laatste bezoek: 4 uur, 58 minuten geleden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
nee joh, niets aan de hand hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:32 schreef Orea het volgende:stiekeme jompel dan maar doen?
![]()
![]()
(ja of ze hebben haar gisteren bij de boekenclub zo afgemat dat ze nog bij ligt te komen)
We moeten nog even zien. Ik weet nu wel dat het mogelijk is dat ik terugkom onder begeleiding van het ziekenhuis omdat je vaak ziet dat de bloeddruk wel weer stijgt. Het is nu gewoon even van "stel dat het vannacht zou komen, dan mag ik thuis blijven", en waarschijnlijk blijft dit cadeautje-gevoel totdat het kindje echt komt of totdat ze zich weer zorgen maken om mn bloeddruk en me definitief medisch verklaren. Tot die tijd geniet ik hier gewoon van en heb ik even geen zin in reacties à la libell...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pessie ik had/zou er een volgende keer ook moeite mee hebben hoor. Er is hier in de buurt sowieso 1 ziekenhuis waar ik pertinent niet naartoe wil (heb ik toen ook aangegeven bij de vk en daar zouden ze rekening mee houden). En overige ziekenhuizen alleen als m'n man ook zou mogen blijven slapen als ik zou moeten blijven slapen, maar eigenlijk gewoon NIET. Vandaar dat ik zelf m'n bevalling maar in gang gezet heb met 40+2, zodat ik lekker thuis kon blijven.... Nee maar serieus, ik ben nog naar zo'n voorlichtingsavond geweest just in case, maar dat versterkte mijn nare gevoel alleen maar.
Gelukkig is het niet nodig geweest. Ik hoop dat jij ook lekker thuis kunt blijven als het zover is.
vind ik wel een goed planquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Lois het volgende:
Mereltje van harte gefeliciteerd met je dochter
Son het wordt nog veel warmer de komende dagen, doe vannacht maar bevallen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |