laatste bezoek: 4 uur, 58 minuten geleden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
nee joh, niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
We moeten nog even zien. Ik weet nu wel dat het mogelijk is dat ik terugkom onder begeleiding van het ziekenhuis omdat je vaak ziet dat de bloeddruk wel weer stijgt. Het is nu gewoon even van "stel dat het vannacht zou komen, dan mag ik thuis blijven", en waarschijnlijk blijft dit cadeautje-gevoel totdat het kindje echt komt of totdat ze zich weer zorgen maken om mn bloeddruk en me definitief medisch verklaren. Tot die tijd geniet ik hier gewoon van en heb ik even geen zin in reacties à la libell...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pessie ik had/zou er een volgende keer ook moeite mee hebben hoor. Er is hier in de buurt sowieso 1 ziekenhuis waar ik pertinent niet naartoe wil (heb ik toen ook aangegeven bij de vk en daar zouden ze rekening mee houden). En overige ziekenhuizen alleen als m'n man ook zou mogen blijven slapen als ik zou moeten blijven slapen, maar eigenlijk gewoon NIET. Vandaar dat ik zelf m'n bevalling maar in gang gezet heb met 40+2, zodat ik lekker thuis kon blijven.... Nee maar serieus, ik ben nog naar zo'n voorlichtingsavond geweest just in case, maar dat versterkte mijn nare gevoel alleen maar.
Gelukkig is het niet nodig geweest. Ik hoop dat jij ook lekker thuis kunt blijven als het zover is.
vind ik wel een goed planquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Lois het volgende:
Mereltje van harte gefeliciteerd met je dochter
Son het wordt nog veel warmer de komende dagen, doe vannacht maar bevallen dan
Ik heb geen lavendel.. Sterker nog mijn kussenhoezen zijn echt oude dingen... Onruilbaar.. Jen verschoon ik nu het liefst gewoon op het kussen zelf, dan kan ik dat lekker met een doek afnemen. Ik vind kussenhoezen zo snel vies... Eigenlijk verschoon ik die dingen 3x op een dag ofzo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.
Iedereen gaat nu diep in op mijn kruikenprobleem maar zo groot is dat probleem nou ook weer niet hoor
Vicky je kan niet alles weten he![]()
Tico ik heb geen groene gezien hier, ik heb toevallig nog wel een lime-groene aankleedkussenhoes liggen, ruilen voor een witte/ecru/of liever nog lavendel?
Ik heb nergens lavendelkleurige spulletjes gezien viel me gister op.
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee joh, niets aan de hand hier.
gewoon een baaldag. geen zin om te reageren.
dat soort dingen.
heb wel gestofzuigd, boodschappen gedaan, de was, lege flessen weggegooid en nu heb ik pijn in mijn rug en buik.
mereltje gefeliciteerd met je dochter![]()
klein meisje zeg, ben benieuwd naar de foto's
geniet ervan!
ja dat dus, maar vind t ook zo lomp dat ik baal...quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |