vinden als ze het horen...

En de keren dat de mensen denken dat Willem een werktitel is zijn ook niet meer op 1 hand te tellen
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?

En wij weten het ook niet, na de echo vorige week bleek wel dat manlief en ik onafhankelijk van elkaar flink hebben zitten turen of we iets konden zien , we zijn wel nieuwsgierig .
pi_83755268
Flugel wat een rare reactie zeg. Het is toch jullie keuze?

Na het zien van de echo gisteravond denkt de meneer hier toch ook wel het geslacht te willen weten maar ik denk niet dat we het gaan vertellen dan verder. Tenzij ik me verspreek

Maar de echo was goed gisteravond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83755298
DML
Niet voor te stellen dat dat monster in mijn buik ooit zo was
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:26:58 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755321
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?

En wij weten het ook niet, na de echo vorige week bleek wel dat manlief en ik onafhankelijk van elkaar flink hebben zitten turen of we iets konden zien , we zijn wel nieuwsgierig .
Voor sommige mensen gaat het pas echt tellen als de baby er is, voor die tijd is het vooral afstandelijk "het kind" en heeft het zeker geen naam.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83755347
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
DML
Niet voor te stellen dat dat monster in mijn buik ooit zo was

Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:28:49 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83755372
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
Voet check, ribben check... Ligt lekker denk ik..

Kan ook een armpje zijn... Geen idee eigenlijk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83755385
Ja hier ook wel mensen die het niet snappen dat ik het geslacht zeg en de naam al helemaal niet.. Ik vind het fijn om erover te praten met naam, voor mij leeft het gewoon al en heeft het die naam..
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:29:35 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755401
DML wat een prachtige echo

Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??

En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:31:24 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83755447
DML wat een mooie echo!! Heerlijk duidelijk al zeg.. En idd, wat sonnetje ook al zegt, moeilijk voor te stellen dat Willem ook eens dat formaat had

@Leandra, voor sommige mensen blijft het inderdaad behoorlijk afstandelijk allemaal. Maar men vind Willem ook zo'n enorm hollandse naam dat ze ook niet altijd geloven dat je die écht gaat geven..

Alhoewel, als ie zondag geboren wordt moeten we misschien inderdaad maar overstappen op Wesley ofzo
pi_83755457
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

dat doet ie hier ook niet
Ik heb geloof ik de rustigste baby hier
pi_83755459
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:

Eh? Wat zie je waar?
The way you rock'n'roll
pi_83755475
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:

En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerd
Hij zei het niet te willen weten en nu hij dit gezien heeft denkt hij dat ie het toch wel wil weten t.z.t.
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:34:20 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755510
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
DML wat een mooie echo!! Heerlijk duidelijk al zeg.. En idd, wat sonnetje zegt, moeilijk voor te stellen dat Willem ook eens dat formaat had

@Leandra, voor sommige mensen blijft het inderdaad behoorlijk afstandelijk allemaal. Maar men vind Willem ook zo'n enorm hollandse naam dat ze ook niet altijd geloven dat je die écht gaat geven..

Alhoewel, als ie zondag geboren wordt moeten we misschien inderdaad maar overstappen op Wesley ofzo
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83755531
@ Leandra. Hoe subtiel omschreven ook
The way you rock'n'roll
pi_83755536
DML wat heerlijk dat de echo goed was!!!

En hier trapt ze ook niet echt in mijn ribben, maar als ik rechtop zit dan denkt ze: 'dat kan ik ook' (serieus, volgens mij kijkt ze dan ook zoals die smiley!) en dan voel ik verschrikkelijke druk tegen mijn ribben, en dan steekt er een halve bobbel naast uit (kont! echt ik ben zo gefascineerd door die kont )

Pijn doet het gelukkig niet, tis hoogstens wat vervelend! Maar misschien komt dat nog ik moet nog even (nog max 7 weken min een dag! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')