abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83799234
MissCMS van harte gefeliciteerd! Kindjes van rond die datum (16e vooral ) zijn echt hartstikke leuk! Kan me je onzekerheid goed voorstellen, maar ik hoop heel hard dat ie deze keer onterecht is

Mereltje Wat spannend!! You go girl!!

Shirley, bijna op de helft! En dan gaat het ineens heel hard allemaal

Goedemorgen
Ik kom dus pas net uit bed gerold ik was zó moe gisterenavond en normaal betekent dat echt een K nacht... Maar nee, ik heb wonderbaarlijk lekker geslapen Wel weer in de berg kussens, en als je dan opstaat voel je echt 6 pond (dat denk ik dan hè ) kind weer terugzakken in bekken en recht in buik, als een blok beton! Hahaha...

Maar helemaal uitgerust! en nu heb ik beschuitjes met aardbei
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:23:35 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83799291
Mooi dat je zo goed geslapen hebt Orea! Uitgerust zijn is altijd lekker
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:27:50 #203
258612 nytar
boys boys boys
pi_83799461
Wow ik ben jaloers Orea, ik was weer om 6 uur wakker en had echt geen beschuit met aardbeien als ontbijt! Ik ga maar eens in de kasten snuffelen wat er wel te eten is...
pi_83799605
Je woont zeker niet in de buurt? anders was ik je persoonlijk beschuit met aardbeitjes komen brengen!

En ja ik ben wel even blij, ik ben ook gewoon gaar nu (al maanden niet voorgekomen, gaar van het goed slapen ) en wist ook niets van die aardbeitjes af.. maar mijn meneer heeft ze gisteren gehaald en zonder dat ik het had gezien in de koelkast gezet
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:57:51 #205
258612 nytar
boys boys boys
pi_83800771
Dat is lief!
pi_83801819
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben er ook over aan het piekeren. We hebben toen ik zwanger was van Ivan een nieuwe kinderwagen gekregen waar we heel blij mee zijn (Bugaboo Bee). Ik denk dat we er niet aan ontkomen om deze wagen te koop te zetten en een duowagen te kopen. Ivan is tegen die tijd echt nog te klein voor zo'n board (14 maanden , ik mag blij zijn als hij dan uberhaupt kan staan), vooral als je eens langere stukken wilt wandelen. Ik zie het ook wel zitten om de kleinste in de draagdoek te doen, maar het lijkt me vervelend om helemaal niets achter de hand te hebben. Wat als ik bekkenproblemen krijg? Wat als ik me gewoon eens niet zo goed voel en naar het consultatiebureau moet? De kinderwagen gebruiken we recentelijk toch vaker, en het is in je eentje niet te doen om met 2 wagens te lopen.
Nou ik ben neit van de draagdoeken.
Dat buggy ding van BE ga ik me ook eens in verdiepen.
Gister beetje rond geneusd en die duowagen van phil en teds lijkt me wel wat en de prijs valt me ook erg mee.
Ik gebruik de kindewagen erg veel, heb m vanaf dat tijn is geboren zo ong. iedere dag gebruikt, lekker ffn aar het dorp wandelen.
Wij hebben vorig jaar een nieuwe maxi cosi mura gekregen waar we ook heel blij mee zijn maar ja.......met dit frummeltje zijn we ook heel blij

@ Mereltje, succes!

@ CMs, gefeliciteerd!
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:32:27 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83802146
Ik heb gisternacht heeeeeeel goed geslapen en helaas afgelopen nacht bijzonder slecht Gelukkig is het vandaag oppasdag en kan ik straks even lekker bijslapen Ik ben zo vreselijk blij met mijn ouders
Gister nog wat setjes bijgehaald samen met mijn moeder en Tobias, de kleding is nu wel zo ver compleet dat ik de eerste 2 weken genoeg heb Tobias kwam met een allerliefst muziekdoosje/knuffeltje aan wat hij persé voor de baby moest kopen
Vanavond aan mijn man vragen of hij de dozen kleding van Tobias te voorschijn kan halen zodat ik de hydrofielluiers, rompers, slabbetjes en beddegoed enzo uit kan zoeken.
Helaas zijn mijn beide kruiken lek eens zien of ik er nog nieuwe doppen voor bij kan halen (ze komen niet bij de HEMA vandaan dus die doppen durf ik niet te kopen) anders worden het nieuwe kruiken.
Matrasje van het wiegje is klaar bij de fabriek, eind van deze week ligt dat in de winkel dan kan ik dat ook op gaan halen.
Zometeen mijn kledingkast even op gaan ruimen, de stapels erin vallen steeds om en het is een zooitje nu.

Wat een ego-post zeg
Valt het op dat ik nesteldrang heb? Ineens?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:33:51 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83802186
Saffier, ik zal gewoon voor nieuwe kruiken gaan.. Doodeng als ze lekken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83802429
Inderdaad! Moet jij er 2 hebben? (beval je thuis?) ik hoefde er maar 1 aan te schaffen (ziekenhuisbevalling) en vond ze op zich meevallen qua prijs bij de hema (al is het alsnog veel geld natuurlijk voor een kruik.. maargoed)
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:51:29 #210
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_83802821
merel
toi toi toi...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:06:09 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83803296
Ik heb gewoon 2 kruiken, 1 grote en 1 kleine.. Maar ik gebruik ze in de winter als het koud is ook lekker zelf. Heerlijk op de bank met een kruikje...
pi_83804182
Ik heb een metalen kruik (die moest ik aanschaffen) en voor mezelf zo'n flexibele, die vind ik veel fijner
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:30:39 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83804344
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb een metalen kruik (die moest ik aanschaffen) en voor mezelf zo'n flexibele, die vind ik veel fijner
Ik heb ook pittenzakken.. Heerlijk.
pi_83804356
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:43:52 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83804931
Ik 'moet' er idd 2 hebben. Met Tobias heb ik ze ook alletwee hard nodig gehad, maar goed, die is van eind oktober.
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:45:38 #216
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83804989
Zoveel kosten kruiken toch niet? Niet iemand in je omgeving waar je ze van kan overnemen? FF bij V&A vragen?
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:45:54 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83804999
Fijn dat je goed geslapen hebt Orea Dat maakt bij mij ook altijd hét verschil, als ik maar slaap komt alles goed

Saffier aan de nesteldrang, succes met deze warmte

Net weer mooie sticker gescoord op het ziekenhuis Bloeddruk 130/66, geen eiwit en ik ben zelfs niet aangekomen in de afgelopen 2 weken Groei-echo was ook prima in orde, hij loopt inmiddels met alles wat voor, waarbij z'n buikomtrek echt 'of the charts' gaat.. Ach ja, dat kan ook niet anders met zulke stevige ouders... Waar z'n lengte bij 22 weken nog wat achterbleef is dat nu ook ietwat groter dan gemiddeld geworden. Ze heeft er geen gewicht aan gehangen, maar alles is bovengemiddeld dus zal z'n gewicht dat ook wel zijn gok ik zo...

Verder ligt Willem gewoon netjes in m'n bekken en mag ik volgende week weer terugkomen. Heb het nog wel effe over de vele harde buiken en oefenweeën gehad, maar het is inderdaad wat ik al dacht. Hoeft helemaal niets te zeggen, kan vannacht ineens los gaan, maar ook over 3/4 weken pas. We wachten netjes af dus... Overigens was m'n Hb wel gezakt, ondanks de ijzertabletten en was glucose ook iets verlaagd. Ze vonden beiden niet erg boeiend omdat glucosetesten eerder steeds goed bleken te zijn en ik toch al ijzer krijg...

Nu maar weer eens op m'n gemakje voor de ventilator gaan liggen tijdens de warmste uurtjes van de dag. Vanavond nog maar even laatste restje strijk wegwerken. Is de boel ook meteen weer spic en span...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:49:41 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83805144
Fluugs en Willem een stickertje

Mooi dat ze zo tevreden zijn en dat Willem iig niets tekort komt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:03:01 #219
258612 nytar
boys boys boys
pi_83805727
Sticker voor Flugel! Hou je maar lekker rustig, dan blijven de harde buiken misschien een beetje weg.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:30:50 #220
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83806906
Sticker voor fluugs

Saffier lekker aan het nestelen .

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, en zeer onverwachts maar waar: Ik mag terug naar de verloskundige . Dit hadden we echt niet meer zien aankomen, ben er wel heel blij mee, al was op het moment zelf even van "uhhh, huh? Hoe kan dat nou?". Was er een beetje van onder de indruk. Ik had dezelfde arts-assistente als dat ik vorige week donderdag had. Zij heeft ook aangegeven dat ik op zo'n manier met een thuisbevalling bezig was geweest en ook op die manier met de verloskundige dat zij er echt vertrouwen in had dat het nu het beste was om terug te gaan naar de verloskundige. Mn bloeddruk was 134/88, nog steeds niet heel laag, maar omdat het allemaal zo goed gaat toch wel terug dus! . Het is wel zo dat als de verloskundige me wel weer doorstuurt omdat zij het niet vertrouwd ik in het ziekenhuis blijf. Dus ik hou me rustig en hoop dat de vlos me weer wil hebben .

Ik heb wel mn lijst met vragen en opmerkingen nog even doorgenomen. Misschien beland ik toch nog in het ziekenhuis en op deze manier zijn ze goed op de hoogte. Bij de bevalling zijn in principe 2 a 3 mensen aanwezig vanuit het ziekenhuis. Pas als er echt iets mis gaat roepen ze een echte gyneacoloog erbij en dan zit je op maximaal 4. Maar goed, dat is in een rampscenario en daar gaan we nu niet van uit. Verder hebben we alles gewoon goed doorgesproken en nam ze echt de tijd voor mij. Dat vond ik echt heel fijn.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:43:45 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83807503
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Zoveel kosten kruiken toch niet? Niet iemand in je omgeving waar je ze van kan overnemen? FF bij V&A vragen?
Nee ze kosten idd niet zoveel, daar gaat het ook helemaal niet om
Maar wel het feit dat ze alletwee lekken is spontaan een reden om me erg druk om te maken

Pessie wat fijn dat je terug mag naar de vlos én dat je gerustgesteld bent mocht het toch op een ziekenhuisbevalling uitdraaien
Ik had met Tobias ook een thuisbevalling 'gepland' dat werd een ziekenhuis vanwege prematuur. Op het moment dat het noodzakelijk is voor jou óf je kind maakt het je echt niet meer uit hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nu weer graag thuisbevallen, Tobias ziet dat absoluut niet zitten Zijn reactie; 'Nou, maar als dan de baby komt, dan bel ík wel een ambulance hoor! Heb jij het telefoonnummer van de ambulance mama?'
Te lief
Ylana
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:45:21 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83807582
Saffier, hoe heb je de kruiken bewaard? Met water erin en neergelegd? Anders droogt inderdaad het rubber uit in de doppen.
pi_83807796
Sticker voor Flugel en pessie ook weer terug naar de vk. Goed nieuws!
Zou Mereltje inmiddels al bevallen zijn?

Ik ga binnenkort ook maar even checken of onze kruiken nog goed zijn! Had ik neit een gedacht dat ze misschien kunnen gaan lekken.

Ik heb vannacht echt zo heerlijk geslapen! En uitgeslapen tot half 11 Heerlijk!
En nu heb ik een soort ongesteldheidsgevoel in mijn buik, das dan weer wat minder
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:50:42 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83807823
5 jaar oud zijn ze hè Tico, was ook ijdele hoop dat ze nog goed zouden zijn Maar kon het wel proberen
Bij de een lagen er 3 druppels water onder na een uur of 6 en bij de andere wel wat meer. Te veel om risico mee te lopen gewoon.

En ik 'durf' niet te gaan wassen Toen ik dat klaar had bij Tobias zette de bevalling in. Maar mijn nesteldrang wil wel wassen
harde buik/voorwee wegzucht
Ylana
pi_83807824
Is dat verstandig Ticoo, om dat zo te doen? Of kan ik het nu zo laten en het straks als we hem niet meer nodig hebben zo opbergen?

Flugel sticker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')