abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:35:49 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755543
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mijn zin verkeerd
Hij zei het niet te willen weten en nu hij dit gezien heeft denkt hij dat ie het toch wel wil weten t.z.t.
Oh, te willen weten........ heb ik dat hele "willen" over het hoofd gezien
My bad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83755556
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
pi_83755572
Mooie echo dml!!
pi_83755577
Maar ik heb overigens ook de vraag al een aantal keer serieus gekregen of het toevallig écht Roelofje ging worden
pi_83755584
hier ligt ie altijd met zn kont tegen mn ribben. Maar heb er geen last van, tis ook niet pijnlijk ofzo
de verloskundige moet altijd lachen om hoe hij naar rechts hangt. Ze was m gister even terug aan t duwen
hoe dat kind ligt snap ik echt niet
pi_83755608
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Orea het volgende:

[..]

Dan krijg je dus een schoondochter als een Yolanthe
leuk voor de vader
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:38:10 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83755610
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eh? Wat zie je waar?
Ik herkende de naam op de echo

Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:39:03 #58
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83755640
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kouwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Ik ben het nog met je eens ook
pi_83755642
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechts en die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!! )
pi_83755655
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik herkende de naam op de echo

Of zitten ze in meer plaatsen met dezelfde naam?
Ja meer plaatsen met dezelfde naam

Orea, wij willen als eerste een foto van de kont van Roelofje dadelijk hoor!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_83755660
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

leuk voor de vader
ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
pi_83755735
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:
Nou Son, bij de echo maandag heb ik nu wat duidelijkheid gekregen. Ik dacht dat ze helemaal links lag, en dan rechts de beentjes gestrekt, maar ze ligt wel links, maar dan met een boog onder mijn ribben en haar kont helemaal rechts en die benen zitten meer in mijn zij ben ik nu achter! (de benen die ik dacht die bovenin zaten is dus gewoon haar achterwerk!! )
das ongeveer hoe meneer hier ook ligt denk ik...
iig de verloskundige bleef erbij (na 2 keer voelen) dat ie dus met zn kont rechts ligt, en zn rug links.
pi_83755744
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Orea het volgende:

[..]

ik zei laatst al tegen mijn vent: ik heb er echt geen moeite meer als Speklap lesbisch is, maar ze moet dan wel met een lekker wijf thuiskomen hoor!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:43:07 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83755757
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet
Okay, het wordt Willem dus.....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83755765
DML ik denk ook dat dat het eerste is waar ik naar kijk

Dit was met 16 weken (eeuwen geleden, zucht ) en daar was ie al duidelijk aanwezig

En dit was met 25 weken!

en ik ben denk ik zo gefascineerd omdat ik zelf amper billen heb, mijn meneer heeft ze wel!
pi_83755841
Wow wat een prachtige echo's zeg!
Maar prominent aanwezig die billen ja
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:45:52 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83755853
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
DML wat een prachtige echo

Maarre.... zie ik nou de VK-praktijk in 0182??

En ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan jouw meneer het geslacht al denkt te weten (zeker in deze termijn)

Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik. Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:46:59 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83755898
quote:

[..]

Oh crap, echt..... maak er dan Bert of Derck van maar Wesley is wel de ultieme manier om ervoor te zorgen dat hij over 20 jaar met een of ander kauwgum kauwend geblondeerd ding met gouden ketting (met haar naam eraan, anders weet ze niet hoe ze m moet spellen, en haar ouders hebben voor minimaal 3 overbodige letters in haar naam gekozen om uniek te zijn) thuis. Echt... doe het niet

Ik zag van de week weer een Dylano voor het raam hangen. Ze konden zeker niet kiezen tussen Dylan en Delano?
Klinkt vast heel interessant 'Dailano' of 'Dillano'.
pi_83755922
Dank je ben er ook nog zo blij mee dat ik ze heb laten maken!

dan spam ik er nog één gewoon omdat ik dat eigenlijk de allermooiste vind van alle echo's die we hebben gehad en omdat het kan!

Ook met 16 weken! En zo duidelijk al!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:52:16 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83756069
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
pi_83756133
Bizar hè! nou ergens ben ik wel blij dat ze M.'s billen heeft, want als ze ook nog mijn boobs krijgt dan is het tenminste wel een beetje in verhouding!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:55:40 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83756179
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk het niet want die doen niet zelf echo-en.
Degene die daar de echo's doet is niet van die praktijk dacht ik. Maar ik keek ook even hoor!
Sifra is de allereerste vroedvrouw uit de Bijbel geloof ik, het zal geen onbekende naam zijn daarom in vk-land.
Ja ik zag het ook toen ik op Sifra verloskundigen googlede.....

En ik had er echt nog nooit eerder van gehoord voor ik hier terechtkwam
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:56:28 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83756206
Orea, die kontfoto's
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83756327
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo grappig dat dat soms zo overduidelijk is.
Vriendin en ik hebben van de week de billen van onze kinderen vergeleken.
Sasha heeft zo'n heel typisch klein mannenkontje, bijna geen billen en haar dochter heeft een echte meiden kont. Lekker rond, stevige dijtjes erbij. Echt zo grappig om het verschil te zien!
dat verschil merk je nu al met Lieke en Tim
Lieke heeft echt van die ronde billetjes en beetje stevige dijtjes idd en Tim is een spillebeen met een minikont (zal die ook wel van zn vader hebben *lol*)

En wat betreft Dylano, ik ken iemand die haar zoon zo genoemd heeft. Is ook echt zo'n type waarbij je het verwacht

Ben ook zo benieuwd hoe mijn vriendin haar zoon gaat noemen...Ergens verwacht ik ook zo'n Dylano naam zeg maar ...Maar aan de andere kant zei ze laatst dat haar vriend Kai een leuke naam vond. Dat verbaasde me wel een beetje haha. Is t al oktober
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:00:56 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83756354
Of djesley
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')