Fijn dat je goed geslapen hebt Orea

Dat maakt bij mij ook altijd hét verschil, als ik maar slaap komt alles goed

Saffier aan de nesteldrang, succes met deze warmte
Net weer mooie sticker gescoord op het ziekenhuis

Bloeddruk 130/66, geen eiwit en ik ben zelfs niet aangekomen in de afgelopen 2 weken

Groei-echo was ook prima in orde, hij loopt inmiddels met alles wat voor, waarbij z'n buikomtrek echt 'of the charts' gaat..

Ach ja, dat kan ook niet anders met zulke stevige ouders... Waar z'n lengte bij 22 weken nog wat achterbleef is dat nu ook ietwat groter dan gemiddeld geworden. Ze heeft er geen gewicht aan gehangen, maar alles is bovengemiddeld dus zal z'n gewicht dat ook wel zijn gok ik zo...
Verder ligt Willem gewoon netjes in m'n bekken en mag ik volgende week weer terugkomen. Heb het nog wel effe over de vele harde buiken en oefenweeën gehad, maar het is inderdaad wat ik al dacht. Hoeft helemaal niets te zeggen, kan vannacht ineens los gaan, maar ook over 3/4 weken pas. We wachten netjes af dus... Overigens was m'n Hb wel gezakt, ondanks de ijzertabletten en was glucose ook iets verlaagd. Ze vonden beiden niet erg boeiend omdat glucosetesten eerder steeds goed bleken te zijn en ik toch al ijzer krijg...
Nu maar weer eens op m'n gemakje voor de ventilator gaan liggen tijdens de warmste uurtjes van de dag. Vanavond nog maar even laatste restje strijk wegwerken. Is de boel ook meteen weer spic en span...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?