Ik heb een absolute filmfanaat in huis, dus met een beetje mazzel hebben wij m op blu-ray zodra hij verkrijgbaar is.... dus als je een blu-ray speler hebt mag je m dan vast wel een weekend lenenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt supermooi idd!
Ik wil hem ook zien!
Dat vind ik ook knap haha. Kan ik ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat soort geheimpjesna de positieve test wist ook iedereen het meteen eigenlijk
(maargoed, iedereen wist dan ook het traject waar we jaren in hebben gezeten!)
Zo vind ik het ook echt knap als mensen tot het einde het geslacht niet willen wetenkan ik écht niet!!
Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Orea het volgende:
Dat is het hier ook Flugel, geen miskramen, maar ze hoort er gewoon al helemaal bij! Met naam en al! Ik vind ook niet dat de verrassing weg is als de naam al bekend is. Wie ze is, is al verrassing genoeg!
Maarja, zo blijf je ook mensen hebben die je pas feliciteren als je de 12 weken gepasseerd bent! Snap dat mensen voorzichtig zijn, maar als je er zelf voor kiest om het al te vertellen... Ik snap dan niet dat mensen zo dwars willen blijven, iets met leven en laten leven... Alsof je na de 12 weken pas echt zwanger benten daarvoor niet!
Ik ga ook even verder speuren naar die filmwel e.e.a. gevonden, maar dode linkjes lijkt
ze doen in elk geval niets...
Oh ja, en ik ging mijn ramen even doen... en gelijk het boxkleed maar vast wassenen de koelkast schrobben (die stinkt
en is vorige week nog gedaan) en en en..... *zucht*
EN even die voeten terugduwen mijn buik in, vanuit mijn zij
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier in de omgeving was zelfs iemand 'not amused' dat we er gewoon open over waren. Ze wilde het geslacht niet weten en de naam al helemaal niet.... Tot op de dag van vandaag weigert ze Willem gewoon bij z'n naam te noemen...
ach ja, het is onze keus gelukkig... En gelukkig snapte de rest van de wereld het wél. Al blijft men het vaak een bijzondere keuze vinden als ze het horen...
En de keren dat de mensen denken dat Willem een werktitel is zijn ook niet meer op 1 hand te tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommige mensen gaat het pas echt tellen als de baby er is, voor die tijd is het vooral afstandelijk "het kind" en heeft het zeker geen naam.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Willem is toch een hele normale Nederlandse naam?
En wij weten het ook niet, na de echo vorige week bleek wel dat manlief en ik onafhankelijk van elkaar flink hebben zitten turen of we iets konden zien, we zijn wel nieuwsgierig
.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
DML
Niet voor te stellen dat dat monster in mijn buik ooit zo was
Voet check, ribben check... Ligt lekker denk ik..quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
dat doet ie hier ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me nog weinig voorstellen bij het idee dat het me dadelijk in mijn ribben ligt te trappen zoals jullie hier zo mooi beschrijven
Eh? Wat zie je waar?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo![]()
Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo![]()
Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??
En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)
Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
DML wat een mooie echo!! Heerlijk duidelijk al zeg.. En idd, wat sonnetje zegt, moeilijk voor te stellen dat Willem ook eens dat formaat had
@Leandra, voor sommige mensen blijft het inderdaad behoorlijk afstandelijk allemaal. Maar men vind Willem ook zo'n enorm hollandse naam dat ze ook niet altijd geloven dat je die écht gaat geven..
Alhoewel, als ie zondag geboren wordt moeten we misschien inderdaad maar overstappen op Wesley ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |